Heel goed en heel representatief met het echte examen.

Het echte examen ging precies hetzelfde als de oefenexamens. Je kon per oefenexamen kopen en hoefde daarom niet gelijk een groot pakket te kopen, dat was heel fijn. Verder waren het goede vragen en veel variatie. Soms was een vraag hetzelfde, maar dat had ik volgens mij ook bij het echte examen. Ik ben geslaagd dus dat is heel fijn!

Dit had ik eerder moeten weten , top top top !!

Helemaal geweldig, betere voorbereiding van het examen kan ik mij niet voorstellen. Het maakt je vertrouwelijk met de manier van hoe het werkt bij het cbr , zeer zeker voor mensen die zoals ik 30 jaar geleden voor het laatst bij het cbr voor een theorie examen zijn geweest, het is toch heel vreemd hoe het dan nu werkt. Bij twijfel is dit de oplossing!!!

Goede examens

Goede theorie examens voor de brommer. Alleen jammer dat er maar 10 stuks zijn

Slechte ervaring

Je kan maar een keer je examen maken en niet twee zoals alle theorie siten

Beste Soufiane, Elke website heeft natuurlijk zijn eigen manier van werken en prijzen. Wij besteden de uiterste zorg aan het maken en samenstellen van onze oefenexamens. En dat kost nu eenmaal (veel) tijd en dus geld, waarvoor wij een vergoeding per examen vragen. Je vergelijkt ons met (kennelijk) goedkopere websites, maar de meeste websites hebben oefenexamens van slechte kwaliteit, welke volstrekt niet overeenkomen met de examens bij het CBR. Daarnaast biedt geen van de andere websites al de nieuwe theorie-examens auto aan die sinds 1 november 2019 worden afgenomen. Ik wil maar zeggen dat kwaliteit een prijs heeft en dat je goed moet uitkijken voor websites die je een fantastisch aanbod doen maar bedroevend slechte oefenexamens leveren. In ieder geval wens ik je wel succes met het halen van je theorie-examen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Ik heb niet erder gehad

Ik heb geen ervaring?

Goede website

Goeie oefenexamens

Matig

Teleurstellend. Wij geven al Zo veel geld uit aan theorieboeken, nu moeten jij ook credits kopen om maar een examen te kunnen afleggen. Er is maar een (halve) examen voor gratis. Dat vindt ik niet eerlijk.

Beste Santi, Maar wij kunnen het toch niet helpen dat je al heel veel geld bij iemand anders hebt uitgegeven aan theorieboeken? Waarom zouden wij de examens gratis moeten aanbieden? Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Ging allemaal vlot en fijn dat je gewoon kan parkeren

Zonde van je geld

De vragen zijn expres heel moeilijk. Maar dat is ook gelijk het verdienmodel van dit bedrijf. Je haalt het vaak niet met deze examenvragen, daardoor ga je twijfelen en blijf je bundels kopen. Ik ben voor mijn theorie in een keer geslaagd, maar door dit medium dacht ik niet dat ik het zou halen.

Niet so lang,10 dagen

👍🏻

Super handig en leerzaam

Het is programma is snel en geeft uitleg als het antwoord fout is hierdoor leer je veel. Alleen zouden ze het nieuwe programma dat per 1 november in gaat beter ook kunnen voeren want nu oefenen ik anders dan dat mijn examen straks is

Beste Quinty, Volgende week komen er 50 geheel vernieuwde theorie-examens op te staan die helemaal zijn zoals de CBR theorie-examens vanaf 1 november 2019. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Goede oefenexamens!

Eergisteren 5 examens gemaakt, een goede en realistische voorbereiding op het echte examen. Gisteren geslaagd!

aan 10 lessen heb je al genoeg

voor mijn theorie motor A had ik alleen 10 oefenexamens nodig en niet meer. in de officiële theorie toets kwam elke vraag die ik had geoefend weer terug naar voren.

Precies de vervelende vragen die ik nodig had

Het was heel fijn om met Examencentrum te werken

Het was duidelijk en constant en het heeft me echt laten zien waar ik stond.

Was goed

...

Hele fijne toetsexamens, goede voorbereiding op het CBR examen

Goede voorbereiding, jammer dat je eenmaal afgesloten niet meer terug naar de vragen kan. Je betaald er immers voor. Dat zou nog een verbetering zijn.

prima site, jammer van de antwoorden na inleveren

goeie site, alleen jammer dat je na het inleveren van de toetsen nooit meer de vragen met antwoorden in kunt zien. zou het zelf fijn vinden om vlak voor mijn echte theorie nog even mijn foute antwoorden te belijken.

Beste Juul, Na afloop van een examen kun je op de vakjes klikken en dan kun je de vraag nakijken. Je krijgt er dan zelfs een uitgebreide motivatie bij. Met vriendelijke groet, Team examencentrum

ruim aanbod, makkelijk in gebruik

Leerzaam

Het vele oefenen heeft me heel erg geholpen

Erg handig

Erg fijn