Sluit perfect aan

De examens bevatten relevante vragen die zeker vergelijkbaar zijn met het echte examen. Ik had 20 examens gekocht en geen theorielessen gevolgd en daarna in 1x geslaagd.

Goed om te oefenen. Is iets fout dan krijg je duidelijke uitleg. Zo leer je snel en goed voor het examen

Dankzij jullie mijn theorie-examen gehaald!

Ik heb 15 oefenexamens gemaakt en de vragen lijken de stof van het theorie-examen goed te omvatten. Met minder examens had ik het echter niet gered. Hier en daar miste ik wat achtergrondinformatie in de feedback op foute vragen, maar over het algemeen heel tevreden! Het was mijn geld meer dan waard.

goede voorbereiding op het examen

Heel fijn dat ook er ook uitleg wordt gegeven bij het juiste antwoord op alle vragen. Zeer leerzaam !!

Super goed

In 1x geslaagd met behulp van oefenexamens die sprekend lijken op de officiele cbr theorie examen.

Ik beveel dit kenniscentrum aan voor een ieder die zijn theorie wilt behalen. De vragen zijn veel pittiger dan het echte examen. Dit lijkt demotiverend maar tijdens het echte examen zul je merken dat het eigenlijk best simpel is en beter voorbereid bent.

Goede voorbereiding

Eerste keer theorieexamen motor niet gehaald, kende het hele boek dat ik had uit mijn hoofd en had oefenexamens gedaan van ANWB. Tweede keer, nadat ik tien oefenexamens van het Examencentrum heb gedaan, wel gehaald.

Goede examens

Ik heb via veel verschillende sites examens geoefend, maar deze kwamen het beste overeen met het CBR. Helemaal top!

Borden geleerd en hierop verder 41 examens gemaak en dat was genoeg om in 1 keer te slagen Top top top‼️

Goede voorbereider.

De examens lijken erg op de examens van hert cbr en het is zeker een goede aanrader!

Professioneen en vergelijkbasr met CBR

Prettig om mee te werken en lijkt erg op het CBR examen.

Door meerdere examens te doen kon ik er lekker in komen en was het definitieve examen bij het CBR een eitje! Ik raad het aan iedereen in mijn omgeving aan om deze site zeker te gebruiken.

Geslaagd door examencentrum!

Je doet er gaat aan om een theorieboek aan te schaffen en deze goed door te nemen. Maar zonder online examens maken, zou ik het niet hebben gehaald.

Hele fijne begeleiding en duidelijkheid

Net als een echt examen. Netjes up to date! Ik heb hier heel veel van geleerd, de foute antwoorden duidelijk toegelicht.

Theorie gehaald in 1x!!

Toen de theoriecursus van mijn eigen rijschool eruit ging heb ik gekozen voor 10 examens van examen centrum. Nu ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn theorie!

Goede voorbereiding!!

Examens waren veel moeilijker als de oefenexamens op andere sites. Dit geeft je een beter beeld van de werkelijkheid.

Prima, ben geslaagd dus ik ben tevreden.

Heel fijn om te oefenen maar er zaten ook een hoop vragen tussen die op het echte examen niet zouden komen en dat leverde mij een hele hoop stress op.

Beste Shanique, Wij hebben geen vragen over wetgeving die niet ook in het CBR theorie-examen kan voorkomen. Een CBR examen is natuurlijk een steekproef. Het kan daarom best zo zijn dat je bij ons in de proefexamens vragen krijgt over wetgeving die je nu net niet in jouw CBR theorie-examen krijgt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

vlekkeloos.

alles goed geregeld.

Erg fijn systeem met betaalbare oefeningen

Erg fijn systeem met betaalbare oefeningen

Heel fijn oefenen! Geslaagd!

Heel fijn oefenen! De lay-out is precies het zelfde als bij het CBR, dat was heel handig.

Zeer slecht

Na het maken proefexamen kon ik niet meer zien wat ik fout heb gemaakt, en werd verder geen uitleg gegeven. De nadruk ligt alleen bij geld verdienen door credits te verkopen. ECHT ZEER SLECHT!

Beste AB, Bovenaan de pagina met examens staat een film met uitleg en voordat je het gratis proefexamen start kom je ook op een pagina met uitgebreide uitleg. Deze heb je waarschijnlijk niet bekeken en gelezen. Na afloop van elk examen kun je elke vraag oproepen en krijg je een zeer uitgebreide uitleg bij de vraag. Jammer dat je ook niet even contact gezocht hebt met ons, dan hadden we je dat eenvoudig kunnen aangeven en je een gratis credit kunnen geven zodat je het nogmaals kon proberen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Super handig om te checken of je klaar bent voor het examen

Alleen de stof uit het boek leren is niet genoeg. Door deze proefexamens te maken weet je precies wat je kan verwachten en loop je fluitend door het examen heen

Super goed

Ik vond het super fijn. Goede uitleg en veel keuzes en aanbod aan examens. Ik heb er 1 gemaakt nu( helaas gezakt) maar er was goede uitleg bij de antwoorden en een goed systeem om te kijken wat je moet leren.

Super voorbereiding

Precies gelijkend met het officiële theorie examen. Ook heel prettig is de mogelijkheid om zo veel credits als je wil te kopen, zodat je niet achteraf met credits zit die je niet nodig hebt.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl