Snel geleverd en goede producten

Goede service, producten zijn goed.

Alles ziet er verzorgd uit

Perfecte service

Ruikt heerlijk en de Cream voelt lekker zacht.

Ik vind het wel een beetje prijzig maar zolang het nog kan blijf ik het gebruiken. Als je het 1 keer hebt gehad dan wil je niet anders meer. Groet ,

Goede service en leuk dat je gratis samples krijgt

geweldig snelle service!

Mijn bestelling is altijd super snel in huis! Leuk in gepakt met oog voor detail! en wat ook altijd een feestje is dat je een extra presentje kan kiezen boven een bepaald bedrag. Dat vind ik een goede service! Mijn complimenten

Een goed advies en heerlijke producten

Ik heb producten aanbevolen gekregen en deze zijn erg fijn. Fijn in gebruik en met een goed resultaat.

Verrassing!

Wat een cadeautje om uit te pakken. Bij mijn bestelling heel veel informatie van verschillende producten gekregen en heel veel samples. Heel erg blij mee.

Uitstekend!

Duidelijke website, snelle levering en altijd een extra kadootje en gratis proefmonsters bij de bestelling. Top!

super!

Hele fijne webshop, de ene dag besteld de andere dag in huis. En altijd leuk om uit te pakken. Iedere keer weer andere proefjes met uitleg erbij om zo de producten te leren kennen.

Ruim assortiment, goeie producten en snelle levering

Zeer positief! En bij iedere bestelling een cadeautje

uitstekend

Goed verpakt; keurig verzorgd. Mooie producten met samples, altijd leuk om uit te proberen.

Snelle levering, sfeervol verpakt, altijd extra samples. Een cadeautje voor mezelf!

Echt een cadeautje!

Ik ontving een vrolijk ingepakt pakketje waar mijn bestelling inzat, maar ook nog eens 5 samengestelde proefjes om eens lekker uit te proberen + een kortingsbon voor de volgende bestelling. Niet te vergeten een super snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Omdat je bij veel cremes niet kunt zien wanneer ze bijna op zijn,bestel ik nieuwe als ze echt zeggen ....ik ben leeg....maar dan vind ik het fijn dat mijn bestelling vaak de volgende dag al wordt geleverd! Dit is top en dat kunnen veel leveranciers niet zeggen. Dus voor mij zijn jullie toppers Vr gr Ingrid

Absolution geweldige dagcrème, ook voor gevoelige huid

Omdat ik niet weet waarvoor ik allergisch ben, verdraag ik eigenlijk vrijwel geen enkele dagcrème, ook niet de dure producten uit de reguliere drogisten. Maar bij Verzorgmijnhuid.nl kan ik Absolution kopen waar ik heel blij mee ben en ook nog altijd een leuk cadeautje bij mag ontvangen.

Geen idee

Helaas heb ik nog steeds niks binnen gekregen!!

Goede service!

Overzichtelijke webshop, fijne producten en goede service.

Heel goed!

Ik ben zo tevreden! Altijd netjes ingepakt, gratis een klein cadeautje en super snelle levering! Heel erg blij mee! Lucia

Dankzij de gratis monstertjes maak ik op een makkelijke manier kennis met nieuwe producten.

Goede service met leuke extra’s

Goede service, leuk ingepakt.

Super service, fijne producten.

Hele goede ervaring met Verzorgmijnhuid.nl. Ruime keuze uit producten, snelle verzorging en altijd netjes verpakt.

Snelle service en top producten

Heel fijn de testers en snelle levering!

De producten die ik gebruik van Lamar en Absolution voeden en herstellen mijn huid zoals het hoort. Ik heb kort een ander verzorgingsproduct gebruikt en daar reageerde mijn huid meteen heel heftig op

Heerlijke producten en snelle levering

Jullie verkopen heerlijke producten, mijn huid knapt er van op. De levering is ook super snel.. na 1 dag al binnen

Altijd weer een verrassing wat er voor extra’s bij zit!

Over Verzorgmijnhuid.nl

VERZORGMIJNHUID.NL Wie is het gezicht achter de webshop.... Achter de webshop VerzorgMijnHuid staat een team van Huidtherapeuten, onder leiding van Jade van Brakel. Wij staan voor professionele zorg voor u en voor uw huid, met als doel effectieve huidverbetering. De professionele huidtherapeuten bij Huidtherapie van Brakel hebben ieder hun eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en krijgt u de beste zorg die u nodig heeft. Elke behandeling wordt uitgevoerd door huidtherapeuten die hun vak verstaan. De huid is onze passie en wij zullen ons voor meer dan 100% inzetten om u van dienst te zijn. Hopelijk mogen wij u binnenkort een verwelkomen in onze praktijk. Via deze link komt u op onze website www.huidtherapie-vanbrakel.nl VerzorgMijnHuid.nl hecht daarbij grote waarde aan haar kwaliteit en service gerichtheid: snelle bezorging, met Afterpay betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis samples. En hopelijk kunnen wij u blij maken met onze interessante aanbiedingen….. Wilt u uw bestelling ingepakt hebben of wilt u bepaalde samples ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. Bestel vandaag nog want met de producten van VerzorgMijnHuid komt u letterlijk en figuurlijk beter in uw vel te zitten!