snelle levering, goed product

Snel antwoord op de vragen die ik via mail en whatsapp stelde. Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er een leg- en afwerkinstructie op de site staat. Eventueel met foto's hoe je bepaalde hoeken afwerkt, waar en hoeveel grind er precies bij moet, zaaginstructie. Van die simpele dingen waar je als doe-het-zelver mee aan de slag kan. Verder niets dan lof.

Goed geholpen met een mooi resultaat.

Goede info gekregen ook tijdens de vakantie, en de gebrachte cassettes zagen er allemaal groen uit. Eenmaal geplaatst is het een plaatje. En het word nog groener.

Vriendelijk personeel, goed product.

Prijs/kwaliteit gewoon zeer goed. Het was een iets andere cassette dan normaliter wordt verkocht, maar dit werd telefonisch al doorgegeven. Ben erg blij met het eindresultaat (wat alleen maar mooier zal worden).

Uitstekend service en het resultaat is verbluffend

mooi product en prima service

Zelfs gedurende de vakantie word je vriendelijk en volledig geholpen. De website is professioneel, het contact is persoonlijk en direct, hulp bij het afhalen wordt direct geregeld, het aanbrengen is zeer eenvoudig met de gegeven instructies en ... het product is geweldig. Heel Nederland kan snel aan de noodzakelijke vergroening beginnen.

Uitstekende service en doen wat ze zeggen. Top.

Snelle reactie op mijn telefoontje. Snelle levering. Prima kwaliteit en levering volgens afspraak, telefonische voormelding en hulpvaardige chauffeur. Alles 100 procent OK. Ik kan Groen Dak Compleet met vertrouwen aanbevelen.

Super gemak en goede levering

Makkelijk te bestellen, wat je ziet krijg je ook. Aflevering goed geregeld en chauffeur had zelfs nog gebeld dat hij een half uurtje later was. Kwaliteit serum super, aanrader !

Prima service. Er wordt gedaan wat men zegt.

Nadat we de bestelling hadden geplaatst was hij binnen 3 dagen bij ons. En het sedum is van goede kwaliteit.

Mooi product en prima service

Mooi product voor een gunstige prijs. Op het afgesproken moment geleverd door een hele vriendelijke en behulpzame bezorger. Ik heb na bestelling nog wel even gebeld om te informeren naar de leverdatum. Het hoefde van mij niet persé de dag na bestelling bezorgd te worden. Toen begreep ik dat Groen Dak Compleet graag rekening wil houden met het milieu door -als het even kan- geen overbodige ritten te maken. Dat waardeer ik enorm. Laten we dat als klant vooral aanmoedigen door niet te verwachten dat een bestelling de dag er na al geleverd wordt.

Snelle levering van mooi product

De dag na mijn bestelling werden mijn cassettes geleverd door een erg vriendelijke chauffeur. Dak ligt er prachtig bij. Even bellen of whatsappen met het nummer op de website geeft snel duidelijkheid over de levering of antwoord op je vragen.

Prachtig product, goede uitleg.

Ik heb de all-in-one tegels besteld voor op het schuurdak. Absoluut geen spijt van. T enige rare is dat er zomaar onverwacht een man met een pallet voor de deur stond. Gelukkig was ik thuis. Kreeg ook nog uitgebreid uitleg aan de deur, waar ik heel blij mee was. Super service! Zelfs voor een relatief kleine bestelling als de mijne.

Goed product en vriendelijk geholpen. Alleen werd ik niet op de hoogte gehouden van de levering.

De bestelling online ging goed. Wat ik vreemd vond is dat ik geen informatie over de levering kreeg. Online stond dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden... Dat is niet gelukt en vind ik ook helemaal niet erg, maar ik vind het natuurlijk wel belangrijk dat ik weet wanneer ik thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Toen ik belde voor meer informatie over het leveringsmoment werd ik vriendelijk geholpen. Ook de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooi en snel

Mooie sedum trays, snel geleverd, vriendelijke service

Top. Snelle levering volgens afspraak

Helemaal tevreden over de kwaliteit van de sedum trays. Donderdag bellen. Vrijdagmorgen leveren en in de middag lag het al op het dak.

Levering volgens afspraak en mooi gevulde sedum matten

Op een vrijdag besteld en op dinsdag geleverd. Bij de bestelling van de sedumtrays vergeten drainage matten toe te voegen. Deze nog nabesteld en zijn met de zending sedummatten meegekomen. De sedumtrays zijn mooi gevuld.

Hele mooie sedum trays en uitstekende service!

Wij hebben in het voorjaar sedum trays besteld voor op de schuur, zijn er erg blij mee. Het ziet er super mooi uit en erg tevreden over de service en bezorging van Groen Dak Compleet!

Goede service en uitstekende communicatie!

Het voorjaar is een enorm drukke periode voor Groen Dak Compleet: iedereen begint weer aan klussen buitenshuis te werken. Maar ondanks de drukte was de service en communicatie van Sander en zijn medewerkers heel goed! We hebben goede kwaliteit sedummatten ontvangen en goed advies over het plaatsen. Ik kwam nog een stukje tekort en heb dit op kunnen halen in Etten-Leur. Mooi om te zien waar de sedumplanten groeien! We zijn heel tevreden met het resultaat en raden Groen Dak Compleet van harte aan!

Pluspunten

Snelle professionele afhandeling van mijn bestelling. Goed bereikbaar voor vragen , en snel adequaat antwoord. Nazorg was ook perfect, prettig om zo je aankopen te doen . De prijs kwaliteit is helemaal top.

Alles was perfect, doorgaan op deze manier van werken.

Pluspunten

vriendelijk, snel en kwaliteit....

Pluspunten

Heel tevreden met ons dak. Chauffeur heeft de pallet met sedum achter door de steeg in de tuin gezet, super tof. Belooft is 95% begroeiing maar was bij ons 98%.

Pluspunten

Snelle levering, uitgebreide informatie over het product op de website, goede prijzen

Opmerking over levertijd in het "opmerkingen" veld over het hoofd gezien.

Pluspunten

Fantastische service en snelle levering.

Pluspunten

Top geregeld! handig zelf ophalen, en fijn dat het in de buurt is.

Pluspunten

Telefonisch goede en juiste informatie. Levering volgens afspraak