monocultuur

Nauwelijks verschillende soorten op 15 van de 20 trays de 5 goeie trays betrof de bovenste palletlaag Wel erg doorzichtig! Ook na contact stug blijven beweren dat het hetzelfde is, fotos aanwezig.

Uitstekende service en kwaliteit, zeer snelle levering.

Wij hebben sedumscheuten, daktuinsubstraat en drainagemat bij Groen Dak Compleet gekocht voor onderhoud van onze groene dakterras / tuin. Eerst dit bij een tuinwinkel besteld die productie van Groen Dak Compleet verkoopt, maar na 3 weken wachten en 2 telefoontjes verder hadden we nog niets, ze hadden het nog niet in behandeling genomen. Dus maar direct met Groen Dak Compleet gebeld en binnen dezelfde dag nog konden we het zelf bij hun ophalen. Echt top! Bedankt!

Mooi product

Wij hebben voor 12m2 een mooie groen dak gekocht. Dit was allemaal prima en de levering ook. Ik miste wel ergens een handleiding, ook al was het heel makkelijk je wilt het toch goed doen. Misschien een QR code op de leveringsbon, naar de handleiding of iets dergelijks.

Erg prettige communicatie en snelle levering.

Erg prettige communicatie snelle levering. Super.

Goed product, goede service en snelle levering

Ze zijn erg vriendelijk en ze hebben ons goed geadviseerd over wat we allemaal nodig hadden voor ons schuine dag. Vervolgens was het super snel geleverd. Nu ligt er een prachtig groendak op ons schuurtje!

Zeer mooi sedum

Snelle levering, goede communicatie.

Wij zijn heel treveden met ons nieuw groen dak.

Vriendelijk en deskundig.

Prima service, levering volgens afspraak (netjes een extra mail dat de levering later zou komen ivm feestdag, maar keurig de dag van levering genoemd). Telefonisch snel, vriendelijk en goed advies. Bij enkele kant en klaar trays echter zo'n 50% begroeiing, zal wel bijtrekken neem ik aan. Rest mooi vol.

Sedumtrays zijn prima maar een aantal met weinig begroeiing

De levering was prima, maar had graag een bevestigings email ontvangen over leverdatum die ik had aangevraagd. De meeste trays hadden 100-80% begroeiing maar er waren ook een aantal die maar de helft of minder plantjes hadden. Ik neem aan dat deze bijgroeien en wacht dit af. Wel goed advies ontvangen over noodzakelijke extra materialen.

Top product

Super snelle levering. Zien er erg mooi uit en ze groeien goed.

Prima product en snel geleverd.

Binnen 3 dagen geleverd. Mooi product en eenvoudig zelf te plaatsen. Erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Vriendelijk en professioneel en bij de ophaling van het product werd het nog in mijn auto gelegd ook wat een service! Zeer tevreden over de mooie sedummatten.

Het contact en levering van sedumdakcassettes is prima verlopen.

Het contact met zowel de eigenaar als de transporteur verliepen probleemloos. Afspraken tav levering werden correct uitgevoerd, chauffeur belde een kwartier voor aankomst nog met ons. Het leggen van de cassettes was eenvoudig en het resultaat verbluffend. Het sedum was na een dag al volledig hersteld van het transport.

Betaalbaar en compleet

18m2 laten bezorgen,2 pallets en mooi op tijd in de ochtend. Uurtje werk en alles lag op het platte dak van onze berging/overkapping. s'Avonds gelijk water gegeven en een weekje later staat alles er mooi bij. Top en bedankt voor de moiie sedumplantjes.

Top product

Our garden roof looks great. Sedum and planting materials were delivered as described

Goede prijs/kwaliteit

perfecte communicatie

Mooi vol groen dak van mijn fietsenhok

Blij met mn groene dak van mn fietsenhok. Maand geleden ongeveer geleverd. Aanvankelijk vond ik nog veel zwarte en weinig plantjes, maar mij werd verzekerd dat t snel dicht zou groeien. En dat gebeurde. Mooie diverse soorten plantjes, blij mee!

Super aankoop

Planten besteld supersnelle levering en uitstekende prijs kwaliteit dus in 1 zin super aangename ervaring mvg

Mooi kwalitatief en goede prijs

Keurig zoals afgesproken stonden mijn spullen klaar in wilemstad. Aardige medewerker weet waar hij over praat. Zou het zeker aanbevelen bij anderen.

Snel adequaat en probleem goed opgelost

snelle levering nette service.

De beloofde 90% begroeiing was het niet best veel kale plekken. Misschien als alles lekker groeit dat het allemaal goed komt. Het is wel even puzzelen met de maat voering van de tray"s we moeten jammer genoeg wel zagen. Maar dat gaat goed met een reciproce zaag aanrader.

Zelf doen prima, maar graag iets meer toelichting

Daar staan de pallets met de m2 aan licht sedum dak en wat zedum trays voor het andere dak. Het is niet ingewikkeld, maar we hadden misschien iets meer toelichting verwacht. Gelukkig konden we de juiste volgorde van de losse elementen via een foto op de site terugvinden en is met een beetje logica te bepalen wat de bovenkant is van de drainage mat. Maar moet je de voeding al gelijk gebruiken? En moet je de matten gelijk sproeien als je ze neer hebt gelegd? Een A4-tje met vier stappen maakt het af. Verder heeft groen dak compleet goed meegedacht toen bleek dat we twee zedum matten te weinig hadden besteld. Dus al met al zeker een aanrader.

Goede kwaliteit, goede service en levering

Wij hebben gekozen voor een sedumdak lichtgewicht. Prima advies via telefoon. Goede kwaliteit en levering volgens afspraak

Goed product makkelijk te leggen

De levering was niet conform de bestelling, dat is ruimhartig en snel opgelost.

Goed advies vooraf en snelle levering

Vooraf nog goed advies gekregen en de levering verliep goed en de ecotrays waren van prima kwaliteit