Betrouwbaar en snel

Al 19 jaar maken wij als skigroep Deventer van 36-45 mensen, gebruik van de diensten van Duke Travel. We zijn uitermate tevreden met hun aanbod, de manier van communiceren en de betrouwbaarheid. We kunnen Duke van harte aanbevelen.,

Goed georganiseerd, vriendelijke en behulpzame medewerkers

We hebben een prachtige week in de sneeuw gehad mede door door goede organisatie van Duke. Begeleiding ter plekke is zeer goed en vriendelijk. Volgend jaar zeker weer.

Fijne medewerkers bij Duke Travel en altijd vlot antwoord terug

Met de Personeelsvereniging gaan we al een aantal jaren naar de wintsport in Januari. Duke travel is hier heel behulpzaam in en erg flexibel. Denkt mee en geeft goede adviezen. Prettig om mee samen te werken.

Topweek met studenten STC MBO Havens gehad

Januari 2020 een topweek met studenten STC MBO Havens gehad. Prima pension en zeer goede begeleiding vanuit Duke Travel ter plaatse. We komen zeker terug :)!!

Goede begeleiding; mooi pakket (incl. hotel, skigebied en skimateriaal)

Zeer aangename samenwerking (ook vooraf), met veel flexibiliteit. Duke Travel bood een mooi reispakket aan, inclusief hotel van hoog niveau, lekker eten en een mooi skigebied. De lokale begeleiding was af en toe wat beperkter dan verwacht maar desalniettemin was de begeleider beschikbaar op de nodige momenten. De skimonitor van de lokale skischool presteerde jammer genoeg ondermaats. Dit hebben we onmiddellijk gemeld en Duke Travel lijkt hier zeker rekening mee te zullen houden. De samenwerking is, langs onze kant (i.e. een groep van 67 collega's), zeker voor herhaling vatbaar!

Alles wat je voor een grote groep nodig hebt in de sneeuw.

Flexibel, persoonlijk, vriendelijk en meedenkend. Onze reis met 83 leerlingen liep gesmeerd en we ervaren ieder jaar dat er meer wordt gedaan voor ons en met ons dan wat je normaal mag verwachten. Vertrouwde gezichten, constant overleg en afstemming onderling met een heleboel plezier met de Duke skileraren maakt het voor ons een uitgemaakte zaak: volgend jaar weer!

Geweldig, heerlijk, gastvrij en superfijne plek!

Weer zin in de volgende keer!!!

Betrouwbaar en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn al een jaar of 15 klant bij Duke travel. Altijd tevreden, men is behulpzaam en denkt in oplossingen. Heb vele offertes van ander reisorganisaties voorbij zien komen, maar geen enkele is zo goed als die van Duke travel.

Super week in hotel Berghof Alm

Voor 3e jaar op rij een enorme leuke week gehaqd in Berghof Alm, gemanaged door Duke Travel. Vriendelijke medewerkers, altijd bereid om je te helpen of een stapje extra te doen. Gezelligheid in de 'hut' tegenover het hotel en een super oudjaarsavond. Kortom, lol, plezier, leuke herinneringen en uiteraard een paar tegenvallers. Hoort er allemaal bij. Meteen weer geboekt voor nieuwjaar 2020

Goed geregeld

Met ons hele team een weekend kerst gevierd in londen. Goed geregeld door Duke Travel. Flexibel en meedenkend. Zowel hotel, vlucht als transfers waren prima.

Goed geregeld, fijne communicatie, geen verrassingen

Met 56 leerlingen uit atheneum 6 ben ik een week in Oxford geweest. Het was een mooie, leerzame week die van tevoren strak was georganiseerd door Duke en mijzelf. Duke regelde alle zaken snel en goed en er was een prettige samenwerking tussen Duke en mij. Volgend jaar gaan we weer met Duke op pad!

Prima organisatie

Met 23 mannen van Lions Club Den Helder zijn wij eind september 3 dagen naar Gent en Antwerpen geweest. Voorafgaande aan de trip hadden wij onze wensen kenbaar gemaakt aan Duke Travel. Alles was uitstekend geregeld, zowel het hotel, de restaurants als de excursies. Ook het vervoer per touringcar was prima, mede dankzij de deskundige en vriendelijke chauffeur. Wij kijken terug op een zeer geslaagde reis en dat is voor een groot deel te danken aan de uitstekende service, de deskundigheid en de vriendelijkheid van de medewerk(st)ers van Duke Travel

Super geregeld....

Met het hele team van StukArt Tuinen naar Berlijn om het 40 jarig jubileum te vieren. Alles goed geregeld, gezellige chauffeur en leuke tripjes in de stad, vooral de Trabi tour was top! Tevens in een goed uitgezocht restaurant gegeten en gedronken. Dank jullie wel.

Vriendelijke en goede service.

Met onze personeelsvereniging een tripje naar Praag met 26 personen. Het was geweldig. Alles was super netjes geregeld, alle papieren keurig netjes aangeleverd. Hele goede ervaring op deze manier, en we komen zeker terug. Cleijenborch Colijnsplaat

Vriendelijke en geweldige service, vooraf en ook tijdens onze reis.

Bij het samenstellen van de reis wordt er steeds meegedacht in mogelijkheden en krijg je vriendelijk en snel antwoord op al je vragen. Tijdens onze reis heeft de bereikbaarheid van het kantoor en de organisatie ter plaatse van Duke Travel ervoor gezorgd dat we zonder stress of problemen met erg veel plezier al onze 90 leerlingen een fantastische reis hebben kunnen bezorgen!

Fantastische week

Afgelopen week met een groep van 55 personen naar Berlijn geweest. Mede dankzij Duke Travel een prachtige week gehad. Snel bereikbaar en altijd meedenkend!

Prettige samenwerking

We kijken terug op een zeer geslaagde reis. Bus vervoer was prima geregeld. We hadden een bus voor maximaal 26 personen. Dat was prima, zeker toen we op vrijdag bij een huis op de campo via een relatief nauwe oprijlaan naar binnen moesten. Het was fijn om een mobiel nummer van Gianni te hebben waardoor ik hem kon bereiken i.g.v. last minute wijzigingen. Daar ging hij ook flexibel mee om. Het hotel in Bari was prima voor één nacht. Goed centraal gelegen. Het hotel in Otranto was uitstekend.

Wat fijn dat jullie zo meegedacht hebben met onze nieuwe Valenciareis!

Duke Travel heeft ons geholpen bij het opzetten van onze eerste examenreis. Zij hebben suggesties gegeven en alle documenten verzorgd. De reis is uitstekend bevallen, een succesnummer!

Afspraak is afspraak bij Duke Travel. Zeer goede ervaringen!

De reis is prima verlopen! Alles was uitstekend geregeld. Ik had een programmaboekje voor iedereen gemaakt en de tickets van te voren uitgezocht, zodat families bij elkaar konden zitten. Het enige jammere was dat het zo ontzettend druk was in Londen, zodat de chauffeur ons niet op tijd kon afzetten in de stad. De musical was geweldig en we hadden prima plaatsen. De chauffeur stond om 22.30u keurig klaar op Haymarket, waarna hij ons naar het hotel bracht. Het hotel was enorm verbeterd tov een paar jaar geleden. Alles lag keurig op naam voor ons klaar. Ontbijt was ook voldoende. Ook het bezoek aan Canterbury was erg leuk. Goede tip van jullie! We hadden trouwens erg goed weer wat ook erg prettig was natuurlijk. Bij aankomst in Folkestone konden we zo de trein inrijden! Diner keurig (volgens plan) in Hazeldonk om 19.00u. Iedereen was enthousiast! Dank voor de prettige samenwerking!

Een bedrijf dat een goede service levert en ons als school een topweek heeft opgeleverd!

Elk jaar weer tevreden over de georganiseerde reis!

Wij maken al jaren gebruik van jullie organisatie voor onze reis naar Tsjechië. En elk jaar lopen de leerlingen en begeleiders weer met een grote lach de bus uit! Top!

Pluspunten

Erg korte lijntjes. Erg goed bereikbaar en ze zijn flexibel en denken mee in de mogelijkheden

Pluspunten

Een betrowbare organisatie waar zorgvuldig en nauwkeurig wordt gewerkt. Altijd een snelle reactie wanneer je vragen hebt

Pluspunten

Altijd een gemak en een plezier om met Duke Travel samen te werken. Weinig of geen voorbereidingswerk en steeds de zekerheid dat alles in orde is. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Vlakdissel 11 1648HJ De goorn