Duidelijke internetsite + super ondersteuning via telefoon + stipte en perfecte levering

Zeker niet twijfelen om bij deze firma te bestellen . De service is excellent . Ook in België !!

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering of aangegeven dag

goed laminaat, bezorging ietsie minder

Nog even terugkomend op de review hieronder. Heel jammer idd, dat ik de informatie op de website nog niet had doorgenomen voor ik de bestelling plaatste! Nu hebben jullie dan ook een nogal talige website, en ben ik inderdaad niet ieder uitklapmenu afgegaan of er ergens voor mij -en ieder andere klant- belangrijke informatie te bekennen was. Ik denk dat het een verbetering zou zijn is om dit te vermelden tijdens het bestelproces. Dat is een stuk duidelijker, en zouden jullie echt een 10 scoren!

Betrouwbare winkel, klein puntje levering

Ik kon heel makkelijk, en voor de beste prijs hier mijn vloer kopen. Alles was echt helemaal prima, behalve een klein puntje. Pas na betaling werd vermeld dat levering tot de eerste deur is. Nu woon ik op 2 hoog en heb ik rugklachten, dan is een snelle levertijd opeens een minpunt, want ik kon op die termijn niemand vinden die op dat moment tijd had me te helpen. Dat was geen prettige middag.

Beste, Wat jammer te lezen dat je de informatie op de website nog niet had doorgenomen voor je de bestelling plaatste! Op de website staat namelijk duidelijk vermeld dat wij tot op de stoep leveren wat ook zeker in deze COVID periode gewenst is om het voor jou zelf en de chauffeur zo veilig mogelijk te houden. Dit wordt inderdaad na het plaatsen van de bestelling nog een keer expliciet vermeld in een bevestigings e-mail. Ik hoop dat het plezier van de mooie vloer de pijn enigszins kan verzachten. Met vriendelijke groet, Leon

PRIMA AFHANDELING VAN LEVERING NAAR BELGIE

Uitgebreid pakket van laminaat besteld. Dit pakket laten leveren op een zelf bepaald tijdstip. Het pakket werd keurig afgeleverd (de chauffeur belde nog even op voorhand om aan te geven dat hij onderweg was). Ook een annulatie van eerder besteld materiaal verliep moeiteloos (met creditnota). Prima afhandeling dus! Wij zijn heel tevreden.

Snel een acuraat

Wij hebben een aanbouw geplaatst en hadden daarvoor dezelfde vloer als wij al hadden besteld. De vloer is besteld op vrijdag en werd maandag al geleverd, ongelofelijk snel. We hadden ook een paar plinten besteld, deze zaten netjes in een ronde koker. Zeer tevreden.

ze doen wat ze afspreken

prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Aardig personeel, zeer klant gericht. Binnen een paar dagen was bij ons alles geregeld: stalen opvragen, bestellen, bezorgen.

We hadden twee jaar geleden ook laminaat besteld bij de winkel en wilde graag voor de uitbreiding weer hetzelfde laminaat. Na navraag hadden ze deze gelukkig nog. Snelle levering.

Gewoon snelle service

Mooie kwaliteit laminaat

Het laminaat was in eerste instantie helaas niet meer leverbaar maar na een paar weken alsnog wel hier ben ik goed van op de hoogte gehouden. Gemakkelijk om te leggen en goede kwaliteit. Het enige nadeel was dat de bezorger het niet verder dan de stoep wilde brengen. Waardoor ik alleen de pakken moest slepen en er daardoor wat beschadigingen aan de zijkant zijn ontstaan

Uitstekend!

uitstekende service en levering

Keurig en snel

Prima geregeld.

Blij met de vloer.

Levering was snel en blij met het product. We hebben gekozen voor een Click PWC visgraat. Daarvoor mochten de instructiefilmpjes wel wat duidelijker.

Netjes afgeleverd

Ondervloer besteld, netjes de volgende dag bezorgd

Zeer snel geleverd, scherp geprijsd

Fijne zaak. Terugbrengen overgebleven pakken was geen probleem. Verder zeer scherp geprijsd en snelle levering.

Correct

Levering prima geregeld. Geen onnodig gedoe.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Gewoon een superwinkel die wel een stap extra zet

Niks is teveel voor de eigenaar. Levert goede spullen en tegen een mega snelle leveringstermijn (in 3 dagen thuisbezorgd) Nu reeds voor de vierde keer in 10 jaar een laminaat vloer besteld bij Léon en elke keer uitermate correct geholpen. Levering was supersnel en Ook bij te weinig ondervloer hielp de onlineparketshop mij direct uit de brand. Echt een betrouwbare winkel! Ik kan deze winkel dan ook alleen maar aanbevelen.

Prima ervaring.

Op internet besteld, de volgende dag opgehaald. Rekening volgde 3 dagen later.

Zeer behulpzaam.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Ik had heel weinig nodig maar zelfs dat werd met aandacht en spoed behandeld. Ik raad ze zeker aan!

Beste prijs/kwaliteit verhouding voor Quickstep laminaat!

Een hele mooie prijs voor de bijbehorende voorwaarden. Niet de allergoedkoopste, scheelde een paar euro, maar wel goede retour voorwaarden en vriendelijk personeel.

Prima plek om een vloer aan te schaffen

Denken mee, en gaven prima Black Friday korting. Levering was snel en conform afspraak.

Razendsnelle levering

Vloer voor opbouw na telefoontje online besteld en diezelfde week al keurig voor de deur afgeleverd.

Alles ging correct

Alles stond klaar toen ik het ophaalde en werd in de auto gelegd.

Snel en duidelijk

Wij hebben een aanbouw geplaatst en wilden daar graag eenzelfde vloer als in de rest van het huis. Deze konden we bestellen bij De Online Parketshop. Ik heb op vrijdag besteld en maandag stond de vloer al voor de deur. Werd netjes geleverd door een alleraardigste chauffeur en op de stoep voor onze deur neer gezet. Na aankoop kregen we ook een pdf met tips van hoe te leggen gestuurd. De vloer kwam op een pallet, de plinten in een ronde koker, erg netjes allemaal. Goede service en ervaring! Als je zelf vloeren kan leggen en ‘alleen’ wilt bestellen zou ik ze meteen aanraden :)

Meer en Duin 56

2163 HC Lisse

+31 (0) 252 417 778

Over De Online ParketShop

De Online ParketShop is al sinds 2001 een van de grootste online winkels op het gebied van laminaat-, pvc- en parketvloeren en natuurlijk de daarbij behorende ondervloeren, plinten en accessoires. Meer dan 11.000 klanten hebben wij naar volle tevredenheid mogen helpen en daar zijn wij trots op! Ons doel is niet het verkopen van vloeren, maar met 25 jaar vakkennis jou goed te adviseren en je helpen jou droomvloer te vinden. Natuurlijk zijn wij wel vereerd als wij de vloer uiteindelijk ook aan je mogen leveren :-)