Snelle en goede service! Zeker aan te raden!

Snelle en goede service! Zowel bij de klantenservice als bij het repareren van mijn telefoon. Zeker aan te raden!

Mooie telefoon goede service en geluid is prima

Top snelle levering

Top toestel goedkoop en nieuw !!

5 start product, service and price

all you need when looking for a new or pre owned phone.. best deal, pre owned phone (actually new!) at an amzing price. Will try the repair service for my daughter' s phone in the next few days and hopefully be amazed in a positive way once more.

Goede service en kwaliteit

Een mooi toestel als nieuw en een snelle en goede service.

Snel en vakkundig

Snel en makkelijk

Beste Robbert, Bedankt voor de mooie Review, en veel plezier verder met je toestel. TelcomRepair.NL TelcomStore.NL

Super snel gerepareerd, aardige mensen en telefoon thuis als nieuw thuis afgeleverd!

Hele goede ervaring met dit bedrijf!

Beste Stephan, Bedankt voor de mooie Review, en veel plezier verder met je toestel. TelcomRepair.NL TelcomStore.NL

Geweldig.

Afspraak maken liep soepel, scherm vervangen. En omdat het hun beter leek hebben zij ook gratis de achterkant vervangen. Toestel is weer nieuw. En als extra service hebben ze het toestel ook nog thuis afgeleverd. Super service. Beveel hen zeker aan.

Super fijn geholpen!

Alles wordt duidelijk uitgelegd en je wordt snel geholpen. Top service!

Professioneel, kwaliteit en prettige mensen

Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen. Het scherm van mijn iPad is in vlotte tijd vervangen, proces verliep professioneel en soepel.

Beste Sandra Bedankt voor de mooie review, en wij zijn blij met de ervaring die uw heeft met ons, veel plezier met de iPad :) TelcomRepair.NL

Top geholpen

Deze heren hebben mij top geholpen met een probleem waar een andere zaak niet meer uitkwam erg vakkundig en leggen alles goed uit wat ze doen, heb tevens meteen bij TelcomStore.NL een nieuwe toestel besteld voor mijn vrouw tegen een hele leuke prijs voor een iPhone 12 kortom goed adres gevonden.

Professioneel geholpen.

Zeer professioneel bedrijf. Ik ben uitstekend geholpen, elke stap wordt uitgelegd. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Prima en snelle service

De service was goed en kwaliteit ook. Het scherm is snel en vakkundig gerepareerd. Enige puntje, met nadruk op tje, is de vindbaarheid.

Goede service!

Parkeren voor de deur. Fijn wachtruimte met lekkere koffie. Er wordt op afspraak gewerkt dus ik was direct aan de beurt. Bij het vervangen van de accu bleek er iets kapot was in de telefoon, hierover werd duidelijk gecommuniceerd en het verhelpen hiervan werd niet in rekening gebracht. Aanrader! Ik heb mijn adresje voor de toekomst gevonden.

Snel en goede service

Ik zocht een snelle reparatie voor mijn iPad niet al te ver van huis! Kwam per toeval bij deze uit nog geen 5 km van mijn huis vandaan. Afspraak maken was zo gedaan, zodra je product klaar is krijg je een sms / e-mail. Ben zeer tevreden Gr Bernd

Beste Bernd, Bedankt voor de mooie review ! Wij wensen je verder veel plezier met de iPad. Met vriendelijke groet, Team TelcomStore.NL & TelcomRepair.NL

Deskundig geholpen

Deskundig geholpen

Reparatie keurig uitgevoerd, service is top

20 April 2021 het scherm van mijn Galaxy Note 10 plus laten repareren. Originele onderdelen tegen een uitstekende prijs. Reparatie is vlekkeloos uitgevoerd en telefoon doet het weer uitstekend.

Helemaal goed!

Alles prima verlopen. Vanaf het maken van de afspraak. de reparatie zelf, ontvangst en uitleg. Zou echt niet weten wat er beter kan.

Vriendelijke, efficiënt, betrouwbaar

Goede service en kwaliteit/ prijsverhouding

Telefoon werd opgehaald en teruggebracht,

Goede service, snel gerepareerd voor een nette prijs, ik ga er vaker heen

Vriendelijk en snel geholpen voor een nette prijs

Hi Thunnissen, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Heel vriendelijke service!

Deskundig, rustig en vriendelijk. Echt bereid om te helpen je probleem op te lossen door te luisteren en mee te denken

Hi Judith, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Snelle service, goede prijs

Het scherm van Mijn iPhone 7 Plus laten vervangen. Binnen 1 uur gefixt en voor een goede prijs.

TOP !!!

Ik kende ze niet, maar het was mij zeker het 'uitproberen' waard. Ze hadden de beste prijs voor een schermreparatie van mijn S9 en een top service!

Hi Monique, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Uitstekend!

Snelle service, beleefd, zeer meedenkend en bij geen contact word je heel snel teruggebeld. Prijs heel gunstig!

Hi H, Bedankt voor deze mooie review, wij wensen je veel plezier verder met de toestel. Met vriendelijke groet, TelcomRepair.NL

Over TelcomStore.NL

TelcomStore.NL is een gerenommeerd merk in de B2B markt. Ons assortiment is samengesteld uit een selectie premium merken waarmee we al jarenlang succesvolle samenwerkingen hebben. De stap om de consumentenmarkt ook te benaderen was dan ook snel gezet. Hierdoor kunnen we de hoogste kwaliteit gecombineerd met de beste service aanbieden voor een eerlijke prijs. We geven onze klanten daarom altijd onafhankelijke adviezen omdat we erin geloven dat de consumentenmarkt maatwerk is. Naast de verkoop van mobiele telefoons en accessoires heeft TelcomStore.NL ook een gerenommeerde reparatie afdeling namelijk TelcomRepair.NL onder onze klanten behoren grote verzekeringsmaatschappijen en de bekende grote elektronica ketens, uiteraard repareren wij ook dagelijks tientalen toestellen voor de particuliere markt.