Goede en duidelijke vragen en antwoorden

Goede en duidelijke vragen en antwoorden als je de vragen fout hebt beantwoord. Zeer leerzaam, een aanrader voor je voorbereiding op je theorie examen voor de motor

Duur

Ik vond de examens best duur

Perfecto!

I would have been lost without this app. These practice tests prepared me for the theory test so well! I received a perfect score on the "Insight" section (the most difficult for me) and was finally able to pass the "Knowledge" section... A book with formulas for stopping distance, thinking time and so on might have been useful, but the practice test questions are explained well enough so that I could figure out most of those questions on my own.

Goed,maar ook vreemde antwoorden

op sommige vragen zitten rate antwoorden,op de cursus is geleerd wat je niet ziet is er niet,en dan krijg je vragen waar geen buitenspiegels op staan.maar in het antwoord worden dan wel de buitenspiegels mee genomen

Gezakt

De eerste keer ben ik gezakt met 1 fout te veel. De Gevarenherkenning op het eindexamen vond ik naar mijn ervaring moeilijker dan tijdens het oefenen met de oefenexamens.

Goed, maar moeilijker als CBR

Goede examens met vergelijkbare vragen als het CBR. Echter zijn de oefen examens op deze site moeilijker als de examens van het CBR (juist goed!). Al om al goed om te oefenen. Onderschat het CBR examen niet!

Zonder deze site was ik niet geslaagd!

Vandaag theorie examen motorfiets gedaan, van de 50 vragen 48 goed!! oefenen op examencentrum is iets moeilijker dan de echte toets maar dat maakt het echte examen makkelijker. Op het examen heb ik 2 of 3 vragen gehad die ik niet op de site had gezien. ....zelfs de layout is vrijwel hetzelfde als op het CBR examen. Een echte een aanrader dus!

Duidelijk en behulpzaam

Goed kunnen oefenen. Het zou fijn zijn om ook lessen te kunnen bekijken over bepaalde onderwerpen in plaats van alleen examens te maken.

Top examens. Goed systeem

Goede manier van leren en erg leerzaam

Duidelijk overzicht van de vragen en met de feedback bij elke gemaakte vraag is ook goed te zien waarom iets goed of fout is.

Moeilijker dan echte examen maar wel goed

Ik heb 18 examens gemaakt waarvan ik dr maar 1 had geslaagd. Ik heb in tegen deel m’n theorie examen wel gehaald met vlag en wimpel. De oefenexams zijn wel erg goed en de vormgeving is exact hoe het in t echt dr ook uit ziet. Maar dus wel echt aanzienlijk moeilijker dan in t echt.

Super!!

Ik heb mijn theorie gehaald door dit. Je kan zelf kiezen welke toets wilt doen. Maar als je de toets had afgerond en afgesloten kon je bijv een dag later niet je score van de toets bekijken.

Goeie service

Snel geholpen en extra credits gekregen

Te moeilijk

Moeilijkere vragen en meer instinkers dan het CBR-examen. Ik denk dat de reden is dat mensen dan meer examen gaan inkopen, omdat deze site je steeds vertelt dat je gezakt bent.

Beste Qqdelegator, Onze proefexamens zijn misschien iets moeilijker dan bij het CBR, maar zeker niet zo moeilijk als je doet voorkomen. We hebben liever dat jullie het bij het CBR mee vinden vallen, dan andersom. Je suggestie dat we het doen om er meer aan te verdienen is onjuist. Sterker nog, als je voor de proefexamens bij ons begint te slagen, belonen we dat zelfs met gratis credits (zie https://examencentrum.nl/goed-om-te-weten/oefenen-op-examencentrum). Ik heb even je account nagekeken. Voor alle vijf de proefexamens die je hebt gemaakt zak je gemiddeld met 25 fouten (van de 65 vragen). Omdat je ons vergelijkt met het CBR, ga ik er vanuit dat je ook al een examen bij het CBR hebt gemaakt. Ik ben benieuwd wat daar het resultaat van was. Laat je dat nog weten? Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

De reden dat ik ben geslaagd

Ik heb vijf oefenexamens gedaan; en na twee keer gezakt te zijn ben ik geslaagd voor mijn autotheorie! Ik heb alleen de derde keer de examens gekocht, en vond de vragen goed aansluiten op die van het echte examen. Ben zeer positief!

Oefentoetsen vormden een goede voorbereiding

Toetsen weerspiegelen precies het examen! Ik heb 10 oefentoetsen gedaan en heb mn theorie in één keer gehaald

De vragen en de bediening van de schermen lijken echt op het CBR examen!

Ik vind leren aan de hand van concrete vragen veel fijner dan uit een boek leren. Iedere keer als ik in de vragen van examencentrum iets tegen kwam wat ik niet helemaal begreep, dan zocht ik de exacte achtergrond hierover gewoon op internet op. De toelichtingen die je na het beantwoorden van de vragen van examencentrum krijgt zijn trouwens voor 95% afdoende hoor! Ik zou dit zeker aanraden aan mensen in mijn omgeving!

Matig

De regels waren niet up to date. Max. Km/u bijv.

Beste Max, Onze vragen voldoen 100% aan de nieuwste wetten en richtlijnen en zijn helemaal up-to-date (ze worden elke dag bijgewerkt). Als je ook maar één vraag vindt die niet up-to-date is, krijg je het gehele aankoopbedrag van ons terug. Wat jij bedoelt is denk ik de wettelijke maximumsnelheid op autosnelwegen. In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, is deze in maart helemaal niet in de wet aangepast. Het is nog steeds 130 km/u, TENZIJ door borden anders is aangegeven. In maart hebben ze overal borden geplaatst dat je op bepaalde tijdstippen nog maar 100 km/u mag. Maar 's nachts mag je nog gewoon 130 km/u. Tenzij dit natuurlijk ook door borden is verboden. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Top!!

met deze examens mijn theorie gehaald met maar 1 fout!! Raad iedereen aan om dit te doen, alle vragen komen overeen met de proefexamens.

Erg goed, de examens lijken heel erg op die van het CBR

Het systeem met de credits is erg prettig en laagdrempelig. De examens zijn goed en vooral de mogelijkheid om na afloop alle antwoorden en uitleg te kunnen lezen was waar ik het meeste baat bij had. Ik vind de mogelijkheid om te reageren op vragen ook prettig, ik kreeg dezelfde dag een inhoudelijk sterke reactie van een medewerker!

Goed!

Mooie lay-out en duidelijke vragen. Zo te zien exact wat je op het CBR examen ook verachten mag. Veel meer vragen dan in vergelijkbare programma's. Alleen jammer dat je de gemaakte proefexamens niet nog een keer kan inzien om je antwoorden nog eens te controleren. Als je dat wilt kost het je weer een credit

Representatieve examens

Representatieve examens. Ook de setting erg lijkend op die bij het CBR. Ik ben maar één vraag tegengekomen waarvan het onderwerp niet in de proefexamens zat: het snelheidsverschil tussen de file en de ertussen door rijdende motor . En: in één keer geslaagd

Beste Mariska, Allereerst gefeliciteerd en hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben je opmerking over vragen m.b.t. het snelheidsverschil natuurlijk even nagekeken en deze komen bij ons in vier verschillende examens voor. Je hebt er tien gemaakt en daar zitten ze inderdaad nou net niet in. In ieder geval veel succes met je rijopleiding en het praktijkexamen! Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Goede ervaring. De examens lijken op het echte examen!

Het oefenen van examens is een goede aanvulling op het leren uit het theorieboek. Ik heb naar aanleiding van het oefenen toch nog enkele nieuwe dingen geleerd. Ben in een keer geslaagd. Enkel de aanbevelingen van de te oefenen proefexamens bevielen mij niet. Tweemaal heb ik deze aangeklikt en er kwamen dan veel dezelfde vragen als in het proefexamen die ik daarvoor gemaakt had aan bod. Misschien toeval, maar lichtelijk vervelend.

De oefen examens zijn van goede kwaliteit en uitdagend. Jammer dat er na het afsluiten van de toets maar eenmalig terug gekeken kan worden op het examen.

Goede representatieve vragen

Veel oefenexamens met vragen zoals je ze bij het echte examen krijgt. Duidelijke uitleg bij de fouten vragen waar je van leert.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl