Heel nuttig.

Jammer dat je een gedaan examen niet nog een keer kunt doen. Al is het maar binnen 2 weken of zo. Daarna is het niet erg dat het niet meer te openen is.

Een prima oefensite.

Ik hoop dat het examen ook een Chinese vertaling kan krijgen, zoals ik thuis op de computer oefen.

Behulpzaam om te kunnen slagen

Fijn dat het systeem dezelfde mogelijkheden heeft als bij het cbr, dat hielp bij het navigeren tijdens het examen

Matig

Een vraag had niks te maken met het rijbewijs dat ik wou halen

Beste Sven, In het theorie-examen zitten ook vragen over andere verkeersdeelnemers omdat je daarmee te maken krijgt in het verkeer. Zo moet je bijvoorbeeld weten welke maximumsnelheden voor anderen gelden en ook wat de plaats op de weg is voor andere verkeersdeelnemers. Onze vragen zijn gebaseerd op het theorie-examenplan van het CBR. Daarin staat exact welke onderwerpen worden bevraagd op jouw theorie-examen. Het theorie-examenplan is openbaar en kun je vinden op https://www.cbr.nl/nl/voor-rijscholen/nl/inhoud-theorie-examen-auto-motor-en-bromfiets.htm Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

De vragen zijn begrijpelijk en goed gesteld

Ik vind de CBR theorie examen oefenen heel goed en begrijpelijk. Ik wil graag bij de cbr theorie examen website mijn theorie examens oefenen altijd volgen.

The problem with this application, is just allow the person to try only one time. If he/ she want to repeat the same examen again it dedict from his/her credi. And that is not good. So I hope you correct this option.

Netjes geregeld. Duidelijke humoristische uitleg!!!! En ik ben geslaagd en daar gaat het mij men name om en dat is mede dankzij de uitleg!!!

Heeft echt geholpen zonder dit zou ik niet geslaagd zijn

Geslaagd in 1 keer voor Motortheorie examen

Koop 50 examens Ga net zo lang door tot ze allemaal voldoende zijn afgelegd. Hier had ik 4 dagen voor nodig.( ik ben 57) Daarna slaagde ik in de eerste keer.

niet slecht, maar te moeilijk

Ik nam een theorie course (van theorie toppers) en daarnaast ook deze oefentoetsen. Bij deze oefentoetsen kan je de toetsen wel één keer terugkijken (als je weg klikt, kan je de toetsen niet meer bekijken) en ik vind de uitleg bij elke vraag erg duidelijk. Je kan verder een toets opnieuw maken. Het is wel erg veel informatie (misschien wel meer dan nodig, want ik zakte in de meeste van deze oefentoetsen, terwijl ik voor de echte examen van de eerste keer ben geslaagd). De basis wordt goed uitgelegd. Vooral de gevaarherkenning begreep ik meer na deze oefentoetsen.

Super kunnen leren

Heldere interface en super examens, hierdoor ben ik makkelijk geslaagd.

De proefexamen komen overeen met de examens van nu. Dus geen oude foto's en vragen. Helemaal super.

Prima maar

Het was niet wat in de boeken en onlinecursus stond

Beste Jay, Wij hebben geen boeken of online cursussen. In een goed boek (of online cursus) moet alles staan wat wij ook bevragen. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Precies dezelfde lijn als de vragen bij cbr en zeer leerzaam, examens worden op je afgesteld, en de volgende dag meteen geslaagd!

Door deze site geslaagd

Het heeft mij heel erg geholpen om de brommer theorie veel beter te leren. Mijn examen is dan ook top gegaan.

Leert veel alleen prijzig

Je betaald voor 50 examens 40 euro en die kan je maar een keer doen en krijgt geen inzien in je fouten meer dat vind ik een heel slecht systeem. Maar daarintegen zijn de examens goed maar alsnog volgende keer koop ik het liever ergens anders

Prima oefeningen

Fijn om het examen te kunnen oefenen. Wat minder fijn is, is dat het examen iets anders toetst dan verkeersinzicht. De afkorting voor de verplichte verkeerscursus is niet iets dat je op de weg hoeft te weten. Het aantal glazen vs promilage vs microgrammen ook niet, al die termen voor hetzelfde slaan de plank mis. Ook dubbele ontkenningen, of maximaal gewicht voor een rijbewijs B bij een motortheorie examen zijn echt niet zinnig.

Beste Rolf, Dank voor je review. We zijn het met je eens dat het eigenlijk veel meer over motor (en verkeersinzicht) zou moeten gaan. Helaas staat de Nederlandse en Europese wetgeving dat in de weg, waardoor je ook veel andere dingen voor het officiële CBR theorie-examen moet weten. Bijvoorbeeld de maximumsnelheden van andere weggebruikers. Wij houden ons uitsluitend aan die onderwerpen die je ook in het echte examen kunt verwachten. We hebben voor wat betreft de promillages en de microgrammen gekozen om beide weer te geven. Het CBR (en de wetgever) hanteert beide eenheden door elkaar heen. Het zou inderdaad mooier zijn om één eenheid aan te houden. Dit kan echter niet, omdat het ene gemeten wordt met een blaastest en de andere met een bloedtest. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

De ervaring was goed alleen als je even niet site had gebruikt dan deed de site alsof je tokens weg zijn dat zou opgelost kunnen worden

Slecht, alleen maar zonder van mijn tijd en geld

Het gebruik van deze website is een verspilling van tijd en geld. veel vragen zag ik voor het eerste op deze site en zijn alleen maar verwarrend. Ik raad niemand aan om te oefenen via deze site.

Beste Hala, Als je onze vragen voor het eerst ziet, dan ontbreekt er nog wel wat aan je voorbereiding. Op onze website vind je de vragen die je ook in het echte examen kunt verwachten. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Top wel wat duur doe gedits maar met dit kot wel foet met examen

Goede oefenexamens

Ik wist de theorie al best goed maar wordt snel zenuwachtig van examens, daarom heel veel proefexamens gemaakt om mezelf gerust te stellen en het examen in 1 keer gehaald.

Handig, wel best duur

Heel fijn om mee te oefenen, wel jammer dat je de toetsen die je koopt maar 1 keer kan doen.

Goede voorbereiding

De vragen waren net zoals het examen. Het enige minpunt was dat het CBR examen bij de onderdelen kennis en inzicht een extra test vraag heeft. Dus je bereid je voor op 12 en 28 vragen, maar je moet er 13 en 29 beantwoorden.

Beste Baas, Het CBR heeft soms extra proefvragen in het examen. Deze proefvragen worden door het CBR gebruikt voor de ontwikkeling van nieuwe vragen. Deze proefvragen tellen niet mee in de uitslag van je examen. Je kunt ze dus gewoon fout beantwoorden. Dit wordt je aan het begin van het CBR theorie-examen verteld. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Handig!

Enorm handig, het lijkt sprekend op het echte examen! Door de avond ervoor veel oefententamens te maken van examencentrum.nl ben ik net geslaagd :)

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl