Alsof ik het echte examen deed.

Alsof ik het echte examen deed.

de vraag om een helm te verwijderen bij een brakend slachtoffer

de vraag die gesteld wordt bij de uitleg staat dat dit mag worden gedaan door 2 hulpverleners . zoals de vraag gesteld wordt gaat het er om als dat iedereen dat dat mag doen dat is een beetje verwarrend als ik op een ander theorie de vraag bekijkt zoals wegrijden.nl de zelfde vraag dan mag je niet de helm verwijderen bij een slachtoffer die brakend is . mijn vraag als ik deze vraag op het cbr krijgt bij theorie examen welke vraag is dan goed is wand niet iedereen is een hulpverlener om een helm te verwijderen is er spraken van kennis nodig hoe je handel .

Beste Carla, Normaal gesproken is dat inderdaad een slecht idee. Net zoals het verplaatsen van een slachtoffer. Maar als niets doen gevaarlijker is (bv. omdat het slachtoffer kan stikken in zijn eigen braaksel, of omdat iemand op een hele gevaarlijke plek ligt), dan kan het soms beter zijn om dat toch te doen. In een goed theorieboek vind je hoe dat dan moet. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

De betere site om de voor te bereiden op examens

Goede ervaring, niet echt goedkoop maar uiteindelijk is goedkoop, duurkoop. Uiteindelijk in 1 x geslaagd, dus happy customer.

Personeel was vriendelijk Alles wat je most doen was ook duidelijk

Redelijk

Sommige vragen kloppen helaas niet met de beschrijving die er bij staat. Er worden ook behoorlijk wat vragen gesteld over kleding, uitlaten( katalysator) deze zaken komen helemaal niet terug in het CBR examen. Ook zou het handig zijn als er een duidelijk verschil is tussen het woord MAG en MOET. Deze zaken ook verwerken in de beschrijving van een antwoord.

Beste Sjors, Dank voor je beoordeling. Je krijgt bij ons natuurlijk veel meer vragen die niet allemaal terugkomen op jouw CBR motor examen van maar 50 vragen. Het CBR heeft veel meer theorie-examens dan één. Alle theorievragen die in onze vragenbank zitten, komen ook in één van de examens van het CBR voor. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dat wij een verschil moeten aanbrengen tussen mogen en moeten. Wij hebben vragen waarbij we vragen of je iets moet (of niet) of dat je iets mag (of niet). Daar zit inderdaad een verschil tussen, maar dat blijkt toch al uit de vraag? Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goed, perfect voorbeeld van werkelijke cbr examen

Goed, perfect voorbeeld van werkelijke cbr examen

Goed, maar je kan niets terug zien waar je voor betaald hebt.

Ik ben tevreden over de inrichting en de vragen die gesteld worden. Ik vindt het alleen wel van de zotte dat, wanneer ik betaal voor een examen, ik niet kan terug kijken daarna wat ik fout/goed heb gedaan. Dit lijkt me met een learning tool eigenlijk wel voor de hand liggend en laat helaas een nare smaak achter.

Beste Mick, Dank voor je beoordeling. Ik denk dat je dan toch echt iets gemist hebt. Op de pagina met examens staat bovenaan een film waarin alles wordt uitgelegd. Na afloop van elk examen kun je alle vragen uitgebreid nakijken (en uiteraard ook zien wat je goed/fout hebt gedaan). Daarnaast krijg je een uitgebreide uitleg bij elke vraag tijdens het nakijken. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Prettig

Prima verzorgd centrum en vriendelijk personeel. Rustige omgeving waar je lichte spanning voor het examen niet wordt verergerd.

Alles ging perfect

Het aanmelden ging snel, was ook meteen aan de.beurt. Het ging gewoon prima. Medewerkers waren super vriendelijl

Mijn ervaring met Examencentrum, Deze oefen examens lijken heel erg op het echte examen. Het heb mij erg geholpen en een andere kijk op gekregen op de theorie vragen, ze worden hier wat moeilijke gesteld. Maar daar integer wordt het makkelijker op het echte examen. Vandaag mij theorie motor gedaan en met 0 fout geslaagd. Mvg, Robert

Ok, maar te duur

Positieve punten: - Er zit een tijdslimiet op de vragen. Hierdoor ervaar je de tijdsdruk van het echte examen goed. - De examens zijn moeilijker dan de CBR examens. Vooral de uitzonderingen m.b.t. voorrang wordt in de proef examens goed behandeld. Negatieve punten: - Wanneer je klaar bent met een examen krijg je slechts eenmalig de mogelijkheid om dit examen na te kijken. Wanneer je het examen afsluit heb je geen toegang meer tot de antwoorden. Je kunt dus bijvoorbeeld niet drie examens maken en deze achteraf nakijken. - Het nakijken is niet overzichtelijk. Je moet na afloop door alle vragen heen om te zien wat je fout deed. En zelfs dan is het soms onduidelijk. - Al met al vind ik de geboden service te duur voor wat ik ervoor terug krijg, De **** proefexamens zijn even duur maar met als grote verschil dat je toegang blijft houden tot de examens.

Ik snap nu hoe de vraagstelling werkt

Je moet niet alleen de theorie kennen, maar ook de manier van vragen stellen door het CBR. Die is soms gewoon flauw (“moet je hier” of “mag je hier”, van dat soort stomme instinkers) alsof het een examen begrijpend lezen is. Door vaak te oefenen én de superduidelijke uitleg van mijn fouten kon ik het theorieexamen motor de 2e x met maar 2 fout halen.

Kansloos

Veel vragen die niet van toepassing zijn om te gebruiken bij de cbr toets.

Beste Martijn, Jammer dat je niet tevreden bent. Ik zie dat je maar 3 van de 50 examens bij ons hebt gedaan. Het kan dus best zo zijn dat je geen van de vragen die je bij ons hebt geoefend op je CBR examen hebt gehad. Het CBR examen bestaat natuurlijk maar uit een willekeurig gedeelte van de complete vragenbank. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Precies het zelfde als CBR theorie

Heel fijn om te leren, het ziet er precies hetzelfde als bij het cbr uit. Dat is fijn want dan ben je voorbereid.

Duur maar wel hele goede examens

Duidelijk en goed om te oefenen

Duidelijke manier van werken, gevarieerde examens

Goed om mee te oefenen, het echte examen was echter moeilijker

De vragen kwamen niet overeen, veel examens hadden dezelfde vragen. Het CBR examen was ingewikkelder

Redelijk prima

Geen gratis thee

Net als het CBR examen

Super fijne oefenexamens, dezelfde opzet als het CBR examen. Zodra je een examen gemaakt hebt krijg je een aanbeveling welke je daarna het beste kan maken. Ik heb een boek gelezen en daarna 10 oefenexamens gemaakt en ben met 1 foutje geslaagd!

Zeer goede accurate examens die precies overeenkomen met het cbr.

De oefenexamens lijken sprekend op het examen die je bij het cbr krijgt. Van de fouten op de examens leer je ook super veel en de oefenexamens hebben ervoor gezorgd dat ik in 1 keer ben geslaagd. Echt een aanrader!

Duidelijke site

Website is eenvoudig te gebruiken. Vragen zijn duidelijk. Helaas bij het laatst gemaakte examen trad er twee keer achter elkaar een technische fout op, waardoor het examen niet beoordeeld werd

het is een fijne manier om je examen te oefenen en kun je goed voorbereid aan het officiële examen beginnen

Niet divers genoeg

Deze examens zijn leuk om te doen maar helaas komen in elk blok exact dezelfde vragen voor en leer je hier niet veel van. Het enige wat je leert is het goede antwoord geven op dezelfde vraag.

Beste Arthur, Het kan zijn dat jij toevallig net die combinatie van examens (van de meer dan 50) hebt gekozen, die een paar dezelfde vragen bevatten. In zo'n geval zijn het vaak vragen die over het algemeen vaker fout gemaakt worden dan andere. Wij geloven dan juist in de kracht van herhaling. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat - als je de stof al goed beheerst - dit misschien een beetje als 'overbodig' kan aanvoelen. Dat betekent waarschijnlijk dat jij al heel goed hebt geleerd, waarvoor een groot compliment! En verder natuurlijk fijn om te horen dat je onze examens als leuk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Erg prettig

Duidelijk en komt heel goed overeen met het daadwerkelijke CBR examen.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl