Duke Travel biedt fantastische schoolreizen op maat.

Al jaren organiseert Duke Travel studiereizen naar Berlijn voor ons gymnasium. Elk jaar melden zich steeds meer leerlingen aan die enthousiast reageren op het rijke en afwisselende programma. Wat de samenwerking met Duke Travel zo plezierig maakt: Er wordt goed naar onze wensen geluisterd en alles in werking gezet om excursies op maat te organiseren, die educatief zijn, spannend, interessant en die tot de verbeelding van het doelgroep spreken. In het programma is er altijd plaats voor onze eigen accenten.

Prettige en goede samenwerking in voorbereiding en uitvoering

De contacten tijdens de voorbereiding van onze reis verliepen prettig en constructief, snelle reacties en concrete oplossingen of toevoegingen. Het programma en reisschema klopte als een bus en met de reisbegeleiding op locatie was alles mogelijk om voor iedereen maatwerk te leveren qua lessen, keuze skigebied, verhuur materiaal en noem maar op. Dit is door iedereen als zeer prettig ervaren. Onze accommodatie Gasthof Daum in Fügen/Zillertal was eenvoudig, maar bovenal schoon en netjes, zeker de keuken met ontbijt en drie gangen diner verdient een dikke voldoende. En met een gemeenschappelijke ruimte met bar voor het gebruik van eigen dranken gaf ons veel vrijheid en plezier tot in de late uurtjes.

Alles werd uit ons handen genomen en was perfect georganiseerd.

Marielle (instructeur) stond helemaal klaar voor ons en had alle voorbereidend werk gedaan. Prima werk! Ook de buschauffeur Chris werkte uitstekend mee. De eigenaar van het hotel begreep hwel goed dat hij te maken had met jongeren en toonde veel begeip.

Goede organisatie en een fantastische samenwerking!

Als VMBO klas zijn we 5 dagen naar Parijs geweest en alle highlights gezien. Tickets, hotel en bus was prima geregeld, alle papieren waren keurig op tijd aangeleverd… dus super geregeld. Merci Duketravel!

Duke Travel is een reisbureau wat goed meedenkt.

Het was een zeer goede ervaring met Duke. Inge is zeer toegankelijk, vrolijk, behulpzaam en communiceert snel. Tijdens de reis in Rome klopte alles. We waren goed voorbereid en kregen een duidelijk overzicht mee van alle activiteiten die door Duke waren verzorgd. Wij hadden ook zelf een aantal activiteiten georganiseerd, omdat Duke hier geen tickets voor kon boeken. Of omdat dit niet in het pakket zat wat het agentschap aan kon bieden. Dat was dan meteen het enige piepkleine minpuntje. Maar verder niets dan lof.

Alles tot in de puntjes geregeld

Het contact was van begin tot eind altijd fantastisch. Snel meedenken, snelle oplossingen. Prijs kwaliteit van de accomodatie was fantastisch. Nette kamers, Eigenaren super vriendelijk en meedenkend. Heerlijk skigebied. Dus een goede keuze van Duke Travel om deze accomodatie aan ons aan te bieden. Oftewel ik kan echt geen minpunten bedenken.

Erg goede, snelle, service!

We hebben nu al meerdere keren samengewerkt met Duke Travel, en ik zou Duke aan iedereen aanbevelen die een studiereis wil organiseren. De handelings- en reactiesnelheid van ons contactpersoon Rebekka is zeer goed. De communicatie is duidelijk en tijdens de reis zelf merk je dat iedereen die erbij betrokken is, goed op de hoogte is. Kortom, top organisatie!

Goede organisatie van een super leuke reis!

Wij hebben via Duke meermaals een reis naar de Ardennen geboekt en elke keer is de organisatie weer top! Voor mij was Simone onze contactpersoon en zij reageert snel op berichten en zorgt dat alle wensen geregeld worden. Communicatie is erg duidelijk en de georganiseerde reizen zijn erg leuk!

Prima begeleiding

De begeleiding op de reis was goed. Simone reageerde snel, adequaat en behulpzaam als er dingen even niet helemaal liepen zoals gepland. Ik ben er als representatie van onze school ingerold op het laatste moment. Vanuit onze school had ik geen overdracht gehad, en ik leunde daardoor op Duke over wat en wanneer ik dingen moest aanleveren. Ik had wel iets meer korte en duidelijke uitleg willen hebben. en liever geen bijzondere Excel-lijsten. Vanuit ons schoolsysteem kunnen dingen wel aangeleverd worden vanuit een Excel bestand maar om het vervolgens in het speciale formulier van Duke te krijgen was ingewikkeld en tijdrovend.

Schoolreis Tsjechië Super sportinstructie, verblijf was minder.

We hadden een lieve chauffeur die echter niet wist hoe de navigatie werkte. De begeleiding ter plekke was heel goed geregeld door de agent van Duke Travel. Het eten was prima. Het pand/hostel was voor ons alleen, dat was fijn. De kwaliteit van de locatie was helaas niet zo goed. Naast veel schimmel in de badkamers, hadden een aantal bedden kapotte lattenbodems. Er lag ook veel afval onder de bedden. De locatie van het hostel was afgelegen; al het vervoer moest met de bus. Je kunt niet daar niet even naar een winkeltje lopen. We waren begin september, met schitterend weer. Nadeel hiervan was dat we te weinig drinken hadden tijdens het sporten. We konden tijdens een dag tussendoor geen water tappen of kopen. De instructeurs zijn top! Hele geduldige en vaardige mensen. Ze wisten onze leerlingen gerust te stellen en zorgden ervoor dat de activiteiten veilig waren.

Top reis, top communicatie.

De reis was een geweldige belevenis voor alle scholieren en docenten. Top geregeld door Duke Travel.

Een hele fijne reisorganisatie waar de reis, accommodatie en activiteiten allemaal klopte

Een fijne ervaring gehad met Duke Travel op al het gebied wat bij reizen komt kijken en zij je uit handen nemen. En dat alles goed gecommuniceerd!!

professioneel, daadkrachtig, behulpzaam en meedenkend

Als school hadden we bepaalde wensen. Met deze ideeën is Duke Travel aan de slag gegaan en hebben voor onze leerlingen een zeer uitdagende excursie naar Tsjechië gemaakt. Ook belangrijk dat dit ook passend was binnen ons budget. 24/7 bereikbaar bij calamiteiten door middel van een noodnummer, ook een fijne gedachte. Aanbeveling voor scholen om hier je excursie te boeken.

Top communicatie en super geregeld!

Wij zijn op werkweek geweest naar Parijs. Duke heeft alles geregeld, ons verblijf, Disneyland, vervoer. Alles was perfect verzorgd, heel fijn! Wij komen zeker nog in toekomst terug bij Duke!

Goede communicatie, leuke aantrekkelijke reis

Ze hebben een leuke gevarieerde reis kunnen samenstellen in een voor ons nieuwe setting. Het hostel is goed bevallen en ondanks het " delen" van ruimtes voelde het toch intiem en persoonlijk. De activiteiten waren goed geregeld en netjes begeleidt door de nederlands sprekende Belgische leiding. De afsluiting in Antwerpen was een leuke afwisseling in de voor de rest actieve reis.

Goede organisatie en communictaie

Wij zijn op schoolreis geweest naar Parijs via Duke Travel. Was allemaal prima geregeld.

Ontzettend fijne organisatie! Je schoolreis is in goede handen!

Alles gaat in goed overleg en wordt keurig voor je georganiseerd. Altijd een prettige samenwerking met deze vriendelijke mensen.

Goed geregeld, prima communicatie, goede chauffeur.

De reis die we geboekt hebben is goed verlopen, mede dankzij de inzet van Duke. Alles was geregeld, chauffeur werkte heel goed mee, ging goed met de doelgroep om.

Duketravel regelt alles

Ik ga al tien jaar met leerlingen op reis naar Tsjechië. Duketravel regelt alles voor die week. De communicatie is altijd snel en dingen worden goed geregeld. Zowel van tevoren als ter plekke. Als klant heb je veel invloed op het programma en ze denken actief met je mee. Door mijn positieve ervaringen zijn inmiddels alle andere buitenlandreizen met klas 3 van het VMBO van onze school overgestapt naar Duke.

Heel erg goed!

Onze eindejaarsreis is goed verlopen. De buschauffeur was erg vriendelijk en steeds stipt op tijd. De samenwerking met Duke Travel verliep vlot. Wij zullen volgend jaar zeker opnieuw gebruik maken van de diensten van Duke Travel.

Super organisatie! Veel kwaliteit voor een redelijke prijs.

Zeer flexibel.

Heel goed! Alles was goed geregeld en duidelijk.

Inge deed uitsteken werk. Ze communiceert alles heel duidelijk en op tijd. Ze was flexibel om te helpen met nieuw activiteiten. Alles was goed geregeld en we konden alles makkelijk vinden. Ook onze bus chauffeur was ook geweldig. Heel behulpzaam en flexibel als er iets onverwachts gebeurd. We hebben genoten van onze trip naar Praag.

Kundig en betrouwbaar

Door het makkelijke contact met de vertegenwoordigers van Duke Teavel kun je het programma optimaliseren. Ook bij eventuele problemen kunnen ze snel helpen.

Hele fijne ervaring excursie Parijs middelbare school

Wij zijn nu voor het tweede schooljaar afgereisd naar Parijs met behulp van Duke Travel. Heel prettig contact gehad, zowel in de voorbereidingen als tijdens de werkweek zelf. Calamiteiten werden meteen opgelost (bereikbaarheid ook goed, erg fijn). Voor ons zeker weer voor herhaling vatbaar, bedankt!

Service zoals het hoort!

Vlotte communicatie! Alles piekfijn geregeld.