Uitstekende winkel met een ruime keuze..

Onbeschrijfelijke service !!

Bezorging was g

Bevestigingring van de fitting was niet aanwezig.

Prijs

Ik kwam er te laat achter dat Bol.com dezelfde lamp verkoopt met de lichtbronnen erbij voor 42 euro terwijl ik bij Barco 77 euro moet betalen. Ik vind een verschil van 35 euro op zo'n bedrag erg fors!!

Uiteindelijk gunstige beoordeling

Zaterdags besteld. Niets vernomen...... tot op maandag na mijn informatieinwinning blijkt dat alles oke was en lamp dinsdag ook keurig werd afgeleverd. Wel even spannend!!

Snelle verzending, en bij retour/ ruilen snelle afhandeling retour betaling .

Heel tevreden met de uplighter

Snelle levering, keurig verpakt. Enige kritiekpuntje: dimmer van de uplighter zit iets scheef waardoor hij net niet helemaal soepel draait

Mooie lamp precies als op foto . Op vrijdag besteld andere dag al in huis .Top

Snelle levering, voldoet aan verwachting. Zou alleen nog mi der wat lampen er in doen. De aanbevolen lampen geven net teveel licht om sfeerlicht te zijn.

Volgens afspraak uitgevoerd

Afspraak correct nagekomen

Mooie producten voor prima prijs en snelle levering

Mooie lampen (art deco) gekocht, werden heel netjes verpakt en snel bezorgd. Makkelijke montage, onze gang en hal zijn nu prachtig verlicht.

prima kunnen vinden wat ik zocht

Een nieuwe lamp voor in de wc, ik heb al veel online gezien en was eigenlijk met tien minuten wel klaar bij Barco lichttotaal, goede website en snelle levering. En...bij met de aankoop.

Super snelle service en goede kwaliteit

Alles goed binenngekomen en snel ontvangen! Binnen 24uur had ik het in huis.

Slecht verpakt, lichtbron was stuk

Wij kopen al jaren bij Barco, zeer recent nog weer voor ons nieuwe huis. Nu wilden we nog graag een opbouwspot, mooie keus gemaakt, maar helaas het hele pakketje zat bij aankomst vol met gebroken glas. Gelukkig was de spot heel gebleven. Lastig om verhaal te halen, dus heb ik gewacht op deze mail. Begrip dat dit kan gebeuren, maar toch.. Barco blijft wel een top zaak!

Helemaal perfect.

Na de bestelling kreeg ik meteen bericht dat er maar één lamp op voorraad was , of ik er bezwaar tegen had dat zodra de tweede lamp leverbaar was ze de twee lampen in één keer konden bezorgen . Prima gegaan. Lampen zijn en staanders mooi ! Zodra ik een plafondlamp naar mijn zin heb gezien bij jullie zal ik die ook zeker bestellen . Vriendelijke groet, Jenny Dijkstra

Goede service en goed ingepakt!

Goede service en goede communicatie. Wij hadden 2 lampen besteld met totaal 11 mondgeblazen kappen. Dit was zeer goed verpakt geleverd. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!

Een leeslamp op voet met dimmer. Wat ik mis dat het niet 2 standen heeft., zodat het gedimpt kan blijven. Ook is het lampje moeilijk scharnierbaar, b.v. dat de stand van het lampje niet geheel naar beneden gericht kan worden.

Prima artikel.

Mooie lamp alleen jammer dat de snoer zo kort is en ik deze niet extra kan bestellen om te verlengen.

Tegenvaller

Wat een afknapper. Bestel je een lampje waar 6 tot 8 weken levertijd op zit maar dit is niet erg . Want zo lang gezocht en eindelijke een gevonden die ik graag wilde. Ze hebben er waarschijnlijk nog een ergens in het magazijn gevonden. Dat ze het durven te sturen. Een dikke deuk in de voet van de lamp. Zo scheef als wat. Zeer ontevreden

Product is zoals verwacht

Prima product

Top lamp!

Prachtige lamp ontvangen voor onze keuken. Het was i.v.m Corona even wachten op de lamp, maar dit werd netjes verteld. De lamp was super goed beschermd en verpakt bij aankomst. En hij hangt super!

Bij vragen krijg je direct antwoord en krijg je een goede uitleg.

Goede koop

In december dezelde lamp gekocht in de winkel. Goede koop, veel licht. Dus nog eentje besteld via webshop.

Geen klachten!!

Geen klachten

Zeer tevreden.

Kost even geduld en tijd om de juiste lengtes van de lampen te bepalen, hij hangt en ik vind hem prachtig. Keurige levering en perfect verpakt.

goede kwaliteit

Duidelijke website en foto's. LED Schilderij lampje besteld, op foto goed te zien dat er een snoeropening zit. Snelle levering en de handleiding is simpel en in het Nederlands. Het lampje hangt nu mooi boven ons schilderij.

Nijbracht 62 7821CA Emmen