Snelle levering van topkwaliteit verf

Scherp geprijsd, gewoon de beste merken verf en toebehoren. En gratis deskundig advies indien nodig

Vlotte afhandeling

Prima ervaring. Er was een kleine hapering bij het bestellen, maar bij de 2e poging is het gelukt en de bestelling de volgende dag al in huis.

duidelijke website en snelle levering

Vriendelijk snelle zending

Duidelijke antwoorden op mijn vragen snelle verzending en track en trace code

prima spullen voor een nette prijs

prima spullen voor een nette prijs. helaas was de levertijd langer dan verwacht. hier eerst niet helemaal goed over gecommuniceerd.

UITMUNTEND EN FANTASTISCH !!!

Wij zijn echt super super tevreden ! Deze man was enorm behulpzaam. Ook was de levering snel ! De verf was van fantastische kwaliteit ! Dus wij zijn echt supertevreden !!!

Heel erg tevreden

Erg tevreden met bestellen en levertijd en uiteraard ook het product

Prima verf

Prima verf , precies de kleur die ik nodig had, snelle levering

Snelle en correcte service

Vriendelijk contact. Op de hoogte gehouden indien iets niet in voorraad was met opgave van de vermoedelijke verzenddatum, die dan ook gerespecteerd werd. Aan te raden firma !

Na de bestelling had ik het 2 dagen later in huis! Prima verpakt en snel geleverd!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Belgische carbolineum besteld, snel geleverd. Het carbolineum is trouwens een goede buiten beits, had ik wat eerder moeten bestellen ipv de goedkope beitsen. Maar dit terzijde, het bedrijf is top met hun spullen!

Perfecte levering

Perfecte levering

Uiterst correcte levering en communicatie.

Goed contact via mail. Goed ontvangen, nog niet gebruikt

Nog niet gebruikt

Komt afspraken goed na

Bestelling kwam snel. En spuitbussen zijn erg goed en fijn aan te brengen

Snelle bezorging

Snel bezorgd, en goed verpakt !

Zeer goede en snelle service

Zie bovenstaand.

Perfect verpakt en snel geleverd

Goede keuze op de webshop. Degelijk verpakt en geen lekkende verf. Snelle levering.

Heel tevreden. Snelle levering. goede kwaliteit verf

snelle levering!

Goede producten, snelle levering! Aan te bevelen!

snelle en correcte levering.

Paintmaster bitumen verf besteld. Prima product om te verwerken, snel en keurig verpakt geleverd.

prima levering

ik heb de bestelling in goede orde gekregen

Snel geleverd fijne spuitdop

Erg tevreden over levering en fijn dat je zelf de kleur kan kiezen bij de mengverf in spuitbus. Top

Slechte kwaliteit

De bestelling was snel geleverd maar de kwaliteit is ver te zoeken. Na 3 keer de muren te hebben gesaust zijn er nog steeds vlekken en strepen te zien Vreselijk.... Met als gevolg dat we vanmiddag opnieuw een emmer muurverf hebben moeten halen van een ander merk. Dus extra kosten helaas.

Beste H.d van Breda, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Zo te zien had je de Sikkens Alpha Projecttex gebruikt, maar heeft deze niet de kwaliteit geleverd die je had verwacht. Na 2 a 3 keer moet deze verf normaal gesproken zeker dekken en geen vlekken achter laten. Sikkens Alpha Projecttex is een professionele muurverf die veel verkocht wordt zonder klachten. Wellicht dat de dekking en vlekken komen door onderliggende factoren zoals geen voorstrijk gebruikt, verkeerde roller of de overgang van een donkere naar een lichte kleur. Wanneer het aan de verf ligt, willen we dit samen met Sikkens gaan onderzoeken. Hopelijk is het uiteindelijk goed gekomen en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.