Uitgebreid en duidelijk.

Uitgebreid assortiment, duidelijke website, snel antwoord op vragen en goede levertijd.

Mijn hond ziet altijd weer uit naar het lekkers van dogbite super snel geleverd en goed verpakt top

Top ervaring

Klasse!

Onze Max is gek op de vele snacks van Dogbite! Levering is altijd op tijd, netjes verpakt en betaalbare prijs. Klasse!

Goed en snel verzorgd!

Ik bestel heel vaak snacks omdat mijn hond een allergie heeft. Snelle levering en altijd een cadeautje (wellicht alleen bij grote bestellingen, dat weet ik niet). Mijn hond is er dol op!!! Wel een beetje prijzig, maar dat is overal ☺️

Betrouwbaar bedrijf met super snacks!

Dogbite heeft zeer veel keus aan 100% natuurlijke hondensnacks. Van trainers tot aan tussendoortjes tot aan kauwsnacks. Voor iedere hond wat wils. Mijn hond is gek op de mini's puur en de meat bites, ideaal formaat om mee te trainen en in veel smaken. Ook de grote kauwsnacks vind ze erg lekker. Wat ik ook fijn vind is dat ze bij Dogbite 100% yakkaas hebben en de prijs me reuze meevalt. Bij andere online winkels stukken duurder. Ook leuk dat je er bij iedere bestelling een gratis snack bij krijgt. Prijs - kwaliteit is bij Dogbite super. Voorlopig hebben we even weer voldoende, maar hier blijven we zeker bestellen.

Onze hond is super blij met zijn gevulde geitenhoefjes

Er was wat mis gegaan met mijn verzending en toen contact met Dogbite wat heel goed was. Ze reageerde snel op mijn emails en hebben het top opgelost. Dank je wel hiervoor.

Zeer veel keuze aan gezonde hondensnacks voor een goede prijs. Altijd netjes verpakt en snel verzonden. Top!

Zelfs naar Frankrijk

De honden zijn er dol op, zeer goese kwaliteit en wij zitten in Frankrijk. Hier is niets fatsoenlijks te verkrijgen dus we zijn zo blij met Dogbite! Altijd netjes verpakt en snel geleverd!

Alles perfect verwerkt en verzonden.

Alles netjes verzonden en goed ontvangen. Producten zijn goed. Een klein puntje is dat alles dubbel verpakt is in plastic.

Altijd vlotte levering en goede producten!!!

Altijd op tijd bestelling binnen Mijn labrador is gek op de stickjes eend Ene x bestel ik koppelstenen abdeeex kluiven Alles vindt hij lekker!

Erg tevreden

Ruime keuze en snelle verzending. Mijn hond is dol op de snacks.

Simpel

Simpel om bij Dogbite te bestellen thanks to de kwaliteit of de producten, gemakkelijk om te bestellen, vlugge levering en attractieve prijzen !

snel en correcte levering

Snelle levering, goede producten

Ik bestel al een tijdje hier de kauwsnacks en gestoomde worsten en alles is van goede kwaliteit. Mijn hond vind het lekker en dat is het belangrijkste. De producten worden ook altijd snel geleverd.

Fijne site!

Heel leuk aanbod in natuurlijke snacks, goeie service en vlot bereikbaar voor vragen! We hebben nog niet alle snackjes getest maar de paardenlongblokjes zijn alvast een groot succes! Ik bestel zeker opnieuw ☺️

Blije honden

Prima natuurlijke honden snacks

Levering altijd keurig op tijd

Goede kwaliteit producten en onze hinden vinden het heerlijk

Goede kwaliteit snacks voor een mooie prijs En een fantastische bezorgservice. Je hoeft niet voor kapitalen te bestellen voordat er gratis wordt bezorgd. Maar doordat de honden zo gek zijn van de producten van Dogbite kom ik makkelijk aan het bedrag. Dan is het ook niet erg als er iets niet is. Zo besteld als het er wel is zonder de te hoge bezorg grens

Goede producten, goede klantenservice

Bij een vraag per mail over een kauwsnack kreeg ik snel een duidelijke uitleg. Producten van hoge kwaliteit en snelle bezorging.

Sinds wij nu in het buitenland wonen, bestellen we nog steeds graag bij Dogbite voor onze honden. Genoeg keus en goede kwaliteit snacks zonder vulstoffen en suiker. Onze honden zijn er echt gek op.. De service en levering zijn ook echt geweldig.

Mooie producten, leuke aanbiedingen en snelle verzending. Onze honden zijn er dol op!

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wordt altijd keurig en snel bezorgd. Super kwaliteit voor een leuke prijs!

Honden vinden. Het heerlijk en eten het goed de prijs zou wel lager mogen

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.