goede oefenexamens!

Fijne manier om te oefenen en het is ideaal als je na je uitslag een advies krijgt over welke je nu het beste kan gaan maken.

Top oefen site

Examens lijken veel op de examens van CBR

Super fijn om te gebruiken en lijkt heel erg op het echte examen.

Een aanrader!

De examens die staan op Examencentrum komen overeen met de vragen die voorkomen bij het theorie-examen van het CBR. Een aanrader!!!

Wel goed jammer van de uitslag

Misschien wel handig als je fouten hebt gemaakt dat je een uitleg krijgt waarom je antwoord fout is. Nu zie ik alleen welke en niet waarom.. zo leer ik er niet van

Beste Priscilla, Na afloop van elk examen kun je een uitgebreide uitleg krijgen bij elke vraag. Je moet daarvoor in het eindscherm klikken op het vraagnummer. Een uitgebreide uitleg over hoe dit werkt vind je in het filmpje bovenaan de pagina met de oefenexamens. Kom je er niet uit, stuur ons dan even een berichtje. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Good

It was an awesome experience thank you .

Echt veel beter dan de andere sites die ik probeerde.

Heel fijn dat de interface zo lijkt op het werkelijke examen! Aanvankelijk schrok ik een beetje van de eerste proefexamens om te testen of ik er klaar voor was. Daar komen veel verschillende onderwerpen aan bod, dus ik zakte op vijf van de zes, ondanks dat ik braaf m'n boek had gelezen. Dan krijg je gerichte adviezen over wat je nog beter moet leren, examens met de meest voorkomende vragen en tips voor specifieke oefenexamens. Ik heb echt heel veel nog bijgeleerd door alle uitleg bij de antwoorden na te lopen. En uiteindelijk het examen met gemak gehaald!

zag er netjes uit

prima en aardige mensen

Goeie site om te oefenen

Ze hebben de meest recente vragen en dit komt het dichtst in de buurt van het echte examen

Uitstekende oefenexamens en ruime keuzes in hoeveel je wilt.

zeer duidelijke opgaven en uitleg

jammer dat er vrij veel niet of nauwelijks " terzake doende" opgaven blijkbaar nodig zijn

Beste Pieter, Wij verzinnen helaas ook niet welke vragen er in het examen moeten staan, maar we volgen de regels en methodieken van het CBR. En we zijn het met je eens dat sommige vragen soms ver van de realiteit af staan. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Prima, fijn de uitleg bij de vragen na afloop.

Tip: je kunt de examens niet meer terug kijken.

Deze site bereidt je goed voor op je theorie examen!

De oefenexamens zijn niet duur en de hele layout van een examen op deze site in gelijk aan de examens van het CBR. Een nadeel is dat je niet na het afsluiten je oude resultaten kan bekijken. Wel wordt opgeslagen welke examens je gedaan hebt en wat de uitkomst was (geslaagd / gezakt)/

best okey maar kan beter

mijn ervaring met deze website vond ik matig omdat ik alle foto's duidelijk waren en je niet duidelijk kon zien wat de bedoeling was.

Beste Esmee, Jammer dat je ons niet even hebt getipt over vragen/foto's die jij niet duidelijk vond. Dan hadden we daar even naar kunnen kijken en je misschien duidelijkheid kunnen verschaffen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum.

Ok, but lacking important study tools

The exams are very good and seem quite realistic, but it's very, very annoying that once you've exited an exam after finishing it, you cannot go back and review your answers. Review is a crucial part of studying and I'm surprised you don't offer this feature.

Hi Adam, You can review the tests as long as you like, until you close them. However, you cannot re-open a test without using another credit. If you want to study your theory, we recommend using a book or an (online) course from LENS Verkeersleermiddelen. Best regards, Team Examencentrum

geweldig

exact het zelfde als het cbr dat vond ik fijn

Super veel van geleerd!

Super duidelijk allemaal! Door deze oefeningen ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn theorie examen voor de bromfiets....

Organisatie van het theorie examen is top

Alles is uitstekend geregeld in enschede, erg slecht is het feit dat ik pas na 3 maanden het herexamen kan inplannen. Dit is echt belachelijk ondanks de covid situatie.

Helder

Voor mijn motor theorie examen had ik paar oefen examen gedaan. Een aantal vragen kwamen terug. Alleen een vraag in jullie bestand is fout en dat heb ik dus ook fout op mijn examen. Bij reisverbod mag je wel fietsen, dat is ook logisch voor mij, maar bij een van jullie examen denk 42 is dat andersom.

Beste Rakesh, Dit is een veel gemaakte fout door kandidaten bij het CBR (en bij onze examens). Er zit een verschil tussen een rijverbod en een ontzegging van de rijbevoegdheid. En bij de ene mag je wel fietsen en bij de andere helemaal niet. Een rijverbod krijg je (van de politie) voor een aantal uren als je bv. teveel hebt gedronken. Je mag dan geen enkel voertuig meer besturen totdat je nuchter bent. Dus ook geen fiets. Een ontzegging van de rijbevoegdheid is wanneer de rechter je rijbewijs 'afpakt'. Maar dat geldt dus alleen voor voertuigen waarvoor je een rijbewijs nodig hebt. Een fiets besturen mag dan dus wel. Ik heb het overigens even nagekeken, in ons examen (die jij gemaakt hebt) staat het juist vermeld. Ik hoop dat je ondanks die ene fout toch geslaagd bent! Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Een goeie website om de puntjes op de i te zetten.

Gebruik het vooral om de dag voor je theorie nog even een paar keer oefenen. Enige reden waarom het geen 5 sterren heeft is, omdat ik bij bij twee verschillende examens dezelfde vraag kreeg, zou fijn zijn als ze dat konden repareren

Erg goed

Het was een goede ervaring, het heeft me zeker geholpen om mijn theorie te halen. Erg fijn dat ik goed kon leren van alle vragen.

Goede voorbeelden

Er zijn vesvhillende examens die je ervan kan kiezen. Nuttig

Top in 1 keer geslaagd

Dit zijn allemaal erg goede vragen en lijken veel op die je bij het examen krijgt !

Super tevreden

Super voorbereiding op het theorie examen. Hierdoor weet je wat voor soort vragen je kunt verwachten en ga je het boek op de juiste manier bestuderen. Niet alleen lezen wat er staat, maar vooral nadenken over wat er niet staat. Bedankt! Ik ben in ieder geval in één keer geslaagd! :)

De site is goed om de theorie goed te leren, maar de vragen zijn moeilijker dan in het echte exam

Ik leerde de theorie goed uit het boek en kwam toen naar deze site om de dag voor het examen te oefenen. Ik slaagde erin om slechts 3 verschillende tests te doorstaan, ik slaagde voor een ervan en twee faalden. De vragen waren moeilijk, dus ik verloor het vertrouwen in mijn capaciteiten en ging naar het echte examen zonder vertrouwen in mezelf. In feite zijn de vragen op deze site veel moeilijker dan op het echte examen. En de vragen zijn op een heel andere manier gestructureerd. Daarom denk ik dat deze site alleen maar goed is om de regels goed te leren, maar deze site laat niet zien hoe goed je klaar bent voor het examen.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl