super !

Snel geleverd, in een mooie verpakking en als verrassing een aantal monstertjes om uit te proberen. Heerlijke producten !

Snelle verzorging!

Snel bezorgd en ook leuk verpakt met een cadeautje en proefmonsters. Ik ga zeker nog een keer bestellen.

Wij kunnen niet zonder deze cream

Gebruiken deze cream iedere dag.

Fijn product dat ademt!

Ik ben erg blij met de natuurlijke producten van Absolution. Het voelt goed op mijn huid. Ook was mijn bestelling mooi, duurzaam verpakt en zaten er wat testertjes bij. Heel fijn.

Fijne producten - snelle verzending

Duidelijke website, met kennis van zaken. Mijn go to webshop voor Absolution verzorgingsproducten!

Altijd alles keurig en netjes bezorgd !

Top! Een aanrader!

De bestelling en aflevering is prima verlopen

Alweer een goede ervaring met verzorgmijnhuid!

Goede spullen, goed verpakt, snel bezorgd. Kortom: voor herhaling vatbaar!

een kadootje om te ontvangen

heel zorgvulfig ingepakt

Echt een aanrader!!!

Goede producten Snelle levering Altijd 5 samples van jou eigen merk Leuke cadeau als extra Ben zeer tevreden!!!

Verrassend over de hele lijn!

De interessante prijs heeft me overhaald hier te bestellen. Dan volgt een snelle levering, maar vooral het openen van de verpakking heeft me heel blij gemaakt... staaltjes en een kadootje die helemaal bij mijn bestelling passen, dat vind ik top!

Wat een fantastische webshop:)

Ontzettend goede service:) Mijn serum van absolution binnen 24 uur omgeruild:) Ga zeker al mijn producten hier bestellen vanaf nu!!!

Snelle levering , goed verpakt

Snelle levering plus extra samples van het merk ontvangen. Super !

Gezellig pakket, leuk ingepakt en gratis proefjes erbij.

Snel geleverd !

Snel geleverd en een keuze cadeau ! Goede prijs

Snelle levering en veel samples

Super goede website met snel en duidelijk overzicht ook op mobiel. Daarna snelle levering en extra’s. Heel fijn!

Een tevreden klant erbij !

Naast de korting op de collageen Boost & Lift is mijn bestelling erg netjes en verzorgd verpakt in een doos met een mooie shopper tas erin en kleine testjes. Perfect en super tevreden.

Goede webshop!

Super snelle levering!

De volgende dag had ik de producten al in huis! De Ook blij met de samples en een extra cadeautje van Absolution!

Hoi Vanessa, Een 10...! Super bedankt. Fijn om te lezen dat je ook tevreden bent met onze service. Zo te zien ben je groot fan van Absolution, is ook een heerlijk merk om te gebruiken. Mocht je toch een keer vragen hebben dan horen wij graag van je. (Huidtherapie van Brakel is de praktijk) 0342-221007 (ma t. vrij 09:00-17:00) info@verzorgmijnhuid.nl Leuk als je ons wilt volgen via Instagram / Facebook We zien je graag weer eens terug in onze webshop. Ik wens je nog een mooie dag toe en blijf vooral gezond! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Ontzettend snelle levering, veel samples, een extra cadeautje en een mooie korting. In een woord fantastisch!

Hi Daniéla, Wauw.....een 9 met daarbij Fantastisch. Bedankt! Hopelijk bevallen de hannah producten je...? Mocht je vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. Leuk als je ons wilt volgen via Instagram en/of Facebook. Hopelijk tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team verzorgmijnhuid

Snel en de juiste informatie. Over de bezorging

Al jaren goede ervaring met het bestellen en leveren van de producten.

Heel tevreden!

Snelle levering en prima product.

Tevreden klant

Ik ben zeer te spreken over de service van de webshop VerzorgMijnHuid. Mijn bestelling (crème) was met zorg en persoonlijke touch ingepakt met een konjacspons en wat samples als een leuke verrassing erbij en heel snel verzonden ook.

snel

met een dag in huis, goed en snel geleverd. Keurig!

Over Verzorgmijnhuid.nl

VERZORGMIJNHUID.NL Wie is het gezicht achter de webshop.... Achter de webshop VerzorgMijnHuid staat een team van Huidtherapeuten, onder leiding van Jade van Brakel. Wij staan voor professionele zorg voor u en voor uw huid, met als doel effectieve huidverbetering. De professionele huidtherapeuten bij Huidtherapie van Brakel hebben ieder hun eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en krijgt u de beste zorg die u nodig heeft. Elke behandeling wordt uitgevoerd door huidtherapeuten die hun vak verstaan. De huid is onze passie en wij zullen ons voor meer dan 100% inzetten om u van dienst te zijn. Hopelijk mogen wij u binnenkort een verwelkomen in onze praktijk. Via deze link komt u op onze website www.huidtherapie-vanbrakel.nl VerzorgMijnHuid.nl hecht daarbij grote waarde aan haar kwaliteit en service gerichtheid: snelle bezorging, met Afterpay betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis samples. En hopelijk kunnen wij u blij maken met onze interessante aanbiedingen….. Wilt u uw bestelling ingepakt hebben of wilt u bepaalde samples ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. Bestel vandaag nog want met de producten van VerzorgMijnHuid komt u letterlijk en figuurlijk beter in uw vel te zitten!