Heel tevreden

Ik beveel deze site zeker aan! Er worden allemaal vragen gesteld, waaruit je mega veel informatie kan halen. Veel van deze informatie staat zelfs niet in een leerboek! Het werkt precies hetzelfde als bij het Cbr. Ik heb nu mijn scootertheorie gehaald. Aanrader!

Super!!

Ik heb 4 dagen theorieles gehad bij een verkeersschool niet veel van opgestoken. 10 examens bij examencentum gedaan en jawel GESLAAGD !!!

Examens zijn veel te moeilijk

De examens van het examencentrum zijn (expres?) veel te moeilijk. Ze stellen suggestieve vragen. Er zitten veel vragen en antwoorden tussen die op verschillende manier uit te leggen zijn. En vragen die helemaal niet aan bod komen in de stof die je moet beheersen. Daardoor lijkt het als of je de stof nog niet goed beheerst waardoor je meer examens gaat inkopen bij hen. Niet doen! Er zijn genoeg andere aanbieders die wel eerlijke examens aanbieden.

Beste Marjolein, Het is jammer dat je heel veel beweringen en beschuldigingen doet, zonder deze daadwerkelijk te onderbouwen. We doen dagelijks onze uiterste best om de vragen zoveel mogelijk te laten aansluiten bij die van het CBR (en zoals je ook bij veel andere reviews kunt lezen lukt dat aardig). Al onze vragen worden zorgvuldig door ons (redacteuren, rij-instructeurs, verkeersspecialisten) samengesteld en nagekeken, precies volgens de aanwijzingen van het CBR. Daarnaast bieden we aan een ieder die de examens maakt (tijdens het nakijken) de mogelijkheid om feedback te geven. Van jou hebben we echter nog nooit feedback gehad. Onze vragen moeten maar op één manier juist te beantwoorden zijn, mogen niet suggestief zijn, mogen niet op verschillende manieren uit te leggen zijn, mogen geen dubbele ontkenningen hebben en zo zijn er nog heel veel meer regels. De suggestie dat we onze examens te moeilijk maken om er extra geld aan te verdienen is dan ook een hele rare stelling (en uiteraard ook beslist onjuist). Laat ik het anders zeggen, heel veel mensen denken er (helaas) precies zoals jij veel te makkelijk over. Meer dan de helft(!) van de examenkandidaten bij het CBR zakt! En dat komt niet omdat ze "te moeilijke examens" geoefend hebben. Ik gok dat je nog niet op examen bent geweest. Ik wil je vragen zo sportief te zijn om na je CBR examen ons nog een mailtje te schrijven met je ervaringen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Irritant

Alles aan deze site lijkt top in elkaar te zitten. Tot dat je realiseert dat je je gemaakte examens niet meer in kan zien, als je de pagina eenmaal ververst. Dit is overduidelijk gedaan vanuit een winst-georienteerd oogpunt, terwijl dit ten koste gaat van de leer ervaring van de leerling. Om iets voldoende en duidelijk te leren moet je je fouten kunnen bekijken, als dit niet mogelijk is ontbreekt er een kernpunt van het leerproces. 4/10

Beste Mikkel, Als je de "vernieuwen-knop" gebruikt om de pagina te verversen, is het toch logisch dat alle vorige gegevens verloren gaan? Het heet daarom ook "verversen" of "vernieuwen". Alle voorgaande gegevens worden dan door je browser gewist. Uiteraard is het nakijken (en het leren van je fouten) het belangrijkste in het leerproces. Je kunt daarom alle vragen (na afloop van een examen) net zolang nakijken als je wilt. Zonder enige restricties. Je kunt tussen de vragen wisselen met de "volgende" en "vorige" knop. Ook kan je naar het overzicht gaan met de "overzichtsknop". Dit alles maken we ook duidelijk in de uitlegfilm die je bovenaan de pagina met examens kunt bekijken. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Komt overeen met examen

Het komt overeen met examens. Echt heel duur voor wat je krijgt ☹️.

Gezakt

Gezakt

Beste Balder, Jammer dat je niet tevreden over ons bent. Ik heb de resultaten van je bromfiets proefexamens nagekeken, maar je bent voor 8 van de 10 gemaakte proefexamens op onze website gezakt. Het is dan ook niet zo raar dat je bij het CBR ook zakt. Met onze examens kun je testen of je de stof kent. Alhoewel ze heel leerzaam zijn, is het natuurlijk geen leerboek. Als je merkt dat je heel vaak zakt, dan heb je nog onvoldoende kennis en zul je moeten gaan leren. We wensen je in ieder geval succes met je herexamen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede examens, maar..

Prima examens, maar hoezo kan je jouw examens niet meer terug zien? Slaat helemaal nergens op aangezien je gewoon betaald voor de examens. Beetje geldtrekkerij. Prima dat je betaald voor de examens, maar ik wil ze later wel nog even bekijken.

Ok

Ik wil graag nadat ik de examens heb gedaan later nog eens terug kunnen kijken wat ik niet goed heb gedaan. Dat kan niet alleen direct na het examen kan dit. Dat is erg jammer, zeker omdat je een account hebt en ervoor hebt betaald.

Goede oefenexames

De exames die ik heb geoefend leken sprekend op het echte examen bij het cbr. Ook is het fijn dat de site aangeeft welke onderdelen je minder goed kent en je hier vervolgens een vervolg examen op geven die deze tak behandeld. Mede dankzij examencentrum ben ik geslaagd voor mijn motortheorie met 49/50! :)

Vraagstellingen goed, echter te duur.

Ik vind het gewoon te duur. 99 cent voor een oefenexamen. Dat is inderdaad wel een goede verdienmodel

De ideale plek om examens te oefenen

Het oefenen van de examens gaat op dezelfde manier als dat ze afgenomen worden bij het CBR. Hierdoor raak je vertrouwd met de manier van vraagstellen en afronden van het examen. Na afloop kan je alle vragen nakijken en krijg je een duidelijke uitleg over het hoe en waarom van het juiste antwoord. Door dit na te kijken/lezen leer je ook bij over de vragen die fout gemaakt (of goed gegokt) hebt. Daarnaast zorgt het 'beloningssysteem' waarbij je credits verdient met een foutloos examen of 5x op een rij geslaagd ervoor dat je meer examens kan oefenen. Wat mij betreft absoluut een aanrader.

Goeie examens ter voorbereiding!

De examens via examen centrum.nl ervaarde ik als iets een hogere moeilijkheidsgraad Dan het daadwerkelijke examen bij het cbr. Dat vond ik persoonlijk heel fijn! En het voelde als een goeie (en degelijke!) voorbereiding. Ik raad aan eerst je theorie stof goed te kennen en dan aan de slag te gaan met proef examens, dan haal je er het meeste uit! PS Ik was geslaagd in een keer!

top website voor theorie

Dankzij theoriecentrum heb ik mijn theorie-examen behaald.

Goede simulatie van het werkelijke examen

De oefenexamens lijken erg goed op het daadwerkelijke examen.

Duidelijke informatie

Ik vind het jammer dat de oefen examens maar 1x gemaakt kunnen worden. Als die herhaaldelijk gemaakt zouden kunnen worden, gaat de kennis vooruit!

Mooie toetsen, fijne voorbereiding

Mooie examens hebben ze gemaakt. Visueel sterk en geen spelfouten (zeker in vergelijking met andere centra)! Alleen irritant dat je steeds moet inloggen als je een toets gedaan hebt :) Maar verder zeker het geld waard.

ok, maar jammer dat je niet vaker je gemaakte examens "gratis" terug kunt kijken

Tot nu is mijn ervaring dat ik regelmatig na een gemaakt examen de melding krijg dat er iets fout gedaan is en dat ik het opnieuw moet maken om mijn score te kunnen zien. Erg vervelend. Daarnaast vind ik het raar dat als je je gemaakte examens vaker terug wilt kijken om er van te leren, je opnieuw een credit betaalt. Verder goede examentraining

Beste Esther, Bedankt voor je review. Ik heb even gekeken wat er bij jou mis is gegaan en ik denk dat je het examen vroegtijdig hebt afgesloten met de sluitknop rechts bovenaan in het scherm. Het examen wordt dan inderdaad afgesloten en je krijgt dan de mogelijkheid om het examen opnieuw gratis te starten (binnen 2 uur). Volgens mij gaat het inmiddels wel goed, want de examens daarna zie ik geen foutmeldingen. Mocht je wel problemen ondervinden, laat het dan even weten dan helpen we je verder! Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Goede examens

Ik heb op meerdere sites geoefend maar vond deze website de beste examens hebben.

Heel Leerzaam.

Het is heel leerzaam. Goed te zien, het word goed uitgelegd.

Mooi om een CBR examen te kunnen doen zoals het in werkelijkheid ook gaat

Goeie vragen, prima voorbereiding op theorie-examen

Efficiënte oefensite

Efficiënt en goed oefenprogramma. Vragen lijken erg op officiële examenvragen.

Erg accuraat voor het daadwerkelijke cbr examen.

Ik had voor mijn eerste poging al weken gestudeerd uit het theorieboek van anwb en geoefend met examens uit het bijbehorende boekje. Toen ik ik examen ging maken, kende ik alle theorie maar schrok ik van de vragen op het examen. Ik was hier totaal niet op voorbereid. Op examencentrum.nl oefende ik vragen en examens die erg overeenkomen met de daadwerkelijke examens. Dit maakte dat ik nog zoveel meer leerde en de vraagstelling en stijl van het examen beter kende en begreep. Ik haalde de 2e x mijn examen met 46 goede antwoorden!

Goede weerspiegeling van het examen

Vragen waren een goede weerspiegeling van het examen en de lay-out was ook hetzelfde.

Motor theorie in een keer gehaald dankzij examencentrum.nl

De oefenexamens van examencentrum.nl kwamen ongeveer overeen met het echte motor theorie examen van het CBR.

Ik kan niet verder met een examen

Als ik halverwege een examen ben kan ik hem niet meer verder afmaken, maar is er gelijk een credit verspeeld. Ik kan em ook niet herhalen zonder een credit in te zetten. Ik kreeg een nieuwe credit. Fijn geregeld!

Beste Monica, Ik zie dat je examen slechts één keer is afgebroken, maar ik zie geen foutmelding aan onze kant. Vlak daarna heb je wel een examen helemaal kunnen maken. Voor dat eerste examen heb ik een gratis credit bij je account opgezet. Mocht je toch nog problemen ervaren, meld deze dan via ons contactformulier op https://examencentrum.nl/contact. We helpen je dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl