Na problemen met de bestelling, een zeer snelle respons en afhandeling van de problemen! Zeer tevreden!

Komt de gemaakte afspraken na.

Goed werkende whatsapp functie.

Te duur en suggestie voor lamp niet passend

Barco scoorde hoog met een lamp die ik zocht. Gelukkig in eerste instantie maar 1 besteld. Dezelfde lamp 30€ voordeliger gevonden elders. Ook werd er een hele slechte suggestie gedaan voor een lamp. Een van 12,95 die dimbaar was. Deze lamp is niet dimbaar dus de opbrengst was veel te groot en elders voor 4,95 een passende lamp gekocht. De 2 andere lampen bij het goedkopere adres besteld. Want ik kreeg geen enkele mailing dat je bij een herhaalbestelling wen % x korting kreeg. Nee eenmalig.

Mooi en goed product

Op zich een mooie lamp voor een redelijke prijs. Levering snel en goed. Minpuntje: Deze lamp was opnieuw verpakt met veel plakband en knutselwerk. Handleiding ontbrak. Dat was jammer.

Geleverd goede service en kwaliteit van het product

Online lamp besteld, zeer snelle levering. Prachtige lamp en mooie kwaliteit. Goede service, top.

Uitstekend, zowel het product, de bezorging, alsook de vlotte en vriendelijke service.

De dag na de bestelling al thuis geleverd door een vriendelijke bezorger. Toen bleek dat ik toch een iets ander spotje prefereerde via de telefoon op zeer prettige en kundige wijze te woord gestaan, en ik kon direct de volgende dag al de nieuwe lamp ontvangen en de andere direct mee terug geven aan de bezorger. Het prijsverschil netjes terug gekregen op mijn bankrekening. Vragen die ik nog had over het indraaien van de lampjes werden via de app prettig beantwoord.

Mooie ruime winkel met veel keuze en deskundig personeel.

Ik had keuze uit een ruime collectie,na een goed advies ben ik zeer tevreden over de aankoop.

Mooie lampjes

Mooie lampjes, makkelijk aan te sluiten. Ze geven een zee aan licht en zijn niet dimbaar. Wij vinden dat wel prettig, maar misschien niet iedereen. We zijn telefonisch prettig geadviseerd en het pakketje werd snel geleverd.

Zeer snelle levering

De schroeven waarmee veglichting aan ophangplaat zitten vielen er zo uit. Ophangplaat veel te dun waardoor schroefdraad veel te weinig is. Zelf busjes met schroefdraad erin geperst en dan ok.

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel blij

Goede aankoop

Type lamp gemakkelijk gevonden heb al eerder de zelfde lamp aangeschaft bij Barco in 2014 ook brons kleurig.De kleuren wijken wel erg af de oudste is meer bronskleurig verder keurige ver- zending.

Goeie service, snelle reactie en meedenken

Meerdere bestellingen gedaan, ook lampen die verkeerd waren maar netjes de informatie gegeven en ook retourkosten vergoed gekregen.

Fantastisch!

Lampen precies zoals omschreven met geadviseerde lichtbron. Snelle en goede levering. Erg tevreden!

Prachtige lamp, topservice!

Strakke zwarte hanglamp, zeer mooi design. Was zeer goed verpakt voor verzending. A4 handleiding was onduidelijk, even naar de winkel gebeld en meteen heel klantvriendelijk geholpen, bedankt! Ik ga hier jaren plezier aan beleven want de lamp bevalt ons prima!

Super geregeld

Twee keer wandlampen besteld. Eerst verkeerd besteld en weer retour gestuurd. De twee keer de juiste ontvangen. Snelle bezorging en de afhandeling met terugbetaling van de eerste bestelling is keurig afgehandeld. We zijn blij met de onze wandlampen.

De bestelling is snel en goed verlopen. Voor herhaling vatbaar.

Veel keuze, goede kwaliteit en service

Mooie winkel met veel keuze. Verstand van zaken. Voor ons een lichtplan gemaakt, verlichting geleverd en aangesloten. Prima verlopen.

Goede online webwinkel

Makkelijk te bestellen een goede kwaliteit producten, kom zeker weer terug als ik weer iets nodig heb.

Levering prima, maar ALLES komt in de spambox

Erg onprofessioneel bedrijf dat niet eens de instellingen van hun mailserver op orde hebben. Letterlijk elke mail komt in de spam box terecht. Hierdoor heb ik de track and trace, bevestigingsmail en andere mails gemist en begon ik al lichtelijk argwaan te krijgen.

Goed product, keurig op tijd bezorgd.

Goed product, keurig op tijd bezorgd.

Onze lamp is prima. Niet tevreden met levering.

Tot onze grote schrik stond onze geleverde lamp buiten voor onze deur in de regen. Wij kregen een mail dat hij afgeleverd was, en gingen er vanuit bij de buren. Zoals alle koeriers doen. Wij vinden het schandalig dat zo duur product zo neer gezet wordt. Het heeft niets met jullie service en klantgerichtheid te maken,die is prima. Maar wij vinden wel dat jullie dit met je koerier moet opnemen.

Gewoon goed, je krijgt wat je besteld thuis geleverd.

Goed verpakt en ook een zeer aardige en nette chauffeur die het pakket kwam afleveren. Barco is echt een aanrader.

TOP

Graag wil ik een verhaal delen over mijn keukenlamp en de service die ik kreeg. Zou leuk zijn als dit bedrijf een vermelding krijgt, Eindelijk in maart 2019 vond ik de perfecte lamp voor in mijn keuken. Bij Barco Lichttotaal in Emmen. Vijf goudkleurige bolletjes op een rij, met led lichtjes, helemaal leuk. Thuis gelijk opgehangen en inderdaad dit was DE lamp. Maar na enige tijd begaf 1 lampje het….. en later nog 1. Het waren dure lampjes, dus belde ik de winkel. Geen probleem mevrouw, kom er maar mee hierheen en we vervangen ze. Zo gezegd zo gedaan. Nieuwe lampjes mee, geen probleem, geen kosten. Maar binnen een paar maanden weer het zelfde eufel maar nu met andere lampjes. Weer kreeg ik nieuwe gratis mee. Inmiddels waren we anderhalf jaar verder en nu begon het helemaal kermis te worden in mijn keuken. De lampjes flikkerden om beurten zo maar. Dan een tijdje de een dan de ander. Niet allemaal maar wel soms 1 soms 2. De volgende dag waren het anderen die begonnen te knipperen. En dan weer een tijdje niet. De lampjes waren niet kapot maar om nu te zeggen dat de kermisverlichting beviel. Nee. Jan en alleman klom op de tafel om te kijken of ze de oorzaak van dit vreemde verschijnsel konden vinden. Overleg met Barco leverde suggesties op maar niets verhielp het. Na nog weer een jaar (coronatijd speelt hier ook in mee) zo in kerstverlichting geleefd te hebben, zei de winkel: “Kom maar met de hele lamp hierheen, dan gaan we het voor eens en altijd uitzoeken. Wat bleek, de pootjes van de led lampjes bleken te dun gemaakt en werden door de fabriek vervangen. GRATIS. En zo ruim 2 jaar na aankoop heb ik al twee maanden een lamp waarvan alle lampjes branden, blijven branden en continue ook nog. Barco Lichttotaal bleef meedenken tot er een oplossing was, lang na het verstrijken van de garantieperiode. Dat verdient wat mij betreft een dikke pluim en een vermelding in de consumentengids.

Prachtig product

Mooi product voor keurige prijs

Alles was top, enige minpuntje is de verzendkosten.