Snel en makkelijk

Heb al vaker producten besteld en het wordt altijd snel en netjes geleverd.

Beste Inge, Super bedankt voor je review. Fijn dat je nog steeds tevreden bent met de producten en onze service. Absolution is een mooi merk en er komen steeds meer producten bij. Wellicht leuk om bij het volgende bezoek in onze webshop te kijken wat Absolution nog meer te bieden heeft. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Snel en een leuk verrassingspakket

Ik was blij verrast hoe snel de bestelling en verzending ging. Ik was blij met achteraf betalen. Dit heb ik ondertussen ook al gedaan. En het was zo'n feestelijk pakket wat ik kreeg met allerlei proefmonstertjes. Werd er helemaal blij van.

Hi Angelique, Bedankt voor je review en ook nog eens een 10! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons 'feestelijk' pakket. Mocht je vragen hebben over andere hannah producten dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Hopelijk tot snel en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Altijd een extra erbij om iets nieuws uit te proberen.

Beste Else, Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je graag de producten van Absolution gebruikt. Mocht je vragen hebben over een ander product, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Gegevens staan in de webshop. Mooie dag en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Duidelijke website en snelle verzending

Veel keuze en altijd mijn favoriete merk voldoende op voorraad

Hi Chantal, Bedankt voor je review en fijn dat jouw favoriete merk Absolution is. Je kunt de Absolution La Crème du Temps ook goed combineren met een druppeltje Le Booster. *Le Booster Superfood om de huid te versterken en het regeneratieproces te vergroten. *
Le Booster Éclat om de huid en de teint te egaliseren. *Le Booster Protection om de huid tegen schadelijke invloeden te beschermen. *Le Booster Pureté om oneffenheden te controleren en corrigeren. Mocht je er niet uitkomen dan horen wij graag van je. E-mail: info@verzorgmijnhuid.nl Tel: 0342-221007 (ma t/m vrij 09:00/17:00) We zien je graag weer eens terug in de webshop! Met vriendelijke roet, Team Verzorgmijnhuid

goede service

snel

Bedankt Karin voor je review! We zien dat je fan bent van Absolution, fijn om te zien. Hopelijk zien we je weer eens terug in onze webshop en we zouden het leuk vinden als je ons wilt volgen op Instagram. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Goede website voor verzorging produkte met altijd cadeautjes toegevoegd met een bestelling!

Hi Juliette, Een 10, super bedankt! Ook jij bent fan van het mooie merk Absolution, fijn om te zien. Mocht je een keer wat willen vragen dan kun je altijd contact met ons opnemen. Email: info@verzorgmijnhuid.nl Tel: 0342-221007 (ma t/m vrij 09:00/17:00) Mooie dag en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Persoonlijk contact gehad nav bestelling en ook heel netjes en attent afgehandeld. Heel goede service!

Bedankt voor je review en fijn om te zien dat je tevreden bent met onze service! We zien je graag weer eens terug in onze webshop. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgminjhuid

Zeer tevreden!

De uitgekozen producten werden mooi verpakt en snel verzonden. Ook kreeg ik buiten een cadeautje, ook nog een paar fijne samples mee gestuurd. Absoluut tevreden!

Beste Kristel, Een 10...! Super bedankt. Fijn om te zien dat je tevreden bent met onze service en natuurlijk de cadeautjes en samples. Altijd mooi om iets extra's te krijgen toch.... We zien je graag weer eens terug in onze webshop. Mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid.nl

Super goed advies, de fijnste producten en mooi verpakt

Ik heb al jaren enorm last van huidproblemen en het professionele team van Verzorg mijn huid heeft me enorm goed geadviseerd met wat voor producten ik moest gebruiken. Werkelijk alles wat ik bij ze heb gekocht slaat aan en doet zijn werk. Pakketjes zijn er binnen 24 uur, veel testers bijgeleverd, wat ook prettig is om nieuwe producten uit te proberen. Heel blij mee.

Beste Karlijn, Wat een review, Super bedankt! Fijn om te horen dat de producten zo goed aanslaan op jouw huidprobleem. In onze praktijk Huidtherapie van Brakel in Barneveld geven wij ook behandelingen in combinatie met producten van Absolution. Mocht je hier meer over willen weten dan horen wij graag van je. info@huidtherapie-vanbrakel.nl 0342-221007 (ma t/m vrij 09:00/17:00) Hopelijk heb je nog veel plezier van de producten en zien we je graag weer eens terug in onze webshop. Nog een mooie dag! p.s Wil je ons volgen op Instagram @verzorgmijhuid, alvast bedankt! Met vriendelijk groet, Team Verzorgmijnhuid

Fantastisch verzorgd pakket, snel bezorgd.

Dit was mijn eerste bestelling bij deze webshop. De klantenservice beantwoordde mijn vragen snel waarna ik mijn bestelling kon plaatsen. Mijn bestelling kwam direct de volgende dag binnen en was ingepakt als een waar cadeau'tje met verschillende fijne proef-producten erbij. Daarnaast zat er ook uitgebreide product informatie toegevoegd voor zowel het bestelde product als de proefjes. Helemaal top, volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Hi Charlotte, Nog bedankt voor je review, een 10! Fijn om te zien dat je blij bent met onze service en hopelijk zijn de producten ook naar verwachting. We zien je graag weer eens terug in onze webshop. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Goede en snelle service

Ik bestel al een tijdje bij verzorgmijnhuid.nl en altijd naar volle tevredenheid.

Bedankt voor je review en fijn om te zien dat je nog steeds tevreden bent. Hopelijk zien we je weer eens in onzer webshop. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Blij verrast!

Dit was m'n eerste bestelling bij verzorgmijnhuid.nl en ik was blij verrast. Een prachtig verzorgd pakketje, snelle verzending, mooi verpakt, leuke samples en heerlijke producten. Kortom, het zal vast niet bij deze ene bestelling blijven, een echte aanrader!

Snel geleverd en goede producten

Goede service, producten zijn goed.

Alles ziet er verzorgd uit

Perfecte service

Ruikt heerlijk en de Cream voelt lekker zacht.

Ik vind het wel een beetje prijzig maar zolang het nog kan blijf ik het gebruiken. Als je het 1 keer hebt gehad dan wil je niet anders meer. Groet ,

Goede service en leuk dat je gratis samples krijgt

geweldig snelle service!

Mijn bestelling is altijd super snel in huis! Leuk in gepakt met oog voor detail! en wat ook altijd een feestje is dat je een extra presentje kan kiezen boven een bepaald bedrag. Dat vind ik een goede service! Mijn complimenten

Een goed advies en heerlijke producten

Ik heb producten aanbevolen gekregen en deze zijn erg fijn. Fijn in gebruik en met een goed resultaat.

Verrassing!

Wat een cadeautje om uit te pakken. Bij mijn bestelling heel veel informatie van verschillende producten gekregen en heel veel samples. Heel erg blij mee.

Uitstekend!

Duidelijke website, snelle levering en altijd een extra kadootje en gratis proefmonsters bij de bestelling. Top!

super!

Hele fijne webshop, de ene dag besteld de andere dag in huis. En altijd leuk om uit te pakken. Iedere keer weer andere proefjes met uitleg erbij om zo de producten te leren kennen.

Ruim assortiment, goeie producten en snelle levering

Zeer positief! En bij iedere bestelling een cadeautje

uitstekend

Goed verpakt; keurig verzorgd. Mooie producten met samples, altijd leuk om uit te proberen.

Snelle levering, sfeervol verpakt, altijd extra samples. Een cadeautje voor mezelf!

Over Verzorgmijnhuid.nl

VERZORGMIJNHUID.NL Wie is het gezicht achter de webshop.... Achter de webshop VerzorgMijnHuid staat een team van Huidtherapeuten, onder leiding van Jade van Brakel. Wij staan voor professionele zorg voor u en voor uw huid, met als doel effectieve huidverbetering. De professionele huidtherapeuten bij Huidtherapie van Brakel hebben ieder hun eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en krijgt u de beste zorg die u nodig heeft. Elke behandeling wordt uitgevoerd door huidtherapeuten die hun vak verstaan. De huid is onze passie en wij zullen ons voor meer dan 100% inzetten om u van dienst te zijn. Hopelijk mogen wij u binnenkort een verwelkomen in onze praktijk. Via deze link komt u op onze website www.huidtherapie-vanbrakel.nl VerzorgMijnHuid.nl hecht daarbij grote waarde aan haar kwaliteit en service gerichtheid: snelle bezorging, met Afterpay betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis samples. En hopelijk kunnen wij u blij maken met onze interessante aanbiedingen….. Wilt u uw bestelling ingepakt hebben of wilt u bepaalde samples ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. Bestel vandaag nog want met de producten van VerzorgMijnHuid komt u letterlijk en figuurlijk beter in uw vel te zitten!