Goede hulp bij het leren!

De vragen die gegeven worden zijn iets moeilijker dan bij het echte examen, wat je erg goed voorbereid. Door de grote hoeveelheid aan examens kun je alle fouten er uit werken. Voor mij waren er twee negatieve punten. 1. de prijs 2. je kunt je fouten niet meer terugzien nadat je het examen hebt afgesloten. Verder is deze site fantastisch om jezelf te toetsen. Ik heb uiteindelijk 25 examens nodig gehad om makkelijk te slagen.

Lijkt heel erg op het echte examen!

Interface en vragen lijken heel erg op het echte examen! Zeer goede voorbereiding

Geslaagd met de eerste keer!

De proefexamens hebben me heel veel geholpen. Dit maakt de stof veel duidelijker. De dia's komen ook overeen met de dia's van het CBR. Gewoon veel proefexamens maken, dan ben je al een heel eind! Een aanrader.

Zeer fijne oefenmethoden

Ben geslaagd met 0 fout

Goede site om theorie te oefenen

Door hier oefenexamens te doen heb ik het gehaald.

Het kan anders

Er zijn echt maar een aantal vragen die ik op het examen kreeg tijdens het oefenen van deze examens. Deze examens geven totaal andere vragen. Gevaarherkenning was helemaal goed.

Beste Sharon, Bedankt voor je compliment over het onderdeel gevaarherkenning! Jammer om te horen dat de vragen op je officiƫle examen niet helemaal overeen leken te komen. Gezien je maar 13 van onze 50 examens hebt gemaakt (volgens ons systeem), is het goed mogelijk dat je nog niet alle vragen hebt gehad. Ook kan je soms net de pech hebben dat je de vragen op je CBR examen krijgt die je niet zo liggen. Toch hopen we dat het je niet ontmoedigt om gewoon stug door te oefenen, en dat je een volgende keer wel slaagt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Balen geen telefoonnummer voor vragen/ klachten

Het eerste examen van de 10 die ik gekocht heb bleef na, vraag 10 hangen.... Liep uiteindelijk door in paar sec naar vraag 50... Weg examen. Vertrouwen was meteen weg geen telefoonnummer om dit te melden. Verder mijn examens wel kunnen maken dit was fijn en goed.

Beste Judith, Wat vervelend dat je een technisch probleem had tijdens het oefenen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. We hadden je graag geholpen, in het geval je ons een mailtje had gestuurd, via ons contactpagina (die ook op andere plekken op onze website kunt vinden via tekstlinks) of via Facebook/Twitter. Dagelijks helpt onze vakkundige helpdesk zo alle klanten met dit soort problemen zo snel mogelijk uit de brand. Daarnaast begrijp je vast dat wij via e-mail makkelijker met je meekijken, wat er dan (bijvoorbeeld technisch) fout gaat, dan aan de telefoon. Mocht je op dit moment misschien nog met andere vragen/opmerkingen zitten, dan ontvangt onze helpdesk dus graag een bericht van je. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Te duur

Te duur vergeleken met andere

Beste Niek, Wat men te duur vindt, is natuurlijk voor ieder mens verschillend. Zelf vergelijken we ons product ook regelmatig met die van concurrenten op verschillende punten, om zo mogelijke verbeterpunten op te sporen. Toch komen we dan meestal tot de conclusie dat onze vragen het dichtste bij die van het CBR komen. Omdat we dit ook vaak teruglezen in reacties van andere gebruikers, gaan we er daarom vanuit dat we de juiste prijs-kwaliteitsverhouding hanteren. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Exact wat je nodig hebt een week voor je examen

Als je alle examens oefent is geen vraag meer te gek. Je haalt dan zeker je theorie examen.

Mooie, simpele site met goede en duidelijke informatie

Site is erg fijn en overzichtelijk. Informatie uitgebreid en duidelijk. Wordt goed uitgelegd. Prijs is ook redelijk.

Praktisch

De oefeningen sloten een op een aan met het examen zelf.

fijne voorbereiding

De toetsen lijken bijna exact op het echte examen waardoor ik in 1 keer ben geslaagd voor mijn scooter theorie. Ik had uiteindelijk meer aan de toetsen dan mijn leerboek.

They took my money

They charged my card but never gave me credits to use

• Would you recommend us? No

Hi Guilherme, We just checked your account in our system, and it says that your payment was successful and your 10 credits are available. So we don't understand why you gave us a bad (Kiyoh)review. According to our logs you did not contact our helpdesk. That is unfortunate, because we are always happy to help. We wonder: are you experiencing problems with logging in? If that is the case, or if you are having other problems/questions, please let us know, so we can offer help. All you have to do is send an email to: helpdesk@examencentrum.nl Maybe you would be so kind to revise your commentary, if you agree your review was written to premature. Thank you in advance, The Examencentrum team

Mijn examen in 1x behaald, mede door examencentrum

Vond het erg prettig en leerzaam de examens van jullie, vragen komen overeen met de cbr vragen! En ook de gratis examens die je kreeg na 5x geslaagde examens......het enige min puntje was dat als ik even wat anders ging doen werd ik uitgelogd!

Zeker grote rol gespeeld in halen theorie examen

Het oefenen van examens bereid je goed voor op de "instinker vragen" van het cbr, ook kom je, terwijl je dacht alles goed te weten telkens weer dingen tegen die je niet wist.

Adem

Ik heb gisteren een examen gedaan. Daarin staat volgens mij een fout. Namelijk bij de vraag hoeveel cm mag er vooraan uitsteken. Jullie geven aan 1 meter. Het CBR geeft echter aan dat het 0 meter is. Daarnaast staan er nog meer fouten in. Doordat ik veel geoefend heb met jullie programma waar dus fouten in staan ben ik helaas gezakt bij het CBR.

Beste Adem, Ondeelbare lading mag wel degelijk 1 meter aan de voorzijde van de auto uitsteken (zie Reglement Voertuigen artikel 5.18.13 1a3). Het CBR zal echt geen ander antwoord goed rekenen dan het antwoord dat wij ook hebben. Ik vermoed dat je het verschil niet weet tussen ondeelbare en deelbare lading. Deze laatste mag inderdaad niet uitsteken aan de voorzijde (maar dat is dus ook niet nodig als die deelbaar is). Mocht je denken dat er iets anders niet klopt, dan kun je ons natuurlijk altijd een mailtje sturen en dan motiveren we graag waarom het antwoord zo is zoals het is. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Hele goeie plek om theorie-examens te oefenen

Ik heb eerst bij een andere site geoefend, daarna heb ik mijn theorie op 1 fout bij inzicht niet gehaald. Ik was benieuwd hoe het op andere sites was en toen zag ik dat het bij examen centrum precies zoals op het cbr theorie-examen was. Hierdoor heb ik met in totaal 1 fout op beide kennis onderdelen mijn theorie examen gehaald!

Goed maar erg duur

Het is een goede oefening voor je theorie. Echter vind ik het heel duur.

Perfecte voorbereiding op het CBR examen.

Vragen komen goed overeen met het CBR examen, 10 examens gemaakt en daardoor mijn motor theorie gehaald.

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk

De avond voor het theorie-examen wilde ik toch graag wat oefenen. Ik heb vijf oefenexamens gekocht voor een redelijk bedrag en ze allemaal gemaakt. Het examen de volgende dag haalde ik met hakken over de sloot. Het staat voor mij vast dat de oefenexamens me geholpen hebben. Beter had ik eerder en wat vaker kunnen oefenen.

Alles prima zo als het is . Bevalt heel goed

X

Top vrouwen achter de balie.

Ze zien gelijk of het niet lukt met de kluisjes en stappen dan op je af. Word zeer gewaardeerd. Dit is en Schelluinen.

Is gelijkwaardig met CBR examens

Gebruiksvriendelijk site helaas wel wat aan de dure kant

Zonder Examencentrum had ik het nooit gehaald.

Je kan het boek volledig uit je hoofd kennen, maar de vragen van het CBR zijn zo uniek opgesteld dat je hier echt een examentraining voor nodig hebt! Ik heb er verschillende gedaan en die van examencentrum lijken het meest op die van CBR.

Onnodige vragen

De oefenexamens voor brommer bevatten veel vragen die onnodig waren

Beste Rylan, We kunnen zien in ons systeem dat je maar 1 examen hebt gemaakt. Je zult begrijpen dat dan de kans heel klein is, dat je dan precies dezelfde vragen krijgt op het CBR examen. Als je echt al onze examens had gemaakt, had je vast en zeker gezien dat wij - in totaal - wel alle CBR vragen in onze examens hebben zitten. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl