Na telefonisch contact goede uitleg gekregen over product.

Prima webwinkel

Prima webwinkel die als een van de weinigen de vegan Absolution producten verkoopt.

Snelle service!

Ideaal om vanuit huis te bestellen en het thuis geleverd te krijgen.

Tussen bestelling en levering zaten maar een paar dagen tussen

Prima service!

Zeer op tijd geleverd en leuk ingepakt, zelfs met beautyblender erbij.

Op tijd geleverd en de producten zijn top

De producten van Absolution zijn geweldig. Milieu vriendelijk. Pakketje mag wel in een iets kleiner doosje verpakt worden.

Lekker eenvoudig en bestelling supersnel in huis, ontzettend fijn!

Ik kreeg mijn product snel en netjes verpakt. Ik vond het leuk dat er kleine proefprojecten bij zaten. Zo kom je op ideeën.

Ik ben zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden met de site. Ik bestel een product en is zoals afgesproken de volgende dag in huis. Tot nu toe zijn de producten die ik heb gekocht altijd op voorraad waardoor ik gelijk ben voorzien voor wat ik nodig heb en dat vind ik helemaal geweldig want ik hoef nooit te wachten. En jullie hebben ontzettend veel producten beschikbaar waardoor het voor iedereen wel iets tussen zit. Hou het goede werk precies zoals het nu gaat!

Good but does not last in the time

It gives a good skin but has to be used several times in a year for instance as the good effects are not forever.

Snelle levering en fijn contact

Na een paar vragen over producten / supplementen snel een bestelling kunnen doen die de volgende dag in huis was. Topservice!

Prima verzorgd

Nog geen ervaring, maar de eerste keer voelde lekker zacht aan.

Beste Corrie, Fijn dat de eerste indruk goed is met de producten van Absolution. Mocht je ergens wat meer van willen weten dan kun je altijd contact met ons opnemen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 In onze praktijk huidtherapie van Brakel zitten onze huidtherapeuten klaar om je vragen te beantwoorden. www.huidtherapie-vanbrakel.nl We zien je graag weer eens terug in de webshop of wellicht in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Prima geregeld

Bestelling gedaan en binnen 2 dagen in huis. Leuk ingepakt dus echt een cadeautje. Prima dus.

Hi Desiree, Leuke review, bedankt! Ons team maakt er altijd weer een cadeautje van, hoe vaak je ook besteld. Hopelijk bevallen de producten van Absolution.... Mocht je ergens wat meer van willen weten dan kun je altijd contact met ons opnemen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 In onze praktijk huidtherapie van Brakel zitten onze huidtherapeuten klaar om je vragen te beantwoorden. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Mijn man en ik gebruiken de creme dagelijks.

Werkt echt

Goede producten

Beste Dennis, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de producten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Super tevreden

Ik ben super tevreden over verzorgmijnhuid. Snelle verzending en ik krijg altijd proefmonstertjes die super fijn zijn, waardoor ik ze later bestel in normale verpakking. Bij ieder bestelde product krijg je netjes een goede beschrijving. Is er iets niet op voorraad krijg je meteen een mailtje & ontvang je je geld terug ookal heb je je bestelling nog niet binnen.ik ben echt super tevreden en ik bestel maandelijks wel iets.

Beste Kim, Wat leuk en fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en natuurlijk ook de prachtige producten. Als er nog vragen zijn over de hannah producten of je wilt ergens anders meer over weten dan kun je altijd contact met ons opnemen. In onze praktijk Huidtherapie van Brakel werken allemaal huidtherapeuten die jouw vragen graag beantwoorden of verder willen helpen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 We zien je graag weer eens terug in onze webshop Kim, en nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid (leuk om ons te volgen op Facebook/Instagram, @verzorgmijnhuid)

Super snelle levering en service

Direct ze volgende dag geleverd en veel samples erbij. Top service!

Hi Nena, Bedankt voor je mooie review en fijn om te lezen dat onze service ook goed is. Mocht je vragen hebben over de producten van Absolution dan horen we graag van je. Hopelijk tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Kan niet Béter !!

Altijd weer een fééstelijke aangelegenheid wanneer het pakketje arriveert :) Hoewel je natuurlijk wéét wat er ìn hoort te zitten, weten zìj er tòch altijd weer een ‘surprise present’ van te maken … door het als een cadeautje in te pakken met léuke & fìjne èxtrà’s daarbij !!

Wat een 'fééstelijke' review Maxsie, super bedankt! Ons team maakt van elke bestelling altijd weer een cadeautje, ook al heb je (zoals in jou geval) al meerdere keren besteld. Mocht je eens een gezichtsbehandeling willen met Absolution producten dan kan dit in onze praktijk, huidtherapie van Brakel in Barneveld. www.huidtherapie-vanbrakel.nl 0342-221007 We zien je graag weer eens terug in onze shop! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Wat ben ik blij met jullie. Wat een uitstekende service leveren jullie. Had een klacht/vraag over een product en ik kreeg van jullie meteen een nieuw product opgestuurd (leuk verpakt met nog extra “monstertjes”) en kan de oude terugsturen zonder verzendkosten. Helemaal top!

Hi Marion, Wat een mooie review, super bedankt! Fijn dat we de klacht/vraag goed hebben opgelost voor je en hopelijk bevallen de producten van Absolution. Je kunt ons altijd berichten met vragen etc... Graag tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Snelle levering en leuke extra's

Mijn Cellics supplementen waren niet op voorraad bij m'n schoonheidsspecialiste, dus online besteld. Snel in huis, leuk verpakt en een extraatje erbij. Net zo duur als in de salon, dus zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Patricia, Wat leuk dat je in onze webshop bent geweest en wij jou hebben kunnen helpen met de Cellics producten. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Onze huidtherapeuten van Huidtherapie-van Brakel kunnen je zeker helpen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 (ma t/m vrij 09:00/17:00) Hopelijk tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Fijne producten,een aanrader voor iedereen

Gebruik de producten al een hele tijd, en je huid word weer egaal en gezond.

Beste Arina, Super bedankt voor je review en uiteraard ook voor de mooie producten die je bij ons hebt besteld. Je bent een groot fan van Absolution/hannah en Dermatude, maar mocht je toch nog vragen hebben of andere informatie willen weten dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 Wie zien je graag weer eens terug in onze webshop Arina en nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid (leuk om ons te volgen op Facebook/Instagram, @verzorgmijnhuid)

Overzichtelijke site en alles goed en snel bezorgd

Hi Kimberley, Bedankt voor je mooie cijfer 10 en ook dat je tevreden bent met onze service! Zijn de producten van Absolution naar verwachting...? Mocht je ergens vragen over hebben dan horen wij graag van je. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 Hopelijk tot de volgende keer Kimberley en nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid (leuk om ons te volgen op Facebook/Instagram, @verzorgmijnhuid)

Altijd netjes ingepakt ..gewoon een cadootje als je het krijgt..

Beste Tineke, En dit is een cadeautje voor ons, een 10! Super bedankt hiervoor en erg fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Je bent al enige tijd een groot fan van de Absolution producten maar mocht je ergens wat over willen weten dan kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Onze Huidtherapeuten van Huidtherapie van Brakel zitten klaar om jouw vragen etc professioneel te beantwoorden. Op onze website staat ook veel informatie, www.huidtherapie-vanbrakel.nl Graag tot de volgende keer Tineke en nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid (zou je ons willen volgen op Facebook/Instagram, @verzorgmijnhuid)

Snelle levering, leuk verpakt en er zitten altijd kleine samples bij!

Beste Marloes, Mooie review en fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Zo te zien ben je groot fan van de Absolution producten. Als er vragen zijn dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 We zien je graag weer terug komen in onze webshop. Nog een mooie dag Marloes! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid (zou je ons willen volgen op Facebook/Instagram, @verzorgmijnhuid)

Super snelle leverantie

Binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt .

Hi Danielle, Een cijfer 10, super bedankt! Ook leuk om te lezen dat je onze service waardeert. Hoe bevalt het product van Cellics...? Wil je er meer informatie over weten dan kun je altijd contact met ons opnemen. info@verzorgmijnhuid.nl 0342-221007 Wellicht wil je ons volgen op Instagram, @verzorgmijnhuid Hopelijk tot de volgende keer Danielle en nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Over Verzorgmijnhuid.nl

VERZORGMIJNHUID.NL Wie is het gezicht achter de webshop.... Achter de webshop VerzorgMijnHuid staat een team van Huidtherapeuten, onder leiding van Jade van Brakel. Wij staan voor professionele zorg voor u en voor uw huid, met als doel effectieve huidverbetering. De professionele huidtherapeuten bij Huidtherapie van Brakel hebben ieder hun eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en krijgt u de beste zorg die u nodig heeft. Elke behandeling wordt uitgevoerd door huidtherapeuten die hun vak verstaan. De huid is onze passie en wij zullen ons voor meer dan 100% inzetten om u van dienst te zijn. Hopelijk mogen wij u binnenkort een verwelkomen in onze praktijk. Via deze link komt u op onze website www.huidtherapie-vanbrakel.nl VerzorgMijnHuid.nl hecht daarbij grote waarde aan haar kwaliteit en service gerichtheid: snelle bezorging, met Afterpay betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis samples. En hopelijk kunnen wij u blij maken met onze interessante aanbiedingen….. Wilt u uw bestelling ingepakt hebben of wilt u bepaalde samples ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. Bestel vandaag nog want met de producten van VerzorgMijnHuid komt u letterlijk en figuurlijk beter in uw vel te zitten!