Mooi compleet sedumdak, uitstekende service

Na de online bestelling op zondag ontving ik direct een duidelijke en transparante orderbevestiging, en dat men direct voor me aan de slag zou gaan. En dat was ook zo; maandag volgde direct een persoonlijke mail met de aankondiging dat er zelfs sneller geleverd kon worden dan de standaard levertijd. Prima! De chauffeur belde netjes een half uurtje van te voren. Tijdens het leggen bleek dat er iets te weinig sedum geleverd was. Dat kan gebeuren, en een belletje naar Groen Dak Compleet was voldoende om het tekort zeer snel te laten aanvullen. Ik werd zeer netjes te woord gestaan. Wat een service! Echt een aanrader, dit bedrijf. En het dak ziet er prachtig uit !

Kwaliteit en efficientie

Snelle levering, goede communicatie, trays goed gevuld met gezonde planten

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Na een telefonisch consult, heb ik het eea besteld. Sneller dan verwacht binnen gekregen. Timing was perfect aangezien het weer gunstig was voor de plantjes. Zijn wel erg zware bakken, wat het verwerken af en toe bemoeilijkt.

OK

De mosmatten zijn qua gevraagde m² ruim bemeten; je krijgt wat extra's. Jammer dat wel niet vermeld staat dat de stukken geen gelijke oppervlakte hebben. Voorts zijn de matten ongelijkmatig begroeid met mossen; vele kale plekken. Vandaar waarschijnlijk de extra vierkante meter mat.

Weet ik nog niet

Heb het nog niet

Goede service en snelle levering.

Mijn vragen zijn telefonisch duidelijk beantwoord en de bestelling stond netjes klaar toen ik het af kwam halen. De trays zijn makkelijk te plaatsen, erg fijn.

Zoals verwacht ziet er goed uit

Goed teverwerken maar wel zwaar

Snelle levering, mindere berekening, Verbazing van het geleverde

De matten werden plat aangeleverd en niet gerold zoals op vele foto’s aangegeven wordt. De matten zijn vervelend te verplaatsen (in mijn geval op een schuurdak) waardoor de matten compleet uiteen vielen. Alle stukjes naar boven gebracht en tegen elkaar aangebracht. Als advies moest ik de oppervlaktemaat meegeven. Hierdoor had ik zeker 3,5 m2 over (€175). Dat is echt te veel.

Fast + uncomplicated

Fast delivery, call of driver as asked for. Product easy to install.

dakcassettes zijn in orde, reeds goede begroeiing en stevig

minpuntje, de vraag tot levering via de staat aan de achterzijde van de woning (garage), ingevuld in de opmerkingen bij de bestelling, werd helaas niet doorgegeven aan de transportfirma

Aanrader!

Goede service en snelle levering, aanrader!

Alles was prima in orde

Prima in orde

Fijn om daar klant te zijn

Na eerdere bestellingen heb ik ook dit keer weer gekozen voor Groendakcompleet. De persoonlijke benadering en goede adviezen maken het "compleet".

snel en duidelijke levering

goed en degelijke bakken waar het in geleverd wordt wij zijn er blij mee.

Goed geleverd

Bestelling en bezorging goed. De trays waren behoorlijk begroeid wel kan ik maar 2/3 soorten sedum onderscheiden en zeker niet zoveel als er geadverteerd wordt.

Heel tevreden, geen opmerkingen

Alles is heel vlot verlopen. Snelle levering, komen afspraken na en reageren snel wanneer je een vraag stelt per mail (zelfs op zondag).

Top, snel geleverd en goede kwaliteit!

Het dak werd snel en goed verpakt geleverd. Het oppervlak was precies goed, had paar afgesneden stukken over.

Eerlijk en deskundig advies.

Ik werd snel geholpen, alles op tijd bezorgd en compleet. In mijn voorbereiding enkele malen met vragen gebeld. Adviezen waren helder. Prettige ervaring.

heel prettig geholpen

na telefonisch contact , goede uitleg gekregen , daarna meteen besteld en heel soepel een afspraak kunnen maken . Bij afhaal vriendelijk en behulpzaam geholpen , binnen 10 minuten waren 23 trays al geladen en kon ik weer verder . Mooi Dak geworden en uiterst tevreden met de geboden service .

Prima.

Goede en snelle levering. Mooie plantjes.

Ziet er prima uit

Alles keurig op pallet geleverd. Wel enkele cassette,s die flink minder begroeid waren. Maar ga ervan uit dat dit wel bij groeit

Goede service en men komt na wat er is afgesproken

Goed bereikbaar per mail en men komt de afspraken na. De sedumtrays zijn conform verwachting. Sedum slaat goed aan.

Een mooi en gemakkelijk aan te leggen groendak

Telefonisch contact gehad met de firma en goede uitleg gekregen voor het plaatsen van het groendak. Vrijdag besteld en dinsdag geleverd.

prima service op allerlei vlak

Duidelijke en overzichtelijke website Bestelling verliep zeer vlot Zeer betrouwbaar wat betreft afspraken rond de levering die perfect verlopen is zoals beschreven in de voorwaarden Zeker een aanrader

Zeer professioneel

Ik kreeg snel een antwoord op al mijn vragen. Er werd meegedacht over de aanpak en concrete raad gegeven.