Nieuwe telefoon gekocht en een oude laten repareren bij TelcomRepair.NL

Top Service

Top Service

Heb een nieuwe toestel gekocht voor me vrouw dit was een Premium iPhone 11 toestel is zoals nieuw, tevens heb ik mijn eigen toestel een iPhone Xs laten repareren bij TelcomRepair.NL dit is hun reparatie afdeling, het scherm was kapot dit was vlot gemaakt erg vakkundig en duidelijke uitleg

Snelle en vriendelijke service

Telefoon was snel leverbaar in Berkel

Snelle levering en toestel als nieuw

Toestel helemaal nieuw heb de Premium gekozen na eerst telefonisch een goede uitleg te hebben gehad wat het verschil is tussen Premium en regulier Refurbished deze keuze was snel gemaakt gezien Premium dus echt als nieuw is en geen reparatie verleden heeft volledig in Apple doos geleverd met alle accesoires en hoesje en bescherm glasplaatje Top ga zo door

Top snelle levering

Top had mijn bestelling de volgende dag al meteen in huis en toestel Premium is gloedje nieuw, glasplaatje en hoesje erbij gekregen

Supersnelle levering

Vandaag met hulp geinstalleerd en nu klaar voor gebruik!

Goede reactie op vragen en retesnel geleverd

Snelle communicatie en levertijd

Beste bedrijf

Onlangs me telefoon laten repareren ging heel vlot en klantvriendelijk

Geweldige service.

Fijn bedrijf met geweldige service. Had een klein probleem en hiermee hebben ze me geweldig geholpen. Keurig bedrijf wat doet wat het beloofd.

Helemaal Top

Goed geholpen, ik had een aantal vragen die mij duidelijk uitgelegd zijn waarop ik vervolgens een goede keuze kon maken. Heb een iPhone 11 Premium gekocht toestel is nog volledig nieuw voor een top prijs.

Goede service!

Erg klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

Good work!

Als je snel en goed geholpen wilt worden dan moet je hier zijn. Zeker een aanrader!

Geweldige service

Snelle reactie op je vragen en een uitstekende service ervaren!

Great service, very prompt and reliable costumer care.

Great staff and reliable highly recomended!

Top ervaring Goeie service blij mee!

Voor herhaling vatbaar helle goeie klantenservice blij met mijn aankoop via TelcomStore! Bedankt!!

Een perfecte leverancier met juiste kennis van zaken

Aanvraag gedaan en men heeft het item gevonden met EU keur. Werkt uitstekend Levering uit NL naar FR verliep snel. Zonder problemen. TelcomStore bedankt

Al meerdere keren besteld • Goede service • Snelle levering • Goede kwaliteit Kortom; Top! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Altijd een goede service

Kopen hier al onze mobieltjes en heb ook aantal keer reparaties laten uitvoeren erg vakkundig.

Heb een iphone x besteld en ben zeer teveeden met mn nieuwe aanwinst. Goede service en kreeg snel antwoord op vragen. 🤟

Good customer service and product whas perfect condition like new.

Snelle en zeer goede service

Ik ben zeer tevreden over de service en communicatie. Zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Super service!

Super service!

Helemaal top!

Hele positieve ervaring!

Over TelcomStore.NL

TelcomStore.NL is een gerenommeerd merk in de B2B markt. Ons assortiment is samengesteld uit een selectie premium merken waarmee we al jarenlang succesvolle samenwerkingen hebben. De stap om de consumentenmarkt ook te benaderen was dan ook snel gezet. Hierdoor kunnen we de hoogste kwaliteit gecombineerd met de beste service aanbieden voor een eerlijke prijs. We geven onze klanten daarom altijd onafhankelijke adviezen omdat we erin geloven dat de consumentenmarkt maatwerk is. Naast de verkoop van mobiele telefoons en accessoires heeft TelcomStore.NL ook een gerenommeerde reparatie afdeling namelijk TelcomRepair.NL onder onze klanten behoren grote verzekeringsmaatschappijen en de bekende grote elektronica ketens, uiteraard repareren wij ook dagelijks tientalen toestellen voor de particuliere markt.