Oplichterij

Cbr en al die oefenexamens bullshit zo hard ervoor geleerd credits gekocht en totale geld verspilling geen een oefenexamen leek op theorie vragen oplichterij ze doen alles voor geld ze hebben schijt of je student of arm bent ze denken geeneens laten we een deel in het examen verwerken , nee! Ze willen dat je alsmaar gaat betalen ze hebben letterlijk schijt aan de veiligheid als ze dat belangrijk vonden konden ze ook denken weetje wat we doen het 1 keer in een jaar gratis wanr we willen veiligheid geen geld !

Beste Melisa, Je hebt maar een paar examens gedaan en daar ben je ook allemaal behoorlijk voor gezakt. Dan is het toch logisch dat je voor het echte CBR examen zakt en vragen tegenkomt die je bij ons niet hebt gehad. Het CBR heeft veel meer dan een paar examens en wij hebben niet voor niets 50 oefenexamens. En als je het te duur vindt, niemand verplicht je toch oefenexamens bij ons aan te schaffen? Met vriendelijke groet, Team examencentrum.

Niet so lang,10 dagen

👍🏻

Super handig en leerzaam

Het is programma is snel en geeft uitleg als het antwoord fout is hierdoor leer je veel. Alleen zouden ze het nieuwe programma dat per 1 november in gaat beter ook kunnen voeren want nu oefenen ik anders dan dat mijn examen straks is

Beste Quinty, Volgende week komen er 50 geheel vernieuwde theorie-examens op te staan die helemaal zijn zoals de CBR theorie-examens vanaf 1 november 2019. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Goede oefenexamens!

Eergisteren 5 examens gemaakt, een goede en realistische voorbereiding op het echte examen. Gisteren geslaagd!

aan 10 lessen heb je al genoeg

voor mijn theorie motor A had ik alleen 10 oefenexamens nodig en niet meer. in de officiële theorie toets kwam elke vraag die ik had geoefend weer terug naar voren.

Precies de vervelende vragen die ik nodig had

Het was heel fijn om met Examencentrum te werken

Het was duidelijk en constant en het heeft me echt laten zien waar ik stond.

Was goed

...

Hele fijne toetsexamens, goede voorbereiding op het CBR examen

Goede voorbereiding, jammer dat je eenmaal afgesloten niet meer terug naar de vragen kan. Je betaald er immers voor. Dat zou nog een verbetering zijn.

prima site, jammer van de antwoorden na inleveren

goeie site, alleen jammer dat je na het inleveren van de toetsen nooit meer de vragen met antwoorden in kunt zien. zou het zelf fijn vinden om vlak voor mijn echte theorie nog even mijn foute antwoorden te belijken.

Beste Juul, Na afloop van een examen kun je op de vakjes klikken en dan kun je de vraag nakijken. Je krijgt er dan zelfs een uitgebreide motivatie bij. Met vriendelijke groet, Team examencentrum

ruim aanbod, makkelijk in gebruik

Leerzaam

Het vele oefenen heeft me heel erg geholpen

Erg handig

Erg fijn

Niets op aan te merken

Heel goed!

Heb veel geoefend en ben geslaagd! Had maar 1 fout op examen! Top!

Zeker geholpen met mn theorie halen na vele malen prpberen

Zonde van je geld

De vragen zijn expres heel moeilijk. Maar dat is ook gelijk het verdienmodel van dit bedrijf. Je haalt het vaak niet met deze examenvragen, daardoor ga je twijfelen en blijf je bundels kopen. Ik ben voor mijn theorie in een keer geslaagd, maar door dit medium dacht ik niet dat ik het zou halen.

De examens waren vergelijkbaar met het uiteindelijke examen. Dat vond ik zeer prettig.

Helaas, op echte cbr examen kwamen weinig vragen die ik op examencebtrun heb geoefend.

Goede oefentoetsen met duidelijk uitleg

Ik heb veel geleerd door het maken van toetsen op examencentrum.nl

Perfecte site !

Hele fijne site om te oefenen!

heel goed

heel goed en duidelijk ze stelde je goed op je gemak