Super snelle en goede service.

Goed advies, snel geleverd. Gemankeerd product sneller omgeruild dan teruggestuurd. Perfect.

Hallo Voor iedereen die een bestelling wil plaatsen vooral doen. Ik bestelde 2tafellampen super gemakkelijk snelle bezorging bleek bij ontvangst een lichtbron niet te werken even contact opgenomen En de dag erna alles tot volle tevredenheid geregeld. Dus en ik ben een tevreden klant.

Dik tevreden

Heel makkelijk bestellen en afrekenen. Alles snel en volgens belofte bezorgd. Mooi en degelijk product dat helemaal voldoet aan de verwachtingen. Dik tevreden dus!

Prima verlichting

Mooie lampen

Mooie lamp, goede prijs en op tijd geleverd

Op de overzichtelijke website alle gegevens makkelijk kunnen vinden. Ruime sortering. Top

Mooie lamp die klopt met de beschrijving, alleen het inkorten ging moeizaam

De lamp zelf ik mooi en klopt met de foto's op de website. Na overleg met een medewerker werd mij verteld dat de lamp ingekort kon worden. De fittingen die bij de lamp zitten, zijn alleen voor eenmalig gebruik. De draden zijn er niet meer in terug te doen. Daarom moesten wij zelf de fittingen aanpassen, niet aan te raden.

Mooie lamp, snel en netjes ingepakt bezorgd.

Fijne site waar ik een mooie lamp heb uitgekozen en besteld. De volgende dag werd deze al bezorgd. Super netjes en veilig verpakt.

Komt afspraken direct na.

Super service !

Na vaststelling van een fabricagefout direct geholpen en opgelost !

Hoogwaardige producten en uitstekende service

Uitstekende service.Prima producten!Zeker aan te bevelen!5 sterren!

Veel sneller dan gedacht een prachtige lamp ontvangen

Zorgvuldig ingepakt en snel bezorgd Mooie lamp

Prima firma

Ik heb op de website van Barco zelf een lamp gekocht. De levering was snel, verpakking goed. Communicatie prima. Geen gedoe, vlot geleverd. Kortom, voor herhaling vatbaar ;-D

top nazorg

de levering van de lamp was helaas door transport beschadigd. een belletje en een nieuwe lamp werd nageleverd. ik kreeg een goed gevoel bij dit bedrijf

Prima geregeld, ook telefonische voorlichting!

Nadat ik telefonisch contact heb gehad met een zeer attente medewerker, heb ik de bestelling geplaatst. Conform verwachting geleverd!

Slecht

Had een hanglamp besteld en een bericht gekregen dat hij verzonden was (bonzen lamp) dag later bericht dat die er niet meer was. Wij hadden verwacht dat er nog wel bij de leverransier navraag zou zijn gedaan Graag nog leveren als dat mogelijk is. Waar hij nog te krijgen is Om er toch nog moeite voor gedaan word. Mijn mail adres bij u bekent. Mevr van de Geer tel 0625548812

Geachte heer/mevrouw, Ik snap dat dit vervelend is maar wij waren de laatste winkel die deze lampen hebben gekocht bij de fabrikant. Er was nog 1 op voorraad maar bij de controle bleek dit een RVS model te zijn. Er stond een verkeerd nummer op de doos. De lamp is dus helaas op geen enkele manier meer te krijgen. Met vriendelijke groet, Barco Lichttotaal

Verbouwing

Beste heb helaas de doos geopend. Ik neem aan dat ik goed heb aangekocht heb komende week ga ik ze op hangen.

Goede service en afspraken na gekomen i.v.m. verzenden. Keurig.

Prima geregeld.

Makkelijk bestellen, compleet geleverd en werkt uitstekend !

bestelde product vlot en goed verpakt geleverd.

Onze bestelling werd vlot en goed verpakt geleverd. Snelle levering.

Prima bedrijf, goede afwikkeling van het bestelde op een snelle manier

Goede service, snelle en correcte levering.

Super tevreden

Super tevreden, snelle levering, super mooie lamp

Hangt sinds gisteren.

Hebben nu twee de zelfde lampen aan het plavond erg prettig door het dimbare licht en de gewone schakelaar in de muur.

Fijn geholpen goede adviezen, snel geleverd. Mooie kwaliteit lampen.

Ontving wat ik had verwacht en in een record levertijd.

Goede site

Een gebruikte lamp gekocht, die terug in de doos gestopt was. Dus een kleine beetje schade en een gemist onderdeel.