Snelle levering, goed verpakt

Goederen voldeden volledig aan de verwachting, werden snel geleverd tegen een nette prijs en waren uitstekend verpakt. Inmiddels gemonteerd aan het plafond en het ziet er top uit.

de lamp is volgens afspraak geleverd.

De door ons bestelde lamp is correct en op tijd afgeleverd.

Snelle levering, sfeervol licht

Lamp was zeer snel geleverd en door het rookglas komt er een prachtig lucht uit. Industrieel design, netjes afgewerkt en zeer stijlvol

Goede en snelle service

Goed verpakt en snel uitgeleverd. Zijn mooie lampen!

foutieve info

Voor €89,50 bij Barco een vloerlamp met drie bolletjes gekocht uit de zogenaamde Fanny-serie. Wat blijkt: op de doos staat dat de lamp uit de Bastia-serie is. En precies dezelfde lamp is bij Bol.com te koop voor €68,50. Een belachelijk groot prijsverschil. Van 'tegemoetkomen' van Barco's kant was naderhand geen sprake.

Mooie lamp en goed verpakt

Mooie lamp

Mooi design, lampen maken alleen niet allemaal goed contact

Het ontwerp is mooi en past goed bij wat we ervan verwacht hadden. Wat alleen jammer is, is dat de lampen niet allemaal goed contact lijken te maken via de rails, waardoor het even wat moeite kosten om ze allemaal werkend te krijgen. Dit probleem lijkt hem vooral in de spot te zitten.

Ben heel blij met mijn lampen, een woord geweldig en snel geleverd.

Mooie lamp gekocht, minder blij met levering

Heb goede ervaring; heb mooie lamp gekocht voor een redelijke prijs. De lamp is dag daarna meteen verzonden. Heb klantenservice gebeld over pakketdienst, ben vriendelijk geholpen. Ben niet blij met pakketdienst Packs die de lamp zou leveren. Zij geven een dag aan dat ze langskomen maar geen dagdeel/ tijdstip. Ook kan je niet kiezen voor andere dag, bezorgen bij de buren etc. Samengevat: goede site, mooie lampen maar minder goede pakketdienst waar ze mee werken

Goed gegaan, snel geleverd

Helaas ik vind de lamp te groot. Op de foto zie je de echte maat niet goed.Ik zal liever de kleinere versie willen hebben, die bestaat want ik heb het in een winkel gezien. Mijn man heeft het al gemonteerd de verpakking heb ik niet meer dus ik kan het niet meer omruilen. Jammer...

Lamp naar wens

Goede service, snelle levering

correct, meteen

Product goed verpakt meteen verzonden en ontvangen. Goed zo!

Snel en goede kwaliteit geleverd.

Mooie kwaliteit lampen. Inmiddels de 2e lamp van jullie al binnen. Dank voor de snelle levering.

Zeer snelle levering

Goede uitleg bij het bestellen en een zeer snelle levering.

Netjes.

Jammer dat het spotje exclusief lampje was.

Eenvoudig, snel en goed

Eenvoudig bestellen, juiste lichtbronnen erbij aangeboden. Snel geleverd, goed verpakt. Mooie kwaliteit. Heel blij mee.

Perfecte en snelle levering. Werd door de klant goed op de hoogte gehouden hoe ver mijn levering was.

Goede ervaring

Tijdens de lockdown een lamp voor boven de eettafel gekocht via de website. Van te voren telefonisch goed advies gekregen. De lamp was na bestelling de volgende dag al in huis. Hij is prachtig!

Supermooie lamp met vele mogelijkheden

Zie boven

Prachtige en functionele lamp

De lamp ziet er mooi uit. En de twee afzonderlijke dimmers zijn een aanwinst

Heel fijne site en prima levering

Snel geleverd. Komt overeen met de omschrijving. Goed ingepakt toegestuurd

uitmuntend

Netjes ingepakt op tijd bezorgt

Sneller geleverd dan verwacht

Mooie strakke lamp, precies zoals we besteld hadden

Ondermaatse kwaliteit

Geeft mooi veel licht, echter waar de kabel uit de voet komt is de schroef 1mm te diep, waardoor de lamp rust op de kabel, resultaat is dat heel de lamp een klein beetje gekanteld staat. Om de kop vd lamp te monteren dien je tevens de kabel in de buis te duwen, dit vraagt veel kracht en belemmert het correct monteren vd kop

Mooie lamp maar bevestigingsmateriaal krijgt een onvoldoende

Mooie lamp, stevig materiaal. Minpunt: - de bevestigingsschroeven zijn niet lang genoeg. Heb zelf nieuwe schroeven en andere pluggen moeten gebruiken - De kabel is aan de korte kant : moet zelf een nieuwe kabel er aan maken