Fijn om te kunnen oefenen, lekker snel aan de slag.

Fijn om te kunnen oefenen, lekker snel aan de slag.

Werkt snel en duidelijk.

Het is fijn dat je aan het eind van het examen kan zien wat je fout of goed hebt gedaan.

Het is goed gegaan.

Door deze site ben ik gelaagd bij het CBR!

Ging op rolletjes

Parkeren makkelijk, WC dichtbij wat wil een men's nog meer .....en geslaagd.

Zeer goed!

Duidelijke vragen en aansluitend op het CBR examen. 0 fouten gehaald!

Na 10 oefenexamens gemaakt te hebben, heb ik mijn theorieexamen in 1 keer gehaald.

In één keer mijn examen gehaald dankzij Examencentrum!

In één keer mijn motor theorie examen gehaald dankzij Examencentrum!

Superfijn dat alle vragen erin voorkomen

Ik heb eerst uit het boek geleerd, toen ik examen ging doen kreeg ik vragen die NIET in het boek stonden. Daarna heeft mijn moeder me hier aangemeld en heb ik 50 credits geoefend ☺️ Met als resultaat: geslaagd!!

Het helpt heel erg

Goed geupdate, 2x gezakt door een ander examen website. Examencentrum is top! Komt erg overheen met de vragen die je ook bij de cbr krijgt. Ik raad het iedereen aan!!

Fijne hulp!

De examens die geoefend kunnen worden lijken erg op de examens van het CBR. Hierdoor kon ik snel mijn fouten inzien en ervan leren. Nu gelukkig geslaagd :)

In 1 keer geslaagd voor Motor theorie

Dankzij Examencentrum.nl ben ik ik een keer geslaagd bij het CBR. Ik had 20 proefexamens gemaakt en zo het meeste geleerd. De uitleg bij de antwoorden is erg duidelijk!

Fijne examens!

Fijne examens veel variatie! Echt top

Zeer tevreden!

Goede voorbereiding

Je wordt goed voorbereid op het theorie auto examen. Soms krijg je dezelfde vraag nog een keer te zien bij een andere toets, wat een beetje jammer is maar voor de rest allemaal top!

Veel fouten staan erin!

We hebben nog extra les genomen bij de een rijschool en hun gaven ook aan dat deze examens Niet goed zijn….. Jammer van de gekochten 50 examens…..

Beste T. Rijen, Jammer dat je onze website zo ervaren hebt. We zijn heel nieuwsgierig naar de vele door jou gevonden ‘fouten’. Als je daarvan slechts één aan ons doorgeeft -en gelijk zou hebben dat het fout is- krijg je het hele aankoopbedrag retour. We zijn benieuwd! Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede site om te oefenen

Ik heb alle examens gedaan in de week voorafgaand aan mijn examen en dat is de beste beslissing die ik genomen heb. Ik ben in een keer geslaagd mede dankzij examencentrum

Te weinig variatie

Heb vragen op mijn examen gehad die ik niet heb kunnen oefenen met jullie examens. Geen vergelijkbare vragen natuurlijk...

Beste Levi, We zien in ons systeem dat je ongeveer 1/5 van onze examens hebt gemaakt. Dan is het goed voorstelbaar dat net die paar vragen die jij hebt gemist, wel voorkomen in de examens dat je nog niet hebt gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede oefenexamens

Deze oefenexamens zijn zeer vergelijkbaar met het echte examen. Would recommend.

Magnifiek

Vragen komen overeen met wat je kan verwachten op het examen.

ik ben sinds kort begonnen

ik ben sinds kort begonnen met mijn theorie am omdat ik niet meer door weer en door windt wil fietsen en me graag wil door ontwikkelen in het leven en deze site werd aangedragen via een collega bij mij thuis en ik zit liever achter de pc dan ik in een boek lees en tot nu toe ben ik erg tevreden over de site groetjes tim

Qua inhoud en layout veruit de beste!

De vorm komt volledig overeen met het CBR examen. De vragen zijn gevarieerd en er zit duidelijke feedback na het maken van een oefenexamen.

zeer goede voorbereiding, meest realistische examens

zeer goede voorbereiding, meest realistische examens

Fantastische voorbereiding

Ik heb enorm veel gehad aan het oefenen van theorie bij Examencentrum. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd, omdat ik goed voorbereid was en ik goed leerde kijken naar de tricky vragen over inzicht. Ook het oefenen van gevaarherkenning gaat op deze manier heel goed.

Goed maar kan beter

Goede vragen, ziet eruit als bij het CBR. Ik vind het alleen jammer dat je maar 1 keer de foute vragen en motivatie kan overzien. En dat je na elk examen moet uitloggen/inloggen is ook een beetje irritant.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl