Ben heel tevreden met examencentrum

App werkt goed en een duidelijke uitleg Wel jammer als je een tweede keer het zelfde proefexamen doet ook 1 credit kost Maar een prima manier om te oefenen

Goeie oefeningen

Goede oefeningen, erg duidelijk.

bem ik nog steeds aan het leren voor de motor theorie exam.ik vind heel interesant louk.

lezen en begrijpen is beetje mooilijk voor mij maar gaat in goede kant.

Goed en kwaliteit

Wekt super mooi alleen jammer dat je je fouten niet altijd op elk gewenst moment kunt inzien.

Voor oefenstof goed

Verder ben ik zeer tevreden alleen jammer dat ik examens die ik heb gemaakt niet later nog eens terug kan kijken

Prima om alles te leren

Vragen worden vanuit alle kanten gesteld. Daarom kun je op alles voorbereid zijn.

Leerzaam, maar te veel uitzonderlijke vragen

Ik had het idee dat er in elk oefenexamen vrij veel vragen zaten waarvan ik de antwoorden niet kon kennen op basis van mijn theorieboek. Ik kreeg zulke vragen niet tijdens het daadwerkelijke examen. Waten de vragen wel realistisch genoeg, vraag ik mij dan af...?

Beste Caroline, Onze vragen worden gemaakt op basis van het theorie-examenplan van het CBR (https://www.cbr.nl/nl/voor-rijscholen/nl/inhoud-theorie-examen-auto-motor-en-bromfiets.htm). Deze is weer gebaseerd op Nederlandse en Europese wetgeving. In dit plan staat precies welke stof wordt bevraagd. Natuurlijk krijg je niet alle stof in één CBR theorie-examen, het examen van het CBR is slechts een steekproef uit de complete theoriestof. Maar je kúnt de vragen wel degelijk krijgen. Waarom die stof niet in je theorieboek stond weet ik niet. Ik weet niet welk boek je hebt. Er zijn betere en slechtere boeken. Op de website van het CBR staan een aantal gerenommeerde uitgeverijen (https://www.cbr.nl/nl/rijbewijs-halen/motor/theorie-examen-motor/leren-en-oefenen.htm). Onze voorkeur gaat uit naar Lens Verkeersleermiddelen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Goede vragen en veel afwisseling

Veel kunnen oefenen

Veel vragen kunnen oefenen en wanneer fout bijna altijd duidelijke omschrijving. Ik kan alleen slecht vinden HOE/WAAR ik kan oefenen om inzicht te verbeteren. En ik zou af en toe remmen / gas loslaten iets beter uitgelegd zien. Daarnaast werd ik vaak uitgelogd en werd mijn 'geadviseerde' toets niet onthouden wanneer ik het volgende oefen moment weer begon. En misschien bij sommige antwoorden de feedback ook voor omgeving Amsterdam geven (daar zit het met brommobielen anders dan in de rest vh land)

Er staat nergens theorie

Het zou fijn zijn als jullie ook theorie beschikbaar hadden. Dan hadden jullie abonnees theorie en examen in 1

Werkt prima

Flink wat examen geoefend en in een keer geslaagd

Prima maar niet geslaagd

Leerde er wel wat van maar door veel dezelfde vragen leer je niks nieuws

TOPPIE

Ik heb heel veel aan jullie examen vragen gehad, zeker met mijn dyslexie, het boek heb ik nagenoeg niet meer nodig gehad. De vragen die je fout maakte kon je later terugzien en de uitleg erbij was super goed. Mede dankzij jullie heb ik het examen goed afgerond en ben geslaagd. Ik zou het zeker aanraden bij anderen...het was top. Ik heb zelf het gehele pakket genomen van 50 examens. echt een aanrader. Gr. William D

Geslaagd!!

De beste......

Meerdere oefensites gehad,maar deze is gelijkwaardig aan het echte examen.

Hele fijne site om op te oefenen

Ik was al 1 keer gezakt voor me theorie. Toen heb ik besloten om online te oefenen en heb via deze site gedaan het is helemaal niet heel duur en heel veel vragen komen voor in je theorie examen. Heb uiteindelijk me examen gedaan en ben geslaagd het is echt een goeie site.

super fijn oefenen

goede vragen, CBR examen is net iets anders.

Na het lezen van een boek, heb ik 10 oefenexamens gemaakt. bij 7/10 was ik geslaagd. op het examen zelf ben ik ook geslaagd. wel viel het mij op dat in het examen van het CBR de helft van de vragen niet zijn voorgekomen in mijn oefenxamens. terwijl ik tijdens de oefenexamens sommige vragen wel 4 keer heb gehad.

Eigen antwoorden worden veranderd

Totaal 3 credits gekocht. Mijn vragen voordat ik hem ging inleveren 3x nagekeken of ik het goed had gedaan. Eerste oefen examen niet geslaagd jammer, maar daarvoor oefen je. Tweede oefen examen gemaakt, het viel op dat mijn antwoorden zijn veranderd. Derde oefen examen, antwoord genoteerd met de vraag op een blaadje. Hebben ze een ander antwoord aangevinkt... Na het inleveren zijn mijn antwoorden veranderd in een antwoord dat ik niet heb aangevinkt! 6 antwoorden in totaal. Met die 6 antwoorden was ik geslaagd geweest. Heel jammer dit.

Beste Wenshi, Ik kan je resultaten helaas niet nakijken omdat ik geen account met jouw e-mailadres in ons systeem kan vinden. Ik ben namelijk benieuwd of je wel een up-to-date browser gebruikt, omdat dit -voor zover ons bekend- bij niemand anders voorkomt. Kun je ons toezenden welke browser en welke versie daarvan je gebruikt? Dan gaan we het zelf proberen met dezelfde configuratie om te zien of jouw probleem ook bij ons optreedt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Moelijk worden

Jullie maken het moelijk dan het al is je moet het wel kunnen begrijpen Jammer kan beter ook voor mij Dank u vriendelijk

Taking my credits without consent

The questions in exam were good but somehow more difficult than the reality. But it is good i learned more. Very disappointing program where the teat exam kept rolling further even though i am no longer on the tab of the site. I bought 10credits. I used 6 credits and i stopped (but not closing the tab). 1.5hrs later my credits were finished!

Hi Skarleen, Your session timed out after 1,5 hours and you were logged out automatically. Your credits are still available and you can use them by logging in again. Best regards, Team Examencentrum

Heel fijn

De examens hebben er voor gezorgd dat ik ben geslaagd. Ik ben super tevreden met de service en de prijs. Ik zal dit zeker aanbevelen.

Ik heb versterking nodig in mijn geheugen

Kunnen jullie mij niet oefenen

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl