Super nuttig.

Normaalgesproken ben ik niet iemand die heel gauw beoordelingen of reviews plaatst. Echter, het examencentrum heeft mij zeker geholpen om mijn theorie toets te halen. Ik ben jullie hier dankbaar voor. Jullie bieden mensen iets nuttigs en waar ze behoefte aan hebben. Dat is zeker te waarderen.

Niet zo best

Vragen komen aardig overeen met de vragen van de cbr, maar eenmaal een examen gemaakt te hebben kan je je fouten antwoorden niet nogmaald bekijken. Ook als je een verkeert examen aan klikt ben je de credit gelijk kwijt zelfde als tijdens het maken van het examen het progamma vast loopt

Beste Daily, Jammer dat je niet tevreden bent. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat je één examen 'kwijt' bent. Je had ons natuurlijk daarover best even een berichtje mogen sturen (en dat kan nog steeds). Meestal geven we als je een foutje maakt een gratis extra credit. Na elk examen kun je (net zolang als je wilt) de vragen nakijken en de motivaties naluisteren. Sluit je het examen, dan wordt je eerst gewaarschuwd dat je dan niet meer terug kunt. Heb je het examen eenmaal gesloten, dan kan je er inderdaad niet meer in zonder weer een credit te gebruiken. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Weet ik nog niet

Eerste keer gezakt. Zat op een site waar ik alle oefenexamens makkelijk haalde. Nu weer eerst daar op geoefend en toen kwam ik hier terecht. De moed zakt mij in de schoenen, morgen examen, maar ik haal geen 1 oefenexamen hier.

Perfect.

Ik vind deze site heel erg fijn om te oefenen, voor het examen. Prima te betalen.

Handig

Ik zou dit site wel aanraden omdat de examens net als de echte cbr examens zijn. Maar ik ben van mening dat jullie beter een tijdlimiet kunt instellen van bijvoorbeeld 20 uur inplaats van credits te gebruiken. Daarnaast zou het handiger zijn dat de gebruikers de resultaten van de gemaakte examens weer terug kunnen zien zonder dat er daarbij een credit verloren gaat.

Veel vragen met goede uitleg

Alleen best veel vragen die ook niet bij de examen theorie motor gevraag worden. Maar heb met oefenen op deze site en nog een andere site wel een grondige kennig opgebouwd en in één keer geslaagd

Precies de zelfde examen vragen met de zelfde layout

Zeer te vrede. Precies de zelfde examen vragen met de zelfde layout. Goede en duidelijk uitleg waarom het antwoord. 50 examens gekocht en deze allemaal gemaakt. Ben de eerste keer geslaagd met o fouten. Eerlijk gezegd heb ik eerst een ander examen gekocht op intetnet, helaas viel deze tegen en div. fouten zaten in de vragen. Wil men een goed en duidelijk programma/examens kopen, kies dan voor het examencentrum. U krijgt daar geen spijt van. De prijs is goed. Je krijgt waar van je geld.

Eerst op een andere site geoefend, ik haalde alle oefenexamens ruimschoots. Examen niet gehaald. Toen hier uitgekomen. Ik haalde de oefenexamens niet. Zulke goede vragen, dingen geleerd die niet in mijn boeken stonden maar wel gevraagd werden op het echte theorie examen! Langzaam aan ging het steeds beter. Theorie examen met vlag en wimpel gehaald!! Opbouw van het examen is ook identiek, heel prettig! Laat je niet verleiden door goedkopere opties, deze site is het geld dubbel en dwars waard!

Ik slaagde nooit voor mijn theorie maar nu wel

Ik slaagde nooit voor mijn theorie maar nu wel

Alle examens kunnen oefenen is top.

Werkt allemaal naar behoren en lekker makkelijk. Twee puntjes zijn dat je maar 1 keer je examens terug kan kijken voor controlle en dat je niet ziet door middel van een sterretje of iets dergelijks. Verder top

Duidelijk en goede voorbeelden

Goede ervaring met de site, en zeker dat het prgramma automatisch aanpast n.a.v. jou behaalde resultaten

vond het toch niet wat ik verwacht had

Vandaag examen gedaan, gelukkig in 1 keer geslaagd, maar vond het toch niet helemaal overeen komen. Paar vragen gehad die ik nergens voorbij heb zien komen. Met logisch denken gelukkig goed. Toch veel geleerd ook doormiddel van examencentrum.

Beste Sparo, Fijn te horen dat je bent geslaagd! En kennelijk had je genoeg geleerd om toch die vragen te kunnen beantwoorden. Het CBR ontwikkelt natuurlijk dagelijks haar vragen net zoals wij dat doen. We vragen gebruikers die iets nieuws zien dan ook altijd dat te melden zodat we anderen kunnen helpen zoals we jou ook geholpen hebben. Als je dat wilt (en ze nog kunt herinneren), kun je op deze e-mail reageren. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Ik vind heel prettig leren op deze manier.

Leren worden super leuk zo op deze manier, alleen wel jammer dat de vragen nietblijft nadat je examen hebt gemaakt en afgesloten, is terug kijken niet meer mogelijk. Terwijl je betaalt wel steeds per examen.

echt goed

was eerst gezakt via theorie.nl. Door een vriend bij jullie gekomen veel beteren vragen en veel meer verschillende foto. geslaagd uiteindelijk met 2 fout. bedankt! mvg mike

Heel doelgericht, je wordt uitgebreid op je fouten gewezen

Heb er veel van geleerd en mijn examen in 1 keer gehaald! Je kan een oefen examen maken zoals het in het echt ook gegeven wordt. Als je fouten maakt kan je precies zien wat je fout hebt gedaan, waardoor je het de volgende keer niet meer fout doet. Al met al vind ik het een superfijn programma om je voor te bereiden op je theorie.

Toetsen zijn fijn maar credits systeem werkt matig

Ik klikte op een toets die ik al had gemaakt, omdat ik nog een overzicht wilde van wat ik fout had gedaan. Kostte me gelijk een credit. Vind ik wel raar dat er niet een waarschuwing voor wordt gegeven. Bovendien doet het creditssysteem onder aan een systeem waarbij je gewoon een tijdslot krijgt en onbeperkt toetsen kan maken. De toetsen zelf waren wel fijn

Beste Darren, Je krijgt wel degelijk een waarschuwing dat je een credit gaat gebruiken als je een examen start. We zullen eens gaan kijken of het misschien duidelijker moet. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Lijkt totaal niet op de cbr examens

Ik vind dit totaal misleidend aangezien het totaal niet op het theorie examen lijkt dus vandaar de 1 ster . Hopelijk in de toekomst voor andere mensen moet het echt wel aangepast worden

Beste Marcel, We zijn eigenlijk een beetje verbaasd over het feit dat je het TOTAAL niet vindt lijken op het echte CBR examen. Uiteraard krijg je bij het CBR niet precies hetzelfde examen, maar ik denk dat examencentrum nagenoeg gelijk is en anders heel dicht in de buurt zit. Overigens horen we dit van veel andere gebruikers ook (zie de andere beoordelingen). We zijn dan ook ontzettend benieuwd naar je onderbouwing wat bij ons dan totaal zo anders is. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Ik vind het handig om veel vragen te oefenen. Daar zijn deze examens erg goed voor. Persoonlijk vind ik het jammer dat je geen 20 vragen kunt kopen. Ik vind best aan de prijzige kant. Maar ik hoop dat het mij gaat helpen.

Erg fijn om mee te leren/oefenen

Eerst zelf geleerd en daarna toegepast dmv het maken van veel van deze examens. Daardoor ook weer geleerd van fouten.

Gewoon duidelijk en goed

Helemaal top! 1 tip: misschien iets toevoegen dat je moet bevestigen of je je credit ook echt wilt uitgeven aan het examen waar je op gedrukt hebt, want ik wilde mn resultaten van een eerder examen even bekijken, maar toen had ik er opeens weer voor betaald. Misschien ook beter als je examens die je eerder “gekocht” hebt, daarna gewoon gratis steeds opnieuw kan maken.

Een leuke website en helpt voor exame, Maar soms loopt de website vast maar voor De rest is het top.

Ik heb veel geleerd van jullie website, dat heeft mij veel geholpen voor me komende theorie examen hartelijk bedankt top Website.

Erg fijn oefenen met vragen die je goed voorbereiden

Vragen die lijken op die van het CBR. Wel aan de dure kant.

100% hetzelfde als bij het cbr

Ik heb 5 examens gemaakt en deze verliepen allemaal vrij gemakkelijk. Op het cbr aangekomen sloegen de zenuwen wel echt in. Toen ik mocht beginnen met het examen viel alle stress weg, het was namelijk precies hetzelfde als thuis achter de laptop. Dik geslaagd!!!

Goede toetsen om te oefenen.

Het was niet te duur en de toetsen waren goed om te oefenen.

Ik was er wat eerder en werd daardoor meteen doorverwezen naar de ruimte waarin de test werd afgenomen, maar ik had eigenlijk gepland om nog even wat dingen door te nemen. Hierdoor begon ik eerder dan verwacht en gepland.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl