Verkeers examens zijn natuurlijk nooit zo leuk,

Ziet er goed uit zoals bij het CBR kwa systeem etc. - zelf vind ik dat er veel vragen tussen zitten die meer met andere voertuig te maken hebben. - veel randgevalletjes waar onduidelijk is waardoor de geschetste situatie mogelijk te beoordelen zijn. Kortom, prima shitexamen leerstof en ben erg tevreden met deze narigheid en het lage zelfbeeld, waar je achteraf op getrakteerd wordt.

Uitstekende voorbereiding op het theorie-examen

Met examencentrum heb ik mij in 1 dag weten klaar te stomen voor het theorie-examen. Door de uitgebreide omschrijvingen bij mijn gegeven antwoorden per examen, wist ik mij veel sneller in te lezen in de materie tov het lesboek. Daarnaast was de structuur van de oefen examens exact hetzelfde als het theorie-examen, waardoor ik precies wist wat mij te wachten stond.

Erg goed

Ik heb mijn examen in één keer gehaald. Ik heb (naast mijn theorieboek) zowel theorie.nl (25 proefexamens in de week voor mn echte examen) gebruikt als examencentrum.nl (5 proefexamens de dag voor mijn echte examen) en ik vond laatst genoemde het beste. Waarom: 1) De interface en getoonde plaatjes van examencentrum komen bijna 1-op-1 overeen met de interface/plaatjes van het CBR. 2) De vragen bij examencentrum zijn realistischer als je ze vergelijkt met de vragen op het CBR examen. Ik vond theorie.nl te veel aandacht leggen op alle hoofdrekensommen (volgafstand, reactieafstand, remafstand en stopafstand) waarvan ik er 0 kreeg op het CBR examen. 3) Ik vond het goede aan examencentrum dat ze suggesties doen voor de volgende te kiezen proefexamens gebaseerd op je resultaten. Ik heb die suggesties gevolgd. 4) Ik vond de uitleg bij goed en fout beantwoordde vragen op beide sites vergelijkbaar met een lichte voorkeur voor de uitleg op examencentrum. 5) Leuke van examencentrum vond ik persoonlijk dat je ook op examens terecht kunt komen die echt moeilijker zijn dan die van het CBR met hele specifieke detailvragen. Dat biedt meerwaarde voor degene die het leuk vind om meer te leren dan nodig is om je examen te halen. Ik had 2 fout op mn examen (vragen die niet in theorieboek werden behandeld nog op theorie.nl en examencentrum.nl) dus examencentrum als je interesse hebt neem dan maar contact op.

Ik ben blij met de oefeningen want dat is de voorbereiding voor mijn theorie examen die ik nog moet gaan geweldig top dankjewel. Ga zo door

Goede examenvragen. Binnenkort examen ga er vanuit dat ik met de kennis vanuit examencentrum wel zal slagen

Sluit aan bij het cbr examen

Zeer goed verlopen

Ben in één keer geslaagd voor met theorie-examen met allen fouten bij gevaarherkenning. Vond het echte examen een stuk makkelijker dan de oefen-examens bij jullie.

Goed en vlot, ondanks de storing op de terminals

9x online zaken 1x reallife slagen

Daags voor herexamen 10 credits gekocht. Na 9x online gezakt toch geslaagd in reallife 8-)

Theorie examen onnodig moeilijk

Het theorie examen is onnodig moelijk door de vraagstellingen, het lijkt soms een taaltest. Het theorie examen is ook veel moeilijker dan in de ons omringende landen als België en Duitsland. Gevolg is dat maar ca 30% de eerste keer slaagt. Zou dit in het reguliere onderwijs gebeuren dan zou er onderzoek komen en het examen worden aangepast. Het theorie examen in Nederland lijkt mij een verdienmodel.

Beste Johannes, Wij zijn niet het CBR, maar wij passen onze oefenexamens aan op het niveau van het CBR, zodat je zo goed mogelijk voorbereid op het examen komt. De totstandkoming van het (niveau van) het theorie-examen van de CBR wordt door de politiek bepaald en niet door ons. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Beste site om examenvragen te oefenen

Op meerdere sites oefenexamens gemaakt voor mijn motortheorie. Deze examens zijn veruit het meest compleet en vergelijkbaar met het cbr. De motivatie achter elke vraag is goed te begrijpen en ook de hele interface is bijna identiek aan het cbr. Kortom zeker de moeite waard.

Goed geregeld

Met Corona is het moeilijk om alles te regelen maar bij het cbr hadden ze het goed voor mekaar

Top proefexamens

Door goed kunnen oefenen op de site heb ik mijn theorie examen voor de motor in 1 keer kunnen halen.

Jammer

Ik had 3 credits en de volgende dag waren ze weg ?????

Beste Mahir El Haddouchi, Ik denk dat je vergeten bent in te loggen, want ze staan nog gewoon op je account. Jammer dat je onze helpdesk niet even een mailtje hebt gestuurd, dan hadden we je kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede manier om jezelf voor te bereiden op het examen

Pros: - Goede feedback bij de vragen - De opbouw van het examen is hetzelfde als de opbouw van het theorie examen van het CBR - Voldoende verschillende vragen - Soms moeilijkere vragen dan de vragen die je bij het CBR krijgt. Als je bij examencentrum slaagt, slaag je ook zeker bij het CBR - Als je 5 examens op een rij haalt, krijg je een gratis credit en dit blijf je krijgen tot je weer zakt - Als je een examen foutloos maakt (wat wel echt een uitdaging is en waar je dus eigenlijk niet vanuit hoeft te gaan dat je dat makkelijk lukt xD) krijg je ook een gratis credit - Snelle reactie op je vragen als je feedback geeft Cons: - Als je een examen afsluit, kun je later niet terug om de vragen nog een keer opnieuw door te lezen. Er komt alleen in je geschiedenis te staan of je bent geslaagd of gezakt, maar als je nog een keer wilt kijken welke vragen je fout had, dan moet je weer opnieuw een credit uitgeven en het examen opnieuw maken - Soms veel te gedetailleerde vragen die je op het CBR niet krijgt - De eerste 20 examens zijn zeer nuttig, daarna komen er steeds meer examens met vragen die je in de eerste 20 al hebt gehad of met hele gedetailleerde vragen die je niet zal krijgen op het CBR. Examens 40 t/m 60 zijn het "ergst" en zou ik persoonlijk alleen doen als je nog credits over hebt (het is wel gewoon alsnog een goede oefening, maar niet echt noodzakelijk) Hoewel ik niet alle vragen even goed vind, vind ik het zeker een aanrader! Ik heb zelf alle examens gedaan omdat ik nogal ambitieus was met het credits kopen en omdat ik uiteindelijk ook nog extra credits kreeg door foutloze examens te maken of 5 examens achter elkaar te halen (als ik zelf wat beter had gelezen dat je ook credits kon verdienen en als ik van te voren had geweten dat de latere examens meer detailvragen of meer vragen zou hebben die ik al in andere examens had gehad, zou ik er minder hebben gekocht). Door hier te oefenen ben ik in een keer geslaagd voor mijn theorie :D

Goede overzichtelijke site!

De examens die je krijgt zijn in mijn ogen erg goed, er zitten soms een paar vragen bij die ik nergens op vind slaan maarja. Fijn dat je ee duidelijk overzicht hebt na het examen wat je allemaal fout hebt gedaan en er ook een uitleg bij krijgt waarom het nou goed is. Wat ik zelf nog wel handig zou vinden is een verkeersbordentoets. Die zitten er nu soms wel tussen maar een apart examen zou ik handig vinden.

Beste oefening ever!

De vragen kwamen precies overeen met de echte examen vragen. Zelfs de plaatjes en manier van antwoorden. Top website. Klein puntje van kritiek; na iedere oefen examen werd ik steeds uitgelogd en moest ik opnieuw inloggen.

Fijn, maar niet compleet.

Het is fijn om examens op deze manier te oefenen. Er missen wel een aantal vragen tov het cbr.

Beste Chaneequa, We werken er dagelijks aan om vragen te vernieuwen, maar we kunnen er natuurlijk ook wel eens 'missen'. Daarom is jullie hulp heel belangrijk en roepen we jullie altijd op in zo'n geval de vraag of vragen door te geven. We ontvangen dan ook graag een bericht van je welke vragen jij denkt dat er bij ons missen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Duidelijk

Duidelijke examens met een duidelijke uitleg als je het antwoord fout of goed hebt

Ok

Het zou fijn zijn als je een selectie zou kunnen maken van de vragen die specifiek bij een examen onderdeel horen. Het is danmogelijk nog gerichter te trainen.

makkelijk, betaalbaar.

Ik was vergeten dat ik 13 juni mijn examen had, daar kwam ik de 11e achter. Dus ik heb in totaal 15 proefexamens gedaan en was de 13e geslaagd. geen centje pijn!

Goede experiment goede vragen

mijn ervaring in goede zin maar alleen sommige vragen was onnodig en detail. volgens mij is het onnodig

echt heel fijn en duidelijk !!!

Ik heb veel verschillende examens gekocht op verschillende sites en vond het bij jullie het fijnste. Kon zien wat ik fout deed en wat ik beter kon oefenen, heb mijn examen 2x niet gehaald en heb bij jullie 20 examens gekocht en ben met 0 fouten geslaagd deze keer, alleen maar door heel veel te oefenen en goed mijn fouten door te lezen en opnieuw te oefenen

Oefening baart kunst

Ik heb zo'n 20 oefenexamens gemaakt op jullie site en heb er in totaal misschien 6 gehaald (de laatste 6). Omdat het puur gaat om volledige examens kun je niet even een bepaald onderdeel (bijv. inzicht als je hier moeite mee hebt) maken. Dat maakt het wel een tijdrovend programma. Maar, als je beschikt over veel doorzettingsvermogen is het een geweldige tool om te oefenen voor je examen. De feedback die je bij elke vraag kunt lezen is heel fijn en daarnaast is het een prettig systeem dat je na het oefenexamen gebaseerd op je resultaten een passend examen aanbeveelt. Dit zorgt ervoor dat je van elk oefenexamen leert en een grote hoeveelheid vragen te zien krijgt. Mede dankzij deze site heb ik mijn theorie behaald! Bedankt!

Net zoals het echte examen

Ik ben heel blij dat ik 10 oefen examens heb gemaakt. Een aantal vragen kwamen terug op mijn motor theorie. Ze gebruiken hetzelfde format als het CBR examen. Het was zeker het geld waard!

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl