Duidelijke oefeningen.

Zo wist ik hoe ik ervoor stond en waar ik aan toe was. Het heeft me dan ook echt geholpen. Ik ben na al dat oefenen de eerste keer gelijk geslaagd!!

Vrijwel gelijk aan het examen zelf!

Top ervaring met deze website. Eerst via een andere minder beoordeelde site waarvan ik het boek ook had geprobeerd maar dit leidde me op een verkeerd spoor. Haalde daar mijn toetsen op de website maar dit was dus blijkbaar niet genoeg voor het echte werk op de site van examencentrum. En heb toen nog zo’n 10 uur doorgebracht op deze website en het vervolgens gehaald met slechts 2 fouten. Ben zeer tevreden en kom ik zeker terug als ik voor andere examens op ga. Helden!

Mwah

Niet tevreden.

Beste Rosalie, Het is jammer te horen dat je ontevreden bent. Graag horen we ook waarom dat is en of we dat kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team examencentrum

Ik ben tevreden omdat ik het idee heb dat ik vooruit ben gekomen door het oefenen van de aangeboden examens. Verder ben ik na het lezen van het anwb theorieboekje nog genoeg nieuwe stof tegen gekomen, dus daar ben ik goed over te spreken. En ook de interface komt genoeg overeen met de echte examencomputer om je er goed op voor te kunnen bereiden. Echter kwam ik bij veel van de verschillende examens dezelfde vragen tegen, soms leken ze erg veel op elkaar, soms waren ze identiek. Dat vond ik jammer. Als je 50 examens promoot, zorg dan ook dat je 50x50 unieke vragen hebt. Ik had gewenst dat er na het pakket van 10 examens nog een pakket van 20 oid aangeboden zou worden, om het gat met 50 te dichten. 10 is net aan de lage kant naar mijn mening, terwijl 50 echt te veel zou zijn geweest. Al met al de beste oefenexamen site die ik ben tegen gekomen voor het examen motor. (En oja, tijdens het oefenen is van het een op de andere dag een functie van de website verdwenen, waarbij bijgehouden werd hoe vaak je geslaagd was voor een bepaald examen, jammer, die duimpjes vond ik handig om bij te houden hoe goed ik het deed.)

Beste Bartel, Dank voor je feedback. Wat betreft je laatste punt over de verdwenen functie: hierin is iets mis gegaan tijdens een update. Dit is inmiddels weer hersteld. Excuus voor het ongemak. Je suggestie over de 20 credits zullen we meenemen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Vragen bevatten fouten/lijkt op het echte examen

Ik zet mijn aangelaste review boven de eerste. Gisteren examen gedaan, in 1x geslaagd. Het examen lijkt kwa software letterlijk op de oefenexamens. De vragen van de oefenexamens waren moeilijker dan op het echte examen, sommige vragen zijn ook ver gezocht. Ik raad het bedrijf wel aan. Vandaag de hele middag geoefend met motor theorie examens. Ik kwam een examenvraag tegen over het parkeren op een invalidenparkeerplaats. De vraag was of je daar kort mag parkeren om bijvoorbeeld een pakketje af te leveren. Het antwoord was gek genoeg ja! Dit kan niet kloppen!

Beste Bobby, Onze vragen worden elke dag door ons, maar ook door gebruikers zoals jij nagekeken. Ik kan je garanderen dat er (op dit moment) geen enkele fout in staat. Wat betreft de door jou genoemde vraag: laden en lossen valt niet onder parkeren. Parkeren mag uiteraard niet bij een invalidenparkeerplaats. Maar even iemand op- of af laten stappen of laden en lossen is gewoon toegestaan op een invalidenparkeerplaats! ZIe: https://www.infopolitie.nl/index.php/treasurechest/132-schatkist-verkeer/1141-gebruik-gehandicaptenparkeerplaats Mocht je overigens iets willen melden, dan kan dat ook tijdens het nakijken van de examens met de feedback-knop. Dan hebben we gelijk de goede vraag erbij en krijg je altijd (zo nodig) aanvullende uitleg. Mocht je meer vragen hebben die je niet snapt of waarvan je meer uitleg wilt, laat het dan vooral weten. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Positief geslaag

Misschien kunnen jullie wel iets meer uitleg geven bij sommige vragen

Duidelijk en laagdrempelig

Fijn dat de vraagstelling overeenkomt met het 'echte' examen. Fijn dat er een duidelijke uitleg bij een fout antwoord. Persoonlijk vind ik de te leren stof en informatie mega veel.

Zeer goed!!

Doordat je zéér veel oefenexamens hebt, heb je maximaal de kans om je goed voor te bereiden. Aan de hand van de gemaakte examens krijg je een samengesteld examen aangeboden dat speciaal op jouw fouten gemaakt is. Zeer goed en uitgebreide motivering van de, door jouw, gegeven antwoorden

Handig om te oefenen

Ik heb het gebruikt om te oefenen. Ik heb daarbuiten een theoriecurces gedaan en was met de 1e keer geslaagd. Wel had ik er last van dat ze de site aan het bijwerken waren en het niet kon gebruiken.

Uitstekende representatie van de werkelijkheid

Goede manier om te oefenen. Heb een aantal andere online proefexamens geprobeerd, maar die waren niet net zo representatief als examencentrum.

Zeer accurate oefen examens.

Ik heb één keer het boek door gelezen, en op de dag van mijn examens heb ik in de ochtend 10 oefen examens gedaan en ben gelijk geslaagd. Als ik niet 10 oefen examens van examencentrum.nl had gedaan voor de tijd dan was ik gezakt, ik kwam letterlijk een aantal dezelfde soort vragen tegen die ik op de oefen examens fout had en daarom op het examen het juiste antwoord wist. Voor iedereen die voor zijn theorie moet raad ik aan om gebruik te maken van de oefen examens van www.examencentrum.nl !

Fijne examens

Jullie hebben de beste oefentoetsen, ze lijken precies op het echte examen. Ook de uitslag is erg overzichtelijk. Het is alleen wel jammer dat, ondanks dat je betaald voor een examen, je het maar 1 keer kan maken/inzien. Het zou fijn zijn als je hem meerdere keren kunt oefenen, aangezien je er wel geld voor betaald hebt.

Super duidelijk en simpele bediening.

Alles werkt goed, goede bediening, goede behandeling van de stof.

Lijkt precies op het echte cbr examen

Ik ben 3x gezakt (gewoon geleerd met boek en cd) Voor de 4e x alle examens van examen centrum gedaan en geslaagd !!! De vragen hier bij het examen centrum vond ik lastig maar het zijn wel precies dezelfde vragen als bij het cbr. Heel goed leermiddel!

Goede oefeningen

Het is dezelfde software die ook het CBR gebruikt.

Duidelijke en leerzame omschrijvingen van waarom een vraag goed of fout beantwoord was. Ook zonder theorieboek kom je zo een hoop te weten. Binnenkort maar eens op gaan :-)

Ik vond het heel fijn om met deze site te werken. De uitleg bij fouten gaf mij goede inzicht. Na 2x gezakt te zijn deze site gevonden. 10 testen gemaakt op de dag van het examen en geslaagd.

Werkt niet

Wat ik ook probeer hij typt niet als ik wil inloggen beetje jammer als ik er geld voor heb betaald.

Ik ben niet optimaal tevreden, de examens zijn wel goed

Ik vind het vervelend dat je credit zomaar weg gaan als er staat ‘credit wordt hergebruikt’ je gaat er dan vanuit dat je hetzelfde proefexamens nog eens kan maken. Ook kan je later niet meer terug om je fouten te bekijken

Nie aanraden

Ik ben niet tevreden. 10 euro weggegooid. Kwam een vraag tegen of een brommobiel een broomfiets op 3 of 4 wielen is of een motorvoertuig. Natuurlijk had ik antwoord 2 gegeven dus motorvoertuig. En? Niet goed, het is een broomfiets. Niet waar! De vragen die ik heb gemaakt op jullie webstie kwamen niet op het examen. Ik ben bij dat ik een betere cursus snel had gevonden, jammer genoeg 10 e weggegooid bij dat website van jullie. Met vr gr.

Beste Wiktoria, Wat is een brommobiel? -> Een brommobiel is een bromfiets op meer dan twee wielen, zie https://wetten.overheid.nl/jci1.3:c:BWBR0004825&hoofdstuk=I&artikel=1&z=2019-07-01&g=2019-07-01 onder 'brommobiel' Valt een bromfiets onder de motorvoertuigen? -> Zie vorige link maar dan onder 'motorvoertuig'. Een motorvoertuig is een gemotoriseerd voertuig BEHALVE een bromfiets ... Kortom een brommobiel is GEEN motorvoertuig. Waarom moet je dat weten? -> Omdat sommige borden/regels wel of juist niet gelden voor een bromfiets en/of een motorvoertuig. Gelukkig dat je een 'betere' cursus hebt gevonden die wel de 'juiste' uitleg gaf... Met vriendelijke groet, Team examencentrum

Goed kunnen oefenen

Goed kunnen oefenen, met goede vragen en op een goed werkende site

Goede site

Mijn ervaring is dat mijn kennis om zo te leren goed is wat mijn moeder doet

Te moeilijk

Hier op examencentrum bleef ik maar zakken voor autotheorie, maar ik ben in het echt met ruim voldoende geslaagd

Beste Anne, Had je het liever andersom gehad: op examencentrum.nl wel geslaagd en bij het CBR niet? In ieder geval heb je je doel bereikt en ben je geslaagd voor het theorie-examen. Gefeliciteerd! Succes met de praktijk. Team Examencentrum.

De examens komen exact overeen met de vragen bij het CBR!!!! In één keer geslaagd.

Een goede ervaring

Alles verliep goed

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl