Handig!

Enorm handig, het lijkt sprekend op het echte examen! Door de avond ervoor veel oefententamens te maken van examencentrum.nl ben ik net geslaagd :)

Ben geslaagd !!

Was een goede aanvulling op theorieleren.nl

Komt overeen met de werkelijke examen

Goede duidelijke foto’s Na examen kun je de vragen terug kijken. Niet duur.

Zeker niet duidelijk en gebruiksvriendelijk

In het begin 50 credits gekocht daarna nog 2 maal 10 credits gekocht, deze waren wel zichtbaar baar in de hoeveelheid maar niet in de extra examens. Ook zeer onduidelijk hoe je hier van gebruik kan maken. In mijn geval bij €20,= betaald voor niets. Ik zou het zeker niet nog een keer doen.

Beste Theo, Ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoelt. Misschien kun je beter even contact opnemen met de helpdesk dan helpen we je verder. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede voorbereiding op het theorie examen.

Pas theorie examen gedaan en geslaagd met maar 2 fout. De online vragen van het examencentrum komen goed overeen met de vragen van het CBR. Fijn om zo te kunnen oefenen. Wel van te voren de theorie goed leren voordat je gaat oefenen, maar dat spreekt voor zich.

Perfecte voorbereiding op het examen

De vragen zijn echt goed vergelijkbaar met de examenvragen. En ook mooi uitgebreidt. Dus ik heb er echt veel aan gehad.

geweldig

Heeft me echt super goed geholpen voor me theorie. beter dan uit het boek leren

Mhuaa niet slecht ook niet goed

Je kan niet je examen inzien op een andere tijdstip. Dit is erg irritant

Prima website om je theorie-examen mee te halen.

Goed en duidelijk

Duidelijk uitleg

Te moeilijke examens

Op de dag van mijn examen heb ik verschillende examens gemaakt, waarvoor ik allemaal gezakt ben. Bij het examen zelf had ik bij het kennis-inzicht deel echter maar 1 fout. Bijzonder...

Goeie manier om examens op de echte manier te oefenen.

De site biedt veel examens om te oefenen zoals ze op de echte manier gaan. Het is alleen jammer dat als je klaar bent met een examen dat je er niet meer in mag kijken als je hem hebt afgesloten.

Ik vind het fijn werken alleen jammer dat het bijvoorbeeld niet in pakketten word aangeboden Bijvoorbeeld 1 week 50 examens onbeperkt oefenen voor 20 euro of 14 dagen onbeperkt voor 40 euro. Dan kan ik gewoon blijfen oefenen tot ik het echt weet. Ik leer niet makkelijk vandaar dat ik zelf dat fijner zou vinden

Super goede voorbereiding op je examens!

Veel verschillende soorten oefenexamens en fijn programma.

Super cursus!

Fijne instructrice die goed en duidelijk uitlegt.

Geslaagd

Ik ben door het gebruiken van examencentrum.nl om te leren geslaagd.

GREAT

Easy to use, accessible, well-designed

Top, maar 1 nadeel.

Super om je voor te bereiden om het examen. Een groot nadeel vind ik dat je niet terug kunt naar eerdere gemaakte examens om je geheugen even op te frissen.

Het was oké

De examens zijn veel het zelfde.

Ik heb nu een aantal examens gedaan en tot nu prima tevreden. Ik ben overigens nog wel altijd gezakt maar dat is niet de fout van de examens. Je krijgt duidelijk uitleg op de vragen die je gemaakt heb.

Perfecte voorbereiding voor het examen

Ik heb meerdere sites geprobeerd, maar deze kwam heel dicht in de buurt van het examen zelf

Super om zo te oefenen

Examen zijn goed. Jammer alleen geen uitleg

Beste Marieke, Bij elk examen zit na afloop een uitgebreide uitleg per vraag. Hoe je die uitleg kunt oproepen staat in het filmpje bovenaan de pagina met examens uitgelegd, bijvoorbeeld op https://examencentrum.nl/personenauto Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goede examens

Alles was fijn en duidelijk

Duidelijke en fijne website en systeem

Ik heb 10 credits gekocht op te besteden aan 10 proefexamens auto theorie. Erg mooie examens en en erg mooi studie doorstroom advies. Eigenlijk niks op jullie website aan te merken. Let alleen wel op dat het soms zo is dat als een pagina het niet doet vanwege storing, geen internet of soms random, dat je dan voor een examen per refresh een extra credit verspilt. Dat is vervelend.

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl