Top geholpen

Top bedrijf hebben mij uitgebreid uitleg gegeven over het verschil tussen refurbished en wat hun aanbieden Provider toestellen, heb een iPhone 11 en een iPhone 11 Pro voor mij en me vrouw gekocht toestellen zijn niet van nieuw te onderscheiden plastic er nog op we hebben tevens glasbescherming gratis gekregen voor beide toestellen en hoesjes top wij komen hier zeker terug.

Top geholpen en ontzettend blij met mijn iPhone 11 Pro toestel is echt als nieuw alle stickers en plastic er nog op kortom TOP

super goed

Correct, snel, en vakkundig geholpen voor reparatie van mijn i.phone

Heel erg goed geholpen met uitleg over diverse toestellen hierop hebben wij 2x een iPhone 11 gekocht in de conditie Premium toestel is helemaal nieuw in de stickers en plastic dat voor een voordelige prijs tov helemaal nieuw er is geen verschil te zien en 2 jaar zelfde garantie top

Top service en vakkundig

Oplaadpoort Google Pixel 3 snel gerepareerd

Goedkoopste die ik kon vinden online Parkeren kon voor de deur Kon wachten op de reparatie in een kamertje daar met koffie/thee en wifi Was met een half uurtje gepiept en al met al heel tevreden! Enig minpuntje was dat op de site stond dat ik dezelfde dag terecht kon maar toen ik toch even belde voor de zekerheid bleek betreffende onderdeel pas de volgende dag voorradig te zijn. Was voor mij geen probleem maar dat is nog een verbeterpunt voor de site. Maar mag de pret niet drukken, goed geholpen al helemaal voor de prijs, kreeg ook nog korting bij vooruitbetaling met iDeal.

Nieuwe telefoon gekocht en een oude laten repareren bij TelcomRepair.NL

Top Service

Heb een nieuwe toestel gekocht voor me vrouw dit was een Premium iPhone 11 toestel is zoals nieuw, tevens heb ik mijn eigen toestel een iPhone Xs laten repareren bij TelcomRepair.NL dit is hun reparatie afdeling, het scherm was kapot dit was vlot gemaakt erg vakkundig en duidelijke uitleg

Snelle en vriendelijke service

Telefoon was snel leverbaar in Berkel

Snelle levering en toestel als nieuw

Toestel helemaal nieuw heb de Premium gekozen na eerst telefonisch een goede uitleg te hebben gehad wat het verschil is tussen Premium en regulier Refurbished deze keuze was snel gemaakt gezien Premium dus echt als nieuw is en geen reparatie verleden heeft volledig in Apple doos geleverd met alle accesoires en hoesje en bescherm glasplaatje Top ga zo door

Top snelle levering

Top had mijn bestelling de volgende dag al meteen in huis en toestel Premium is gloedje nieuw, glasplaatje en hoesje erbij gekregen

Supersnelle levering

Vandaag met hulp geinstalleerd en nu klaar voor gebruik!

Goede reactie op vragen en retesnel geleverd

Snelle communicatie en levertijd

Beste bedrijf

Onlangs me telefoon laten repareren ging heel vlot en klantvriendelijk

Geweldige service.

Fijn bedrijf met geweldige service. Had een klein probleem en hiermee hebben ze me geweldig geholpen. Keurig bedrijf wat doet wat het beloofd.

Helemaal Top

Goed geholpen, ik had een aantal vragen die mij duidelijk uitgelegd zijn waarop ik vervolgens een goede keuze kon maken. Heb een iPhone 11 Premium gekocht toestel is nog volledig nieuw voor een top prijs.

Goede service!

Erg klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Good work!

Als je snel en goed geholpen wilt worden dan moet je hier zijn. Zeker een aanrader!

Geweldige service

Snelle reactie op je vragen en een uitstekende service ervaren!

Great service, very prompt and reliable costumer care.

Great staff and reliable highly recomended!

Top ervaring Goeie service blij mee!

Voor herhaling vatbaar helle goeie klantenservice blij met mijn aankoop via TelcomStore! Bedankt!!

Een perfecte leverancier met juiste kennis van zaken

Aanvraag gedaan en men heeft het item gevonden met EU keur. Werkt uitstekend Levering uit NL naar FR verliep snel. Zonder problemen. TelcomStore bedankt

Al meerdere keren besteld • Goede service • Snelle levering • Goede kwaliteit Kortom; Top! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Over TelcomStore.NL

TelcomStore.NL is een gerenommeerd merk in de B2B markt. Ons assortiment is samengesteld uit een selectie premium merken waarmee we al jarenlang succesvolle samenwerkingen hebben. De stap om de consumentenmarkt ook te benaderen was dan ook snel gezet. Hierdoor kunnen we de hoogste kwaliteit gecombineerd met de beste service aanbieden voor een eerlijke prijs. We geven onze klanten daarom altijd onafhankelijke adviezen omdat we erin geloven dat de consumentenmarkt maatwerk is. Naast de verkoop van mobiele telefoons en accessoires heeft TelcomStore.NL ook een gerenommeerde reparatie afdeling namelijk TelcomRepair.NL onder onze klanten behoren grote verzekeringsmaatschappijen en de bekende grote elektronica ketens, uiteraard repareren wij ook dagelijks tientalen toestellen voor de particuliere markt.