Goede service en kwaliteit/ prijsverhouding

Telefoon werd opgehaald en teruggebracht,

Goede service, snel gerepareerd voor een nette prijs, ik ga er vaker heen

Vriendelijk en snel geholpen voor een nette prijs

Hi Thunnissen, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Heel vriendelijke service!

Deskundig, rustig en vriendelijk. Echt bereid om te helpen je probleem op te lossen door te luisteren en mee te denken

Hi Judith, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Snelle service, goede prijs

Het scherm van Mijn iPhone 7 Plus laten vervangen. Binnen 1 uur gefixt en voor een goede prijs.

TOP !!!

Ik kende ze niet, maar het was mij zeker het 'uitproberen' waard. Ze hadden de beste prijs voor een schermreparatie van mijn S9 en een top service!

Hi Monique, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Uitstekend!

Snelle service, beleefd, zeer meedenkend en bij geen contact word je heel snel teruggebeld. Prijs heel gunstig!

Hi H, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Vakmanschap, snel, kundig echt aanrader

Ik heb ipv mijn planten mijn MacBook air water gegeven... deze helden hebben mijn laptop niet kunnen redden maar wel al mijn bestanden en dat alleen al is een ware kunst want mijn laptop was echt verdronken. Tevens hebben ze geholpen aan een nieuwe laptop alles overgezet en mij een gratis hardeschijf gegeven. Echt ontzettend bedankt.

Hi Racha, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de Macbook. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Totale ontzorging

Mobiel bij mij thuis opgehaald en binnen het uur gerepareerd weer thuis bezorgd.

Hi Willibrord, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Top zaak

Gebeld voor een scherm reparatie van een pocophone F1, ondanks de drukte binnen drie kwartier was het klaar. Top gedaan!

Zeer servicegericht en klantvriendelijk. Komen hun woord na

Top service en kwaliteit

Haalde m’n telefoon op, binnen een uur weer teruggebracht met een nieuw scherm. Aanrader!

Snel en Professioneel

Goed geholp, hebben mijn iPhone Xs gemaakt met een moederbord probleem ergens anders konden ze dit niet maken top dankjewel

Hier een toestel gekocht een Provider Pre-Owned iPhone 11 toestel is splinternieuw niks op aan te merken. En heb een reparatie bij hun ander bedrijf laten uitvoeren binnen half uur was dit klaar.

Even zoeken, maar keurig geholpen!

Mijn iPhone 7 Plus had een scherm wat gescheurd was. Via Google vond ik TelecomRepair.NL. Afspraak gemaakt voor de volgende dag. Het was even zoeken, maar ik werd netjes ontvangen en heb tijdens de reparatie onder het genot van een kopje koffie zitten wachten in een nette wachtruimte. Er werd mij zelfs een telefoon aangeboden om eventueel te kunnen internetten. De reparatie is perfect uitgevoerd en ik kan “My Precious” telefoon weer als vanouds gebruiken. Een echte aanrader!

Top geholpen

Top bedrijf hebben mij uitgebreid uitleg gegeven over het verschil tussen refurbished en wat hun aanbieden Provider toestellen, heb een iPhone 11 en een iPhone 11 Pro voor mij en me vrouw gekocht toestellen zijn niet van nieuw te onderscheiden plastic er nog op we hebben tevens glasbescherming gratis gekregen voor beide toestellen en hoesjes top wij komen hier zeker terug.

Top geholpen en ontzettend blij met mijn iPhone 11 Pro toestel is echt als nieuw alle stickers en plastic er nog op kortom TOP

super goed

Correct, snel, en vakkundig geholpen voor reparatie van mijn i.phone

Heel erg goed geholpen met uitleg over diverse toestellen hierop hebben wij 2x een iPhone 11 gekocht in de conditie Premium toestel is helemaal nieuw in de stickers en plastic dat voor een voordelige prijs tov helemaal nieuw er is geen verschil te zien en 2 jaar zelfde garantie top

Top service en vakkundig

Oplaadpoort Google Pixel 3 snel gerepareerd

Goedkoopste die ik kon vinden online Parkeren kon voor de deur Kon wachten op de reparatie in een kamertje daar met koffie/thee en wifi Was met een half uurtje gepiept en al met al heel tevreden! Enig minpuntje was dat op de site stond dat ik dezelfde dag terecht kon maar toen ik toch even belde voor de zekerheid bleek betreffende onderdeel pas de volgende dag voorradig te zijn. Was voor mij geen probleem maar dat is nog een verbeterpunt voor de site. Maar mag de pret niet drukken, goed geholpen al helemaal voor de prijs, kreeg ook nog korting bij vooruitbetaling met iDeal.

Nieuwe telefoon gekocht en een oude laten repareren bij TelcomRepair.NL

Top Service

Heb een nieuwe toestel gekocht voor me vrouw dit was een Premium iPhone 11 toestel is zoals nieuw, tevens heb ik mijn eigen toestel een iPhone Xs laten repareren bij TelcomRepair.NL dit is hun reparatie afdeling, het scherm was kapot dit was vlot gemaakt erg vakkundig en duidelijke uitleg

Snelle en vriendelijke service

Telefoon was snel leverbaar in Berkel

Snelle levering en toestel als nieuw

Toestel helemaal nieuw heb de Premium gekozen na eerst telefonisch een goede uitleg te hebben gehad wat het verschil is tussen Premium en regulier Refurbished deze keuze was snel gemaakt gezien Premium dus echt als nieuw is en geen reparatie verleden heeft volledig in Apple doos geleverd met alle accesoires en hoesje en bescherm glasplaatje Top ga zo door

Over TelcomStore.NL

TelcomStore.NL is een gerenommeerd merk in de B2B markt. Ons assortiment is samengesteld uit een selectie premium merken waarmee we al jarenlang succesvolle samenwerkingen hebben. De stap om de consumentenmarkt ook te benaderen was dan ook snel gezet. Hierdoor kunnen we de hoogste kwaliteit gecombineerd met de beste service aanbieden voor een eerlijke prijs. We geven onze klanten daarom altijd onafhankelijke adviezen omdat we erin geloven dat de consumentenmarkt maatwerk is. Naast de verkoop van mobiele telefoons en accessoires heeft TelcomStore.NL ook een gerenommeerde reparatie afdeling namelijk TelcomRepair.NL onder onze klanten behoren grote verzekeringsmaatschappijen en de bekende grote elektronica ketens, uiteraard repareren wij ook dagelijks tientalen toestellen voor de particuliere markt.