Snelle services en fijne producten.

Snelle leverIng

Altijd snel geleverd

Verzorgmijnhuid is erg betrouwbaar en levert de bestelling altijd snel.

Makkelijk bestellen, fijne producten, super service! Dat wil toch iedereen?

Echt een fijne webshop! Zo makkelijk om in te bestellen. Daarnaast zijn de producten echt top! En de service hebben ze hoog in het vaandel staan! Vooral zo door blijven gaan!!

Perfecte service en pakketje is altijd een feestje!

Goede feedback! Mooie producten Snelle levering Altijd feest als je pakket openmaakt , mooi verpakt, leuke extraatjes bij bestelling , samples van producten Kortom een Webshop die het snapt hoe je een klant behandelt!!

Absolution

Love this site!

Alles waar je blij van wordt!

Ik kan niets bedenken waarom ik niet tevreden ben. Alles top! Fijne producten, een snelle levering en prima service. Ik bestel er zeker nog een keer.

Perfect!!

Ik ben erg tevreden over de verzorgingsproducten en snelle levering. De producten worden leuk ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje en wat extra samples erbij. Je mag vaak ook een cadeau uitzoeken. Perfect!!

Goed en eerlijk bedrijf

Als je wat besteld word je netjes en discreet geholpen ze helpen met zorgvuldig bestellen en krijg bericht als het niet op voorraad is en als het klaar is voor verzending

Service is altijd goed, pakketjes worden mooi opgestuurd, nog nooit iets misgegaan en hele mooie producten!

Top service!

Snelle levering & producten worden altijd leuk ingepakt met leuke extra's. Daarnaast is Jade zeer behulpzaam!

Fijne producten!

Snelle verzending, gratis samples en goede producten.

Een snelle levering, mooi ingepakt!

Cellics independent zalig product om huid op pijl te krijgen.

Producten helpen echt om je huid beter te krijgen. Mega tevreden.

Dag Ann, Ook weer zo'n mooie review en fijn om te lezen dat je tevreden bent met Cellics. Graag tot de volgende keer en alvast gezellige feestdagen! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorg Mijn Huid

Top producten en geweldige sevice

Ik bestel al een behoorlijke poos de producten van Absolution bij VerzorgMijnHuid. Absolution heeft echt een top productlijn. Vegan, natuurlijk en mild voor mijn huid. VerzorgMijnHuid zorgt altijd voor een snelle levering met daarbij een klein persoonlijk berichtje. De producten zijn met aandacht ingepakt, als een cadeautje voor jezelf. Daarnaast krijg je er ook altijd een aantal samples bij om kennis te maken met de producten die nog meer te verkrijgen zijn. Erg fijn is dat ze verschillende betaalmogelijkheden hebben, van Ideal tot de mogelijkheid om later te betalen. Ik ben erg tevreden!!

Zo Katja, wat een review zeg! Hier worden wij wel even stil van zeg.... Mooi om te lezen dat je onze service zo waardeert en ook fijn dat je al zo lang een vaste klant bent bij ons. Graag tot de volgende keer Katja en alvast gezellige en mooie feestdagen! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorg Mijn Huid

Quality products and fast delivery!

I have been using Verzorgmijnhuid for years now! Love the products, wrapping and small hand written notes! Recommending!

Dear Hanna, Thanks for de pretty review! With a 10! Nice to read that you are a big fan of Absolution and appreciate our service. See you next time Hanna and have a nice day. Kind regards, Oscar Team Verzorg Mijn Huid

Snelle levering met een persoonlijk berichtje erbij.

Beste Carina, Bedankt voor je mooie review. Leuk om te lezen dat je onze persoonlijke berichtjes waardeert. Hopelijk tot de volgende keer Carina en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorg Mijn Huid

Snelle levering en altijd fijne monstertjes erbij

Echt heel blij met de producten die jullie verkopen en de snelle levering. Echt een aanrader.

Dag Kristel, Wat een mooie review...met een 10! Super bedankt. Zo te zien ben je erg fan met de producten van Absolution, fijn hoor! Graag tot de volgende keer Kristel en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorg Mijn Huid

Snel, correct en klantvriendelijk

Omdat de bestelling wat minder vlot verliep, mailde ik. Alles werd heel vlot per mail afgehandeld. De dag erna al arriveerde mijn bestelling. Er zat nog een leuk extraatje bij omwille van de bestelproblemen. Heel vriendelijk!

Bedankt Hilde voor je fijne review en ook nog eens met een cijfer 10! Geniet lekker van de Absolution producten en we zien je graag weer eens terug bij Verzorgmijnhuid. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Mooi ingepakt

Heerlijk weer een fijne crème en veel proefjes van m’n favoriete crème merk.

Beste Familie Jongsma, Bedankt voor de fijne review, en een 10! Absolution is duidelijk het favoriete merk, fijn om te horen. We zien jullie graag weer eens terug bij Verzorgmijnhuid. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Snelle levering/ fijne producten.

Bestel altijd mijn Absolution producten hier. Snelle levering en altijd leuk ingepakt.

Bedankt Kelly voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je voor je Absolution producten ons weet te vinden. Graag tot de volgende keer Kelly en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Ongeévenaard !!

‘Verzorg mijn huid’ is bijkans nog snèller dan het licht !! Wanneer je spóedig je spulletjes in huis wilt hebben, ook nog eens héle fìjne producten en ìngepakt als één gróót fééstelijk verrassingspakket, dan moet je hier bestellen :) Wij zijn al jaren fan … van deze webshop en van de producten !!

Tjonge Maxsie, wat een review! Wij hechten veel aandacht aan het verpakken en leveren van onze producten en jij omschrijft dit op een geweldige manier. Super bedankt! Graag tot de volgende keer. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Ik wil geen andere produkten meer

Ik ben zeer tevreden over Absolution. je merkt snel dat de produkten van hoge kwaliteit zijn en ze ruiken nog eens superlekker ook. Zeer snelle levering met staaltjes, een zelfgekozen cadeautje en een persoonlijk bedankje. Heel fijn!

Dag Chris. Een 10! Super bedankt en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de producten van Absolution en uiteraard onze service. Graag tot de volgende keer. Mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Fijn bedrijf!

Verzorg mijn huid is een fijn bedrijf met een goede service. Gisteren kwam bestelling binnen en er zit dan ook nog leuk een persoonlijk kaartje met fijne proefmonster bij!

Dag Mieke, bedankt voor je fijne review. Leuk om te lezen dat je onze persoonlijke service waardeert. Graag tot de volgende keer. Mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Prettig!

Een snelle levering en met aandacht verpakte pakketjes. Ook zaten er leuke proefmonsters bij! Ik ben weer blij met de producten die ik van Absolution heb besteld. Dit keer de gezichtslotion en eyeliner van Absolution. Weer lekker genieten!

Beste Carmen, Een 10! Super bedankt. Fijn om te lezen dat je kunt genieten van de Absolution producten. We zien je graag weer eens terug. Mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Over Verzorgmijnhuid.nl

VERZORGMIJNHUID.NL Wie is het gezicht achter de webshop.... Achter de webshop VerzorgMijnHuid staat een team van Huidtherapeuten, onder leiding van Jade van Brakel. Wij staan voor professionele zorg voor u en voor uw huid, met als doel effectieve huidverbetering. De professionele huidtherapeuten bij Huidtherapie van Brakel hebben ieder hun eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en krijgt u de beste zorg die u nodig heeft. Elke behandeling wordt uitgevoerd door huidtherapeuten die hun vak verstaan. De huid is onze passie en wij zullen ons voor meer dan 100% inzetten om u van dienst te zijn. Hopelijk mogen wij u binnenkort een verwelkomen in onze praktijk. Via deze link komt u op onze website www.huidtherapie-vanbrakel.nl VerzorgMijnHuid.nl hecht daarbij grote waarde aan haar kwaliteit en service gerichtheid: snelle bezorging, met Afterpay betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis samples. En hopelijk kunnen wij u blij maken met onze interessante aanbiedingen….. Wilt u uw bestelling ingepakt hebben of wilt u bepaalde samples ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. Bestel vandaag nog want met de producten van VerzorgMijnHuid komt u letterlijk en figuurlijk beter in uw vel te zitten!