20 jaar perfecte organisatie. Flexibel, correct, betrouwbaar.

Al vele jaren zeer goed georganiseerde reizen. Steeds betrouwbaar en aanspreekbaar. Last minute aanpassingen gingen altijd vlot. Nooit contact moeten opnemen tijdens de reis omdat er nooit iets misgelopen is. Alleen maar goede ervaringen.

Professionele begeleiding vanuit Nederland.

Konden in Tsjechië snel schakelen met goede alternatieve door bijvoorbeeld slecht weer.

Geen omkijken naar

Boeken en bij Duke regelen ze de rest

Zeer vlotte reis naar Berlijn met Duke Travel!

De reis naar Berlijn is zeer goed verlopen. De buschauffeur was vriendelijk en flexibel. Hij stond steeds open voor vragen en ging zeer goed om met onze leerlingen. We zijn erg tevreden over onze reis met Duke Travel. In de toekomst zullen we hen zeker opnieuw contacteren voor onze eindejaarsreis.

Zeer vlotte (en snelle) communicatie!

Alles tot in de puntjes geregeld. Snelle reactie op berichten. Reservaties in orde.

Machtig goede fotoreis naar Düsseldorf

Met 70 fotografen op stap naar Düsseldorf is niet altijd een makkelijke opdracht, maar dankzij Duke travel verloopt dit via een leien dakje. Bus, hotel, openbaar vervoer kaart, alles boeken zij voor ons.

prima geregeld

Duke heeft voor onze schoolreis naar Trier de bus, het hostel en een excursie geregeld. Alles was prima geregeld en de communicatie verliep soepel.

Een super verzorgde reis en een geweldige ski ervaring!

Met onze studievereniging W.S.G. Isaac Newton zijn we met 49 personen naar Zillertal geweest om drie dagen te gaan skiën. Het contact met Duke Travel was erg goed. Ze denken graag mee om de reis zo goed mogelijk voor te bereiden en ze zijn erg flexibel. Ook tijdens de reis was de begeleiding fantastisch. Onze begeleidster Marielle stond altijd paraat om ons te helpen en was erg aardig. Alle kleine probleempjes werden meteen opgelost en we hebben echt een super geslaagde skitrip gehad.

Duke Travel regelt je vakantie van A tot Z...... behuplzaam, flexibel en betaalbaar, helemaal TOP !

Maart 2022 was alweer de 12e keer dat wij met zo'n 30 man met Duke Travel op wintersport zijn geweest. Weer was is alles op en top geregeld. De skie-huur, de lessen, de busreizen tussendoor, helemaal top.Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, ze zijn felxibel in aanpassingen en daarnaast zijn de accomodaties die ze aanraden goed en zeker betaalbaar. Ik raad een ieder Duke Trvel aan, maar niet onze in periode, want dan gaan we zelf weer :-) Mvgr. Jan

Leuke, goed geregelde reis gehad

We waren met een groep van 35 studenten in hochfügen en hebben het ontzettend erg naar onze zin gehad. De reis was goed geregeld, we hadden een hele leuke buschauffeur op de heenweg en het hotel/hostel was ook prima!

Een betrouwbare en flexibele partner voor onze jaarlijkse school-skireis

Duke Travel is al jaren onze partner voor de jaarlijkse wintersportreis die wij aanbieden aan onze leerlingen in de vijfde klas. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen ten aanzien van ski-gebied, accommodatie en vervoer. En Duke Travel medewerkers denken graag mee als er last minute toch nog iets verandert, een leerling die ziek is en niet mee kan, of een extra reiziger.

Prettig contact met reisorganisatie, locatie viel tegen

In de voorbereidingen van de reis zijn we uitermate goed geholpen door de medewerker van Duke Travel. Snelle reacties op vragen/mails en Duke Travel dacht goed mee. De geboekte reis was ook goed verzorgd en decontacpersoon ter plekke hielp bij alles op een correcte wijze. De geboekte accommodatie viel tegen. Dat was minder dan we hadden verwacht.

Heerlijk om wat dingen uit handen te geven en je te kunnen focussen op wat belangrijk is: plezier!

Duke Travel neemt de belangrijkste organisatie uit handen waardoor wij ons volledig hebben kunnen focussen op wat voor ons belangrijk is: de beleving van onze deelnemers! De communicatie met Simone van kantoor was top, zaken werden snel afgehandeld en ze is erg flexibel. Mariëlle, de Duke-agent op locatie, was ook weer top. Ze kent de omgeving, de mensen en weet precies wat er wanneer moet gebeuren. Heel prettig om mee samen te werken. Erg geslaagd, op naar volgend jaar!

Top reizen via Duke Travel

Voor de 5e keer hebben wij als groep van 20 man een skireis geboekt via Duke Travel. Wederom geen enkele reden tot klagen. De locaties/hotels zijn uitstekend uitgekozen en liggen zeer aantrekkelijk vaak aan de piste en dichtbij het dorp. Zeker een aanbeveling waard!

Een goed georganiseerde reis voor een prima prijs

We zijn met onze studentenvereniging vier dagen op wintersport geweest naar Bramberg, Oostenrijk via Duke Travel. Het was goed georganiseerd. De reisleider stond bij aankomst al klaar met de skipassen en de vouchers voor het te huren materiaal. Hierdoor konden we de eerste dag vlot de piste op. Al met al 4 dagen heerlijk kunnen wintersporten. Het contact met de organisatie hebben we ook als prettig ervaren.

Erg snelle en flexibele organisatie

Voor de tweede keer zijn onze disputen met Duke Travel naar Oostenrijk gegaan. Twee keer op een rij een super reis gehad. De organisatie vooraf denkt goed mee, brengt alle mogelijkheden in kaart en kan van alles last-minute veranderen. Dat is geen enkel probleem voor hen. Het Gasthof waarmee Duke samenwerkt is een prima gasthof waar veel mogelijk is voor studenten. Het eten is oké, altijd drie-gangen en verse salade. Locatie is goed, veel uitvalswegen mogelijk naar grotere gebieden. Dit jaar hadden wij ook de busreis erbij geboekt. Dit is heel goed bevallen, gezien wij de bus ook ter plekke mochten inzetten. Hans, onze buschauffeur, was echt een topper. Marielle, de reisleidster ter plekke, is ontzettend adequaat in reageren en flexibel in dingen oppakken/veranderen. Kortom: onwijs tevreden, veel flexibiliteit vanuit de organisatie, het kan bijna niet beter, dus volgend jaar weer!

Uitstekende ervaring met Duke Travel

Met ruim 20 leden van Lions Club Den Helder , via Duke Travel, een 4 daagse vliegreis geboekt naar de mooie stad Krakau. De vlucht, het hotel en de excursies naar o.m. Auschwitz-Birkenau en de Wieliczka Zoutmijn waren indrukwekkend en interessant mede door de uitstekende organisatie en medewerking van de dames van Duke Travel.

Schoolreis Berlijn geslaagd!

Met 35 vierdeklassers onderweg naar Berlijn om sfeer te proeven en de taal te oefenen. Duke Travel heeft voor onze leerlingen de perfecte reis georganiseerd. Het hostel was centraal gelegen, schoon en overzichtelijk, in een wijk met veel gezellige winkels, cafés en restaurants. Het diner was prima met verse producten. De stadwandeling ging weliswaar in de stromende regen maar met veel enthousiasme en in het Duits. De chocoladeworkshop viel heel erg in de smaak. Letterlijk en figuurlijk. In het Spionagemuseum hebben vooral de jongens zich goed vermaakt met interactieve spelletjes. Het bezoek aan het Olympia Stadion vormde een geslaagde afsluiting van de reis. De leerlingen hingen aan de lippen van de rondleider.

Ontzorging, perfecte locatie en schappelijke prijs

Wij zijn als bedrijf voor het eerst op wintersport gegaan dit jaar, met een groep van 40 collega's. Vanaf het eerste contact gelijk een goed gevoel. Ze kwamen als beste uit de bus met de offertes. Vervolgens zijn er nogal wat wijzigingen geweest met collega's die wel/niet meegingen, elke wijziging kan zo worden doorgevoerd. De bus kwam keurig op tijd, prettige chauffeurs. De laatste chauffeur verbleef ook in het hotel en reed ons weer een groot deel naar huis. Met de gondel omhoog naar het hotel (middenstation). Het hotel is van de reisorganisatie en wordt gerund door Nederlanders. Ontbijt in hotel zelf, diner bij de buren. En een heuse eigen apres skitent op 10 meter van het hotel! De kamers zijn eenvoudig en schoon. Meer heb je niet nodig. We hebben 3 dagen lang genoten, voor ons bedrijf een onvergetelijk weekend! Voor volgend jaar is de optie alweer gezet.

Verhouding prijs/kwaliteit is top, personeel is zeer goed, denkt mee, is snel en flexibel.

Mijn ervaring met Duke Travel en dan met name met Marloes en Simone was uitstekend. Alles wat ik ze gevraagd hebt hebben ze voor me kunnen regelen, ze waren pro-actief, op de hoogte van alle mogelijkheden, snel en flexibel. Helemaal super tevreden. Ok de uitvoering, onze wintersport, is vlekkeloos verlopen, geen enkel smetje op een perfecte wintersport. De bus was top en de chauffeur vriendelijk. Onze reisleidster Marielle, annex skilerares, stond ons op bestemming al op de wachten. Het materiaal stond klaar en was zo gepast en aangemeten. Ook de skipassen waren al geregeld, top ! Ik kan Duke Travel zeker aanbevelen, wij gaan ze volgend jaar in ieder geval weer voor onze wintersport inzetten. Groet, Jan

Goed contact en een super leuke reis!

Wij hebben als studievereniging samengewerkt met Duke Travel. Wij hebben dit erg goed ervaren. Dit kwam onder andere doordat wij snel antwoorden kregen op onze vragen en met alles werd meegedacht. Daarnaast was het hotel in Wagrain beter dan onze verwachtingen.

Flexibiliteit, meedenken en persoonlijk

Samen met Duke Travel werken wij al enkele jaren aan een, jaarlijks zo uitdagend mogelijk programma neer te zetten. De mate waarin de medewerkers van Duke bereidt zijn mee te denken is heel fijn en zorgt voor een nog betere reiservaring. Waar het gaat om de prijs is Duke in staat een strakke prijs neer te zetten.

Uitstekend!

Al ruim 6 jaar gaan wij met onze collega's ieder jaar op pad om te skiën via Duke Travel. Er wordt snel gereageerd via mail en telefonisch, wat u wenst. Verder wordt er perfect maatwerk geleverd. 1 persoon die een dag eerder komt en een dag langer wil skiën wordt perfect geregeld net als kamer wensen. Daarnaast een gepersonaliseerd aanbod. Wij ervaren hierdoor de reis ieder jaar weer als één en al ontspanning.

Maatwerk

Met 40 man op pad geweest en dan kun je niet zonder flexibele reisorganisatie....toch wel ski's huren, toch geen helm en kan ik ook met eigen vervoer ipv met de bus? Alles wordt opgelost en er wordt volop meegedacht. Volgend jaar weer!

Prima service en communicatie

Wij hebben al jarenlang positieve ervaringen met Duke Travel. Het mail verkeer verloopt prima, er wordt snel gereageerd en aangepast indien nodig. Afspraken worden goed nageleefd.