Geslaagd

Geslaagd, duidelijke manier van informatie geven Echte aanrader!

goed gericht op het theorie aspect. ik had hiervoor theorie.nl en die focussen veel te veel op getallen.

Beste wat ik heb kunnen doen!

Ik heb eerst op allerlei sites examens geoefend. Steeds sloten die examens totaal niet aan met het examen bij het cbr. Een avond voordat ik het examen had bij het cbr vond ik examencentrum. Bij het maken van de eerste examen op jullie site zag ik meteen dat deze perfect over kwam met de examens bij het cbr. En zelfs in zo’n korte tijd hebben jullie mij doen slagen! Dit was de beste site om mijn theorie te kunnen beoefenen. Hartelijk dank hiervoor!

Website heeft storing en start niet op

Probeer op d'r website te komen maar geeft Error. Ook examencentrum/contact.nl werkt niet Nu moet ik maar hopen dat het het snel doet ik heb morgen examen

Beste Sjors, we vinden het zeer vervelend dat je problemen had op de avond voor je examen. Zoals we ook aangeven op onze contact pagina, doen we altijd ons best om hulpvragen in ongeveer 1 werkdag te beantwoorden. In jouw zeer acute geval mocht dit helaas niet baten. Het klopt dat we op dat moment een kleine storing hadden. We hebben vervolgens ons uiterste best gedaan om dit snel te verhelpen. We hopen van harte dat je ondertussen wel geslaagd bent voor je officiële examen. Team Examencentrum

Een zeer goede voorbereiding voor wat te verwachten in het juiste examen

Een zeer goede voorbereiding voor wat te verwachten in het juiste examen . Zeer goede uitleg gegeven voor elke vraag. Als je deze examens consistent kunt passeren, passeert je ook de juiste. Ik bestudeerde alleen met deze vragen en ging de eerste keer door.

The exams are set up well but paying money every time to revisit the same exam is outrageous

The exams are set up well but paying money every single time you want to revisit the same exam is outrageous. There should be constant access to exams that have been taken so they can be taken again at no extra cost.

Dear Thomas, it is good to hear the quality of our exams meets your standards. We are sorry to hear that you are not pleased with our concept (which we we tried to explain to the best of our abilities on our website pages, before you reach the purchase fase). We hope you also can understand that we can not give unlimited access to our exams, at the extreme low cost of just one credit. In our experience Examencentrum is often used by people who are looking for a quick way to exercise, with little time left before they must take the official exam. A full course with unlimited excess is not beneficial for them. However, if you are looking for such a full course we can advise you to visit for example a website like https://itheorie.nl/

Veel te lastige opdrachten vergeleken met wat je daadwerkelijk krijgt. Erg ontevreden.

Ik heb de dag voor mijn examen 10 van jullie examens gemaakt, om zeker te weten dat ik alles onder de knie had. Ik heb er 3 uiteindelijk gehaald, omdat de theorie van jullie vragen totaal niet overeenkwam met wat ik had geleerd (via concurrent) en veel lastiger was dan het examen zelf. Hierdoor ging ik enorm twijfelen aan mezelf en ging ik zonder vertrouwen mijn examen in. Gelukkig heb ik mijn examen wel gehaald, maar de stress vooraf door het niveau van jullie examens was totaal niet fijn. Als ik jullie was zou ik hiernaar kijken en evt. aanpassen.

Hele goede ervaring

Als je binnen komt krijg je goede uitleg, Wat je moet doen. Je moet dan plaats nemen. Als ze je roepen mag je de examen zaal in en beginnen met test. Als je klaar bent krijg je meteen uitslag.

Goede oefenexamens

De examens lijken goed op die van het CBR, het heeft me echt geholpen en ik ben in 1x geslaagd voor m'n brommer theorie!

Je bent gespannen, maar de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Voor een examen ben ik erg gespannen, maar bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen en met alles geholpen. De schermen voor het aanmelden zijn perfect niet te veel info maar alleen wat je nodig bent. Het wachten is kort en veroorzaakt geen extra stres. Je wordt opgeroepen en ziet in een oogopslag waar je je mag melden. Hier wordt je weer heel vriendelijk ontvangen en rustig naar je plaats gebracht. De uitleg op het examenscherm is helder en bevat alleen info wat je nodig bent. Ook prettig is dat je gelijk de uitslag weet, welke kort hierop ook in je mail krijgt. Bij vertrek na het examen wordt je gelijk opgevangen en naar de uitgang begeleid. Kortom het was perfect.

super vriendelijke mensen

Mensen aan de balie waren heel vriendelijk en behulpzaam. Medewerkers waren echter wel in de examen ruimte fluisterend aan het overleggen wat enigszins storend was voor de mensen die het examen moesten afleggen, maar verder top.

Bijzonder

Na bijna 10x gezakt te zijn voor een proef examen, ging ik met lood in mij schoenen en zwaar zenuwachtig voor de echte versie. Maar tot mijn verassing slaagde ik met slag en wimpel voor de CBR theorie toets. Met maar 3 fouten. Dus enorm veel geleerd van de mislukte versies.

Heel veel aan gehad voor theorie auto examen

Examens zijn identiek zoals op examen cbr, . Up to date en kreeg op examen veel dezelfde foto,s. In 1 keer geslaagd, Examen kan 1 x gemaakt worden maar wel onbeperkt opnieuw beken worden zolang je maar niet uitlogt. Maakt niet veel verschil. examencentrum is aanrader in combinatie met een goed leerboek.

Duidelijk, en super goed samengesteld!

Hier kan ik makkelijk en goed leren voor mijn theorieexamen voor mijn motorrijbewijs, zeker een aanrader!

Goede weerspiegeling van vragen

Vragen hier zijn lastiger had ik t idee dan op t examen. Het is dus n hele goede voorbereiding op je examen. Daarnaast n goede uitleg van de antwoorden

De oefenexamens zijn precies zoals je het krijgt bij het CBR. Sommige vragen kwamen wel terug in andere examens op de site en het niveau lag voor mijn gevoel wel iets hoger dan bij het CBR, maar dat was juist fijn omdat je dan wel goed voorbereid bent.

In 1x geslaagd

Top oefen examens die gigantisch erg lijken op de echte!

Ruime keus aan oefentoets met realistische vragen

Makkelijke website met veel keus aan toetsen. Relatief goedkoop in vergelijking met andere sites

Heel veel aan gehad

Goede omschrijving, veel aan gehad met het echte examen. Alleen moest vaak opnieuw inloggen om door te gaan naar het nieuwe proefexamen, kwam steeds uit op de pagina om credit te kopen. Verder een super systeem!

Passende oefeningen voor het examen

Het is wel prijzig, maar mede door deze oefeningen heb ik het examen gehaald. Het geeft een goed beeld van vragen en veel vragen kwamen ook terug in het examen, weliswaar in een andere context.

Goede examens met goede uitleg, perfect om eens goed te oefenen.

Het is zeker de prijs waard om goede examens te kunnen oefenen. Alleen jammer dat na het examen nagekeken te hebben je niet nog eens terug kunt kijken.

Super goed..

Alles is goed. Alle vragen zijn dezelfde met CBR examen. Dankuwel.

Dankzij hun heb ik mijn theorie gehaald.

Erg makkelijk en professionele examens. Exact hetzelfde als bij het CBR.

Goed maar te moeilijk

Maar 1 vd 11 oefenexamens gehaald, wel in 1 x geslaagd

Beste Siem, Goed om te zien dat je snel geslaagd bent! We maken onze examens met opzet net iets uitdagender dan het officiële examen. Omdat het CBR examen dan daarna voor de meeste mensen meevalt, slaagt je over het algemeen sneller. Team Examencentrum

Prima, maar wel een paar fouten in de examen

Dezelfde vragen komen in meerdere examens terug, dit is erg vervelend. Verder had ik examen 1 al gemaakt, doordat die ergens gratis online stond. Verder is het wel fijn om via deze site te oefenen. Al kom ik soms vragen tegen die niet in mijn theorieboek staan, dit zijn vooral technische vragen.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl