Goede oefenvragen m.b.t. kennis en inzicht.

De oefenvragen zijn van een goede kwaliteit. De plaatjes m.b.t. de gevaarherkenning vind ik onduidelijk. Voetgangers en openstaande deuren zijn soms nauwelijks te zien. Bij de inzichtvragen kom ik soms één tegen, waarbij er ruimte voor discussie bestaat. Dit zou u beter kunnen aanpassen, Met vriendelijk groet Sicco Elsinga

Heel goed!

Je krijgt veel info uit de examens en zijn allemaal ook nu van deze tijd. Geen één regel was bijvoorbeeld van 2014, alleen van nu. Wanneer je een fout antwoord hebt gegeven, en je krijgt de correcte antwoord, word dit ook heel duidelijk geformuleerd. Ik heb veel aan dit gehad, ben er afgelopen weekend mee begonnen omdat ik maandag een theorie examen had staan voor de motor. Doordat ik dit ging oefenen en mijn fouten ging corrigeren en leren ben ik voor mijn theorie examen geslaagd. Nog met 5 fouten. Dank je wel examencentrum!!

De examens zijn heel duidelijk en een goede oefening

Ik vind het fijn dat de examens lijken op de echte examens van het cbr en de vragen vind ik ook goed overeenkomen. Ik heb al andere programma’s geprobeerd, maar vind deze wel heel fijn. Toch zou ik het fijn vinden als je de examens die je hebt gemaakt in te kunnen kijken. Nu moet je er een extra credit voor betalen om hetzelfde examen weer te oefenen, maar dat vind ik zonde. Van de fouten kun je ook leren maar die kan je dus niet meer terugvinden en dat vind ik wel jammer.

Komt goed overeen met CBR duidelijk vragen prima interface

Gebruikt voor Motor Theorie, in 1 keer geslaagd met 3 fouten. Zelf gebruikt gemaakt van het boek en ook de oefenexamens van vekabest. Daarmee vergelijkend kwamen de examens van examencentrum beter overeen met de daadwerkelijke vragen. Daarnaast heeft examencentrum de interface en artstyle van het CBR goed nagemaakt. Verder is de feedback op foute vragen ook erg nuttig. Ik heb alle 'Meest voorkomende vragen' examens gemaakt en de alle 'Onmisbare Theorie-Examens om te oefenen voor morgen'. Dat in combinatie met het boek lezen en een paar examens van Vekabest was genoeg om in 1 keer het theorie-examen te halen met 3 fouten.

Super om me voor te bereiden op het CBR examen

Ik ben zeer tevreden over Examencentrum. 10 tokens voor 10 euro vind ik betaalbaar en ik kon direct aan de slag met een hoop examens. Duidelijke feedback bij de antwoorden. Dit is de ultieme manier om me voor te bereiden op het CBR examen en in vergelijking met de concurrenten is Examencentrum echt de slimste keus.

excellent

I just want to thank all the team of examencentrum. Doing practice using this website helped me pass my exams today, and this was after i practiced a lot the theory exams using a different website where i ended up spending so much money but then failed the real exams first time. If only I knew this website before, i am sure i could have passed the first time I did it. So therefore i can only recommend examencetrum for anyone who wish to pass the theory exams for the first time

Prima, fijn om mee te oefenen

Het werkt prettig!

Prettige manier om te oefenen.

Prettige manier om te oefenen. De vragen/layout zijn identiek aan het examen van het CBR. Dit heeft enorm geholpen. Je weet wat je kan verwachten en de duidelijke motivaties bij je fouten geven je een goed inzicht. Vooral bij vragen die je door onduidelijkheid verkeerd begrepen hebt. Ik had 20 examens (Geen idee of dit een actie was, ik had er 10 gekocht). Op het einde kon ik eindeloos examens blijven maken omdat je er na 5 geslaagd, 1 cadeau krijgt, en daarna na elk geslaagd examen. Geslaagd natuurlijk...

Komt erg overeen met de werkelijkheid.

Geslaagd!

Goede voorbereiding

Om te weten of je examen echt kent, kun je het beste deze toetsen maken! Ik zeg er wel bij echt oefenen!!! Zonder kom je er echt niet. Neem maar van mij aan die er 4 keer over heeft gedaan:/.

Duidelijke en overzichtelijke vragen. Goede afwisseling.

De vragen zijn prima ingedeeld overeenkomstig het theorie-examen.

Examens lijken heel erg op de echte.

Ik heb 15 examens gemaakt en ben makkelijk gelsaagd helemaal top

Vragen sluiten niet aan op het examen

Tijdens het oefenen denk je gaat goed! Examenvragen bij CBR zijn heel anders. Sluit totaal niet aan. Zonde van je geld

Beste John, Jammer dat je ons negatief beoordeeld. We herkennen ons niet in je beoordeling. Ik zie dat je van de 20 theorie-examens bij ons maar voor 2 geslaagd bent. Dat is natuurlijk wel een duidelijk signaal hoe jij het eraf gaat brengen bij het CBR. Het ontbreekt je dan ook waarschijnlijk nog aan voldoende verkeerskennis. Onze vragen zijn niet exact hetzelfde als bij het CBR (deze zijn geheim en zul je ook nergens vinden). We hebben iets andere afbeeldingen en een iets andere vraagstelling. Maar, zoals je in de andere beoordelingen kunt lezen, sluiten die enorm aan op het echte CBR examen. Als je voldoende hebt geleerd, dan kun je zowel de vragen van ons als die van het CBR moeiteloos beantwoorden. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede vragen en uitleg

Perfecte vragen en antwoorden Ik hoop dat iedereen zal kopen

Zeker aan te raden!

Uitstekende Site

Heel goed geregeld alles. Simpel, duidelijk en overzichtelijk. Lijkt heel veel op de applicatie die ze daadwerkelijk gebruiken in de CBR examencentrum.

Wat ik als enorm prettig heb ervaren is, wanneer je een oefen examen niet behaald, het systeem aangeeft welke examen bij je past om te vervolgen. Zo krijg je de juiste informatie welke je nodig hebt om te groeien zonder dat je zelf maar moet gokken welk examen bij je past wanneer je bent gezakt voor een oefen examen. Heel erg tevreden!

uitstekend.

gebruik gemak dient de mens.

Goede en realistische examenvragen!

Voor mijn motortheorie examen heb ik meerdere websites geraadpleegd voor oefenvragen. examencentrum bood mij de vragen die het dichtste bij die van het CBR-examen zaten. De site is overzichtelijk en het creditsysteem maakt het mogelijk om precies zo veel examens af te nemen die je nodig hebt.

Super goede voorbereiding op m’n theorie examen!

Ik heb gekozen om het pakket van 10 Credits aan te schaffen, kosten vielen mee en ik heb er super veel aan gehad tijdens m’n examen! Dit was, voor mij, een super goede voorbereiding!

Geen mening

Vriendelijk ontvangen alles word duidelijk uitgelegd top ervaring

Heel handig, maar duur

Ik vind het echt een hele handige manier om te oefenen omdat je ook je antwoorden goed/fout krijgt uitgelegd. Hierdoor maak je in het vervolg de vragen wel goed. Bij het echte theorieexamen herkende ik ook veel vragen. (Wel natuurlijk in een andere vorm). Wel vind ik het vrij duur omdat je ongeveer een euro per examen kwijt bent.

Top, volledig aansluitend op het examen!

Door de oefen examens te doen en de feedback te lezen heb ik mijn examen behaald!

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl