Bestellen en de volgende dag al in huis !

Snel en goed verpakt !!

Erg prettig om vanuit huis voordelig kwaliteit muurverf te kunnen bestellen.

Verf was makkelijk te bestellen en was super snel in huis. Vrijdag eind middag pot leeg..zaterdag om 11 uur nieuwe in huis !

Goede producten voor een goede prijs

Goede verf voor een fijne prijs en de volgende dag al in huis. Dus nu kunnen we direct verder met de volgende klus.

Uiterst correct en zeer snel geleverd

Vandaag besteld. Morgen in huis. Goed verpakt. Uitstekend

Keurige communicatie.

Keurige communicatie en levering. Alleen een dag later geleverd dan aangegeven tijdens bestellen. Maar verder uitstekend.

Volgens afspraak

Perfect netjes verpakt en op tijd geleverd

Zeer goed.

Snelle levering en product was goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over kwaliteit van het geleverde product.

prima service

vandaag besteld morgen geleverd. Gewoon prima!

Zeer tevreden en ga zeker nog producten bestellen

Zeer tevreden! Scherpe prijs, profesioneel product en binnen 24h geleverd. Heel goed verpakt want gaat tensloote om verf.

Super ervaring

Goede prijzen, snelle verzending, uitstekende keuze mogelijkheid. Dikke 10 !!!!

Zeer goede service

Bij twee leveringen gehad dat de emmer beschadigd was waardoor er verf over andere emmers en in de doos zaten. De dag erna al nieuwe emmers ontvangen en een kleine financiële compensatie voor het extra werk dat we er mee gehad hebben.

Goede prijs kwaliteit, nette levering

Van een grote bestelling ging het bij 1 pakket mis. Dat werd opnieuw verzonden en de volgende dag was het alsnog netjes geleverd en de levering compleet. Goede prijs kwaliteit!

Vlotte levering

Duidelijke site en vlotte levering

Snelle levering vd bestelling

Makkelijk besteld. Snelle levering l van de bestelling.

Snelle verzending en doordachte verpakking

Levering en service Ok

Wij zijn content met de verf

Goede ervaring !

Snelle levering. Goede service

Per abuis werden verkeerde bussen geleverd, na 1 mail direct de volgende dag de juiste maat blikken bezorgd, super bedankt, goede service dus.

Goede service van kwaliteit verf en verfspullen

Verf-plaza heeft een breed assortiment van verfspullen met een goede prijs kwaliteit verhouding. De website is zeer gebruiksvriendelijk en er is een snelle levering.

Goede en snelle service

Advies vooraf per mail was snel en duidelijk, goed meegedacht. Foutje bij levering maar meteen dag er na herstelt. Top!

Snelle levering en goede kwaliteit

Ene dag besteld, volgende dag in huis. Topverf!

Goed ervaring,snelle levering

Zeer tevreden,snelle levering.

Levering snel en volgens afspraak, bovendien keurig en stevig verpakt.

Gewoon zoals het hoort

Op tijd en compleet geleverd

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.