Na bestelling, snelle levering

Na bestelling via webshop volgende dag netjes geleverd. Geleverde Items zien er kwalitatief goed uit. Niet alles even groen, maar ervan uitgaand dat dat snel aangroeid. Vragen via e-mail worden vrijwel direct beantwoord.

Alles top

Snelle reacties op mail en leving next day. Wat wil he nog meer?

Vlot contact, vlotte levering

Goeie prijs-kwaliteitverhouding. Vlotte klantendienst die heel snel antwoordt. Vlot geleverd. Tevreden mee.

Totaal niet tevreden, slechte ervaring

Ik had het al moeten weten voor de aankoop, ik kreeg zeer weinig info over plaatsing van trays. Als ik een vraag, kreeg ik met moeite één zinnetje info terug. Je moet dus zelf al een expert zijn om de juiste vragen te kunnen stellen, wat betreft plaatsing Dan de levering: je krijgt een mail met de datum van levering en de melding dat je vanaf acht uur 's morgens kan bellen voor het uur te kennen. De levering vond plaats om zeven uur!!! Ik was toen niet thuis, mijn dochter gelukkig wel! De plantjes zelf zijn van matige kwaliteit, en belangrijke info: de trays zijn al oververzadigd bij aflevering en wegen dus 20 kg het stuk. Omdat de communicatie voor verkoop zo slecht was, heb ik teveel trays besteld. (ben ik zelf gedeeltelijk verantwoordelijk voor) maar de communicatie met groendak was alles behalve. Ze liegen in hun antwoorden over hun communicatie. Zijn zeer onduidelijk en tegenstrijdig over hun info en trekken de info van een concurrent in twijfel. Mijn gevoel is dat ze erop uit zijn om zoveel mogelijk trays te verkopen en laten de klant daarna in de koud staan.

Snel gereageerd op vraag en levering

snelle service - goede sedum

oo

Prima levering en kwaliteit

Snel, volledig en makkelijk aan te brengen

Zondag idee geboren. Direct besteld en dinsdag geleverd. Een uurtje met z, 'n tweeën geklust en het schuurdak is nu mooi groen.

Niet volgens afspraak bezorgd

De afspraak was een week later ,maar toen de chauffeur onderweg belde moest ik als over kop een tuinman regelen om dat spul op dak te krijgen, en is gelukkig gelukt want je kan die pellets met levende planten geen week laten staan ,eind goed al goed

Prima georganiseerd

Matjes vallen wel snel uit elkaar, dus ga er voorzichtig mee om!

Super service en producten

Goed geholpen aan de telefoon. Op tijd en compleet geleverd. Zeer tevreden over de producten en over de service.

Goed advies, prima spullen, vlotte levering

Beantwoorden elke vraag snel, adequaat en vriendelijk, zowel per email als per telefoon. Goede producten met concurrerende prijzen en een vlotte levering. Aanrader dus!

Snel goed en erg netjes

Goede service en snel antwoord op je vragen. Tevens erg goede en nette levering. Vriendelijk personeel, zowel bij groendakcompleet als de bezorging.

Goede service en blij met eindresultaat

Goede service omtrent het afleveren van de sedum trays. In overleg met de chauffeur ook op de gewenste plek geleverd. Tray nog vrij snel van de pallet afgehaald en op het dak gelegd. Ze zijn vrij zijn, dus nog een pittige klus om een pallet te lossen. Sedum is gelijk goed aangeslagen en staat er nu mooi bij! Op maat zagen met handzaag ging ook vrij eenvoudig.

Groen Dak Compleet heeft mij, een jaar geleden, een prima product geleverd waar ik elke dag plezier

Ruim een jaar geleden heeft Groen Dak Compleet het dak (ca. 20 m2) van het werkplaatsje achter mijn huis in Breda-Centrum voorzien van een groen eco-dak met zo'n 12 soorten sesum plantjes. Vanaf dag één kijk ik 's-morgens vanuit mijn slaapkamerraam op de eerste verdieping met veel plezier op mijn groendak. Afgelopen zomer (2020) heeft het prachtig roze en geel gebloeid, een lust voor het oog. Nu in de herfst staan het plantendek er nog gezond en fris bij. Levering en service van Groen Dak Compleet is stipt en plezierig.

Beste Kwaliteit en niet duur !!

Klantgericht, producten van top kwaliteit , perfecte service en nazorg. De nieuwe locatie is goed bereikbaar, mooie uitstraling waar het bedrijf voor staat, daar doe je graag zaken mee.

Ligt er een week op kan dus nog geen oordeel geven

Zitten een paar lelijke zwarte plekken in het sedam dak. Hopelijk trekt het bij. Of heeft u advies hoe te handelen? Event. mesten? Al vast dank voor reactie. . m.vr. gr. J. Dirchs

Vlot geleverd, goede communicatie!

Geleverd zoals besteld, goede afstemming met transporteur en vriendelijke chauffeur. Erg blij met het resultaat.

Leuk product, we zijn er trots op!

prima matten

Mijn ervaring met Groen Dak Compleet zijn buitenverwachting goed. Stevig en mooi materiaal, afspraken omtrent prijs en levering keurig, dus hou de service zoals deze nu is. Bedankt

prima materiaal, zeker voor de prijs.

goed product. zeker voor de prijs.

Groen Dak Compleet is een echte aanrader

Super service, prima materiaal, correcte prijs en levering volgens afspraak. Meer moet dat niet zijn.

Leuk en prima geregeld

Vlot en netjes bezorgd. Antwoord op vraag snel. En resultaat super. Alleen de maatvoering op de site kan handiger, had liever 2trays meer gehad .

Uitstekende en snelle levering van top producten

Prima informatie, zowel over product als levering. Snelle en zeer correcte levering en afhandeling. En uiterst tevreden over geleverde product: Sedum trays erg compleet, goed gevulde plantjes en zijn zo eenvoudig te plaatsen als beschreven

Afspraak om, om 10 uur de sedum eco cassettes af te halen. 10.01 rijd ik het terrein op en 10.20 weer af nadat de heren voor mij de spullen in de auto hadden geladen. Dank heren voor een puike service Groet Frank