Goed, maar wel een paar verbeter punten!

Veel goede vragen en heb mijn theorie hiermee kunnen halen. Wel vind ik het credit systeem te duur, en zodra je een toets gekocht hebt met credits zou deze open moeten blijven om te oefenen, in plaats van opnieuw een credit te moeten gebruiken. Voor de rest kan je met 20 euro je zeer goed voorbereiden op het examen en de vragen zijn bijna identiek aan het cbr.

Prima, graag meer informatie over herkansingsmogelijkheden en termijn waarop

Is goed om te oefenen

Goede manier om je theorie te leren super leerzaam en duidelijk en ik heb heel veel geleerd en geslaagd voor mijn theorie super blij😃

Overzichtelijk, leerzaam en daardoor geslaagd

Echt positief verast. Ik had van te voren de recensies gelezen en de positieve recensies kloppen zeker. de examens lijken op het examen van het cbr en alles wordt tip en top uitgelegd. Ik heb van deze site zoveel geleerd dat ik in 1x ben geslaagd! Super blij!

goede manier om theorie in 1x te halen

goede manier om in 1x te slagen voor de theorie

heb nu zo een 20 examen gedaan en allemaal gezakt

Redelijk frusterend alleen maar te zakken maar insha allah ga ik het snel halen.

Goed ze stellen je op je gemaak en dat is net wat je nodig heeft 👍🏽👍🏽

Handige en goede voorbereiding

Goede voorbereiding. Na afloop duidelijk overzicht en uitleg. Hierdoor weet je goed waar je eventuele gemaakte fouten zitten.

Super handig!

De examens zijn super om mee te oefenen!

Duidelijk , overzichtelijk

Allemaal erg duidelijk

Als je een examen al hebt gekocht, moet je toch blijven betalen, om het nogmaals te doen. Dat riekt naar geldklopperij! Verder is het wel een mooie manier om goed te oefenen.

goede service. lage prijs voor goed kwaliteit.

Erg tevreden. Na een aantal bezochte sites waar alleen examenpakketten aangeboden werden was het fijn om hier enkele examens voor een goedkope prijs te kunnen maken. het zou overigens wel fijn zijn om de gemaakte examens nog in te kunnen zien na het sluiten.

Goede voorbereiding op het theorie examen.

Goede oefenexamens!

Geweldige service, correcte toetsen

Heeft mij goed geholpen, ben in 1 keer geslaagd! Toen er een missende credit was, werd ik meteen geholpen! Contact is goed, toetsen zijn goed, heeft zeker geholpen.

De enige site die de werkelijkheid benaderd!

Door de examens te maken ben ik zeer goed voorbereid op het echte examen.

Dit zijn de zelfde gemene vragen die je ook bij het CBR kunt verwachten, dus erg fijn en informatief

Ik heb eerst bij Theorie.nl geoefend, maar dit waren erg oppervlakkige vragen. De vragen bij het Examencentrum zijn erg afwisselend en bevatten ook veel uitzonderingen op de regels. Dus erg fijn om deze situaties en regels te leren met een goede uitleg erbij.

Goede extra voorbereiding op het examen.

Naast het boek een goede aanvulling als voorbereiding op het examen. Ziet er exact hetzelfde uit als het CBR examen zodat je goed weet wat je kan verwachten.

Duidelijk en goed geautomatiseerd opgezet

Positief

Een prima manier om te oefenen voor het examen.

Veel aan gehad , vooral de motivaties bij de antwoorden.

Ik ben geslaagd verder niks op aan te merken

Gewoon fijn voor je goed voor te bereiden

red

Mijn dochter is geslaagd mede dankzij jullie!

Het contact was goed. Mijn dochter was zeer te spreken over manier waarop er les gegeven werd. Haar concentratie is niet altijd even goed,maar ze kon er goed bijblijven met haar gedachten.

Dik tevreden

Verloopt soepeltjes als ik er ben..

Prima zonder poespas.

Over Examencentrum