Top Service

Goede service, snelle levering!

Zeer goede service

Op een fijne en vakkundige manier geholpen. Een absolute aanrader!

Goede voorlichting

Goede voorlichting betrouwbaar snelle levering

Service TOP

Geweldige service en snelle levering

Zoals omschreven scherp geprijsd

Aanrader!

Makkelijk online bestellen en aftersales ook prima geregeld!

Supergoede service, zeer klantvriendelijk personeel.

Zeer prettige ervaring met deze rasechte vloerdn specialist. Goed advies, deskundig, vriendelijk en echt een uitstekende service

Top service en snelle levering, prettige communicatie!

Goed proces van bestellen tot levering en nazorg! top volgende keer weer hier een vloer bestellen!

betrouwbaar vriendelijk

goede voorlichting snelle levering

Vlotte afhandeling na bestelling.

Bestelling ging vlot. Jammer de er in de nabestelling een aantal plinten beschadigd waren, mogelijks te wijten aan transport of fabricatiefout. De producten (laminaat) waren veelal goedkoper in Nederland dan in Belgie.

Goede service en doet wat er naar redelijkheid gevraagd wordt

Goed advies gekregen tijdens aankoop, levertijd zoals beloofd, direct antwoord op vragen naderhand. Waarschijnlijk komen wij in de toekomst ook weer langs in lisse voor laminaat beganegrond

Positieve ervaring

Laminaat is tijdig geleverd, voor een scherpere prijs dan op andere websites. Laminaat was goed verpakt en is op de juiste plek neergezet in de garage. Zeer positief over deze Webshop.

Goed ervaren

Snelle levering volgens afspraak

Twee keer een bestelling gedaan. Op voorraad is ook echt volgende dag geleverd, itt concurrenten. Aanrader.

Good service & bad delivery guy

Delivered order in time. However the driver unload laminate ride and not neat, the package was damaged. Laminaat survived this act of vandalism.

Good day Ihor, First of all, our sincere apologies for this inconvenience. This is not how we normally have a floor delivered and we take this very seriously! We have contacted the transporter and indicated the behavior of the driver. They will talk to the driver. They also do not tolerate this behavior. We hope that the delivery does not take away the pleasure of your beautiful new floor. Yours sincerely, Leon

Gewoon goed niet op aan te merken

Goed netjes en professioneel te wordt gestaan. Bestelling snel geregeld Zoals afgesproken lag de order klaar en heeft zelfs mee geholpen met in de auto te leggen Kort om zeer tevreden

Goede communicatie, snelle respons en zeer goede service

Al eerder heb ik laminaat besteld en de afhandeling daarvan is prima gegaan. Nu had ik een kleine hoeveelheid nodig en het teveel is zonder problemen retour gegaan. Binnen 2 dagen stond het geld al op mijn rekening. Opknappen van de woonkamer is het volgende project en ik ga zeker weer opnieuw bestellen!

Prima kon het afhalen.

Kon het afhalen dat is prima geregeld.

Mooie vloer, goede service

De tweede keer dat ik een vloer besteld heb bij Online Parketshop. Blij met de kwaliteit, prijs en service

Goed advies en goede service!

Top bediend!

Alles Top en tot in de puntjes goed verzorgd

Zeer vriendelijk en met een goed advies geholpen. Voldoende informatie gekregen en de levering was ook prima in orde.

Goede producten, snelle service, vriendelijke medewerkers

Bestelling werd snel geleverd, er was goede communicatie. Top. Levering dwars door het land.

Wij zijn tijdens bezoek goed geinformeerd en komen afspraken na.

Zonder problemen de afspraak voor bezoek gepland, zeer vriendelijk te woord gestaan. Er wordt de de tijd genomen voor vragen en uitleg. Order geplaatsr, levering op af gesproken datum. Met andere woorden " zeer goede ercaringen op gedaan bij parketshop lisse" Gr rob

Snelle levering tegen zeer goede prijs

Prijzen vergeleken op internet, de online parketshop is de voordeligste aanbieder. Snelle levering en snelle bevestiging van de bestelling. Super!

Snelle levering, goede prijzen

Niets op aan te merken, kon alles vinden op de site, op vragen werd snel en correct gereageerd en m’n spullen kon ik al snel ophalen. Prijs was ook dik in orde!

Meer en Duin 56 2163 HC Lisse

+31 (0) 252 417 778

Over De Online ParketShop

De Online ParketShop is al sinds 2001 een van de grootste online winkels op het gebied van laminaat-, pvc- en parketvloeren en natuurlijk de daarbij behorende ondervloeren, plinten en accessoires. Meer dan 11.000 klanten hebben wij naar volle tevredenheid mogen helpen en daar zijn wij trots op! Ons doel is niet het verkopen van vloeren, maar met 25 jaar vakkennis jou goed te adviseren en je helpen jou droomvloer te vinden. Natuurlijk zijn wij wel vereerd als wij de vloer uiteindelijk ook aan je mogen leveren :-)