Top spul, snelle verzending ook!

Zoon is helemaal blij, eindelijk zijn witte Nike Sneakers gecostumized met zijn Favoriete Kleur Groen!!!

Simpel in elkaar te zetten

Snelle levering goed ingepakt en makkelijk in elkaar te zetten en de nachtkastjes zijn heel leuk

Retourprocedure en communicatie is ronduit slecht.

Ik heb een startset verf besteld en de verzending ongeopend geretourneerd, incl. track and trace. Ik heb een e-mail verzonden en er wordt totaal niet gereageerd. Mijn advies: kies voor achteraf betalen (indien mogelijk) anders is de kans aannemelijk dat u net als ik je betaling kwijt bent.

TOPPERS

Thx voor de SUPER snelle verzending. Slofjes voor E.K. Twirling zijn klaar voor vertrek. Zoonlief snel en makkelijk leren Twirling slofjes geverfd.

Snel levering

Ik heb ook een cadeautje gekregen samen met mijn bestelling .k ben echt tevreden

Meer keuze voor een uitstekende prijs

Bij andere webshops zijn de keuzes zeer beperkt. De kleurensets die zij bieden zijn gestandaardiseerd en veelal hoger in prijs. Bij CustomsbyBB kun je lekker zelf de kleuren uitkiezen die je wilt en zo heb je toch 12 kleuren die persoonlijker zijn. Bovendien zitten er allerlei extra's bij inbegrepen (kwastjes, palet, mengbakjes). Ik blijf me erover verbazen dat dit me minder heeft gekost dan bij de grote bekende webwinkels. Chapeau hoor!

Goed en snel geleverd

Uitstekende winkel!

Grote keuze, snelle levering.

Altijd top!

De verzending gaat altijd zo snel en vlot, en het is altijd een feest om de producten aan te krijgen. Vaste klant, hier!

Super snel ontvangen en een top product.

Super mooie en stijlvolle borrelplanken! Keep up the good work!

Super snel ontvangen en een top product.

Super mooie en stijlvolle borrelplanken! Keep up the good work!

Goede snelle service.

Al een aantal keer wat producten hier besteld. Het werd snel verzonden en je de kleine presentjes zijn natuurlijk ook altijd welkom. Zo kreeg ik bij het bestellen van de angelus verf een aantal cupjes meegeleverd. Hoeven ze niet maar doen ze wel !

Goede snelle service.

Prima prijs, snel geleverd

De leerverf werd snel bezorgd

supper goed

makkelijk te spuiten verf die erg mooi toont.

Top top top

Top shop

Hoofd ‘leeg’ geschilderd met unieke sneakers als eind resultaat

Een middagje schilderen op sneakers was een nieuwe ervaring. Voordat de workshop begon netjes een mail gekregen welke verf en kleuren je wilde gaan gebruiken. Dit stond op de dag zelf voor je klaar. Uitleg van Babette over voor en nabehandeling prima en ook tijdens het costumizen gaf ze je tips. Mazzeltov is een leuke locatie waar een heerlijke lunch werd geserveerd.

Snelle levering Goed en goedkoop product

Snelle service aan een goede prijs

Snelle verzending, goede communicatie en goede kwaliteit van producten.

Snel antwoord via contactformulier. Er was 8ets vergeten bij mn bestelling maar werd direct nagestuurd met iets extras

professioneel en snel !!! Super !!!

professioneel en snel !!! Super !!!

Altijd snelle en correcte levering

Prima service, vlotte verzending en goed verpakt!

Middel voor het witten van geoxideerde zolen besteld, snel geleverd en product werkt super!

Snelle bezorging, super goed product . Mijn suède laarzen een totaal nieuwe kleur gegeven.