Goede vragen

Goede vragen, sluit aan bij het CBR examen, alleen als je het examen afsluit, kan je het later niet meer terughalen

Oefen examen motor gelijk aan examen cbr

De oefen examens voor de motor kwamen exact overeen met de examens van het cbr. 15 oefen examens gemaakt en heb in 1x het cbr examen gehaald met maar 4 fout.

Sluit goed aan op de huidige examen stoof avn 2024.

Ik heb het hierdoor gehaald.

Great

Understanding and super helpful

Erg aangenaam en gebruiksvriendelijk

Het aanbod is ruim en erg aangenaam. Werkwijze is duidelijk en na afloop is de feedback goed weergegeven. Echter zijn er ook 2 adviespuntjes in mijn ogen; 1. Laat feedback van gemaakte toetsen altijd zichtbaar. Iets na afloop later teruglezen is gewenst 2. Het zou prettig zijn als er ergens op de website theorie wordt samengevat in een “handboek”. Hierin zouden belangrijke theorie uitgeschreven kunnen worden die ondersteunend kunnen zijn. Daarnaast zou dit gecombineerd kunnen worden met veelgemaakte fouten (algemeen), maar ook persoonlijke fouten. Iets dat herhalend fout gaat, zou ergens zichtbaar kunnen zijn. Dit vraagt dan extra aandacht van de student die zich hierop sneller en makkelijker op kan ontwikkelen

In één keer geslaagd!

Bij mijn rijschool heb ik een online theoriecursus gevolgd (in totaal ong. 10 uur cursus). Al die kennis heb ik vervolgens getoetst aan de hand van 9 oefenexamens via Examencentrum.nl. Door de toelichting bij alle vragen en alle online lessen heb ik bijna niet het boek hoeven openen. Ook is volgens mij Examencentrum wel een van de goedkopere aanbieders van oefenexamens, dus zeker een meevaller en het geld sowieso waard.

Geslaagd!

Door de oefenexamens van Examencentrum ben ik geslaagd voor mijn Theorie. Heel fijn dat ze een examen voorstellen op basis van de gemaakte fouten. Hierdoor oefen je binnen je benodigde gebied.

Fijn, zoals het echte

Het komt goed overeen met hoe het echte examen is dus is heel fijn om mee te oefenen

Top de oefenexamens zijn precies het zelfde als het echte examen!!

Ik had eerst via een andere site geleerd toen ben ik 2x gezakt toen heb ik 8 oefenexamens bij jullie gemaakt en nu ben ik geslaagd. Dankjewel!

Mer veel vertrouwen naar het examen

Wat een complete set proefexamens, zeer overzichtelijk, gebruiksvriendelijke site. En dat voor maar 0,80 per proefexamen.

Redelijk

Ik kan slecht een keer gebruiken voor 1 credit en voor herhaling moet elke keer credit kopen. Jammer dit. Ik dacht dat het anders was. Kopen en nog een keer mag herhalen. Zo te zien website is voor wings maker.

Ik raad zeker aan om op jullie site te oefen voor je theorie examen. De oefenexamens zijn een hele goede voorbereiding op het theorie examen. Een stuk beter dan theorie.nl !

Zeer leervol

Door de foute antwoorden na te lopen leer je de goede antwoorden te onthouden

Het was een goede voorbereiding.

Veel examens om te oefenen die ook erg varieerde.

Goede voorbereiding, geslaagd!

In deze examens zitten echt goede moeilijke vragen. Ik heb 3 keer over mijn theorie gedaan en ben bij de 3e keer geslaagd door deze site met 0 fouten bij kennis en inzicht. Echt super. Je krijgt vragen die je zeker kan verwachten tijdens het echte examen.

Ideaal

Ideaal zo kan ik oefenen voor mijn theorie-examen auto :

Goede manier om te oefenen

Veel examens met veel afwisseling in de vragen, er veel aan gehad. Heb de theorie in 1x gehaald!

Fantastisch hulpmiddel om te oefenen

Ipv saaie stof doornemen van een boek, heb ik aantal motor theorie examens geoefend. Komt prima overeen met uiteindelijk examen. Wel teveel credits gekocht; na 5 geslaagde oefentoetsen, krijg je 1 credit voor nog een oefentoets. Heb dus nog heel aantal credits over..

Top geregeld. Zodra je een examen hebt gemaakt kiest de site een bijpassende nieuwe voor je uit.

Niet gehaald

Videos zijn erg goed, leuk om naar te luisteren. Examens heb ik allemaal gedaan, gezorgd dat alles is gehaald. Alleen het echte examen bij cbr had veel meer vragen die ik niet heb geoefend, dus helaas gezakt. Om te slagen heb ik een andere website opgezocht met oefenexamens. Toen was alles gelukt.

Mooie overzichtelijk site

De sit is overzichtelijk en je scrollt er gemakkelijk doorheen. Ik ben helemaal niet zo van de computers, maar zelfs mij lukt dit allemaal zonder problemen.

efficient, unique, useful

geweldig

In een keer geslaagd!!!!

Dit is echt geweldig. Ik had 50 credits gekocht en ik heb de helft gebruikt. Mega fijn, je bereidt je heel goed voor en weet wat je staat te wachten. Ook leer je constant van je fouten en kunnen deze noteren in een boekje of knip je er een foto van. Ik ben in een keer geslaagd en ik weet zeker dat dat naast t leren komt door de oefening van deze oefen examens. Bedankt!

Ik keer er erg tegen op, maar nu met die oefeningen voelt het alsof ik al steeds meer weet. Staan ook vragen in die niet in mijn theorieboek staan en dat zorgt voor een uitdaging. Altijd duidelijke uitleg erbij. Zeer tevreden.

Duidelijke vragen

Alles was prima om te leren, duidelijke uitleg

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl