Kennis van zaken

Direct antwoord op toch wel moeilijke vragen. Beter dan mijn ervaring in de bouwmarkt en plaatselijke vloeren winkel

Duidelijk vriendelijk en klantgericht

Zeer goed geholpen ook over de betaling duidelijke afspraken gemaakt snelle levering en goedkoper dus al met al prima winkel. Gr Erik Hermans

Fantastisch bedrijf.

Een top online bedrijf. Zeer betrouwbaar. Terug brengen van wat je hebt overgehouden is goed geregeld.

Snel

Goede communicatie en zeer snelle levering van de Ecopearls.

Snelle klantenservice ! makkelijk bestellen !

Fantastisch!

Denkt mee, goed advies, super snelle levering!

Goede spullen!

Goede spullen voor de beste prijs en je kan ook zelf afhalen.

prima product en levering volgens afspraak

prima product en levering volgens afspraak

Helemaal geweldig!

Helemaal geweldig, donderdagochtend bestelling gedaan en deze werd vrijdagochtend al bezorgd. Inclusief gratis Quickstep installatieset. Verbaasd over de snelheid waarmee dit geleverd werd.

Goede kwaliteit, snelle levering

Nvt

Zeer vriendelijk, meedenkend en deskundig

Ik ben prima geholpen bij het zoeken naar mijn nieuwe vloer en geslaagd! De showroom biedt een rijkelijk aanbod aan diverse vloeren. Er was geen haast en er wordt meegedacht in oplossingen.

Helaas wat kapotte planken, maar verder netjes

Nette levering. Alleen zaten er helaas wat beschadigde planken in de verpakking.

Fast efficient and good price

Helaas wat kapotte planken, maar verder netjes

We zijn erg blij met de vloer én met de service! Overgebleven pakken terugbrengen was geen probleem en we konden gelijk extra plinten meenemen. Communicatie met Leon was super! Helaas hadden we van de vervoersdienst geen indicatie van het aflevertijdstip doorgekregen, maar dat was het enige minpuntje.

Uitstekende service en advies

Ik koop al jaren bij de online parketshop. Betrouwbaar en duidelijke uitleg mbt keuze vloer. Met fysieke showroom wat een enorm pluspunt is.

Netjes geholpen en op tijd geleverd!!

Supernetjes geholpen aan de telefoon en komt afspraken na

Goede en snelle service/levering, dik tevreden!

Onze bestelling op dinsdagavond geplaatst en donderdag kwam de levering. Dat ging allemaal voorspoedig. We kwamen er tijdens het leggen achter dat onze meters niet klopte, we hadden te kort, en we gingen checken hoe dat nu kon. Het bleek dat wij een andere vloer geleverd hebben gekregen, met pakken waar minder meters in zaten. Dat verklaarde ons verschil, maar de vloer was al grotendeels gelegd. Aangezien wij wel heel erg te spreken zijn over de geleverde vloer was de oplossing voor ons vrij eenvoudig; 2 extra pakken (de ontbrekende meters) geleverd krijgen. Nadat ik het contact formulier had ingevuld, op zondag, werd ik op maandag ochtend meteen door ze gebeld. Ik sprak een vriendelijke man en de afspraak om 2 extra pakken te leveren werd vrijwel direct gemaakt. Deze werden een dag later geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde vloer en het contact met de klantenservice. Ze reageren adequaat en vriendelijk. Namens ons zeker een aanrader!

Snel en netjes geleverd . Beste prijs ! En wat ik wou kon ik bij jullie nog te bestellen!

netjes geleverd

netjes geleverd ik moet het alleen nog leggen

Bestellen en levering verliepen allemaal prima. Netjes afgeleverd op de aangegeven tijd.

Prima site

Prima site, vlotte levering. Vragen per telefoon werden meteen uitgezocht en antwoord kreeg ik binnen enkele minuten. Top!

Dankzij het prima advies zeer tevreden over het resultaat!

We hadden onze vloer en ondervloer gekocht bij een bedrijf in de Cruquius. Het betrof Quickstep klik PVC met ondervloer. Door grondstof schaarste kregen we een andere ondervloer geleverd dan afgesproken. In de veronderstelling dat dit oké zou zijn hebben we alles gelegd. Het eindresultaat was niet in orde. De vloer liep niet lekker en kraakte. Daarom naar de Online Parketshop voor een second opinion. Contact gezocht met de Online Parketshop en een afspraak gemaakt om de problemen op locatie voor te leggen. De adviseur legde uit dat de ondervloer die er nu onder lag ongeschikt was voor klik-pvc. We hebben bij hen een andere ondervloer gekocht. Daarna even de schouders eronder...... Alles eruit; inclusief keuken die net stond. Maar het resultaat mag er zijn. De vloer loopt lekker en voelt nu solide aan. Ook het kraken is weg. De Jumpax ondervloer was de perfecte oplossing voor onze problemen. Samenvattend; we zijn goed geadviseerd en de ondervloer was de volgende dag al in huis. Zeer tevreden dus.

Over De Online ParketShop

De Online ParketShop is al sinds 2001 een van de grootste online winkels op het gebied van laminaat-, pvc- en parketvloeren en natuurlijk de daarbij behorende ondervloeren, plinten en accessoires. Meer dan 11.000 klanten hebben wij naar volle tevredenheid mogen helpen en daar zijn wij trots op! Ons doel is niet het verkopen van vloeren, maar met 25 jaar vakkennis jou goed te adviseren en je helpen jou droomvloer te vinden. Natuurlijk zijn wij wel vereerd als wij de vloer uiteindelijk ook aan je mogen leveren :-)