Great buying experiance

Easy order and friendly costumer service.

Prima product, prima levering en prima service

Goede zaak met vriendelijke servicegerichte Leon. Na bestelling van de pvc clickvloer voor onze bovenverdieping kreeg ik gelijk de volgende dag een telefoontje met bedankje en afspraken. Er waren twee pakken met pvc click geleverd die op de hoeken kapot waren gegaan door de spanbanden. Kreeg direct excuses en een goede afspraak gemaakt om deze om te ruilen. Prima service, ook als er iets mis is.

bezorger hoeft niet weer te komen

De pakketten zijn prima in order. Doordat de bezorger van jullie met mijn spullen gooid, omdat zijn pompwagen stuk is is niet mijn probleem. De beste man kunnen jullie beter kwijt zijn als rijk. Dit is zeker niet professioneel en komt heel raar over door alleen maar met kanker te schelden. Deze man heeft geluk gehad dat mijn vriendin de pakketten in ontvangst heeft moeten nemen.

Hi Rutger, Zoals telefonisch al aangegeven bied ik je mijn welgemeende excuses aan. Zo een slechte aflevering heb ik in de 19 jaar dat Onlineparketshop.nl bestaat nog nooit meegemaakt. Wij werken al ongeveer 14 jaar samen met deze transporteur die normaal gesproken naar volle tevredenheid de vloeren bij onze klanten aflevert. Ik heb direct contact met hen gezocht om aan te geven dat dit absoluut niet kan. Ook zij bieden jou hiervoor hun welgemeende excuses aan. Door drukte hebben zij de levering van jouw bestelling uitbesteed aan een partner. Daar werkt ook de chauffeur die bij jullie de levering deed. Natuurlijk zijn ook zij verbolgen over deze handelswijze en zullen dit uiteraard met hun partner bespreken en zullen aangeven dat deze chauffeur niet meer voor hun hoeft te rijden. Ik heb van dichtbij moeten meemaken wat de ziekte waarmee gescholden is met je doet. Het raakt mij dan ook zeer. Ik hoop dat mijn reactie iets van je boosheid kan wegnemen. Met vriendelijke groet, Leon

Ik laat zelden of nooit een beoordeling na, maar voor De Online Parketshop maak ik graag een uitzondering. Een laminaat die in België al een eindje in back-order staat, werd hier probleemloos uitgeleverd. En dat ook nog eens geweldig snel en aan een scherpe prijs. De communicatie via Whatsapp is ook zeker een pluspunt! Van klantenservice gesproken! Gewoon top!

Snelle levering / goede prijs

Materiaal wordt snel geleverd en de prijs is prima

Super service, goede advies

We hebben hier een goede ervaring gehad en hebben hier een paar keer laminaat besteld. Goede advies en we zIjn zeer tevreden met de aangeraden kwaliteit van Balterio laminaat.

Fijne zaak

Bestellen werkt makkelijk en levering kon week voor oorspronkelijke levering nog naar voren gehaald worden. Erg tevreden!

Iets met de bezorging was niet helemaal duidelijk, maar goed opgelost en zeer tevreden met de vloer! Onze bovenetage gaan wij ook te zijner tijd met deze Quickstep Balance Rigid Click stofferen.

Kundige, snelle service

Erg behulpzaam bij het bestellen van de vloer, na onze vragen over welke lijm te gebruiken voor de PVC vloer hebben ze voor ons meteen de goede lijm erbij besteld. Echt super! Enige minpuntje was de bezorgtijd; de vloer kwam vrijdag al terwijl we de bezorgdatum op de maandag daarna pas hadden gezet (i.v.m. werk).

Hi Lise, Hartelijk dank voor de mooie review. Wat betreft de verkeerde leverdatum bied ik mijn welgemeende excuses aan. Ik heb zelf de verkeerde leverdatum doorgegeven aan de transporteur. Ik zal er alles aan doen dit in de toekomst te voorkomen. Gelukkig heb je de vloer toch nog in ontvangst kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Leon

Goedkoop, netjes op tijd afgeleverd.

De website is gebruiksvriendelijk en genoeg keuze. Ze zijn erg scherp in de prijs en mailen netjes de aankomstdatum.

Alles correct verlopen!

Snelle service. Product correct verpakt.

Optimale service

Zeer goede ervaring met Online Parketshop. Snelle service, goed contact via whatsapp en eenvouding meedenken met oplossingen bij beschadigde ondervloer. Ons huis is voorzien van een prachtige vloer, voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het teveel aan paketten kon eenvoudig retour. Al met al een topservice!

Super kwaliteit met top service!

Zeer goede kwaliteit. Top service. Klantenservice bied advies op maat. Zeer tevreden en aanrader.

Contact met de medewerkers is super, vriendelijk en behulpzaam personeel, vloer netjes en snel geleverd. Online parketshop een echte aanrader!

Klantvriendelijk en goede service

Bestelling snel en in goede orde ontvangen. Reageert snel op vragen en werkt erg klantgericht.

Produkt is goed. Levering niet optimaal

Het is een super produkt. Maar daags voor de levering kreeg ik een mail waarin werd gezegd dat er een tijdvak zou worden aangegeven en dat ik moest zorgen er dan ook te zijn. Anders kost dat ruim 50 euro. Echter de bezorging had al plaatsgevonden en pas daarna werd een tijdvak gegeven die overigens ook nog later was. Wat was er gebeurd als ik niet thuis was, had ik dan een nota hiervoor gekregen? Verder enorm tevreden over het produkt.

Niets op aan te merken!

De titel zegt het al!

Correcte levering en communicatie

Laminaat besteld en precies geleverd op de gewenste dag

Goede informatie over product en levering.

Netjes op tijd geleverd en duidelijk aangeven wat je kan verwachten. De ondervloer hebben we gekozen voor het egaliserend vermogen. Prima ondervloer. Wel miste bij een pak ondervloer en deel van de plakrand. Dit is opgelost door zelf dit dicht te tapen maar dit had ik niet verwacht bij een dergelijke dure ondervloer. Vloer zelf prima, je merkt dat het een kwaliteit product is.

Duidelijk en overzichtelijke site..

Snelle levering... nouja wel een dag later zonder contact van de vervoerder waarna een aantal telefoontjes gepleegd moesten worden. In dat opzicht moeten jullie dan niet aangeven welke dag er geleverd wordt!

Hi Edwin, Dank voor de review. Natuurlijk mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Ik zal dit opnemen met de vervoerder om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Leon

Top service en snel geleverd

Mooie vloer en goede en snelle service

Goed geholpen

Hadden bij de bestelling het verkeerde huisnummer op gegeven maar dat was zo geregeld. Ook de bezorging was snel hadden het pas later verwacht dus heel erg blij mee dat alles goed en snel geleverd is.

Vriendelijk en behulpzaam.

Op een prettige manier te woord gestaan en goed meegedacht. Betaling na ophalen werkte goed en fijn om met vertrouwen behandeld te worden. Er ligt nu een mooie vloer die tegen een stootje kan.

Betrouwbaar

Komt afspraken goed na.

Over De Online ParketShop

De Online ParketShop is al sinds 2001 een van de grootste online winkels op het gebied van laminaat-, pvc- en parketvloeren en natuurlijk de daarbij behorende ondervloeren, plinten en accessoires. Meer dan 11.000 klanten hebben wij naar volle tevredenheid mogen helpen en daar zijn wij trots op! Ons doel is niet het verkopen van vloeren, maar met 25 jaar vakkennis jou goed te adviseren en je helpen jou droomvloer te vinden. Natuurlijk zijn wij wel vereerd als wij de vloer uiteindelijk ook aan je mogen leveren :-)