uitstekend

Heel goed bedrijf, en snelle levering, en als verassing bij de levering wat monster producten.

Bedankt Marja! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Super tevreden

Het pakketje was netjes op tijd geleverd. Naast je gratis kadoetje zat er nog een tester van een cream bij.

Dag Katerina. bedankt voor het mooie cijfer 10. We zien je graag weer eens terug bij Verzorgmijnhuid. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Mijn huid wordt verwend!

Mijn huid voelt telkens fris en trekt niet. De producten worden goed opgenomen door de huid en voelen niet plakkerig aan. Zeer aangename geur ook.

Bedankt Chris! Graag tot de volgende keer. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Al een paar jaar super blij mee

Ik koop al een paar jaar mijn absolution huidverzorging bij verzorgmijnhuid. Ben er super blij mee, altijd snelle verzending, top producten, hele goede klantenservice, en gister weer een prachtig verzorgd pakketje ontvangen.

Hi iris, Je bent zeker een vast klant, en dan ontvangen we ook nog eens zo'n mooie review. Super bedankt! Ook fijn om te lezen dat je zo blij wordt van onze service. Graag tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Fijne producten, snelle levering

Gebruik al jaren de vitamines van Laviesage en ben er heel tevreden over. Ook leuk dat er altijd bij de levering monstertjes zitten.

Hi Bernadine, Ook al zo'n mooi review, bedankt! Leuk dat je tevreden bent met de gratis samples. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Zeer tevreden, fijne producten

Ik loop sinds kort bij hun voor mijn huid, voornamelijk couperose. Ik vind het ontzettend prettig, duidelijke uitleg, vakkundig, weten waar ze over praten, goede en fijne communicatie, ze luisteren ook goed naar wat je verteld en vraagt, fijne producten (gebruik er een aantal nu 2 maanden), mijn huid is al rustiger. Erg tevreden tot zover!

Dag Maaike, Super bedankt voor deze mooie review! Erg fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert. We zien je graag weer eens terug bij Verzrogmijnhuid. Geniet van de dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Aangenaam verrast

Het product dat ik wilde aanschaffen was bij deze website het goedkoopst! Ik mocht er zelfs een Kado bij kiezen. De lipbalm van zo’n 12€ van het zelfde merk Hannah. Ik ontving het pakje al snel in huis, bij het uitpakken werd ik zelfs verrast met maar liefst 4 Samples. In leuke potjes persoonlijk geselecteerd/gemaakt voor mij. Ik ga zeker de volgende keer weer bestellen bij verzorgmijnhuid.nl. Dankjewel

Dag Patricia, Zo, wat een mooie review zeg. Super bedankt! Fijn dat we je blij hebben kunnen maken met de 'persoonlijke' samples. Graag tot de volgende keer bij Verzorgmijnhuid. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Overzichtelijke site, snelle en nette levering

Op de website kon ik alles vinden wat ik nodig had. De informatie bij de producten was makkelijk te vinden en uitgebreid. Het pakketje was binnen 2 dagen in huis en zag er netjes en verzorgd uit. Ook vind ik het een pluspunt dat er gratis mini’s bij zaten.

Hi Marlotte, Wat een fijne review, en met een 10! Bedankt! Leuk om te lezen dat je blij bent met de gratis samples. Graag tot de volgende keer. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

In één woord TÓP !!

Het is àltijd weer een feestje wannéér het pakketje arriveert … Pìekfìjn in órde, snèl in huis en vergezèld van léuke verrassingen !! Dit is ècht een aanrader ;)

Dag Maxsie, Wauw! Wat een gave review zeg, super bedankt! Erg fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert. Tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Een top bedrijf

Een fijn en goed overzichtelijk bedrijf en de producten zijn helemaal top!

Dag Tineke, Wat een mooie review, bedankt! Fijn dat je onze service zo waardeert en uiteraard ook de producten. Graag tot de volgende keer. Mooie dag. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Aflevering prima!

Netjes en vlot geleverd zoals eerder ervaren.

Goedemiddag Anne, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. En een 10, bedankt! We zien je graag weer eens terug bij Verzorgmijnhuid. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Fijne producten and altijd zeer snel bezorging

Ik koop al mijn absolution producten bij verzorgmijnhuid. Ik heb altijd mijn bestelling binnen 1 dag in huis.

Dag Chiara, Bedankt voor je cijfer 10, daar zijn we super blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent met de service maar ook met de Absolution producten. Graag tot de volgende keer bij Verzorgmijnhuid. Met vriendelijke groet, Oscar Team Verzorgmijnhuid

Bedankt

Beste Anna, Bedankt voor de 10! Daar zijn we super blij mee. Hopelijk tot de volgende keer in onze webshop. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Er was zorg en aandacht besteed aan mijn bestelling die snel werd bezorgd. Als kers op de taart zaten er in het leuke cadeautasje ook nog een aantal samples. Wat een feestje om bij jullie te bestellen.

Marion, wat een fijne review en een 10! Ook leuk om te lezen dat je blij bent met onze service. Bedankt! We hopen dat je veel plezier beleefd van de hannah Touch of Silk. Als er vragen zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen. [email protected] 0342-221007 Hopelijk zien we je weer eens terug in onze webshop en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Super snel verzonden, zorgvuldig verpakt en bij iedere bestelling zitten een paar proefjes.

Hi Aline, wat een mooie review met een cijfer 10. Super bedankt! Hopelijk beleef je veel huid plezier van de hannah producten. Mochten er vragen zijn dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. 0342-221007 [email protected] We zien je graag weer eens terug bij VerzorgMijnHuid. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Super snelle levering. Altijd veel goodies en scherpe prijzen.

Dag Hans, super bedankt voor de mooie review en het cijfer 10! Fijn om te zien dat je al een aantal jaar de hannah Remodelling gebruikt. Hopelijk nog steeds naar tevredenheid....Mocht je vragen hebben of eventueel willen combineren met een ander product dan kun je altijd contact met ons opnemen. 0342-221007 of [email protected] We zien je graag weer terug in onze webshop Hans en nog een mooie dag. Met vriendelijk groet, Team Verzorgmijnhuid

De eerste maar zeker niet de laatste keer!

Snelle levering, netjes verpakt en als extra een aantal monsters erbij om uit te proberen.

Bedankt Helmy, een 10! Leuk om te lezen dat dit niet de laatste keer zal zijn en we kijken uit naar je volgende bezoek in onze webshop. Fijn dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de hannah Touch of Color. Tot de volgende keer Helmy en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Top bedrijf!!!

Altijd netjes op tijd, altijd wat leuks erbij!! Ik bestel heel graag op deze site

Hi Sonja, een 10! Super bedankt. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je vragen hebben dan zijn wij altijd per e-mail of telefonisch te bereiken. 0342-221007 [email protected] Hopelijk tot de volgende keer en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Snel en makkelijk

Bedankt Lesley, voor deze mooie review! Hopelijk zijn de producten naar verwachting en zien we je graag weer eens terug in onze webshop. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Snelle levering en zoveel gratis monstertjes. Love it!!

Heb al vaker producten besteld en het wordt altijd snel en netjes geleverd.

Beste Inge, Super bedankt voor je review. Fijn dat je nog steeds tevreden bent met de producten en onze service. Absolution is een mooi merk en er komen steeds meer producten bij. Wellicht leuk om bij het volgende bezoek in onze webshop te kijken wat Absolution nog meer te bieden heeft. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Snel en een leuk verrassingspakket

Ik was blij verrast hoe snel de bestelling en verzending ging. Ik was blij met achteraf betalen. Dit heb ik ondertussen ook al gedaan. En het was zo'n feestelijk pakket wat ik kreeg met allerlei proefmonstertjes. Werd er helemaal blij van.

Hi Angelique, Bedankt voor je review en ook nog eens een 10! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons 'feestelijk' pakket. Mocht je vragen hebben over andere hannah producten dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Hopelijk tot snel en nog een mooie dag. Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Altijd een extra erbij om iets nieuws uit te proberen.

Beste Else, Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je graag de producten van Absolution gebruikt. Mocht je vragen hebben over een ander product, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Gegevens staan in de webshop. Mooie dag en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Duidelijke website en snelle verzending

Veel keuze en altijd mijn favoriete merk voldoende op voorraad

Hi Chantal, Bedankt voor je review en fijn dat jouw favoriete merk Absolution is. Je kunt de Absolution La Crème du Temps ook goed combineren met een druppeltje Le Booster. *Le Booster Superfood om de huid te versterken en het regeneratieproces te vergroten. *
Le Booster Éclat om de huid en de teint te egaliseren. *Le Booster Protection om de huid tegen schadelijke invloeden te beschermen. *Le Booster Pureté om oneffenheden te controleren en corrigeren. Mocht je er niet uitkomen dan horen wij graag van je. E-mail: [email protected] Tel: 0342-221007 (ma t/m vrij 09:00/17:00) We zien je graag weer eens terug in de webshop! Met vriendelijke roet, Team Verzorgmijnhuid

goede service

snel

Bedankt Karin voor je review! We zien dat je fan bent van Absolution, fijn om te zien. Hopelijk zien we je weer eens terug in onze webshop en we zouden het leuk vinden als je ons wilt volgen op Instagram. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groet, Team Verzorgmijnhuid

Over Verzorgmijnhuid.nl

VERZORGMIJNHUID.NL Wie is het gezicht achter de webshop.... Achter de webshop VerzorgMijnHuid staat een team van Huidtherapeuten, onder leiding van Jade van Brakel. Wij staan voor professionele zorg voor u en voor uw huid, met als doel effectieve huidverbetering. De professionele huidtherapeuten bij Huidtherapie van Brakel hebben ieder hun eigen specialisme. Hierdoor kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn en krijgt u de beste zorg die u nodig heeft. Elke behandeling wordt uitgevoerd door huidtherapeuten die hun vak verstaan. De huid is onze passie en wij zullen ons voor meer dan 100% inzetten om u van dienst te zijn. Hopelijk mogen wij u binnenkort een verwelkomen in onze praktijk. Via deze link komt u op onze website www.huidtherapie-vanbrakel.nl VerzorgMijnHuid.nl hecht daarbij grote waarde aan haar kwaliteit en service gerichtheid: snelle bezorging, met Afterpay betalen, 14 dagen bedenktijd, gratis samples. En hopelijk kunnen wij u blij maken met onze interessante aanbiedingen….. Wilt u uw bestelling ingepakt hebben of wilt u bepaalde samples ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld in het bestelproces. Bestel vandaag nog want met de producten van VerzorgMijnHuid komt u letterlijk en figuurlijk beter in uw vel te zitten!