Goede site, snelle levering

Overzichtelijk op de site, volgende dag geleverd, goede service

Ik heb de bestelling snel geleverd gekregen.

Ik heb de bestelling snel geleverd gekregen.

Snelle levering, goed verpakt.

De verf was snel geleverd en netjes verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

De verf was snel geleverd en netjes verpakt.

Ok levering

Uitgebreide aankoop. correct en tijdig geleverd

Ok levering

Uitgebreide aankoop. corrrect en tijdig geleverd

Snelle levering en goede service

Bestellingen worden snel geleverd, evt vragen stellen ze via whatsapp. Nog even extra materialen bijbestellen bij een reeds geplaatste bestelling is geen probleem.

Perfecte service!!

Snelle levering en zeer scherpe prijzen voor Sikkens verf. De Sikkens alphacryl pure mat is een topproduct!

Goede verf en verfbenodigdheden tegen een scherpe prijs

Snelle levering van je bestelling. Ik gebruik altijd Sikkens en hierop wordt standaard extra korting gegeven bovenop de toch al scherpe prijzen.

Erg lange levertijd

Ik heb 4 dgn gewacht op mijn levering.

Beste John, Bedankt voor het plaatsen van een review. Helaas waren er vertragingen bij PostNL vanwege de extreme drukte door o.a Black Friday en Sinterklaas. Wij hebben hier geen verdere invloed op en heeft je bestelling langer geduurd dan dat je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Nette prijs, snelle levering

Verf met toebehoren besteld. Snelle afhandeling en levering. Zeer goed verpakt.

Netjes geholpen, snelle levering en goedkope prijzen voor Sikkens verf. Zeker voor herhaling vatbaar

Helaas niet tevreden en teleurgesteld niet voor herhaling vatbaar

Op donderdag een bestelling geplaatst. Volgens de website was de verf op voorraad. Kreeg later op de dag een telefoontje dat de verf niet op voorraad was. OK we hebben een andere verf uitgekozen. De bestelling zou vrijdag geleverd worden. Helaas werd dit zaterdag aan het einde van de dag. Ik had lila tape besteld en kreeg gele tape. Op maandag gebeld de lila tape zou ik dinsdag krijgen en dat is helaas ook niet gelukt. Veel vertraging waardoor wij niet verder konden.. Niet voor herhaling vatbaar het kost teveel stress.

Beste Bianca, Bedankt voor het plaatsen van je review. Onze excuses dat het verkeerd is gegaan met uw bestelling. Door de Black Friday periode is het een stuk drukker dan gebruikelijk. Helaas heeft PostNL ook nog eens veel vertragingen waardoor het allemaal niet mee zit. Hopelijk heeft u ondertussen de juiste tape mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team PostNL

Snelle verzending van kwaliteits verf tegen scherpe prijs.

Duidelijke site en zeer scherp geprijsde verven van hoge kwaliteit.

Prima leveracier, snel de juiste spullen geleverd

Avonds besteld de volgende dag ontvangen, goed verpakt.

Product zoals verwacht en zoals omschreven. Levering 1 dag later dan gepland, kan ook aan de bezorging liggen, maar is prima.

Top bedrijf

Verfplaza heeft goede prijzen goeden kwaliteit producten en snel geleverd dat is voor mijn zeer belangrijk ik moet garantie geven op mijn schilderwerk en dat kan alleen met goede kwaliteit producten

Alles netjes geregeld

Keurig verpakt en snel geleverd, bedankt!

Goede service en snelle levering

Overzichtelijke website en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Geweldige club

Zeer vlotte levering voor een perfecte prijs

top service

zeer vriendelijke en bereikbare klantendienst. vlotte communicatie en probleem oplossend.

snel kunnen kiezen en snel besteld

Vlotte verwerking top

Topservice

Topservice, erg goed geholpen op de chat. Zelfs laat op de avond!

Belcrumweg 40 4815HB Breda

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.