Zeer snelle service

Niet alleen de webshop maar ook de snelle reactie op gestelde vragen is heel goed.

Helemaal top!

Ik heb nu verschillende keren bij Customs by BB besteld en ik vind de service erg goed. Het is er altijd heel erg snel (de volgende dag), ze zijn goed bereikbaar en heel vriendelijk. De workshop is eveneens een enorme aanrader, het was een heel creatieve en leerzame dag en na de workshop kon ik zelf goed aan de slag met het customizen van sneakers.

Leder erf mat zwart is perfect mijn autostoel is weer als nieuw

Top product

Perfect product en een Super Service!

Had na een eerdere bestelling alsnog wat extra verf nodig om een projectje verder af te kunnen werken... Na telefonisch contact alwaar ik een super vriendelijke dame aan de lijn had, kreeg ik de mogelijkheid om buiten de openingsuren alsnog de nodige producten af te halen. Zulke service kom je in deze tijden echt niet veel tegen. Gewoon top! Als ik een volgende keer lederverf nodig heb weet ik meteen waar ik ze zal bestellen!

Naast de bestelde producten worden andere benodigdheden zoals bakjes voor verf ook meegeleverd. Top

Prima product en snelle levering.

Na negatieve ervaringen bij een andere grote leerverf verkoper bij BB besteld. Snelle levering en leuk verpakt met een sticker en een paar vakjes e.d. zeer tevreden tweede order reeds gedaan.

Elke keer als ik bestel krijg ik mijn spullen geleverd. Dat is toch wel het minimale wat je verwacht van een webshop. Leuk stickertje er bij maakt het af.

Absolute voorbeeldfunctie voor ondernemers!

Service is topnotch en same-day-shipping, meer kun je niet wensen.

Goede aanbiedingen

Veel korting op artikelen die elders duurder zijn. Best een ruim aanbod en het wordt uiterst netjes geleverd! Fijne ervaring!

Beetje

Kkkr slecht product het zit niet goed in me schoen kon het geld echt voor iets anders gebruiken Maar bezorging ect was we goed

Snel en goed verpakt

Superblij mee. Heb mijn schoenen geverfd en zien er prachtig uit! Goed resultaat en supermakkelijk aan te brengen. Kwaliteit was goed.

Snelle service en fijn dat het via brievenbuspost is geleverd!

De site is erg overzichtelijk en de bestelling is gemakkelijk. De bezorging ging prima en het was netjes verpakt. De persoonlijke boodschap op de bon, maakte het tot een 10!

Super service!

Na de nodige informatie telefonisch te hebben gekregen en de verf mooi op tijd binnen gekregen was het tijd om aan de slag te gaan. Na de juiste instructies gevolgd te hebben aan de bal met een verbluffend resultaat! Als nieuw en nog erg leuk om te doen ook!

Super snelle levering en goede kwaliteit producten

In eerste instantie aangemeldt voor een workshop sneakers customizen maar respons bleef achter. Besloten wat producten te kopen bij Customs By BB. Super snelle levering, goede kwaliteit producten en goed op de hoogte gehouden van de levering. Daarnaast keurig alles ingepakt en een handleiding erbij hoe je sneakers moet customizen.

Duidelijke site, snelle bezorging. Zeker aan te bevelen

Top service, snelle verzending, goede uitleg

Na een mailtje te hebben gestuurd met een vraag over hoe ik het beste iets kon doen. Bijna direct antwoord terug. Met een heldere uitleg. Ik heb mijn bestelling geplaatst en bij de bestelling zat ook een begeleidingsbrief met een stap voor stap uitleg voor gebruik. Een papiertje ernaast ipv op de website lezen, werkt wat mij betreft toch het fijnst. Dank je wel!

Opgelicht door customsbybb

Zeer in de zeik genomen. Heb betaald en besteld. En bevestiging van klaarmaken van product. Verkopen ze het later op een beurs. Weet niet wat ik moet geloven. Heb me geld ook niet terug gekregen.

Foutieve levering goed opgelost

Ik had een starters pakket besteld, waarin de witte pot verf was beschadigd, hier had ik foto's gemaakt. Gemaild en gebeld, en heb uiteindelijk de dag erna een nieuwe witte verf pot binnengekregen zelfs MET kwasten. Erg goede service, erg vriendelijk, erg snel.

Super toffe workshop

De workshop van Babette om sneakers te customizen was echt super. Veel informatie en tips over hoe je het beste elk randje maar ook elke andere stof moet bewerken. Babette heeft super veel kennis en deelt die in haar workshop. Daarnaast voelt het gewoon als een hele gezellige middag waarin je met elkaar wat moois maakt en zo vliegt de tijd voorbij. Ik zou iedereen die gek is op sneakers aanraden om de workshop een keer te doen!

Prima service, snelle levering!!

Top service en snel Geleverd

Goede producten

De producten zijn altijd goed verpakt en beloven wat omschreven word . Top Kwaliteit

Snelle levering en heel goed product !

Kan iedereen aanraden en goede kwaliteit van het product!

perfect

uitgebreide collectie, snel geleverd geen aanmerkingen!

Krekelberg 60 4708KP Roosendaal