Goede voorbereiding!!

Examens waren veel moeilijker als de oefenexamens op andere sites. Dit geeft je een beter beeld van de werkelijkheid.

Prima, ben geslaagd dus ik ben tevreden.

Heel fijn om te oefenen maar er zaten ook een hoop vragen tussen die op het echte examen niet zouden komen en dat leverde mij een hele hoop stress op.

vlekkeloos.

alles goed geregeld.

Erg fijn systeem met betaalbare oefeningen

Erg fijn systeem met betaalbare oefeningen

Heel fijn oefenen! Geslaagd!

Heel fijn oefenen! De lay-out is precies het zelfde als bij het CBR, dat was heel handig.

Zeer slecht

Na het maken proefexamen kon ik niet meer zien wat ik fout heb gemaakt, en werd verder geen uitleg gegeven. De nadruk ligt alleen bij geld verdienen door credits te verkopen. ECHT ZEER SLECHT!

Beste AB, Bovenaan de pagina met examens staat een film met uitleg en voordat je het gratis proefexamen start kom je ook op een pagina met uitgebreide uitleg. Deze heb je waarschijnlijk niet bekeken en gelezen. Na afloop van elk examen kun je elke vraag oproepen en krijg je een zeer uitgebreide uitleg bij de vraag. Jammer dat je ook niet even contact gezocht hebt met ons, dan hadden we je dat eenvoudig kunnen aangeven en je een gratis credit kunnen geven zodat je het nogmaals kon proberen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Super handig om te checken of je klaar bent voor het examen

Alleen de stof uit het boek leren is niet genoeg. Door deze proefexamens te maken weet je precies wat je kan verwachten en loop je fluitend door het examen heen

Super goed

Ik vond het super fijn. Goede uitleg en veel keuzes en aanbod aan examens. Ik heb er 1 gemaakt nu( helaas gezakt) maar er was goede uitleg bij de antwoorden en een goed systeem om te kijken wat je moet leren.

Super voorbereiding

Precies gelijkend met het officiële theorie examen. Ook heel prettig is de mogelijkheid om zo veel credits als je wil te kopen, zodat je niet achteraf met credits zit die je niet nodig hebt.

Geweldige feedback

Heb hier een aantal oefentoetsen gemaakt, waarbij het voornaamste voordeel van deze site was dat er altijd een goede feedback bij de opgaven zat als je de opdracht fout had. Dit hielp enorm bij het leerproces en daar is dan ook een goed resultaat uit gekomen!

Motortheorie A: Erg tevreden

Vorm van examineren CBR en deze oefenexamens zijn vrijwel hetzelfde. Er zijn erg veel vragen die identiek voorkomen op het CBR examen of wat een mix is van 2 vragen op examencentrum.nl. De layout is ook vrijwel hetzelfde wat het examen doen bij het CBR prettig maakt. Je herkent de opmaak, de soort vragen, het manier van antwoord geven. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij medecursisten en op de rijschool.

lastige toetsen, maar niet uniek

het zijn prima toetsen en de variatie is goed, maar behalve de oefentoets had ik geen reden om jullie te kiezen, fix dit

Lijkt precies erop

Lijkt precies op het examen van cbr en goeie vragen.

Geen klachten

Goed, heb door deze oefenexamen mijn echte examens ook gehaald dus ik ben zeer tevreden

Prima voorbereiding.

Goede voorbereiding op het theorie examen. Alhoewel de examenvragen bij het CBR natuurlijk iets anders zijn, geven deze vragen een prima beeld van hoe er geëxamineerd wordt. Aanrader!

Heb heel erg goed kunnen oefenen met alle vragen. Precies zoals op het echte examen! Top!

helder en duidelijk

Helder en duidelijke plaatjes, veel soorten vragen, duidelijke uitleg nadat je het examen gedaan hebt zodat je weet wat het waarom vraag goed of fout is.

Duidelijke examens en goede uitleg

Goede training voor het examen.

Aan Elton

Scroll helemaal naar beneden op het bladzij van de home page. Daar vindt je het woord... Contact... Het is even zoeken maar het is er. Je kan ze emailen en ze reageren snel, binnen 1 dag. Hoop dat helpt.

Prima examens om te oefenen

Als je de theorie hebt geleerd, dan is het zeer goed oefenen met de examens

Zeer goede locatie

zeer goede locatie

100% in 1x slagen!

Normaal ben ik niet van reviews schrijven, maar jullie verdienen hem echt! 1 maand geleden ben ik op zoek gegaan naar een website om te leren voor mijn theorie examen. Op deze website had ik veel positieve reviews gelezen vandaar mijn keuze hiervoor. Zelf heb ik 50 examens voor 40 euro gekocht. Je denkt misschien bij jezelf zonde dit kan goedkoper, maar die 40 euro is het dubbel en dwars waard. Ik had vandaag mijn theorie en ben in 1x geslaagd. Bijna alle vragen van Examencentrum kwamen terug in het examen, precies dezelfde. Tegenwoordig is de wachttijd voor een theorie examen 2/3 maanden bij het CBR. Een herexamen kost ook al 33 euro en veel meer stress voor jezelf. Wees niet gierig en koop voor 40 euro alle examens.

Nog niet oke

Ik heb gister mijn examens gekocht.maar geeft aan dat ik betaald heb,maar kan niet bij de examens.vind ook nergens een optie om contact met ze te zoeken.heeft iemand een idee hoe ik ze kan bereiken

Beste Elton, Je credits staan gewoon op je account maar je was niet ingelogd. Ik zie dat je inmiddels wel bent ingelogd en examens maakt. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Onderaan elke pagina op www.examencentrum.nl staat een linkje naar de contactpagina. Ook krijg je direct na het maken van je account een e-mail waarop je kunt reageren. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Geslaagd voor examen!

Na 6 keer gezakt, geslaagd voor mijn bromfietsexamem door deze site! Was wel op bijna elk oefenexamen gezakt, maar dat kwam omdat deze een stuk moeilijker waren dan het cbr examen.

Goede examens voor niet teveel geld.

Vond het een erge fijne site om mee te oefenen. Wat wel handig zou zijn, is dat je de gemaakte examens opnieuw kon bekijken als een foutenanalyse net voor je examen. Nu kan je alleen zien of je ervoor was gezakt of geslaagd.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl