Ik heb er veel aan gehad en precies zoals het bij het cbr gaat toppie

Werkt het zelfde als bij het cbr, alleen jammer dat als je afgesloten hebt de examens die je al een keer gemaakt heb niet meer in kunt kijken verder dik tevreden

Het is heel fijn dat je hier goed kunt oefenen voor je theoriexamen

bijzonder

heb zeker 15 examens geoefend en geen 1 x geslaagd, vandaag m'n daadwerkelijke examen gemaakt en geslaagd. weet niet hoe dat kan en aan wat/wie dat ligt dusja

Ben hierdoor geslaagd in 1x

Zoals t daar staat

Precies hetzelfde als de CBR toets

Goed systeem om te oefenen. Gaat er hetzelfde aan toe als op het echte examen. Mede dankzij Examencentrum geslaagd met 0 fouten voor mijn motor theorie examen.

Prima geregeld in deze Corona tijd. Ik werd buiten opgevangen en binnen was alles erg duidelijk aangegeven.

Goeie examens waar je echt wat aan hebt. Uit het boek alleen leren is echt helemaal ruk maar in combinatie met deze examens kan je in 1x slagen. Ik had er 10 gekocht en op mijn theorie maar 2 foutjes.

Erg blij mee!!

Het is een geweldige manier om te oefenen ter voorbereiding op het examen.. Dat moet ik nog doen, ben net begonnen. Het enige jammere vind ik dat je niet de reeds gemaakte examens kan terug zien.

Duidelijke, goedkope en vooral stabiele site. Eenvoudig manoeuvreren en duidelijke vragen. Heel wat anders dan bijv. “Leerhetverkeer”, waar de site tijdens de oefenexamens plotseling een aantal malen offline ging. Dit werkt frustrerend en kost extra geld. Examencentrum daarentegen beviel prima.

Ik ben in een keer geslaagd voor mijn bromfiets theorie examen

In een keer geslaagd door het oefenen van de theorie examens met feedback bij elke vraag. Zeer vergelijkbaar met het echte theorie examen.

Beste voorbereiding op theorie

Beter dan www.theorie-leren.nl

Goede oefen examens.

Goede oefen examens die goed overeenkomen met wat CBR vraagt. Ook de uitleg als je een fout hebt gemaakt is duidelijk.

goed maar zou na het maken nog eens wille herhalen zonder kosten

Alleen als ik soms weer inlogde voor verder te gaan misten ik lessen ( credits ) verminderd

Zeer vergelijkbaar met examens van cbr

Uitgebreide examens.

Leerzaam

Doordat de vragen precies gesteld worden zoals op CBR voel ik me iets zekerder om via deze weg te leren. Ik begin nu hun manier van vragen te snappen en ben blij met jullie website. Hopelijk kan ik bij de 3e keer wel slagen met jullie hulp!

Heel nuttig en een duidelijke opzet van de examens.

Tot nu toe drie examens gedaan. Drie maal gezakt. Goed om de theorie eens even flink op te frissen. Op de motor en in de auto heb ik de ogen goed open. Mensen maken fouten. Ik wil zo min mogelijk fouten maken.

Perfect om examens te oefenen

Prima site, en voor mij een goed alternatief om uit een boekje te oefenen.

Goed, maar let op!

Duidelijke website, en goede examens. Let wel, je betaald 1 credit voor 1 examen. Is je examen afgerond, dan kun je je fouten inzien. Wil je later je fouten nog terugzien, om hier bv van te leren...dan kan dit niet meer! Dus je betaald 1 credit voor 1 examen, waarbij je later niet terug kunt zien wat je fout nog goed hebt gedaan. Naar mijn mening is dit een gemis!

De beste online theorie app

Vind het een super leerzaame app Had anders op 2 april examen nu maar gewoon door leren tot dan ik weer examen kan doen .de app is perfect

Goede oefening, wel veel dubbele vragen

Ik had dit gekozen om vooraf te oefenen, veel verschillende vragen en hetzelfde als op het examen. Bij de "tip" die ze soms hadden "speciaal voor jou samengesteld" als ik eens niet "slaagde" voor een examen, zaten vaak wel veel dezelfde vragen. Dus er komen regelmatig dezelfde vragen terug. Wel erg goed dat je kunt controleren wat je fout hebt gedaan en vooral waarom, de uitleg was erg verhelderend. Ik zou voor het examen ook theorie leren, dit alleen is niet genoeg.

Beste MacMaus, Allereerst bedankt voor je beoordeling. Er zit inderdaad enige overlap in de examens. Dat heeft ermee te maken dat we van sommige onderwerpen, die in elk examen verplicht zijn (volgens de derde Europese richtlijn), soms niet veel verschillende vragen kunnen maken. En we willen elk examen wel zó samenstellen, dat het een juiste afspiegeling is van een werkelijk CBR examen. Een voorbeeld hiervan is het dragen van een helm, het is onmogelijk hierover 50 verschillende dingen te vragen. Overigens is het wel altijd ons streven zoveel mogelijk dingen die je kunt tegenkomen te bevragen. Maar we willen ook weer geen onnodige vragen (die je toch niet krijgt) aan jullie voorleggen. Kortom, dat is soms lastig. Onze examens zijn inderdaad bedoeld om te testen of je over genoeg kennis beschikt, maar niet als zelfstandig leermiddel. We raden een ieder met klem aan de achterliggende stof te leren en te begrijpen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Nuttig hoor!!!

Ja het is wel duidelijk en goed uitgelegd bij het nakijken.ik heb wel geleerd van . Super . Een snel manier om te leren binnen korte tijd .

Duidelijke examens! Veel van geleerd! Meteen geslaagd!!!

Slecht

Rare vragen allemaal

Beste Emircan, Dit zijn de vragen die je kunt verwachten op het echte CBR theorie-examen. We bereiden je graag voor op het examen zoals je die straks ook krijgt, zodat je daarvoor slaagt. En als je dat rare vragen vindt, dan moet je je eigenlijk tot het CBR wenden, wij bevragen slechts wat je daar krijgt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl