Komt afspraken direct na.

Super service !

Na vaststelling van een fabricagefout direct geholpen en opgelost !

Hoogwaardige producten en uitstekende service

Uitstekende service.Prima producten!Zeker aan te bevelen!5 sterren!

Veel sneller dan gedacht een prachtige lamp ontvangen

Zorgvuldig ingepakt en snel bezorgd Mooie lamp

Prima firma

Ik heb op de website van Barco zelf een lamp gekocht. De levering was snel, verpakking goed. Communicatie prima. Geen gedoe, vlot geleverd. Kortom, voor herhaling vatbaar ;-D

top nazorg

de levering van de lamp was helaas door transport beschadigd. een belletje en een nieuwe lamp werd nageleverd. ik kreeg een goed gevoel bij dit bedrijf

Prima geregeld, ook telefonische voorlichting!

Nadat ik telefonisch contact heb gehad met een zeer attente medewerker, heb ik de bestelling geplaatst. Conform verwachting geleverd!

Slecht

Had een hanglamp besteld en een bericht gekregen dat hij verzonden was (bonzen lamp) dag later bericht dat die er niet meer was. Wij hadden verwacht dat er nog wel bij de leverransier navraag zou zijn gedaan Graag nog leveren als dat mogelijk is. Waar hij nog te krijgen is Om er toch nog moeite voor gedaan word. Mijn mail adres bij u bekent. Mevr van de Geer tel 0625548812

Geachte heer/mevrouw, Ik snap dat dit vervelend is maar wij waren de laatste winkel die deze lampen hebben gekocht bij de fabrikant. Er was nog 1 op voorraad maar bij de controle bleek dit een RVS model te zijn. Er stond een verkeerd nummer op de doos. De lamp is dus helaas op geen enkele manier meer te krijgen. Met vriendelijke groet, Barco Lichttotaal

Verbouwing

Beste heb helaas de doos geopend. Ik neem aan dat ik goed heb aangekocht heb komende week ga ik ze op hangen.

Goede service en afspraken na gekomen i.v.m. verzenden. Keurig.

Prima geregeld.

Makkelijk bestellen, compleet geleverd en werkt uitstekend !

bestelde product vlot en goed verpakt geleverd.

Onze bestelling werd vlot en goed verpakt geleverd. Snelle levering.

Prima bedrijf, goede afwikkeling van het bestelde op een snelle manier

Goede service, snelle en correcte levering.

Super tevreden

Super tevreden, snelle levering, super mooie lamp

Hangt sinds gisteren.

Hebben nu twee de zelfde lampen aan het plavond erg prettig door het dimbare licht en de gewone schakelaar in de muur.

Fijn geholpen goede adviezen, snel geleverd. Mooie kwaliteit lampen.

Ontving wat ik had verwacht en in een record levertijd.

Goede site

Een gebruikte lamp gekocht, die terug in de doos gestopt was. Dus een kleine beetje schade en een gemist onderdeel.

Prachtige lamp in perfecte kleur.

De lamp die we gekocht hebben is prachtig ontworpen en gemaakt en heeft precies de goede kleur. Hij werd snel en goed verpakt geleverd. De mogelijkheid om een bijpassend snoer te kiezen, maakt het plaatje compleet. Het handgeschreven kaartje dat er bij zat, vond ik ook erg leuk. De perfecte aankoop.

Uiteindelijk zeer tevreden

Wat mij het meest stoorde waren een een paar dingen. De omschrijving op de webpagina klopte niet en waren onvolledig! De bijgeleverde handleiding kwam niet overeen met het geleverde product. Verder een heel uitgebreid assortiment en ga beslist weer kijken als ik verlichting nodig heb.

Ik had contact via de mail en binnen twee dagen had ik de bestelling al in huis. Glazen lampen, super verpakt. Dik tevreden.

Kreeg uitgebreide informatie en foto’s van het showmodel omdat ik twijfelde aan de kleur. Snel in huis en blij met mijn aankoop.

Duidelijk, snel en goed

Duidelijke website, snelle levering en uitstekend product. (en prijs...)

Prachtig en subtiel

Wij zochten een 'uplighter' die in een klein hoekje zou passen. De lamp die we bij Barco vonden voldeed helemaal! Hoog genoeg, slank genoeg, licht genoeg en een plaatje om te zien. We zijn er heel blij mee!

Prima site, strakke producten.

Bestellen was eenvoudig, mooie lampen, erg tevreden met de aankoop, ondanks dat de bezorging een dag later was dan aangegeven op de site.