Duidelijk en snel geleverd

perfect

Snelle leverin, mooie prijs kwaliteit !

Nette service en snelle levering volgens afspraak

Goede service en ze leveren netjes en snel volgens afspraak aanrader om bij te bestellen

snel en correct

voor de eerste keer besteld na producten op internet gezocht te hebben (die bij de bouwmarkt niet te vinden waren). Snel geleverd en goed verpakt

Behulpzaam

De verf die ik besteld had, kon niet in die kleur gemaakt worden, ben netjes gebeld en kreeg aanbod voor iets duurdere verf voor dezelfde prijs. Top

Snelle levering en keurige prijzen!

Snel geleverd en voor een goede prijs!

Goed!!!

Snelle levering! Goed verpakt! Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Op zich prima service.

Op zich een goede service qua levering, in ons geval naar Frankrijk. Minpunt is dat er van de 6 blikken die we besteld hadden, 4 blikken bij aankomst, flink gedeukt waren. Of het door het vervoer komt weet ik niet, ik denk het niet want de verpakking was oké, maar het is niet zoals het hoort.

Goed prijs kwaliteit

Proces voor bestellen wat prima. Bereikbaarheid medewerkers ook goed.

Het geleverde is kwalitatief goed voor een scherpe prijs.

Geweldige en snelle service.

Zeer tevreden. Mooie snelle levering

Goede service en kwaliteitsverhouding

Snelle en duidelijke informatie en service!

Duidelijke site, snelle levering, goed product

Prima site, alles netjes ontvangen

Het enige minpunt was dat het toch wel een aantal dagen duurde... dit nog een week nadat de mail was ontvangen dat het spoedig verzonden zou worden. Dit zou iets beter kunnen. De producten gewoon goed.

Goede verf tegen spot prijzen!

Erg goede kwaliteit met ruime keuze uit kleuren van alle verschillende merken! Levering snel en precies volgens afspraak

De keuze is reuze

Een duidelijke en overzichtelijke website waar je gemakkelijk een keuze kunt maken uit het grote assortiment. De producten zijn goed beschreven en er zit een specificatie blad bij. Je weet dus vooraf goed wat je aanschaft wat een gerust gevoel geeft voor een goede prijs. De bestelde verf werd keurig verpakt (randen afgeplakt - stevige doos) en snel geleverd. Er waren zelfs roerhoutjes meegeleverd.

Goeie service

Heel fijn advies gekregen. Helemaal top

De leveringssnelheid die wordt toegezegd, wordt niet nagekomen.

Zelf een keer gemaild en twee keer gebeld. Bij de tweede keer kreeg als antwoord dat ik nog gebeld zou worden, omdat er een liter terpentine niet geleverd kon worden (?). Zondag besteld en pas donderdag in huis. Zat wel Koningsdag tussen, maar dan nog... Bestelling is verder prima afgeleverd.

Snelle afhandeling, concurrerende prijs, goede service.

goed en snel geleverd

nvt

Doen wat ze zeggen

ze doen wat ze noteren op de website. Telefonisch netjes te woord gestaan en goede adviezen mogen ontvangen. De producten worden netjes geleverd en zijn met zorg verpakt.

Werd gebeld dat er een kleur niet op voorraad was en werd meteen een aanpassing gedaan. Was prettig contact

Goed advies snel geleverd

Goed advies en snelle levering.

Telefonisch goed advies gekregen waar ruim de tijd voor werd genomen. Levering ging zoals op de site vermeld staat, voor 15 uue besteld de dag erna in huis

Ik wilde een carboleum die goed het oude tuinhuisje weer een frisse aanblik zou geven, en dat is gelukt. Heerlijk smeerbaar, na een paar dagen op het hout lijkt hij in ieder geval een kwaliteits carboleum.

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.