Makkelijk besteld en thuis bezorgd

Gewon goed

Prima service.

Prima service en snel geleverd. Ook het ruilen van onze ondervloer die niet zo beviel was geen enkel probleem en verliep erg soepel.

Goede service en kwaliteit

Op de afgesproken datum geleverd en compleet!

Ik kreeg geen factuur en toen ik ze mailde om die alsnog te krijgen, kreeg ik geen gehoor

Beste Patty, Tot onze schrik zien wij uw slechte review. Wij gaan u met alle liefde een factuur per mail toezenden alleen kunnen wij uw vraag hierover nergens ontdekken. Het lijkt erop dat wij uw mail niet hebben ontvangen en dan wordt reageren wel heel moeilijk. Kunt u nagaan of u de mail daadwerkelijk heeft verzonden? Met vriendelijke groet, Léon

Prima geregeld!

Duidelijke webshop, makkelijk bestellen en vlot geleverd met een uitgebreid assortiment. Een compliment waard!

Fijne ervaring!

Snelle en vriendelijke communicatie... ...en een prachtige vloer voor veel lagere prijs dan bij concurrentie. Zeker een aanrader!

Efficiënt en klantvriendelijk, vlot in uitwisseling per email

Efficiënt en klantvriendelijk, vlot in uitwisseling per email.

Zending onvolledig afgeleverd maar wel snel opgelost

De bestelling die ik gemaakt had, was, buiten de schuld van de Online Parketshop, onvolledig bij mij thuis afgeleverd en daarover heb ik een mail gestuurd. De volgende dag ben ik door een medewerker van de Online Parketshop opgebeld om te kijken wanneer de ontbrekende spullen konden worden afgeleverd. Ik ben erg tevreden over de manier waarop dit is afgehandeld en het service niveau van de Online Parketshop

Beste Arnold, Excuses voor het ontstane ongemak. Als eerste: Jammer dat u ons niet de tijd geeft eerst op uw mail van gisteren avond laat reageren. Zoals u kunt zien aan 98% van de reacties die wij krijgen zijn wij heel benaderbaar en lossen altijd alles op. De plinten zijn intussen boven water en zullen vrijdag alsnog bij u worden afgeleverd. Nogmaals excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Léon

Prima site, snelle levering

Prima site, snelle levering Enig minpuntje is dat we bericht zouden krijgen hoe laat de vloer zou worden gebracht. Hier hebben wed zelf achteraan moeten bellen

Super service en mooie kwaliteit PVC!

Ruime keuze in de diverse vloeren. Onze keus is gevallen op PVC. Scherpe prijs en mooi aanbod. Het is snel geleverd en inmiddels ligt het al prachtig, het ziet er top uit! Zeker aan te bevelen!

Perfecte en snelle levering.

Alles volgens afspraak verlopen met een geweldige vloer voor een goede prijs!

Bijzonder prettig.

Kwaliteit en prijs verhouding zijn uitstekend

Snel & goed geholpen

Naast snelle levering ook goeie service

Ik werd snel en goed geholpen

Mijn bestelling heb ik een aantal keer gewijzigd en heb nooit het gevoel gehad dat ik een last was. Verder werd mijn bestelling op tijd geleverd, al had ik mijn order al maanden eerder geplaatst. Bedankt Leon voor de goede service!

Perfect maar status info mag beter

Laminaat besteld en betaald maar geen ontvangstbevestiging of iets anders in onze e-mail. Goederen wel gewoon geleverd maar je vraagt je toch af of alles oké is.

Beste Rao, Hartelijk dank voor de beoordeling. De reden dat je geen emails ontvangen hebt is omdat je zelf een verkeerd email adres hebt opgegeven bij het bestellen. Hierover heb je ons op 22 februari zelf nog een mail gestuurd. De uiteindelijke track en trace mail is wel naar het later opgegeven, goede mailadres gezonden. Dit wilde ik toch nog even aangeven zodat toekomstige klanten weten dat het gebrek aan communicatie niet aan ons heeft gelegen. Met vriendelijke groet, Leon

Super vriendelijk en behulpzaam

Volgende x kom ik pvc halen … de eiken wand panelen werken perfect en staan super

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Ondervloer besteld, prijs was goed vergeleken met andere aanbieders en werd snel geleverd

Top bedrijf

Goed advies, snelle levering, en hele mooie kwaliteit vloer. Heel blij met de PVC vloer!

Goede service, komen afspraken na

Ik heb laminaat besteld, pakken waren perfect verpakt geen beschadigingen. Levering op de afgesproken dag. Kortom top service

Mooi product, fijne communicatie en goede service

Vloer en plinten van Floer besteld. Werd snel geleverd en goede service mbt de pakketten die over waren. Top!

Meerdere keren bestelling geplaatst en geen problemen ondervonden

Meerdere keren bestelling gedaan en geen problemen ondervonden en alles netjes geleverd.

Goede service,

De plek voor je vloer!

Nu voor de 4e keer een bestelling gedaan bij onlineparketshop. Léon is snel , goed geprijsd en geeft een top service ! In mijn optiek de belangrijkste zaken om je te kunnen onderscheiden. Qua producten: de onlineparketshop heeft gewoon alle bekende merken. Ik koop nergens anders meer.

Heel tevreden!

Voor de 2e keer hebben wij onlangs laminaat besteld bij de Online ParketShop. Opnieuw geen spijt van gehad. De levering wordt keurig in overleg afgeleverd. Toen bleek dat de afstandblokjes er niet bij zaten, was er maar een heel kort telefoontje voor nodig en Leon had ze al per express verzonden. Wij kunnen deze ParketShop zeker aanbevelen, daarom 5 sterren.

Meer en Duin 56 2163 HC Lisse

+31 (0) 252 417 778

Over De Online ParketShop

De Online ParketShop is al sinds 2001 een van de grootste online winkels op het gebied van laminaat-, pvc- en parketvloeren en natuurlijk de daarbij behorende ondervloeren, plinten en accessoires. Meer dan 11.000 klanten hebben wij naar volle tevredenheid mogen helpen en daar zijn wij trots op! Ons doel is niet het verkopen van vloeren, maar met 25 jaar vakkennis jou goed te adviseren en je helpen jou droomvloer te vinden. Natuurlijk zijn wij wel vereerd als wij de vloer uiteindelijk ook aan je mogen leveren :-)