Snel in huis

Prima bedrijf

Goede service. Goede producten. De verf is van een goede kwaliteit. Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed. Vandaag besteld, morgen in huis is helemaal waar. Al met al ben ik zeer tevreden.

Zeer goede prijs

Zeer goede prijs, en snelle levering.

Verf voor mij speciaal besteld ivm houdbaarheid

Verf plaza is een jonge onderneming die uitstekende service geboden heeft nadat een aantal fysieke winkels enorm teleurstelden. Als ik weer wat te verven heb, weet ik waar ik wezen moet!

Erg behulpzaam, bereikbaar en snel

Ik had zelf een foutje gemaakt bij het adres invullen, welke ik direct na afhandeling van de bestelling ontdekte. Na een mail kreeg ik binnen 10 minuten reactie dat het werd aangepast.

Zeer snelle levering super service

1ste keer besteld bij Verf-plaza bestelling was zeer snel geleverd. Helaas was er iets niet goed gegaan, gebeld met hun en ze hebben het direct opgelost. Zonder problemen hetgeen fout was gegaan direct na geleverd. Top Service !! Zal hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb. Ook de producten zijn prima.

super snel geleverd.

Alles netjes in een doos.Alleen veel afval van het papier in de doos.

Bestellen en de volgende dag al in huis !

Snel en goed verpakt !!

Erg prettig om vanuit huis voordelig kwaliteit muurverf te kunnen bestellen.

Verf was makkelijk te bestellen en was super snel in huis. Vrijdag eind middag pot leeg..zaterdag om 11 uur nieuwe in huis !

Goede producten voor een goede prijs

Goede verf voor een fijne prijs en de volgende dag al in huis. Dus nu kunnen we direct verder met de volgende klus.

Uiterst correct en zeer snel geleverd

Vandaag besteld. Morgen in huis. Goed verpakt. Uitstekend

Keurige communicatie.

Keurige communicatie en levering. Alleen een dag later geleverd dan aangegeven tijdens bestellen. Maar verder uitstekend.

Volgens afspraak

Perfect netjes verpakt en op tijd geleverd

Zeer goed.

Snelle levering en product was goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over kwaliteit van het geleverde product.

prima service

vandaag besteld morgen geleverd. Gewoon prima!

Zeer tevreden en ga zeker nog producten bestellen

Zeer tevreden! Scherpe prijs, profesioneel product en binnen 24h geleverd. Heel goed verpakt want gaat tensloote om verf.

Super ervaring

Goede prijzen, snelle verzending, uitstekende keuze mogelijkheid. Dikke 10 !!!!

Zeer goede service

Bij twee leveringen gehad dat de emmer beschadigd was waardoor er verf over andere emmers en in de doos zaten. De dag erna al nieuwe emmers ontvangen en een kleine financiële compensatie voor het extra werk dat we er mee gehad hebben.

Goede prijs kwaliteit, nette levering

Van een grote bestelling ging het bij 1 pakket mis. Dat werd opnieuw verzonden en de volgende dag was het alsnog netjes geleverd en de levering compleet. Goede prijs kwaliteit!

Vlotte levering

Duidelijke site en vlotte levering

Snelle levering vd bestelling

Makkelijk besteld. Snelle levering l van de bestelling.

Snelle verzending en doordachte verpakking

Levering en service Ok

Wij zijn content met de verf

Goede ervaring !

Snelle levering. Goede service

Belcrumweg 40

4815HB Breda

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.