Geen klachten

Goed, heb door deze oefenexamen mijn echte examens ook gehaald dus ik ben zeer tevreden

Prima voorbereiding.

Goede voorbereiding op het theorie examen. Alhoewel de examenvragen bij het CBR natuurlijk iets anders zijn, geven deze vragen een prima beeld van hoe er geëxamineerd wordt. Aanrader!

Heb heel erg goed kunnen oefenen met alle vragen. Precies zoals op het echte examen! Top!

helder en duidelijk

Helder en duidelijke plaatjes, veel soorten vragen, duidelijke uitleg nadat je het examen gedaan hebt zodat je weet wat het waarom vraag goed of fout is.

Duidelijke examens en goede uitleg

Goede training voor het examen.

Aan Elton

Scroll helemaal naar beneden op het bladzij van de home page. Daar vindt je het woord... Contact... Het is even zoeken maar het is er. Je kan ze emailen en ze reageren snel, binnen 1 dag. Hoop dat helpt.

Prima examens om te oefenen

Als je de theorie hebt geleerd, dan is het zeer goed oefenen met de examens

Zeer goede locatie

zeer goede locatie

100% in 1x slagen!

Normaal ben ik niet van reviews schrijven, maar jullie verdienen hem echt! 1 maand geleden ben ik op zoek gegaan naar een website om te leren voor mijn theorie examen. Op deze website had ik veel positieve reviews gelezen vandaar mijn keuze hiervoor. Zelf heb ik 50 examens voor 40 euro gekocht. Je denkt misschien bij jezelf zonde dit kan goedkoper, maar die 40 euro is het dubbel en dwars waard. Ik had vandaag mijn theorie en ben in 1x geslaagd. Bijna alle vragen van Examencentrum kwamen terug in het examen, precies dezelfde. Tegenwoordig is de wachttijd voor een theorie examen 2/3 maanden bij het CBR. Een herexamen kost ook al 33 euro en veel meer stress voor jezelf. Wees niet gierig en koop voor 40 euro alle examens.

Nog niet oke

Ik heb gister mijn examens gekocht.maar geeft aan dat ik betaald heb,maar kan niet bij de examens.vind ook nergens een optie om contact met ze te zoeken.heeft iemand een idee hoe ik ze kan bereiken

Beste Elton, Je credits staan gewoon op je account maar je was niet ingelogd. Ik zie dat je inmiddels wel bent ingelogd en examens maakt. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Onderaan elke pagina op www.examencentrum.nl staat een linkje naar de contactpagina. Ook krijg je direct na het maken van je account een e-mail waarop je kunt reageren. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Geslaagd voor examen!

Na 6 keer gezakt, geslaagd voor mijn bromfietsexamem door deze site! Was wel op bijna elk oefenexamen gezakt, maar dat kwam omdat deze een stuk moeilijker waren dan het cbr examen.

Goede examens voor niet teveel geld.

Vond het een erge fijne site om mee te oefenen. Wat wel handig zou zijn, is dat je de gemaakte examens opnieuw kon bekijken als een foutenanalyse net voor je examen. Nu kan je alleen zien of je ervoor was gezakt of geslaagd.

Goede voorbereiding

Door de examens te oefenen ben ik geslaagd voor de theorie. Vooral de optie dat na 5x je eindeloos kan blijven herhalen is erg prettig.

Goed en netjes

Zonder deze oefeningen zeker gezakt

Goede training sluit goed aan op het CBR examen.

Oefenexamens niet vergelijkbaar met cbr

Op de website stond dat de oefenexamens op het cbr-examen leken, dit is totaal niet zo. De oefenexamens waren veel moeilijker en bevatten elementen die helemaal niet geacht werden te kennen. Trap er dus niet in, ga niet meer examens kopen hier! Er zaten echter wel goede vragen tussen, maar de veel vragen werden zo algemeen gesteld dat meerdere antwoorden mogelijk waren. Van de 10 gekochte oefenexamens ben ik er maar voor 1 net aan geslaagd, terwijl ik voor het cbr-examen zonder moeite geslaagd ben met 4 fouten in totaal. Jammer genoeg was deze website geld en tijdverspilling.

Beste Thomas, Je bent dus zonder moeite geslaagd voor het theorie-examen met maar 4 fouten nadat je bij ons 10 examens voor €9,99 hebt gekocht en geoefend. Waarom ben je dan ontevreden? Dit is namelijk precies onze bedoeling. Dat je op je sloffen het examen haalt. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Fijn om mee te oefenen

Fijn om mee te oefenen en te zien waar je verbeterpunten liggen. Gebruik het alleen nooit als vervangen van het boek

Duidelijke website, prima uitleg en gebruiksvriendelijk. Punt wat misschien verbeterd kan worden: In de geschiedenis kunnen oude resultaten worden gezien maar niet inhoudelijk worden bekeken.

Goede en duidelijke vragen en antwoorden

Goede en duidelijke vragen en antwoorden als je de vragen fout hebt beantwoord. Zeer leerzaam, een aanrader voor je voorbereiding op je theorie examen voor de motor

Duur

Ik vond de examens best duur

Perfecto!

I would have been lost without this app. These practice tests prepared me for the theory test so well! I received a perfect score on the "Insight" section (the most difficult for me) and was finally able to pass the "Knowledge" section... A book with formulas for stopping distance, thinking time and so on might have been useful, but the practice test questions are explained well enough so that I could figure out most of those questions on my own.

Goed,maar ook vreemde antwoorden

op sommige vragen zitten rate antwoorden,op de cursus is geleerd wat je niet ziet is er niet,en dan krijg je vragen waar geen buitenspiegels op staan.maar in het antwoord worden dan wel de buitenspiegels mee genomen

Gezakt

De eerste keer ben ik gezakt met 1 fout te veel. De Gevarenherkenning op het eindexamen vond ik naar mijn ervaring moeilijker dan tijdens het oefenen met de oefenexamens.

Goed, maar moeilijker als CBR

Goede examens met vergelijkbare vragen als het CBR. Echter zijn de oefen examens op deze site moeilijker als de examens van het CBR (juist goed!). Al om al goed om te oefenen. Onderschat het CBR examen niet!

Zonder deze site was ik niet geslaagd!

Vandaag theorie examen motorfiets gedaan, van de 50 vragen 48 goed!! oefenen op examencentrum is iets moeilijker dan de echte toets maar dat maakt het echte examen makkelijker. Op het examen heb ik 2 of 3 vragen gehad die ik niet op de site had gezien. ....zelfs de layout is vrijwel hetzelfde als op het CBR examen. Een echte een aanrader dus!

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl