Zonder examencentrum had ik mijn theorie nooit in 1 keer gehaald!

Erg fijn dat de oefenexamens hetzelfde zijn opgezet als het echte CBR examen.

Ben er door geslaagd dus top

Kwamen wel wat vragen in voor waarvan ik dacht hoe moet ik dit weten, zoals over kinderstoeltje hoe die bevestigd wordt of iets. Maar verder hebben de soorten vragen enorm geholpen en er toe geleid dat ik me theorie examen gehaald heb.

Het is een heel fijn programma. Het komt qua vorm overeen met het echte CBR examen. Hierdoor staan er geen verassingen meer te wachten als je de examen zaal binnen loopt.

Goede voorbereiding voor echte examen

Ik had eerst een pakket gekocht op theorie.nl en veel vragen klopte, maar er waren ook een paar vragen erg onduidelijk, veel typfouten etc. Toen ben ik naar jullie site gegaan en bij jullie credits gekocht en het ziet er een stuk beter uit! Lijkt bijna op het echte examen. Duidelijke vragen en duidelijke meerkeuze vragen. Ik ben super tevreden over jullie werkwijze en ook heel fijn dat er wordt gekeken wat je beter moet gaan oefenen en wat je al beheerst. Overal super tevreden!

De reservering ging snel en goed en de reactie na betaling ook goed, De praktijk weet ik nog niet dit moet nog volgen.

Geweldig in 1 maand 80 examens gemaakt direct geslaagd

op eerste gezicht lijkt het aan de dure kant maar absoluut het geld waard realistische vragen die je ook op het examen krijgt die aardig op mekaar lijken. Beter iets meer aan een betrouwbare site uitgeven dan keer op keer opnieuw examen. Ik had bij onderdeel 1 op het cbr examen 20 goed onderdeel 2 , 12 goed en onderdeel 3, 26 goed. Ik heb dit te danken aan deze site, bedankt

heel goed met examens. Jammer dat niet alles bijgewerkt is qua snelheden op de snelweg

Beste Marion, Dat willen we graag even verduidelijken. We krijgen hier vaker vragen over. In tegenstelling tot wat de meeste gebruikers van onze examens denken, is de maximumsnelheid (en de wet) NIET gewijzigd! De maximumsnelheid op een autosnelweg is nog steeds 130 km/u, anders mocht je 's nachts ook niet 130 rijden immers. Het enige wat is veranderd, is dat de overheid overal het bord A1 - maximumsnelheid 100 km/u met daaronder een onderbord 6:00 uur - 19:00 uur heeft geplaatst. En soms ook een bord 120 voor overdag. De regel is dus nog steeds dat de maximumsnelheid op een autosnelweg 130 km/u is, TENZIJ door borden (of elektronische signalering) anders aangegeven (https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBR0004825&hoofdstuk=II&paragraaf=8&artikel=21). Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Was heel fijn om te oefenen met goede examens, merkte alleen wel dat soms de zelfde vragen in verschillende examens zaten. Hierdoor voelde ik mij niet altijd even voldaan met mijn scores, maar was over het algemeen zeker een 8,5!

Goede voorbereiding op het CBR examen, een aanrader!!

Goede voorbereiding op de strikvragen die tijdens het CBR examen ook gesteld worden!

Ik vind het echt goed

Fijne ervaring

Veel examens die aan elkaar worden aangesloten om zo foute antwoorden te herhalen zodat je ze uiteindelijk goed hebt.

Een dag 50 examens gedaan voor de motor. Volgende dag meteen theorie gehaald. Super duidelijk en vrijwel exact hetzelfde als de echte examens!

Lessen warren leuk en leerzaam voor het examen

Vergelijkbaar met cbr examen

Ik heb ontzettend veel aan deze proefexamens gehad. De examens zijn gelijk aan het examen wat je echt zal gaan krijgen. Heb mijn examen mede door examencentrum in 1 keer gehaald!

Goed, ermee geslaagd

Super om te gebruiken en fijn om te gwbruiken, lijkt in 1ste instantie duur maar dat valt erg mee. Geen 10 want je krijgt af en toe den vraag die er helemaal niet toe doet of die je niet hoeft te weten en niet op je examen gaat krijgen. Maar dat zijn er niet veel. Voor de rest goed voor het leren van je theorie

Prima om te oefenen

Goed werkende site om je theorie boordde brommer te oefenen. Je koopt per credit dus heel overzichtelijk. Wel jammer dat je niet het gemaakte examen met je credit opnieuw kan doen, om van je fouten te leren.

Ochtend geoefend

Na 1.250 vragen in 1 x geslaagd voor motortheorie!

Motor theorie gehaald

Nadat ik op een andere site de theorie heb geleerd en oefen examens had gemaakt was ik er niet volledig gerust op dat ik goed voorbereid voor het examen was. Daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam examen centrum naar voren met goede reviews. Ik heb een dag voor mijn theorie nog 20 examens geoefend. Omdat deze examens overeen komen met het theorie examen van het CBR heb ik het gehaald.

Niet goed, kan niet meer inloggen. Heb een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord.

Niet echt goed voor het geld.

Beste Paul, We hebben geen e-mailbericht van je ontvangen en op ons e-mailbericht naar aanleiding van je beoordeling heb je niet gereageerd. We nodigen je nogmaals graag uit om een bericht te sturen naar helpdesk@examencentrum.nl. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Erg geschikt om te oefenen voor je examen

Oefen examens zijn vergelijkbaar met het officiƫle examen. Zelf heb ik gebruik gemaakt van examencentrum voor mijn motor theorie.

Goede uitleg bij de vragen

Erg leerzaam en makkelijk om te oefenen. En identiek aan het examen bij het cbr, waardoor ik in 1 keer geslaagd ben

Het manier hoe de vragen worden gesteld als bij CBR

Goeie site om mee te oefenen realistisch zo als bij CBR. Ik heb veel eruit kunnen halen, Top site !!!

Mijn ervaring is metalwerken

Mijn ervaring is metalwerke en berops verschijlen leren

Fijne site, betaling verliep echter niet goed.

Veel realistische examenvragen. Echter kocht ik 10 credits en die stonden niet gelijk bijgeschreven. Toen nog 5 gekocht en toen, had ik plots 15 (teveel) Examen gehaald !

Duidelijk, realitische oefenexamens. Motor theorie zo gehaald

Gewoon duidelijk, geen onzin.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl