Betaalbaar en compleet

18m2 laten bezorgen,2 pallets en mooi op tijd in de ochtend. Uurtje werk en alles lag op het platte dak van onze berging/overkapping. s'Avonds gelijk water gegeven en een weekje later staat alles er mooi bij. Top en bedankt voor de moiie sedumplantjes.

Top product

Our garden roof looks great. Sedum and planting materials were delivered as described

Goede prijs/kwaliteit

perfecte communicatie

Mooi vol groen dak van mijn fietsenhok

Blij met mn groene dak van mn fietsenhok. Maand geleden ongeveer geleverd. Aanvankelijk vond ik nog veel zwarte en weinig plantjes, maar mij werd verzekerd dat t snel dicht zou groeien. En dat gebeurde. Mooie diverse soorten plantjes, blij mee!

Super aankoop

Planten besteld supersnelle levering en uitstekende prijs kwaliteit dus in 1 zin super aangename ervaring mvg

Mooi kwalitatief en goede prijs

Keurig zoals afgesproken stonden mijn spullen klaar in wilemstad. Aardige medewerker weet waar hij over praat. Zou het zeker aanbevelen bij anderen.

Snel adequaat en probleem goed opgelost

snelle levering nette service.

De beloofde 90% begroeiing was het niet best veel kale plekken. Misschien als alles lekker groeit dat het allemaal goed komt. Het is wel even puzzelen met de maat voering van de tray"s we moeten jammer genoeg wel zagen. Maar dat gaat goed met een reciproce zaag aanrader.

Zelf doen prima, maar graag iets meer toelichting

Daar staan de pallets met de m2 aan licht sedum dak en wat zedum trays voor het andere dak. Het is niet ingewikkeld, maar we hadden misschien iets meer toelichting verwacht. Gelukkig konden we de juiste volgorde van de losse elementen via een foto op de site terugvinden en is met een beetje logica te bepalen wat de bovenkant is van de drainage mat. Maar moet je de voeding al gelijk gebruiken? En moet je de matten gelijk sproeien als je ze neer hebt gelegd? Een A4-tje met vier stappen maakt het af. Verder heeft groen dak compleet goed meegedacht toen bleek dat we twee zedum matten te weinig hadden besteld. Dus al met al zeker een aanrader.

Goede kwaliteit, goede service en levering

Wij hebben gekozen voor een sedumdak lichtgewicht. Prima advies via telefoon. Goede kwaliteit en levering volgens afspraak

Goed product makkelijk te leggen

De levering was niet conform de bestelling, dat is ruimhartig en snel opgelost.

Goed advies vooraf en snelle levering

Vooraf nog goed advies gekregen en de levering verliep goed en de ecotrays waren van prima kwaliteit

Goed materiaal. Snelle levering, volgens afspraak.

snelle service. maandag besteld dinsdagavond in huis

Wel handig als je toch al eerder een berichtje krijgt wanneer de levering is. Nu werd er een half uur van tevoren voor gebeld. Nu waren wij thuis maar dat is niet iedereen denk ik. Maar materialen waren goed

Super snelle goede bezorging

Op zondag besteld en maandag avond geleverd. Heel gemakkelijk te plaatsen.

Snelle correcte levering

Trays opgehaald in Etten-Leur. Was prima en snelle levering. Contact met bedrijf naderhand als goed ervaren! (voor subsidie) Plantjes niet 90% bedekt, maar dat komt vast goed. Aanleggen was zo gebeurd.

Prima e;evering en verwerking van de materialen.

Levering was snel en op tijd. Grind was vergeten, maar werd dezelfde dag nog nageleverd. Groene dak was simpel te plaatsen. De gegarandeerde 90 % begroeiing is niet aan voldaan. We vertrouwen er op dat het nog bijgroeit.

Goede en snelle service, duidelijke uitleg om zelf aan de slag te kunnen. Mooie variatie aan plantjes. Het zagen van de bakken was wel iets lastiger dan verwacht. Resultaat is top!

zeer tevreden

snelle levering, eenvoudig te plaatsen, nu genieten

Mooie spullen en op af gesproken tijd

Geweldig product, prima service

Opgehaald in Etten-Leur, uiterst aardige jongen die ook hielp inladen.

Nette levering

Producten volgens afspraak op tijd geleverd, matten waren -begrijpelijk- niet allemaal op dezelfde maat en sommige misten wat plantjes, waarschijnlijk als gevolg van snijden/verwerken. Daar zou verbetering mogelijk kunnen zijn. Advies voor verwerking was heel prettig.

vakkundig en klantgericht

Snelle en persoonlijke opvolging op vragen. Goed product, eenvoudig zelf te leggen.

Supersnelle levering, uitstekende service en mooie plantjes!

Supersnelle levering, uitstekende service en mooie plantjes!

Uitstekende kwaliteit, vlotte levering

Alles perfect en vlot afgehandeld