Fijne meedenkende organisatie voor een bedrijfsuitje

Vanuit diverse ideeën zijn we gezamenlijk tot een mooi programma gekomen met voor ieder wat wils. Erg fijn dat zij de contacten en mogelijkheden bieden, waardoor je tot een leuk uitje komt.

Niet wat we gewend zijn!

In vergelijking met alle 14 voorgaande jaren was het deze keer echt een tegenvaller. Verschil zat hem volgens ons in; - geen Duke medewerker als aanspreekpunt ter plekke - tijdschema wat vooraf niet klopte waardoor aankomst te laat en dus gevolgen voor vertrektijd skibus ter plekke, dus gevolgen voor skileraren die anderhalf uur moesten wachten (dit moesten wij dus zelf allemaal oppakken en regelen, wat normaal gesproken via Duke gaat, best 'irritant' na een vermoeiende nachtrit)(oplossing; eerder vertrekken uit Nederland, beter inschatten tijdschema) - accommodatie viel tegen, smerige keuken, ouderwets, slecht eten, veel kamers zonder wc/douche (voorheen zelfs keukenblok met koelkast in kamer, Gasthof Daum) - snowboardmateriaal moest ergens anders worden opgehaald (materiaal was overigens prima). - skimateriaal was in eigen beheer, heel prettig maar was sterk verouderd, onze nederlandstalige skilerares (Elvira) vond het materiaal zelfs gevaarlijk omdat tijdens gebruik gedurende de dag de bindingen vanzelf losser gingen zitten, ook de 'schnallen' van de skischoenen zelf schoten continu los), aangegeven bij eigenaar, hij deed er laconiek over, maar wij vragen ons af hoe het dan verzekeringstechnisch zit) - 2 eetzalen, dus groep gesplitst in tweeën, dus voor grote groep minder geschikt - eigenaar moest je even leren kennen, begin schreeuwerig maar daarna eigenlijk prima kerel die niet moeilijk deed en behulpzaam was (hij hielp telefonisch met skibus vertrektijd op de laatste dag, anders veel te laat op de berg, vervroegd dus) - buschauffeur René was top!

Van uit tot thuis top geregeld

Met groep van 46 personen een weekend naar Parijs geweest. Door DUKE super mooi weer geregeld., zonnetje en 20 graden. Prima bus met chauffeur Goed hotel op prina plek gezocht voor ons uitje. Ondanks grote groep lekker met elkaar gegeten in diverse, door DUKE voorgestelde, restaurants.

Erg professionele hulp, met goede ideeën en goed geleverde plannen.

Bij een jubileum trip voor 100 man heeft Duke travel goede en leuke ideeën geleverd voor een 3 daagse trip. De activiteiten waren goed bedacht en georganiseerd, en ook werd goed rekening gehouden met individuele wensen van de reizigers. Uitstekende communicatie, en zeker een aanrader.

Professioneel en compeet!

Het contact met de organisatie is altijd prettig en alles wordt geregeld. Ter plekke klopt alles en alle noodzakelijke papieren zijn tijdig binnen.

Prima reis naar Trier

Alles volgens plan gegaan en een hele fijne chauffeur. Reed fijn en relax. Iedereen was zéér te spreken over de chauffeur

Dankzij Duke Travel hebben we met het ganse bedrijf een fantastisch weekend in Valencia beleefd.

Naar aanleiding van ons 20-jarig bestaan gingen alle personeelsleden met partner van ons bedrijf een weekend naar Valencia. Voor de praktische organisatie deden we beroep op Duke Travel. Alles was van in het begin tot in de puntjes voorbereid. We hebben dan ook van een fantastisch weekend genoten.

Top geregeld!

Een onvergetelijke reis die tot in de puntjes georganiseerd was! Alle leerlingen zijn zonder uitzondering erg onder de indruk geweest van de spannende activiteiten die door Duke Travel zijn georganiseerd.

Geslaagd bedrijfsjubileum in Berlijn

10 jaar geleden heeft Duke Travel onze jubileumreis naar Maastricht georganiseerd. Dit jaar hebben wij Duke Travel onze jubileum reis naar Berlijn laten organiseren. Ook dit was weer een geslaagd weekend waar alles netjes was geregeld

Geweldige service voor een perfecte reis

Wij hebben een geweldig jubileumweekend gevierd in Valencia! Dit mede dankzij de dienstverlening van Duke Travel. De medewerkers van Duke Travel stonden altijd voor ons klaar en hebben tot het laatste moment geholpen om de reis soepel te laten verlopen. Kenmerkend voor de service van Duke Travel was de flexibiliteit en het doorzettingsvermogen.

Een prima verzorgde examenreis met leuke activiteiten!

Begin juni zijn we samen met onze examenleerlingen naar Parijs vertrokken voor een reis van drie dagen. Eind vorig jaar hebben we contact opgenomen met Duke Travel om de reis te organiseren en sindsdien is alles super verlopen. Ze communiceren snel en duidelijk en hadden goede voorstellen voor de accommodatie en de activiteiten ter plekke. Je kan altijd bij ze terecht voor vragen en alles is top geregeld.

Goede en snelle communicatie

Tweejaarlijks organiseren we een driedaagse schoolreis naar Parijs. We contacteren Duke steeds al een jaar op voorhand om zo het hotel en de kamers vast te leggen. Tussentijds krijgen we regelmatig een update of extra vragen. Indien er problemen zijn, reageren ze ook erg snel. Hierbij zoeken ze steeds naar oplossingen en horen we de alternatieven. Het hotel waar we mee samenwerkten dit jaar, had enkele voorkeuren niet doorgekregen, maar dit lag duidelijk aan het hotel zelf. Twee andere scholen, die ook in onze periode naar dat hotel gingen, hadden hetzelfde aan de hand (met andere reisorganisaties) Enkele dagen voor en na de reis werd er ook steeds een mailtje gestuurd met informatie en een duidelijke interesse.

Georganiseerd tot in de puntjes!

Duke is goed bereikbaar en regelt onze schoolreizen altijd tot in de puntjes. De organisatie denkt mee en maakt de klus af.

20 jaar perfecte organisatie. Flexibel, correct, betrouwbaar.

Al vele jaren zeer goed georganiseerde reizen. Steeds betrouwbaar en aanspreekbaar. Last minute aanpassingen gingen altijd vlot. Nooit contact moeten opnemen tijdens de reis omdat er nooit iets misgelopen is. Alleen maar goede ervaringen.

Professionele begeleiding vanuit Nederland.

Konden in Tsjechië snel schakelen met goede alternatieve door bijvoorbeeld slecht weer.

Geen omkijken naar

Boeken en bij Duke regelen ze de rest

Zeer vlotte reis naar Berlijn met Duke Travel!

De reis naar Berlijn is zeer goed verlopen. De buschauffeur was vriendelijk en flexibel. Hij stond steeds open voor vragen en ging zeer goed om met onze leerlingen. We zijn erg tevreden over onze reis met Duke Travel. In de toekomst zullen we hen zeker opnieuw contacteren voor onze eindejaarsreis.

Zeer vlotte (en snelle) communicatie!

Alles tot in de puntjes geregeld. Snelle reactie op berichten. Reservaties in orde.

Machtig goede fotoreis naar Düsseldorf

Met 70 fotografen op stap naar Düsseldorf is niet altijd een makkelijke opdracht, maar dankzij Duke travel verloopt dit via een leien dakje. Bus, hotel, openbaar vervoer kaart, alles boeken zij voor ons.

prima geregeld

Duke heeft voor onze schoolreis naar Trier de bus, het hostel en een excursie geregeld. Alles was prima geregeld en de communicatie verliep soepel.

Een super verzorgde reis en een geweldige ski ervaring!

Met onze studievereniging W.S.G. Isaac Newton zijn we met 49 personen naar Zillertal geweest om drie dagen te gaan skiën. Het contact met Duke Travel was erg goed. Ze denken graag mee om de reis zo goed mogelijk voor te bereiden en ze zijn erg flexibel. Ook tijdens de reis was de begeleiding fantastisch. Onze begeleidster Marielle stond altijd paraat om ons te helpen en was erg aardig. Alle kleine probleempjes werden meteen opgelost en we hebben echt een super geslaagde skitrip gehad.

Duke Travel regelt je vakantie van A tot Z...... behuplzaam, flexibel en betaalbaar, helemaal TOP !

Maart 2022 was alweer de 12e keer dat wij met zo'n 30 man met Duke Travel op wintersport zijn geweest. Weer was is alles op en top geregeld. De skie-huur, de lessen, de busreizen tussendoor, helemaal top.Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, ze zijn felxibel in aanpassingen en daarnaast zijn de accomodaties die ze aanraden goed en zeker betaalbaar. Ik raad een ieder Duke Trvel aan, maar niet onze in periode, want dan gaan we zelf weer :-) Mvgr. Jan

Leuke, goed geregelde reis gehad

We waren met een groep van 35 studenten in hochfügen en hebben het ontzettend erg naar onze zin gehad. De reis was goed geregeld, we hadden een hele leuke buschauffeur op de heenweg en het hotel/hostel was ook prima!

Een betrouwbare en flexibele partner voor onze jaarlijkse school-skireis

Duke Travel is al jaren onze partner voor de jaarlijkse wintersportreis die wij aanbieden aan onze leerlingen in de vijfde klas. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen ten aanzien van ski-gebied, accommodatie en vervoer. En Duke Travel medewerkers denken graag mee als er last minute toch nog iets verandert, een leerling die ziek is en niet mee kan, of een extra reiziger.

Prettig contact met reisorganisatie, locatie viel tegen

In de voorbereidingen van de reis zijn we uitermate goed geholpen door de medewerker van Duke Travel. Snelle reacties op vragen/mails en Duke Travel dacht goed mee. De geboekte reis was ook goed verzorgd en decontacpersoon ter plekke hielp bij alles op een correcte wijze. De geboekte accommodatie viel tegen. Dat was minder dan we hadden verwacht.