Duidelijke site

Website is eenvoudig te gebruiken. Vragen zijn duidelijk. Helaas bij het laatst gemaakte examen trad er twee keer achter elkaar een technische fout op, waardoor het examen niet beoordeeld werd

het is een fijne manier om je examen te oefenen en kun je goed voorbereid aan het officiële examen beginnen

Niet divers genoeg

Deze examens zijn leuk om te doen maar helaas komen in elk blok exact dezelfde vragen voor en leer je hier niet veel van. Het enige wat je leert is het goede antwoord geven op dezelfde vraag.

Beste Arthur, Het kan zijn dat jij toevallig net die combinatie van examens (van de meer dan 50) hebt gekozen, die een paar dezelfde vragen bevatten. In zo'n geval zijn het vaak vragen die over het algemeen vaker fout gemaakt worden dan andere. Wij geloven dan juist in de kracht van herhaling. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat - als je de stof al goed beheerst - dit misschien een beetje als 'overbodig' kan aanvoelen. Dat betekent waarschijnlijk dat jij al heel goed hebt geleerd, waarvoor een groot compliment! En verder natuurlijk fijn om te horen dat je onze examens als leuk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Erg prettig

Duidelijk en komt heel goed overeen met het daadwerkelijke CBR examen.

Examens zijn net zo als bij CBR echt een aanrader om 2 examens te doen voor je theorie-examen alleen de prijs is wat minder een pakket van bijv. 15 euro waarbij je een dag of week oneindig zou kunnen oefenen zou naar mijn mening beter zijn. Verder is alles top

Super voorbereiding oefenexamens zijn wat moeilijker dan het echte examen daardoor goed voorbereid

Goed voorbereid door de oefenexamens die iets moeilijker zijn dan de echte examens daardoor in 1x geslaagd

Lijkt op cbr vragen

Ben nu drie keer voor theorie examen geweest, het is moeilijk. Ik had online wel geoefend maar zonder succes. Nu ik het hier probeer lijkt het meer op dezelfde vraagstelling van het cbr. Dus heb nu goede hoop.

Ok

Ik vind het een prima site. Ik vind het erg jammer dat er bij gevaarherkenning bij veschillende examens dezelfde vragen komen. Ik betaal immers voor elk nieuw oefenexamen maar ik krijg daarvoor niet alleen nieuwe vragen. Ik vind het jammer dat ik gemaakte examens niet kan inzien om nog een keer naar gemaakte fouten te kijken en daarvan te leren.

Goeie site en netjes opgemaakt

Ik heb nu verschillende examens afgelegd op deze site. Het zijn de leerzame en accurate examens.

Dankzij de oefenexamens ben ik geslaagd. Kan het alleen maar aanraden.

Oefenen op identieke wijze zoals het cbr examen en met uileg per vraag na afloop

Ik ben heel tevreden dat ik examencentrum heb gebruikt. Door veel examens te oefenen, leerde ik goed en op een leuke manier. Daarna in 1x geslaagd! Tip voor anderen: lees na afloop van een oefenexamen de uitleg bij iedere vraag, ook al had je het antwoord goed. Er staat informatie bij die je soms nog niet wist.

Over het algemeen goede examens, maar de werking van de site is niet goed.

Ik heb twee keer gehad dat ik mijn resultaat wilde inleveren en zodra ik aanklikte om naar het resultaat te gaan, was er opeens een techische storing waardoor het hele examen opnieuw moest worden gemaakt. Dat was erg vermoeiend. Verder heb ik inmiddels wel mijn theorie behaald mede door deze oefen examens te maken, dus het materiaal is goed.

Beste Marie, Sporadisch komt het inderdaad voor dat we storing hebben. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wel goed om te horen dat je desondanks je theorie hebt gehaald, van harte gefeliciteerd! Omdat je aangeeft dat ons lesmateriaal wel van goede kwaliteit zijn we toch blij met je review, waarvoor bedankt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Slecht

Ik ben erachter gekomen dat de oefen examen op jullie website totaal niet overeen komen met het echte theorie examen. De examens worden bij jullie zodanig moeilijk gemaakt, terwijl het echte theorie examen niks is vergeleken met jullie oefen examens. Dit is gewoon gedaan voor geld te verdienen, omdat mensen er onzeker van worden dat ze elke keer zakken op de oefen examens.

Hoi Desi, Je hebt gelijk wat betreft dat wij onze examens nét iets pittiger proberen te maken dan die van het CBR, al verschilt dit natuurlijk wel per (CBR)examen. Alleen zijn we er absoluut niet op uit om mensen te neppen, geld uit de zak te kloppen, onzeker te maken, mensen expres te laten zakken, of om andere boosaardige redenen. Dat levert ons namelijk alleen maar negatieve reviews op. Wat is dan wel onze insteek? We willen met onze uitdagende vragen iedereen extra goed trainen, zodat de kans super groot is dat je ook daadwerkelijk slaagt bij het CBR. En zo te horen, is dat bij jou ook helemaal gelukt! :) Dat kan je negatief draaien, maar ook positief: juist fijn dat je het CBR examen als heel eenvoudig hebt ervaren, mede dankzij zo'n grondige voorbereiding, toch? We willen je in ieder geval nog even hartelijk feliciteren met je mooie resultaat! Met vriendelijke groet, namens het hele team van Examencentrum.

Niet handig

Het is jammer dat je een examen maar een keer kan maken, als je afmeldt, kan je de fouten die je gemaakt hebt niet meer terug zien want het examen is dan niet meer beschikbaar, als je hem opnieuw wilt openen, moet je 1,5 euro betalen en opnieuw gaan maken, dat vind ik wel belachelijk. Jullie moeten ervoor zorgen dat de examen die gemaakt zijn, beschikbaar blijven zodat de gemaakte fouten in alle tijd terug kunnen gezien worden.

Beste Gabi, We snappen enigszins dat je het vervelend vindt, dat je niet onbeperkt je resultaten kunt terug vinden. Je weet hopelijk wel dat je direct na het gemaakte examen je resultaten en fouten wel terug kunt zien? Uit ervaring met vele gebruikers blijkt ook dat je op deze manier het beste en snelste leert van je fouten. En doordat je de vraag alleen na afloop kunt inzien, voorkomen we ook gelijk dat mensen de vragen letterlijk uit hun hoofd gaan leren en er alleen voor heel even instampen. Door je valkuilen direct na het maken aan te pakken, wordt je écht even aan het denken gezet over de theorie in kwestie. Grote kans dat je daar veel meer aan hebt tijdens én na je examens. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goed, maar veel dezelfde afbeeldingen/vragen

In veel examens werden vragen herhaald uit andere examens. Het zou dan beter zijn om ipv het enorme aanbod examens die jullie nu hebben, er wat minder aan te bieden maar dan zonder dat vragen of afbeeldingen herhaald worden. Verder heeft het me wel daadwerkelijk geholpen om me voor te bereiden op m’n theorie examen.

Beste Charel, Dezelfde vraag komt in maximaal in 2 examens voor (met uitzondering van de gevaarherkenning). Wij denken dat we zo een goede balans hebben tussen veel kunnen oefenen en toch niet veel dezelfde vragen te herhalen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Super! Heb het als een fijne voorbereiding ervaren en ben in 1x geslaagd voor mijn motor theorie!

Heeft mij erg goed geholpen.

Onbetrouwbaar en daarmee weggegooid geld.

Slechte kwaliteit van de examens. De theorie kennis is duidelijk verouderd en de vragen zijn te moeilijk. Ook antwoorden waarvan ik wist dat ik deze goed had, worden fout gerekend. Wanneer ik naderhand mijn eigen boek nasla, staat daarin hetzelfde antwoord als dat ik gaf maar examencentrum rekent dit fout. Examencentrum zegt dat ze het wetboek volgen maar dat is een lekker makkelijke onzin excuses van jullie. Vragen komen totaal niet overeen met de examen die je echt krijgt op het CBR. (Ik moet weer opnieuw theorie examen doen.) Ik heb het volledige pakket credits gekocht. Kon ik lekker veel oefenen maar het is echt een miskoop van 40 euro geweest! Het proefexamen lokt je op een sluwe wijze binnen en vervolgens komen de aangeboden oefen examens totaal niet mee overeen. Ook voor antwoorden op de overige vragen op de site klopt de informatie niet. Als je vragen hebt kun je beter op de site van CBR zelf kijken of even de CBR - klantenservice bellen als de vraag of antwoord er niet bij staat. Ik heb goede ervaringen met CBR helpdesk dus dat kun je maar beter doen dan op deze waardeloze site kijken. Lekker makkelijk geld verdienen, dat is het gewoon. Zo kan iedereen wel een theorie examencentrum beginnen en allerlei labels en keurmerken kopiëren. Ben van plan om mijn account op te heffen. Zonde van het geld, want ik heb nog wat credits tegoed, maar als ik daarvoor werk met verouderd materiaal dan is dat natuurlijk ook niet de bedoeling. Besteed dus je geld aan een andere betrouwbare site.

Beste Marieke, Ik wil je een voorstel doen. Als jij ook maar één fout weet te ontdekken in onze examens, krijg je het gehele bedrag teruggestort. Zo niet, dan pas jij je beoordeling aan. Deal? Met vriendelijke groet, Team Examencentrum REACTIE VAN BEOORDELAAR: Geachte Examen centrum, Houd het geld maar lekker want ik laat me niet chanteren. En mijn beoordeling ga ik zeker NIET! aanpassen. Duidelijk?

Goede vragen, als je een antwoord fout hebt wordt het goed uitgelegd. Soms jammer van veel herhaling in de vragen.

Goede vergelijking met CBR vragen

Fijn om te oefenen in het systeem die hetzelfde werkt als het CBR systeem. De vragen zijn strenger bij examencentrum.nl. Dus een perfecte voorbereiding! Top dat je losse modules kunt bestellen.

Moeilijke vragen

Juist door de wat moeilijkere vragen leer je het meest en dat vind ik heel prettig want dan heb je op het echte examen minder kans dat je voor verassingen komt te staan

Supper helpful

My experience is being wonderful. I didn't expect it because I do not trust most stuff on the internet. The fact that it was possible to test your services with such a small amount (€1.49) encouraged me to give it a trial. I just did the test yesterday and failed. However, I'm going to stick with you guys because I see that the questions in your practice exams is almost same if not exactly as the CBR's. I had wanted to do the exam in such a hurry amidst my busy work schedule but a few hours study and practice within 2day couldn't get me there so I just need abit more study and practice.

Dear Philip, Thank you for your honest review! We understand it must be difficult, fitting in some practice hours, considering your busy daily schedule. We hope you will succeed soon. But with such a great mindset, we are confident you will. Good luck, Examencentrum

De examens kwamen totaal niet overeen, erg slecht.

Ik heb in totaal de dag goor mijn theorie examen nog 10 oefen examens gemaakg. Voor geen enkele geslaagd. Toevallig wel dat de vragen op mijn daadwerkelijke theorie examen lang niet zo moeilijk waren. Veel vragen op examencentrum waren verouderd of totaal irrelevant. Ik heb uiteindelijk in 1 keer met 0 fouten mijn theorie gehaald. Kortom, deze oefen site zegt helemaal njets

Beste Lenthe, Ons team doet regelmatig erg zijn best om alle examenvragen te updaten en te controleren aan de hand van de laatste wetgeving en dergelijke. Daarom zijn we nu heel benieuwd welke van de vragen jij precies verouderd vond en waarom. We zouden het dan ook erg kunnen waarderen, als je een email met die informatie naar onze helpdesk zou willen sturen [helpdesk@examencentrum.nl]. Daar help je namelijk niet alleen ons mee, maar vooral andere gebruikers. Alvast bedankt voor je hulp (en nog gefeliciteerd met het behalen van je theorie), namens het gehele team van Examencentrum

super handig

Ik heb deze site gebruikt om voor mijn herexamen te oefenen, ik ben geslaagd. Sommige vragen van de oefenexamens kwamen letterlijk voor in het examen. Super handig die credits, kortom super fijne site.

Slecht

Ik vond de vragen vaak niet voor een rijbewijs B, terwijl ik dat aanschafte! Ook vond ik de vragen te moeilijk, ik ben 5 x achter elkaar dik gezakt. Een dag later deed ik het echte theorie examen en was ik goed geslaagd met weinig fouten.

Beste Lisa, We begrijpen dat het misschien raar op je overkomt dat er ook kennisvragen over andere voertuigen in onze examens zitten. Maar ook deze komen af en toe voorbij in de officiële CBR examens. Zo wordt er bijvoorbeeld van je verwacht dat je weet dat een motor in de file mag inhalen, en op welke plekken dat dan precies mag. Hierdoor weet je als automobilist immers wat je moet verwachten in het verkeer. Ook maken wij onze examens met opzet net iets uitdagender dan die van het CBR, zodat je super goed getraind bent. Wij zien dat daardoor de meeste mensen in 1x bij het CBR theorie-examen slagen. We zijn daarom juist blij dat jij een zelfde ervaring hebt gehad en dus in 1x bent geslaagd. Nog gefeliciteerd! Namens het gehele team van Examencentrum.

Harsh but fair

Got what i paid for, and more. Truly helps you grasp theory of driving a car

Thank you for the compliments, Filip! We appreciate it. Kind regards, Examencentrum

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl