Snel geleverd aan goede prijs

Tarrago Sneakerpaint is de meest flexibele.

Zoals steeds perfecte en verzorgde levering

Ruim aanbod, leuke prijzen en correcte levering.

Goed en snel

Eerste durfte ik niet zo goed te bestellen omdat ik niets via trust pilot kon vinden over deze site. Toch maar de gok gewaagd na alle goede reviews telezen! En wat blijkt, super snel en goed geleverd! Zou hier zeker weer bestellen!

Goede en snelle service, bij hoge nood is de verf zelfs op te halen op afspraak.

Op de website zou t fijn zijn dat als je een kleur verf kiest je niet de naam van de kleur ziet staan maar de afbeelding met de kleur. Nu hadden we twee screens open om te kijken welke kleur het daadwerkelijk is. Met zoveel fijn aanbod is kleurnuance belangrijk om visueel te hebben. Binnen een dag leveren is niet wat post.nl mogelijk maakt. Jullie zijn zelf vlot maar de afhandeling bij de post jammergenoeg niet. Mooi aanbod en goed materiaal!

Geweldige service en kennis!

Ik heb via mail een aantal vragen gesteld, deze zijn uitstekend, professioneel en supersnel beantwoord! Verf besteld en dit is exact waar ik naar op zoek was!! In een woord: Geweldige service!! Kom hier zeker terug!

Goede service na telefonisch contact te hebben gehad. Enige wat jammer was dat een 2 verfjes super klonterig en dik waren zal deze jammer genoeg opnieuw moeten bestellen verder ben ik super blij en enthousiast over de producten en raad jullie zeker aan een ieder die wilt beginnen of al begonnen is om een kijkje te nemen op jullie site.

Altijd goede service!

Service is on point !

Snelle en goede service. Top producten!

Snelle en goede service. Top producten!

Ruim aanbod en snelle levering :-)

Geen reaktie op mn bericht

Over het algemeen ben ik hier een tevreden klant. Maar bij de laatste bestelling zat een potje verf die al hard was. Ik kon die amper gebruiken. Ik heb er 3 keer over gemaild en geen reaktie gehad. Dat vind ik niet oke, vandaar dit keer geen voldoende.

Uitstekend!

Snelle verzending en een snel antwoord op mijn vraag via de klantenservice. Prima producten. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Mooie producten en top service!

De online shop biedt mooie producten voor de sneaker liefhebber!

Altijd supersnel, perfect verpakt in huis!

Snelle reactie, persoonlijk contact en altijd een leuke attentie! Thanks!

De verf pakt heel goed, blij met het resultaat

Altijd top!

Ik ben zeer tevreden van Customs By BB. De verzending is altijd supersnel en de producten zijn van hoge kwaliteit.

Deskundig en meedenkend advies. Ik kreeg ook een potje extra verf om eerst uit te proberen voordat ik de echte tube openmaakte. Super bedankt!

Mooi bedrijf, snelle verzending!

Top ervaring

Al meerdere keren bij CustomsbyBB besteld voor mijn eigen sneaker custom onderneming. De verzending gaat altijd super snel en er zit altijd een kleine gift bij. Helemaal top!

Altijd uitstekend

Top verkoper

Stipte levering en netjes verpakt!

Extra potjes om de verf in te mengen, maken de bestelling altijd compleet :)

Een luxe rood leren stoel zwart geverft in 3 lagen. Zeer tevreden ( tot nu toe) over het resultaat.

Uitstekend! Snelle bezorging uitstekende service

Altijd top !