vakkundig en klantgericht

Snelle en persoonlijke opvolging op vragen. Goed product, eenvoudig zelf te leggen.

Supersnelle levering, uitstekende service en mooie plantjes!

Supersnelle levering, uitstekende service en mooie plantjes!

Uitstekende kwaliteit, vlotte levering

Alles perfect en vlot afgehandeld

goede kwaliteit, supersnel geleverd, aanrader

goede kwaliteit, supersnel geleverd, aanrader

Perfecte service en levering!

Precies geleverd gekregen waar ik om heb gevraagd! Vriendelijke bezorger en kwalitatief zeer goede sedum-casettes!

Prima product

In combinatie met zonnepanelen op het dak gezet het zuiden was met 45graden ten opzichte van het dak en dat was nog een heel gepuzzel met die trees maar uiteindelijk is het gelukt dus laat die zo’n maar komen 🌞

Uitstekend: betaalbaar, prima kwaliteit en snel geleverd.

Uitstekend: betaalbaar, prima kwaliteit en snel geleverd.

klantvriendelijk

Ik had op de site problemen met het plaatsen van een bestelling. Bij telefonisch contact heeft Sander op de site e.e.a. snel aangepast waardoor ik kon bestellen. De door mij beoogde optie was niet meer leverbaar maar werd door een andere optie voor dezelfde prijs geleverd. De trays zijn perfect op tijd geleverd en de bezorger was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Goede bereikbaarheid en service

Het leveren was niet de dag na het bestellen, zoals aangegeven. Maar goed bereikbaar (ook s avonds) en verdere afhandeling was prima. Een nalevering werd ook direct verzorgt. Mooi systeem met Kant en klare trays.

Slecht

Sedumtray Place 'n Go zaterdag besteld, binnen enkele dagen in huis?(tactische tekst: als het op voorraad is. Maar helpt niet bij het managen van de klantverwachting) 20-7-2019 besteld. Dinsdag 23-7 's avonds om 21.00 stond, onaangekondigd, een bezorger van Groen Dak Compleet voor de deur. Hij begon gelijk te lossen maar het waren harde tray's en niet de zachte Sedumtray Place 'n Go. Na informeren bij de eigenaar bleek dit een vervangend product. Helaas kon ik niet akkoord gaan, ik had zachte tray's besteld, en mij werd het juiste product na 4 tot 5 weken beloofd. De laadklep van de bus was echter niet berekend op het gewicht van het pallet. Samen met de bezorger hebben we met wat kunst en vliegwerk het pallet toch weer naar binnen gekregen. Na 6 weken zelf maar eens gebeld; "Het product is bijna klaar, nog 4 tot 5 weken". Vrijdag 4-10-2019 zijn de tray's geleverd. Volgens de site; "Bij levering is de casette altijd voor minimaal 95% begroeid." Helaas zaten er toch diverse tray's bij welke de 70% niet haalden. Ook bij de 14 verschillende plant soorten heb ik mijn twijfels. Even als het "zacht organisch materiaal", dat verdacht veel op kunsstof lijkt. Ook nog vreemd is de injectienaald tussen het sedum. In middels ligt het op het dak en we gaan zien hoe het ontwikkeld. Opbouwende kritiek: Maak waar wat je op de website beloofd. Communiceer met de klant als je wat wil leveren en of aanpassen op de levering of de belofte niet na kan komen. Verwacht niet dat de klant een window van 2 dagen heeft om op de levering te wachten of daarvoor de buren in te schakelen. Wat was er wel goed: Vriendelijk aan de telefoon en over de mail. Vriendelijke bezorger.

Goed sedum product

Duidelijke website. Goede feedback naar klant Vriendelijke verkoper Sander, helpt prima

snelle levering, goed product

Snel antwoord op de vragen die ik via mail en whatsapp stelde. Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn dat er een leg- en afwerkinstructie op de site staat. Eventueel met foto's hoe je bepaalde hoeken afwerkt, waar en hoeveel grind er precies bij moet, zaaginstructie. Van die simpele dingen waar je als doe-het-zelver mee aan de slag kan. Verder niets dan lof.

Goed geholpen met een mooi resultaat.

Goede info gekregen ook tijdens de vakantie, en de gebrachte cassettes zagen er allemaal groen uit. Eenmaal geplaatst is het een plaatje. En het word nog groener.

Vriendelijk personeel, goed product.

Prijs/kwaliteit gewoon zeer goed. Het was een iets andere cassette dan normaliter wordt verkocht, maar dit werd telefonisch al doorgegeven. Ben erg blij met het eindresultaat (wat alleen maar mooier zal worden).

Uitstekend service en het resultaat is verbluffend

mooi product en prima service

Zelfs gedurende de vakantie word je vriendelijk en volledig geholpen. De website is professioneel, het contact is persoonlijk en direct, hulp bij het afhalen wordt direct geregeld, het aanbrengen is zeer eenvoudig met de gegeven instructies en ... het product is geweldig. Heel Nederland kan snel aan de noodzakelijke vergroening beginnen.

Uitstekende service en doen wat ze zeggen. Top.

Snelle reactie op mijn telefoontje. Snelle levering. Prima kwaliteit en levering volgens afspraak, telefonische voormelding en hulpvaardige chauffeur. Alles 100 procent OK. Ik kan Groen Dak Compleet met vertrouwen aanbevelen.

Super gemak en goede levering

Makkelijk te bestellen, wat je ziet krijg je ook. Aflevering goed geregeld en chauffeur had zelfs nog gebeld dat hij een half uurtje later was. Kwaliteit serum super, aanrader !

Prima service. Er wordt gedaan wat men zegt.

Nadat we de bestelling hadden geplaatst was hij binnen 3 dagen bij ons. En het sedum is van goede kwaliteit.

Mooi product en prima service

Mooi product voor een gunstige prijs. Op het afgesproken moment geleverd door een hele vriendelijke en behulpzame bezorger. Ik heb na bestelling nog wel even gebeld om te informeren naar de leverdatum. Het hoefde van mij niet persé de dag na bestelling bezorgd te worden. Toen begreep ik dat Groen Dak Compleet graag rekening wil houden met het milieu door -als het even kan- geen overbodige ritten te maken. Dat waardeer ik enorm. Laten we dat als klant vooral aanmoedigen door niet te verwachten dat een bestelling de dag er na al geleverd wordt.

Snelle levering van mooi product

De dag na mijn bestelling werden mijn cassettes geleverd door een erg vriendelijke chauffeur. Dak ligt er prachtig bij. Even bellen of whatsappen met het nummer op de website geeft snel duidelijkheid over de levering of antwoord op je vragen.

Prachtig product, goede uitleg.

Ik heb de all-in-one tegels besteld voor op het schuurdak. Absoluut geen spijt van. T enige rare is dat er zomaar onverwacht een man met een pallet voor de deur stond. Gelukkig was ik thuis. Kreeg ook nog uitgebreid uitleg aan de deur, waar ik heel blij mee was. Super service! Zelfs voor een relatief kleine bestelling als de mijne.

Goed product en vriendelijk geholpen. Alleen werd ik niet op de hoogte gehouden van de levering.

De bestelling online ging goed. Wat ik vreemd vond is dat ik geen informatie over de levering kreeg. Online stond dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden... Dat is niet gelukt en vind ik ook helemaal niet erg, maar ik vind het natuurlijk wel belangrijk dat ik weet wanneer ik thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Toen ik belde voor meer informatie over het leveringsmoment werd ik vriendelijk geholpen. Ook de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooi en snel

Mooie sedum trays, snel geleverd, vriendelijke service

Top. Snelle levering volgens afspraak

Helemaal tevreden over de kwaliteit van de sedum trays. Donderdag bellen. Vrijdagmorgen leveren en in de middag lag het al op het dak.