Snelle levering.

Heel tevreden met de producten en de snelle levering

Snelle levering en altijd goede kwaleit materialen

Altijd goede levering en goed kwaliteit spullen. Netjes verpakt en helemaal tevreden mee.

Snel en professioneel

Top op alle vlak!

Ik heb al heel vaak besteld bij customs by bb en elke bestelling is zoals altijd: top! Snelle leveringstermijn en kwaliteitsvol materiaal maar ook een snelle reactie op eventuele vragen.

Alles wat ik wou was er

Customer service was snel en aardig. Fijne webshop

Goede & Snelle service

Mijn bestelling was goed en stevig ingepakt, snel geleverd en een aantal freebies. Top service!

Goede verf maar kleuren komen niet overeen

De verf is echt heel goed en je kunt er fijn mee werken. Ik heb er daarom ook echt geen spijt van dat ik het heb gekocht! Dat voorop. Het nadeel is dat de kleuren die op de website staan, niet overeen komen met de kleuren die je krijgt. Ik heb taupe besteld, op de website leek de kleur ook echt op taupe, maar toen ik het pottje binnen kreeg leek de kleur niet op taupe maar meer op Camel. Taupe is wat grauwer en een minder warme kleur. Ik ben benieuwd waarom de kleuren niet overeen komen met hoe ze op de website staan aangezien de kleuren wel heel goed in beeld zijn gebracht. Met vriendelijke groet, Iris Hageman

Super goed. Voldeed aan mijn verwachtingen. Je kan alles vragen.

Leuke locatie. Leuke mensen. En genoeg kennis en expertise. Vooral als je wilt gaan starten met customizen is de workshop een aanrader!

top producten

topp

Problemen worden netjes en snel opgelost.

Alles goed behalve de bezorging

Alles je goed gegaan maar de bezorging kwam heel laat. Ik denk dat dit eerder bij DHL ligt dan bij jullie. Ik heb mijn pakketje vandaag gekregen terwijl hij donderdag al door jullie naar DHL was verzonden.

Super bedrijf!

Alle keren dat ik mijn verf bestel bij Customs by BB ben ik geen 1 keer teleurgesteld geweest. Top service, pakketje zit altijd goed verpakt en een snelle levering.

Goede service, perfecte kwaliteit

Kwaliteit van de producten zijn fijn hanteerbaar. De orders die besteld waren, kwamen binnen 2 dagen binnen.

MIJN STOEL IS WEER HELEMAAL IN ORDE . EN HET WAS ZO GEBEURD. HET IS EEN AANRADER.

erg snel bezorgd

het was een erg goed product dat erg snel bezorgd werd

Grandioos

Snelle en goede levering

Levering goed binnen twee werkdagen

Snelle en correcte levering

Bestelde producten goed verpakt en snel in huis. Erg fijn!

Snelle en goede service!

Snelle verzending en goede kwaliteit. En altijd fijn als er extra verfbakjes er bij in zitten!

Snelle levering goede spullen. Ik heb een cadeau pakketje gemaakt, voor een vriendin, ik ga zeker vaker bestellen

In orde

Zo goed als alles wat ik heb bedtzld was juist l, het enige wat jammer is, is dat ik pastel gele veters kreeg in plaats van de neon gele veters die ik besteld heb. Buiten dit was het in orde, snelle levering in een compacte verpakking.

Service advies en uitvoering top

Duidelijke afspraken en advies Uniek sneakers nodig custom by BB is the olace to be

Snel

Mijn bestelling was er lekker snel en er zaten extra plastic cupjes bij, heel handig. Wat ik ook handig vond is dat ik zelf de kleurtjes kon kiezen zodat ik precies de goede kleur kan mengen voor de beschadiging aan mijn leren bank.

Niet echt tevreden

Heb blauwe suede schoenen proberen op te frissen. Blauwe suede verf gebruikt. Krijg oranje strepen Had dezelfde schoenen en die wilde ik van creme naar zwart verven. Zelfde probleem. Bovendien verschil tussen blauw en zwart is nihil. Heb de schoenen goed schoongeborsteld en de flesjes goed geschud. 2x gedaan. Resultaat matig.

Slecht Contact

Ik probeer contact op te nemen over een retourzending, ik krijg al meer dan een maand geen gehoor

Krekelberg 60

4708KP Roosendaal