Mooie producten, leuke aanbiedingen en snelle verzending. Onze honden zijn er dol op!

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wordt altijd keurig en snel bezorgd. Super kwaliteit voor een leuke prijs!

Honden vinden. Het heerlijk en eten het goed de prijs zou wel lager mogen

Altijd snel en goed

Fijne webwinkel, altijd alles snel en goed geleverd. Stevige verpakking met elke keer wat extra’s voor de honden. Echt een aanrader!

prima kwaliteit/service

Snel geleverd, goed verpakt, goede prijs/kwaliteit en makkelijk te bestellen... mijn teckel is fan ;-)

Snel en niet te prijzig

Mijn vriendjes lusten het en dat is het voornaamste

topkwaliteit

Topkwaliteit en fijne service

Altijd fijn om hier te bestellen.

Ik bestel hier eigenlijk altijd de snacks voor onze hond, Overzichtelijke website, fijn dat alles op diersoort staat, En het is ook nog eens ontzettend snel geleverd. Al met al, top dus

Super snelle levering

Super mooie kippennekken en eendennekken

Top mais un peu cher

Goede snacks waar mijn hond van geniet

Mijn hond vindt de snacks van Dogbite heerlijk en ik ben blij dat ze zo gezond zijn. Bestellingen komen altijd op tijd aan. Helemaal niks te klagen over Dogbite :-)

Een bedrijf dat zorg draagt voor kwalitatieve producten en goed meedenkt met zijn klanten!

De producten zijn altijd uitstekend. Bij problemen/opmerkingen wordt er met je meegedacht en goed gecommuniceerd over een oplossing. Ik vind het heel waardevol dat de spullen door Dogbite zelf geselecteerd en beoordeeld worden, en daarnaast een groot pluspunt dat er geen toevoegingen in de snacks zitten.

Top. Snelle levering en een extra snack voor mijn hond. Gewoon top!

Levering is snel en mijn hond krijgt een extraatje in de vorm van een zakje koekjes of beloningssnoepjes. Top geregeld

goede kwaliteit snacks, snelle levering

Onze honden zijn dol op de hondensnacks van Dogbite. Ook de houdbare worsten bevallen heel goed. Alles wordt altijd netjes op tijd geleverd. Al jaren klant.

Nette en vlotte levering

Is mijn eerste bestelling en is goed bevallen. Netjes geleverd en vlot in huis.

Top geprijsd en snelle verzending

Bijzonder te spreken over de product prijzen en de snelle verzending thuis. Zal daardoor in de toekomst zeker meer aankopen doen

Goede producten, optijd aangekomen

De juiste producten zijn geleverd.

De beste

Gewoon de beste van allemaal. Beter kan gewoon niet. Als je bij dogbite snacks besteld is het gewoon altijd 100% goed. Blije hondjes,blij baasje.

Altijd goede kwaliteit, snel geleverd en betaalbaar

Altijd goede kwaliteit, snel geleverd en betaalbaar

Bestelling netjes ontvangen een dikke poot van de hond.

Prettige website en snelle levering

Hele fijne website met nuttige informatie en mooie producten. Snelle levering en alles netjes verpakt. Mijn hond is dol op alle kauw snacks en training snoepjes.

Veel keuze en goede kwaliteit

Een overzichtelijke website met veel keuze. Goede kwaliteit en concurrente prijzen. Alles met zorg ingepakt.

Super tevreden

Super tevreden over de kwaliteit en snelheid van leveren

Goede natuurlijke producten!

Goede natuurlijke producten voor een mooie prijs! De juiste producten vinden en terugvinden is soms wat lastig op de mobiele versie van de website.

Fijne leverancier

Twee maal besteld nu en tot fijne tevredenheid. Makkelijke website. Snelle levering. Prijs kwaliteit helemaal oké.

Nieuwstraat 21 7496AN Hengevelde

0547 851584

Over Dogbite

Wij zijn gespecialiseerd in gedroogde snacks voor de hond maar ook een klein gedeelte voor de kat. Wij kopen alles in bulk. Hiervan sorteren we de snacks op kwaliteit, zorgen voor de juiste maten, daarna selecteren en verpakken. Dit doen wij om een goede kwaliteit en uiteraard verse snack te kunnen aanbieden. Wij proberen een groot assortiment hiervan aan te bieden. Al onze snacks zijn zonder toevoegingen! U kunt voor vragen altijd bij ons terecht.