Fantastisch snelle service!

Op de website stond voor 22u besteld, morgen in huis, ik bestelde vrijdagavond om 21.55 en had inderdaad op zaterdag de verf in huis, heel fijn! Kwalitatief goede verf. Erg blij mee!

Ik heb 2 keer bij verf-plaza besteld. Beide keren de volgende dag binnen. Netjes en veilig verpakt. De tweede keer had ik een emmer muurverf in een verkeerde kleur gekregen. Hier werd niet moeilijk over gedaan, de dag erna had ik een nieuwe emmer, ook nog veel duurdere muurverf! Top!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Fijn dat het zo snel geleverd wordt en de verf is van goede kwaliteit! Heel blij mee

Volgende dag in huis,stuk goedkoper dan als in de buurt

Dit was top

Goed advies.

Super snelle levering

Goede kwaliteit verf in alle kleuren te mengen en volgende dag in huis

Fijne website, snel geleverd

goed geregeld

snelle verzending en goede prijs

Snelle levering, goede communicatie

De verf moet nog gebruikt worden. Maar ik ga er vanuit dat het superverf os/

Snel en correct

Ene dag besteld, andere dag in huis.

De producten zijn goed verpakt, snel geleverd en voor een mooie prijs.

Goede communicatie

Verf was niet in stock, daardoor late levering, maar mooie compensatie gekregen. Wij bestellen volgende keer opnieuw.

Goede kwaliteit - prijs

Goede prijs voor Sikkens verf. Kleuren als besteld en alles was netjes ingepakt. Waarschijnlijk op tijd verzonden, maar Post NL kwam een dag later, niet op de verwachte leverdatum.

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Webshop is overzichtelijk. De producten zijn netjes verpakt en snel geleverd.

Bezorging niet volgens afspraak

Voor 442 euro aan verf en verf benodigheden besteld bij verfplaza. Gevraagd om de levering bij de dichtsbijzijnde Jumbo met parkeerplaats te laten leveren. De bestelling is volgens door Post NL naar 3 verschillende locaties verstuurd, behalve de goede. Hier contact over gehad en volgens Verf-plaza was er- iets mis gegaan in de levering. Dit kan gebeuren.. netjes gevraagd of ze de bestelling alsnog naar de Jumbo kunnen sturen. Een deel van de bestelling is hier 1 dag later aangekomen. Het andere deel konden wij zelf maar beter ophalen, hier wordt totaal geen moeite voor gedaan en er wordt doodleuk verteld dat je beter de bestelling op de andere locatie zelf kan afhalen, omdat Post NL het waarschijnlijk weer op die locatie zou bezorgen, mocht de bestelling opnieuw worden verstuurd. Gelukkig lag de locatie waar het moest afgehaald worden midden in het centrum bij de readshop, deze winkel sluit om 18:00 hierdoor nog eerder van werk moeten weggaan. Vervolgens 750 meter vanaf de parkeerplek moeten lopen met 17 kg aan verf+verfspullen. Ook moesten ik hierdoor onnodige parkeerkosten betalen. Ik weet dat de bezorging niet door verfplaza is gedaan, maar zij zijn klant van Post NL en die moeten gewoon leveren waar het na toe moet. Verf Plaza neemt schijnbaar geen moeite voor haar klanten, om Post NL het probleem te laten oplossen.

Beste Darren, Bedankt voor het schrijven een review. Helaas is het bij uw bestelling misgegaan met de levering, onze excuses hiervoor. PostNL heeft de levering uiteindelijk bij twee verschillende afhaalpunten geleverd, terwijl dit gewoon op 1 afhaalpunt had moeten zijn. Helaas lag dit buiten onze macht om dit nog te veranderen. U gaf aan dat u haast had met het ontvangen van uw pakket. De snelste manier was dan ook om het pakket zelf op te halen. Wanneer wij de bestelling opnieuw hadden opgestuurd, was het weer een dag later geweest. Vandaar dat dit helaas zo heeft moeten lopen. De gemaakte parkeerkosten zullen wij uiteraard vergoeden, dat is geen enkel probleem. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Voldoet aan wens

Zocht spuitbus met mengkleur en dat bieden ze.

Snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteit

Snelle levering, goede producten

Mooi assortiment met goede prijzen en erg snel geleverd.

Snel

Snel verf binnen voor een goede prijs

Geweldig geholpen, ook via whatsapp

Ik had per ongeluk de verkeerde lak en orimer combi besteld. Dit hebben ze opgemerkt en veranderd. Super ervaring!!

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.