Vlotte en vriendelijke service

Zeer goed geholpen bij de verfkeuze. Ruim aanbod en snelle levering.

Goede prijs-kwaliteit

Snelle levering.

Uitstekend verzorgd!!!!

Ze beloven wat ze doen en het werkt uitstekend!!!!! Alles goed afgehandeld!!!!! Aan te raden!!!!

Ruime keuze, professionele kwaliteit

Hier kun je de verf kopen die een normale bouwmarkt niet verkoopt. Merken als Sikkens en Sigma: professionele merken die je als particulier ook wil gebruiken. Concurrerende prijzen, levering binnen 1 dag: absoluut top.

Super service en prettig snel contact!!

Niets dan lof , mocht er iets fout gaan lossen ze het snel op. Top

Top winkel snelle bezorging

Hier mij sigma verf besteld. Altijd beste kwaliteit

Heel slecht in communiceren

Ik heb 5 weken geleden een mail gestuurd met een belangrijke vraag over mijn bestelling. Helaas heeft verft-plaza tot op heden niet gereageerd op mijn mail. Een korte reactie was voldoende geweest, maar helemaal niet reageren lijkt me geen goede service.

Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gekregen op je e-mail. We hebben dit even nagekeken, maar we konden geen mail terug vinden. We zullen contact met je opnemen om te uit te zoeken waar het verkeerd is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

snelle en juiste levering

Eerste bestelling was binnen een dag, tweede bestelling in een drukke periode duurde slecht 3 dagen.

Goede info mbt keuze verf, Snelle levering

Zeker goed perfect

Snelle levering en zeer goed!!!

Uitstekende service !!

Uitstekende prijzen & service

Snelle verzending, goed verpakt.

Ik bestelde 2 potten van 10 liter verf. Deze werden correct afgeleverd. Ik ben tevreden.

Zeer snelle levering en perfecte verf

Prima ervaring al jaren lang

Goede en directe hulp / bijstand, zelfs na de werkuren.

Dik aan te bevelen, Goede prijs en correcte afhandeling / levering (in België) op afgesproken tijdstip door verfplaza zelf . Merci Verfplaza

Juiste prijs, correcte levering!!

PRIMA BEDRIJF

gunstige prijs en zeer snelle levering

Snel en uitstekend

Super snel geleverd! Fijne afhandeling

Goede site, snelle levering

Overzichtelijk op de site, volgende dag geleverd, goede service

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.