Fijne examens

Jullie hebben de beste oefentoetsen, ze lijken precies op het echte examen. Ook de uitslag is erg overzichtelijk. Het is alleen wel jammer dat, ondanks dat je betaald voor een examen, je het maar 1 keer kan maken/inzien. Het zou fijn zijn als je hem meerdere keren kunt oefenen, aangezien je er wel geld voor betaald hebt.

Super duidelijk en simpele bediening.

Alles werkt goed, goede bediening, goede behandeling van de stof.

Lijkt precies op het echte cbr examen

Ik ben 3x gezakt (gewoon geleerd met boek en cd) Voor de 4e x alle examens van examen centrum gedaan en geslaagd !!! De vragen hier bij het examen centrum vond ik lastig maar het zijn wel precies dezelfde vragen als bij het cbr. Heel goed leermiddel!

Goede oefeningen

Het is dezelfde software die ook het CBR gebruikt.

Duidelijke en leerzame omschrijvingen van waarom een vraag goed of fout beantwoord was. Ook zonder theorieboek kom je zo een hoop te weten. Binnenkort maar eens op gaan :-)

Ik vond het heel fijn om met deze site te werken. De uitleg bij fouten gaf mij goede inzicht. Na 2x gezakt te zijn deze site gevonden. 10 testen gemaakt op de dag van het examen en geslaagd.

Werkt niet

Wat ik ook probeer hij typt niet als ik wil inloggen beetje jammer als ik er geld voor heb betaald.

Ik ben niet optimaal tevreden, de examens zijn wel goed

Ik vind het vervelend dat je credit zomaar weg gaan als er staat ‘credit wordt hergebruikt’ je gaat er dan vanuit dat je hetzelfde proefexamens nog eens kan maken. Ook kan je later niet meer terug om je fouten te bekijken

Nie aanraden

Ik ben niet tevreden. 10 euro weggegooid. Kwam een vraag tegen of een brommobiel een broomfiets op 3 of 4 wielen is of een motorvoertuig. Natuurlijk had ik antwoord 2 gegeven dus motorvoertuig. En? Niet goed, het is een broomfiets. Niet waar! De vragen die ik heb gemaakt op jullie webstie kwamen niet op het examen. Ik ben bij dat ik een betere cursus snel had gevonden, jammer genoeg 10 e weggegooid bij dat website van jullie. Met vr gr.

Beste Wiktoria, Wat is een brommobiel? -> Een brommobiel is een bromfiets op meer dan twee wielen, zie https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBR0004825&hoofdstuk=I&artikel=1&z=2019-07-01&g=2019-07-01 onder 'brommobiel' Valt een bromfiets onder de motorvoertuigen? -> Zie vorige link maar dan onder 'motorvoertuig'. Een motorvoertuig is een gemotoriseerd voertuig BEHALVE een bromfiets ... Kortom een brommobiel is GEEN motorvoertuig. Waarom moet je dat weten? -> Omdat sommige borden/regels wel of juist niet gelden voor een bromfiets en/of een motorvoertuig. Gelukkig dat je een 'betere' cursus hebt gevonden die wel de 'juiste' uitleg gaf... Met vriendelijke groet, Team examencentrum

Goed kunnen oefenen

Goed kunnen oefenen, met goede vragen en op een goed werkende site

Goede site

Mijn ervaring is dat mijn kennis om zo te leren goed is wat mijn moeder doet

Te moeilijk

Hier op examencentrum bleef ik maar zakken voor autotheorie, maar ik ben in het echt met ruim voldoende geslaagd

Beste Anne, Had je het liever andersom gehad: op examencentrum.nl wel geslaagd en bij het CBR niet? In ieder geval heb je je doel bereikt en ben je geslaagd voor het theorie-examen. Gefeliciteerd! Succes met de praktijk. Team Examencentrum.

De examens komen exact overeen met de vragen bij het CBR!!!! In één keer geslaagd.

Een goede ervaring

Alles verliep goed

Jammer dat ik een credit kocht en alleen de eerste examen kon maken en die al gratis was?🤐

Ik kocht een credit van 1.49 en ik dacht dat ik een andere examen kon maken dan die je al gratis kon maken.

Hoi Salim Moussa, Ik heb het even voor je nagekeken, maar je hebt met je credit theorie-examen 1 voor de auto geoefend. Dit examen is niet hetzelfde als het proefexamen (het proefexamen heeft maar een paar vragen). Examen 1 is een volledig examen waar je alleen toegang tot krijgt met een credit. Met vriendelijke groet, Team examencentrum.

De vragen die je krijgt zijn goed die krijg je ook zo bij cbr. Je staat minder voor een verrassing als je weet hoe het er aan toe gaat. Ik kwam pas bij de tweede keer uit bij jullie dus ik zou zeggen maak nog meer naamsbekendheid

Ik vond de examens erg goed. Ze zagen er precies hetzelfde uit als het echte examen.

Heel limited

Wel goede vragen om te oefenen maar hoe werkt het echt heel raar ,ik heb een pakket gekocht en na een paar uurtjes kon ik het niet meer gebruiken ! Het liefst dat ik ga een CD kopen veel beter . NOOIT MEER

Beste Dalia, Vervelend dat je niet tevreden bent. Ik heb het nagekeken en je hebt een 10 credits gekocht. Je hebt daarmee ook 10 examens geoefend. Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat er volgens jou niet goed is gegaan. Kun je dat misschien toelichten? Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Netjes, vriendelijk

Enige onduidelijke waren of en wanneer de kluisjes te gebruiken. Wellicht een instructie op de tafels of tijdens het aanmelden.

Beste Femke, Ik denk dat je examencentrum.nl verwart met de CBR locatie waar je examen hebt gedaan. Met vriendelijke groet, Team examencentrum.nl

Accomodatie goed, examens slecht

Het examen is bijzonder onrelevant qua reëel weggebruik erna. Het gaat niet meer om verkeersveiligheid en inzicht maar een verzameling stellingen wat niks te maken heb met dagelijks weggebruik. Het is een kwartje wat overeind staat en hopen dat het de goede kant op valt, er valt niet tegenop te leren. Accomodatie in Goes is verder goed te noemen, evenals het personeel wat aanwezig is, niks op aan te merken en dat is dan ook de enige reden waarom ik een voldoende geef, en mijn aanbeveling gaat dan ook echt alleen maar naar de locatie en niet naar de examens an sich

Beste vd Heiden, Ik denk dat je examencentrum.nl verwart met de CBR locatie waar je examen hebt gedaan. Met vriendelijke groet, Team examencentrum.nl

Erg goed.

Ik heb mijn theorie gehaald mede dankzij Examencentrum.nl. Ik heb een boek gebruikt en heb bij een andere site krediets gekocht, en vragen die niet in de buurt van het CBR komen. Toen na gezakt te zijn kwam ik deze site tegen, de vragen komen heel dicht in de buurt de layout is zo goed het zelfde en de uitleg is enorm duidelijk. Ik raad examen centrum echt aan als je theorie gaat leren, ik heb er veel aan gehad.

Heel goed en heel representatief met het echte examen.

Het echte examen ging precies hetzelfde als de oefenexamens. Je kon per oefenexamen kopen en hoefde daarom niet gelijk een groot pakket te kopen, dat was heel fijn. Verder waren het goede vragen en veel variatie. Soms was een vraag hetzelfde, maar dat had ik volgens mij ook bij het echte examen. Ik ben geslaagd dus dat is heel fijn!

Dit had ik eerder moeten weten , top top top !!

Helemaal geweldig, betere voorbereiding van het examen kan ik mij niet voorstellen. Het maakt je vertrouwelijk met de manier van hoe het werkt bij het cbr , zeer zeker voor mensen die zoals ik 30 jaar geleden voor het laatst bij het cbr voor een theorie examen zijn geweest, het is toch heel vreemd hoe het dan nu werkt. Bij twijfel is dit de oplossing!!!

Goede examens

Goede theorie examens voor de brommer. Alleen jammer dat er maar 10 stuks zijn

Slechte ervaring

Je kan maar een keer je examen maken en niet twee zoals alle theorie siten

Beste Soufiane, Elke website heeft natuurlijk zijn eigen manier van werken en prijzen. Wij besteden de uiterste zorg aan het maken en samenstellen van onze oefenexamens. En dat kost nu eenmaal (veel) tijd en dus geld, waarvoor wij een vergoeding per examen vragen. Je vergelijkt ons met (kennelijk) goedkopere websites, maar de meeste websites hebben oefenexamens van slechte kwaliteit, welke volstrekt niet overeenkomen met de examens bij het CBR. Daarnaast biedt geen van de andere websites al de nieuwe theorie-examens auto aan die sinds 1 november 2019 worden afgenomen. Ik wil maar zeggen dat kwaliteit een prijs heeft en dat je goed moet uitkijken voor websites die je een fantastisch aanbod doen maar bedroevend slechte oefenexamens leveren. In ieder geval wens ik je wel succes met het halen van je theorie-examen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl