Ligt er een week op kan dus nog geen oordeel geven

Zitten een paar lelijke zwarte plekken in het sedam dak. Hopelijk trekt het bij. Of heeft u advies hoe te handelen? Event. mesten? Al vast dank voor reactie. . m.vr. gr. J. Dirchs

Vlot geleverd, goede communicatie!

Geleverd zoals besteld, goede afstemming met transporteur en vriendelijke chauffeur. Erg blij met het resultaat.

Leuk product, we zijn er trots op!

prima matten

Mijn ervaring met Groen Dak Compleet zijn buitenverwachting goed. Stevig en mooi materiaal, afspraken omtrent prijs en levering keurig, dus hou de service zoals deze nu is. Bedankt

prima materiaal, zeker voor de prijs.

goed product. zeker voor de prijs.

Groen Dak Compleet is een echte aanrader

Super service, prima materiaal, correcte prijs en levering volgens afspraak. Meer moet dat niet zijn.

Leuk en prima geregeld

Vlot en netjes bezorgd. Antwoord op vraag snel. En resultaat super. Alleen de maatvoering op de site kan handiger, had liever 2trays meer gehad .

Uitstekende en snelle levering van top producten

Prima informatie, zowel over product als levering. Snelle en zeer correcte levering en afhandeling. En uiterst tevreden over geleverde product: Sedum trays erg compleet, goed gevulde plantjes en zijn zo eenvoudig te plaatsen als beschreven

Afspraak om, om 10 uur de sedum eco cassettes af te halen. 10.01 rijd ik het terrein op en 10.20 weer af nadat de heren voor mij de spullen in de auto hadden geladen. Dank heren voor een puike service Groet Frank

Sedum matten

Heel tevreden groeid erg goed Heb het voor een deel achter in de tuin gebruikt.

EXELENT!

Snel en goed geholpen.

Snelle levering mooie plantjes

Mooi groen dak ontvangen. Levering was duidelijk gecommuniceerd.

Super! Gemakkelijk toegankelijk voor vragen, uitstekend advies!

Meerdere keren per mail vragen gesteld, steeds direct antwoorden ontvangen. Ik ben ook op locatie Oudenbosch uitgebreid persoonlijk geadviseerd. Er voor gekozen om het zelf te leggen. Helemaal goed!

lekker snel een groen dak

prettig systeem om zonder gedoe een groen dak op je schuur te leggen

Zeer teleurstellend!

Sluit mij volledig aan bij review 20-07-2020 over monocultuur. “tray is voorbegroeid met wel 14 verschillende soorten Sedum” wordt niet waargemaakt en dan druk ik mij nog zacht uit. Oplossing is retourzending van de pallet, maar wel voor eigen rekening.

Top, goede service, snelle reacties snelle levering

Prima product, snelle levering

Staan garant voor hun kwaliteit & vriendelijk geholpen

Bij uitzondering bleek bij onze levering de trays in mindere kwaliteit te zijn aangekomen. Na sturen van foto's werd direct door GroenDak klantgericht een goede oplossing geregeld. De trays zijn omgewisseld en we hebben nu een mooi en gezond groendak.

Duidelijke website, goede informatie, snel en netjes geleverd!

Na een aantal websites vergeleken te hebben, kozen wij voor Groen Dak Compleet. Waarom? Duidelijke en goede informatie via de website, email en telefonisch. Prijstechnisch gezien voordeliger dan menig andere leverancier. De bestelling ging vlot en de levering was op tijd. Het zelf aanleggen van het groene dak ging prima. Deze klus was binnen een dag geklaard! Kortom; een zeer tevreden klant!!!

Goed en snel geleverd

Prima service en kwaliteit

Website is klantvriendelijk en duidelijk. Contact met medewerkers is prettig. Op afspraak op te halen. Communicatie prima!

Perfect geregeld

Het contact verliep heel vlot en duidelijk, zo ook de levering. Het groen dak ziet er geweldig uit. Alles mooi volgroeid en in prima staat.

vlotte soepele levering zonder een nummer te zijn.

Na aanvankelijk alleen het sedum besteld te hebben kwamen we er achter dat er eigenlijk nog wat zaakjes zoals de drainage matten en substraat nodig hadden. Geen probleem, kon mooi aan de bestelling toegevoegd worden. Ook de afvoer filters werden een afzonderlijke bestelling maar toch alles mooi in 1 levering zodat we direct het dak konden afmaken. Kwaliteit van de rollen is goed, wat mij betreft. Een paar grasjes er in maar die zijn er dan ook zo weer uitgeplukt.

Mooie trays met sedum. Prettig geholpen.

De sedum is mooi en al lekker vol. We zijn ze wezen ophalen in Oudenbosch. Alles stond keurig klaar. Na plaatsing zie je de sedum gewoon gelijk gaan groeien.

prima service, plantjes waren overal begroeid, en gevarieerd. bijknippen van de trays was even pittig maar het aan elkaar leggen een makkie. in twee uurtjes een compleet groendak en super tevreden mee

Goed geholpen en goed geleverd, super!

Vooraf een paar keer contact gehad en op de distributie locatie gaan kijken. Goed advies gehad en precies zoals besproken geleverd.