Geloof dat het zeker geholpen heeft.

Inmiddels ben ik geslaagd en dat heb ik met jullie hulp gedaan. Vond wel het examen bij het CBR veel moeilijker dan de proefexamens die ik bij jullie heb gedaan. Misschien waren het de zenuwen, wie zal het zeggen?! Ben in ieder geval blij met de groene duim!

De vragen en foto's zijn duidelijk, je krijgt ook duidelijke uitleg bij de fouten antwoorden , een aanrader

Goeie examens, die lijken op het echte examen!

Topp

Bevalt mij heel goed, Nadeel is als je een examen terug wil kijken dooie je gemaakt hebt kost dat weer een credit

Geen inzicht op reeds gemaakte oefenen examens

Cava

Oefening baart kunst!

Door meerdere proefexamens te oefenen kon ik het aantal motorexamen fouten in korte tijd reduceren tot 0. Met als eindresultaat ook een volledige score op het theorieexamen. Vragen en plaatjes zo goed als hetzelfde als op het echte examen. Erg handige site als je snel je theorie wilt halen. Top!

oude regels van het verkeer

erg slechte foto's en oude regels die nu niet meer gelden. ooit nog aan gelaten om hier nog wat extra geld mee te verdienen

Positief

De site werkt goed en zegt wat je fout doet. Ook wijst deze een examen aan die je daarna ook nog kan maken. Het enige nadeel is dat er maar 60 examens zijn.

De vragen kwamen niet overeen

Na veel oefenen, lees credit gekocht dus veel geld uitgeven niet het gewenste resultaat. De vragen kwamen niet overeen. Veel vragen ook die los staan van de vragen op de oefen examens Niet zoals verwacht.

duidelijke vragen en animaties

Heb veel steun gehad aan de examens. Ik zou ze iedereen aanraden.

Niet goed

Looking back at exams I already bought after closing them should be possible

Vraag

Ik ben voor mijn scootertheorie op het cbr voor het eerst jammer genoeg gezakt met 18fouten. Werd zenuwachtig en was minder goed voorbereid. Maar als ik zo kijk naar de toetsen die ik heb gemaakt. Zien deze er veel moeilijker uit. Is dat zo omdat als je nu slaagt dat je de cbr examen makkelijker haalt?

Komt beste overeen met het CBR theorie examen.

De vragen van het CBR blijven me verbazen. Helaas kan je je daar nooit helemaal op voorbereiden. Maar met examencentrum kom je erg dicht in de buurt!

heel vervelend bijna allen examens die ik had gemaakt was er een technisch storing en kon die niet

Heel slecht, elke keer als ik een examen maakte was er een technische storing en had daardoor niks aan want ik wist niet wat ik fout had echt geld vepspilling

Komt niet overeen met cbr

De examens komen njet overheen met xe examens van het cbr.

goed maar duur

het is precies zoals het echte theorie examen, maar ik vind het net aan de dure kant.

Echt super vrezelijk

Alle vragen zijn echt super vals en gemeen. Sommige antwoorden van hun examen stof kloppen niet eens en waren gewoon fout. Echt niet je geld waard. Het originele theorie examen is VEEL makkelijker dan deze vreselijke vragen.

Goede voorbereiding voor examen

1 van de beste websites om oefenexamens te leren, hele goede analyses maar alleen jammer dat je jouw gemaakte oefenexamens niet terug kan zien.

Werkt perfect gelijk geslaagd

Ik ben de avond voor mijn examen begonnen met oefenexamens doen en ik heb er in totaal 6 gedaan en het werkt echt super. 10/10 would recommend.

Een goede voorbereiding op het CBR examen

Deze oefen examens komen het beste overeen met de examens van het CBR. Je krijgt bij iedere vraag een goede toelichting. Prijs is paar cent duurder als andere oefenexamens maar dit is het wel waard.

gekochte credits waren weg

Ik had 10 credits gekocht, maar na 2 oefenexamens stond er dat ik er geen meer had.

Oke

Moesten zelf onze naam zoeken op de computer..ivm coronatijd niet handig dat je dan dicht langs mensen op schermen moet kijken of je naam ergens staat.De koffie was wel erg lekker .

De tests hebben niets te maken met het echte examen en zijn niet vergelijkbaar.

Ik heb met theorieexamen.nl gewerkt en ik heb je toetsen opgelost, maar je toetsen waren alleen maar vervelend en demoraliserend. onnodig moeilijk. Ik ben in één examen geslaagd met theorieexamen.nl. je pagina leert niets. mijn geld verspild.

Prettige manier van oefenen, hier en daar wat foutjes

Het is fijn dat er wordt aangegeven welk examen je nu moet gaan oefenen om de dingen die je nog moeilijk vind te kunnen oefenen Soms geeft de site aan dat je 0 credits hebt, terwijl dit niet zo is. Als je dan opnieuw inlogt is dit opgelost. De eerste keer ben ik gezakt voor mijn examen, maar nadat ik met deze site heb geoefend, heb ik het wel gehaald.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl