De samenwerking met Rebekka van Duke Travel verliep zeer correct en vlot. Geen vraag was teveel. Zij zocht voor ons alles op en gaf steeds gedetailleerde en volledige info. Haar voorstel om als avondactiviteit voor de bowling te gaan bleek een schot in de roos! Wij hebben dan ook een zorgeloze midweek kunnen doorbrengen met onze leerlingen en ons volledig kunnen focussen op hen en hun beleving van Praag. Het hostel was goed gekozen qua ligging. We bleken wel in shiften te moeten ontbijten aangezien onze groep te groot was. Bij aankomst was er ook veel tijdsverlies doordat de in te vullen naamlijst onvolledig was. Dit was echter door toedoen van de hostel administratie en niet door Duke. De busreis met Ghielen is prima verlopen met de nodige tussenstops en dankzij onze geweldige chauffeur Ronald! De vouchers en infobrochures van alle bezienswaardigheden werden tijdig doorgestuurd en alles was geregeld voor ons. Wij gaan zeker nog in zee met Rebekka en Duke! Bedankt voor de fijne samenwerking.

Prima verzorgd

Wij hebben in maart jl. een reis naar Tsjechië gemaakt met ca. 100 leerlingen. Simone heeft ons hier heel goed op voorbereid. Alles was van tevoren bekend en geregeld. Toen we daar aankwamen, begon het te sneeuwen. We moesten toen schakelen qua programma. Dit was niet altijd duidelijk en verliep soms rommelig. We verbleven in Sporthotel Mustek. Dit is echt een prima hotel om met scholieren te verblijven. De activiteiten vonden de leerlingen erg leuk. Het bezoek aan Praag staat bovenaan hun tops. We hopen volgend jaar wederom met Duke Travel naar Tsjechië te reizen, want het was voor herhaling vatbaar.

Denken met je mee!

Duke Travel is een betrouwbare partner als het gaat om het organiseren van een schoolreis. Communicatie is goed. Ze denken met je mee en ze proberen het zo goed mogelijk voor je te regelen.

Berlijnreis - elk jaar anders maar altijd een unieke belevenis!

Ook dit jaar heeft Duke Travel een perfecte schoolreis voor ons georganiseerd. Vervoer van een grote groep zestienjarigen vraagt van de chauffeur niet slechts een goede rijbekwaamheid, maar ook een behoorlijk talent in de omgang met jongeren. Door zijn rustige en soepele optreden boezemde onze chauffeur Teus de leerlingen vertrouwen in. Het programma dat Duke Travel voor ons heeft samengesteld bevatte veel hoogtepunten, o.a. een Streetart-workshop in de openlucht waar onze leerlingen stukken “Berlijnse muur” met graffiti hebben beschilderd onder begeleiding van plaatselijke kunstenaars. Het fijne aan Duke Travel is dat ze altijd met ons meedenken, onze ideeën in het programma opnemen en ons helpen onze wensen te realiseren.

Heel fijn geregeld allemaal

Korte lijntjes, snelle reactie op vragen. Denken goed mee. Fijne busmaatschappij ook (Birwa tours).

Prima geregeld, fijne communicatie.

Ondanks de stakingen in Parijs, hebben we voor onze leerlingen toch een fijne reis kunnen neerzetten. Er was niet veel beschikbaarheid meer, maar Duke Travel heeft toch voor ons een reis kunnen samenstellen. De communicatie verliep erg prettig en ze waren altijd bereikbaar voor vragen.

Alles georganiseerd volgens afspraak!

Prima contact gehad met Rebekka. Alle activiteiten waren georganiseerd en gereserveerd zoals we dat besproken hadden. Het hostel was boven verwachting goed; evenals de maaltijden in het hostel. De gehele organisatie is correct afgehandeld.

Flexibel en meedenkend

Het afgelopen jaar hadden we redelijk wat wisselingen en aanpassingen nodig. Dit werd door Duke steeds snel geregeld en zonder problemen aangepast. Erg fijn om te weten dat dat kan!

Goed contact en behulpzaam personeel

Wij zijn 4 dagen naar Oostenrijk geweest voor een skireis met 50 leerlingen. Duke heeft ons van te voren goed wegwijs gemaakt en als we vragen hadden dan werden ze snel via de mail beantwoord. Op de locatie was ook iemand van Duke aanwezig. Zij heeft ons in het Nederlands verteld hoever de komende dagen in zijn werk gaat. Ze ging mee naar de skiverhuur ook was ze een skileraares en sliep ze op de locatie waar wij ook sliepen. Hierdoor konden we makkelijk onze vragen stellen. Duke, heel erg bedankt voor de ondersteuning en volgend jaar gaan we graag weer met jullie mee op reis. Groeten, Rick

Reis was top geregeld, fijn contact en veel duidelijkheid. Bij elke stap veel contact gehad en veel informatie gekregen over de reis en het verblijf. Je weet wat je kan verwachten en waar je aan toe bent. Aldus uitstekend.

Fijne reisorganisatie

Fijne reisorganisatie die je het werk uit handen neemt. Mooie bestemming (wintersport in het Zillertal, Oostenrijk). Fijne mensen om mee te werken op lokatie en meedenkende en behulpzame mensen op kantoor. Heel erg tevreden.

Fijne meedenkende organisatie voor een bedrijfsuitje

Vanuit diverse ideeën zijn we gezamenlijk tot een mooi programma gekomen met voor ieder wat wils. Erg fijn dat zij de contacten en mogelijkheden bieden, waardoor je tot een leuk uitje komt.

Niet wat we gewend zijn!

In vergelijking met alle 14 voorgaande jaren was het deze keer echt een tegenvaller. Verschil zat hem volgens ons in; - geen Duke medewerker als aanspreekpunt ter plekke - tijdschema wat vooraf niet klopte waardoor aankomst te laat en dus gevolgen voor vertrektijd skibus ter plekke, dus gevolgen voor skileraren die anderhalf uur moesten wachten (dit moesten wij dus zelf allemaal oppakken en regelen, wat normaal gesproken via Duke gaat, best 'irritant' na een vermoeiende nachtrit)(oplossing; eerder vertrekken uit Nederland, beter inschatten tijdschema) - accommodatie viel tegen, smerige keuken, ouderwets, slecht eten, veel kamers zonder wc/douche (voorheen zelfs keukenblok met koelkast in kamer, Gasthof Daum) - snowboardmateriaal moest ergens anders worden opgehaald (materiaal was overigens prima). - skimateriaal was in eigen beheer, heel prettig maar was sterk verouderd, onze nederlandstalige skilerares (Elvira) vond het materiaal zelfs gevaarlijk omdat tijdens gebruik gedurende de dag de bindingen vanzelf losser gingen zitten, ook de 'schnallen' van de skischoenen zelf schoten continu los), aangegeven bij eigenaar, hij deed er laconiek over, maar wij vragen ons af hoe het dan verzekeringstechnisch zit) - 2 eetzalen, dus groep gesplitst in tweeën, dus voor grote groep minder geschikt - eigenaar moest je even leren kennen, begin schreeuwerig maar daarna eigenlijk prima kerel die niet moeilijk deed en behulpzaam was (hij hielp telefonisch met skibus vertrektijd op de laatste dag, anders veel te laat op de berg, vervroegd dus) - buschauffeur René was top!

Van uit tot thuis top geregeld

Met groep van 46 personen een weekend naar Parijs geweest. Door DUKE super mooi weer geregeld., zonnetje en 20 graden. Prima bus met chauffeur Goed hotel op prina plek gezocht voor ons uitje. Ondanks grote groep lekker met elkaar gegeten in diverse, door DUKE voorgestelde, restaurants.

Erg professionele hulp, met goede ideeën en goed geleverde plannen.

Bij een jubileum trip voor 100 man heeft Duke travel goede en leuke ideeën geleverd voor een 3 daagse trip. De activiteiten waren goed bedacht en georganiseerd, en ook werd goed rekening gehouden met individuele wensen van de reizigers. Uitstekende communicatie, en zeker een aanrader.

Professioneel en compeet!

Het contact met de organisatie is altijd prettig en alles wordt geregeld. Ter plekke klopt alles en alle noodzakelijke papieren zijn tijdig binnen.

Prima reis naar Trier

Alles volgens plan gegaan en een hele fijne chauffeur. Reed fijn en relax. Iedereen was zéér te spreken over de chauffeur

Dankzij Duke Travel hebben we met het ganse bedrijf een fantastisch weekend in Valencia beleefd.

Naar aanleiding van ons 20-jarig bestaan gingen alle personeelsleden met partner van ons bedrijf een weekend naar Valencia. Voor de praktische organisatie deden we beroep op Duke Travel. Alles was van in het begin tot in de puntjes voorbereid. We hebben dan ook van een fantastisch weekend genoten.

Top geregeld!

Een onvergetelijke reis die tot in de puntjes georganiseerd was! Alle leerlingen zijn zonder uitzondering erg onder de indruk geweest van de spannende activiteiten die door Duke Travel zijn georganiseerd.

Geslaagd bedrijfsjubileum in Berlijn

10 jaar geleden heeft Duke Travel onze jubileumreis naar Maastricht georganiseerd. Dit jaar hebben wij Duke Travel onze jubileum reis naar Berlijn laten organiseren. Ook dit was weer een geslaagd weekend waar alles netjes was geregeld

Geweldige service voor een perfecte reis

Wij hebben een geweldig jubileumweekend gevierd in Valencia! Dit mede dankzij de dienstverlening van Duke Travel. De medewerkers van Duke Travel stonden altijd voor ons klaar en hebben tot het laatste moment geholpen om de reis soepel te laten verlopen. Kenmerkend voor de service van Duke Travel was de flexibiliteit en het doorzettingsvermogen.

Een prima verzorgde examenreis met leuke activiteiten!

Begin juni zijn we samen met onze examenleerlingen naar Parijs vertrokken voor een reis van drie dagen. Eind vorig jaar hebben we contact opgenomen met Duke Travel om de reis te organiseren en sindsdien is alles super verlopen. Ze communiceren snel en duidelijk en hadden goede voorstellen voor de accommodatie en de activiteiten ter plekke. Je kan altijd bij ze terecht voor vragen en alles is top geregeld.

Goede en snelle communicatie

Tweejaarlijks organiseren we een driedaagse schoolreis naar Parijs. We contacteren Duke steeds al een jaar op voorhand om zo het hotel en de kamers vast te leggen. Tussentijds krijgen we regelmatig een update of extra vragen. Indien er problemen zijn, reageren ze ook erg snel. Hierbij zoeken ze steeds naar oplossingen en horen we de alternatieven. Het hotel waar we mee samenwerkten dit jaar, had enkele voorkeuren niet doorgekregen, maar dit lag duidelijk aan het hotel zelf. Twee andere scholen, die ook in onze periode naar dat hotel gingen, hadden hetzelfde aan de hand (met andere reisorganisaties) Enkele dagen voor en na de reis werd er ook steeds een mailtje gestuurd met informatie en een duidelijke interesse.

Georganiseerd tot in de puntjes!

Duke is goed bereikbaar en regelt onze schoolreizen altijd tot in de puntjes. De organisatie denkt mee en maakt de klus af.

20 jaar perfecte organisatie. Flexibel, correct, betrouwbaar.

Al vele jaren zeer goed georganiseerde reizen. Steeds betrouwbaar en aanspreekbaar. Last minute aanpassingen gingen altijd vlot. Nooit contact moeten opnemen tijdens de reis omdat er nooit iets misgelopen is. Alleen maar goede ervaringen.