Zeer goede service!

De snelle levering aan huis is absoluut een pluspunt! Goede site ook.

Perfecte afhandeling

Verf is snel en goed geleverd. Ik zal in de toekomst hier zeker weer bestellen.

Goed geregeld. Goede communicatie

Prima ervaring

Snel en correct geleverd.

Snel geleverd en een goede prijs

Snelle levering, goed verpakt

Nette snelle levering binnen 4 werkdagen. Alhoewel de verf nog op de muur moet lijken de juiste kleuren bij de juiste verf te zitten. Ook de beloofde extra rollers en meng latjes waren aanwezig. Nog even wachten op het resultaat van het verven en of de RAL 9010 van beide bussen identiek zijn maar tot dusver zeer aan te raden.

Gewoon Super!

Er was een probleem met de verf. Dit werd direct naar volle tevredenheid opgelost. Vriendelijk contact.

Er is voldoende keuze in de merken en de levering is snel.

Snel geleverd, goede prijs

Top service!

Snelle service.

Duidelijk en makkelijk bestel. Snel in huis

Duidelijk en makkelijk besteld en snel in huis

Zeer slecht

Krijg besteld product in een verfblik zonder opdruk, schijnen ze zelf te vullen uit een tank, God mag weten wat je krijgt, Hier kies ik niet voor,op site wordt dit niet vermeld, Terpentine is niet ongeurd stinkt als de hel,

Beste Theo, Dank voor het plaatsen van je review. De black bitumen (Zwarte teer) in 5 liter formaten worden inderdaad overgegoten uit een 20 liter blik. Dit hebben we gedaan zodat we klanten 5 liter verpakkingen kunnen aanbieden. Helaas hadden we dit nog niet duidelijk op de website staan en hebben dit ondertussen wel aangepast. Onze terpentine is inderdaad de normale terpentine en niet de geurloze variant, de geurloze varianten zijn ook een stuk duurder. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

sterke prijs, vlotte levering

Ik had nog niet eerder van Verf-plaza.nl gehoord, en tegenwoordig is het niet slecht om wat achterdochtig te zijn (met de vele frauduleuze websites in omloop...); Maar alles is vlot toegekomen (in België) aan een scherpe prijs voor Sikkens verf. Heel tevreden.

Keurig geleverd, prima deal!

Goede blackfriday deal, netjes en tijdig verstuurd.

Uitgebreid assortiment.

En vlug geleverd. Enkel, een bericht van leveringsdag zou geen kwaad kunnen.

Duidelijke website om te bestellen, vlotte levering

Positieve ervaring, ik zou terug bestellen.

heel goede prijs!

heel goede prijs!

Keurige service

Snel geleverd tegen scherpe prijs. Ik had zelf een fout gemaakt met het kleur nummer. Hier werd even over gebeld en is recht gezet.

Bestellen en volgende dag in huis.Alles keurig verpakt dus voor mij PERFECT.

Nog steeds prima service.

Alles volgens afspraak (van de website) en verwachting (met telefonisch contact bij onduidelijkheid).

Snelle levering, goede prijzen

Erg goed geholpen, nog even gebeld of de afwijkende kleur die ik zocht leverbaar was, geen enkel probleem en de dag erna werd de bestelling al geleverd. Erg ruim assortiment.

Prima assistentie

De verf die ik had besteld, was niet op voorraad. Dit was irritant maar het alternatief en hulp, maakte een hoop goed.

Snelle levering, goede service, goede kleur die je vraagt

Goede ervaring , snelle levering, prima verf.

Prima bedrijf

Snel, goed en betrouwbaar

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.