Goede examens

Alles was fijn en duidelijk

Duidelijke en fijne website en systeem

Ik heb 10 credits gekocht op te besteden aan 10 proefexamens auto theorie. Erg mooie examens en en erg mooi studie doorstroom advies. Eigenlijk niks op jullie website aan te merken. Let alleen wel op dat het soms zo is dat als een pagina het niet doet vanwege storing, geen internet of soms random, dat je dan voor een examen per refresh een extra credit verspilt. Dat is vervelend.

Goede voorbereiding op je examen

De vragen zijn redelijk vergelijkbaar met het theorie examen en doordat je ook de 3 onderdelen krijgt weet je goed wat je kunt verwachten

Sterk aanbeloven

verschillende vragen voor elk examen en de vragen werden zelden herhaald in de verschillende examens, veel examens en ze geven je één credit per examen als je geslaagd bent voor 5 opeenvolgende examens. Je leert veel van de vragen en ze hebben me geholpen om mijn examen te halen

Sourcefull

The mock exams are pretty good. Also, it tells you which exam I should take based on my results. However, I would like to see more mock exams for motorcycles. 10 is not enough.

Goed, maar ook verwarrend.

De examens die jullie hebben zijn heel anders dan bij andere bedrijven bv theorietoppers. Ik heb geen idee welke meer lijkt op de examens van het cbr. Wel vind ik dat jullie examens je meer voorbereiden voor alle vragen die je kan krijgen. Ook vragen die bijvoorbeeld niet in de theorie staan. Dat vind ik fijn, want dan weet ik zeker dat ik alles heb geleerd

Beste Lieve, Onze examens zijn nagenoeg hetzelfde (net zoals de layout) als die van het CBR. Met vriendelijke groet, Team Examencentrum

Goed, leerzaam mede daardoor geslaagd

Ik vond het een fijne duidelijke manier van uitleggen en heb er echt veel van opgestoken tis wel even pittig lang stil zitten en luisteren maar je leert er veel van .

Incredibly helpful

I found this site 3 days before my theory exam and did 10 tests all in the order the site suggested for me by the answers of the previous test I'd made. The explanations at the end of every test were incredibly helpful in broadening my knowledge and insight. I passed my theory exam in first try! Thank you.

Ideaal, top , geweldig

Het is een hele fijne website om theorie op te leren. Het werkt voor mij heel fijn omdat ik nu eigenlijk al weet wat voor soort vragen/ hoe het werkt en er uit ziet al weet. Dit is fijn en gaat er voor zorgen dat ik minder stress zal hebben.

Prima voorbereiding

+Oefenexamens zijn bijna precies zoals het echte examen +Goede prijs voor de kwaliteit en kwantiteit -Verschillende oefenexamens bevatten gedeeltelijk dezelfde vragen

Goed te doen

Ik had geleerd met theorie toppers en de vragen waren goed gevraagd en niet te ingewikkeld

Goed, maar snap niet waarom je soms 6 en soms 9 fouten mag hebben!

De oefenexamens zijn hetzelfde als het examen en je leert er veel van.

Als je een examen hebt geoefend en je de antwoorden daarna doorneemt, ben je goed voorbereid.

Topsite!

Ik heb echt heel veel gehad aan Examencentrum.nl en ben hierdoor in één keer geslaagd voor mijn motor theorie.

Ik vind dit een top manier om te leren.

Paar dagen voor mijn examen credits gekocht toen een aantal examens gedaan en op het echte examen geslaagd.

Goede examen oefeningen

Jammer dat je naderhand, na afsluiting, een examen niet nog eens kunt bestuderen

Overweldigend

Veel geleerd. Maar de stof is dermate omvangrijk geworden dat ik me in alle ernst afvraag of de verkeersveiligheid er nog wel door bevordert word!

Goede vragen om examen te oefenen

Leer eerst het boek ..maak alle vragen en doe daarna de examens dit is een goede basis voor je theorie. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Zeer leerzaam

Mijn ervaring met examencentrum is zeer positief. Voor mij was het heel goed zichtbaar na elke examen waar ik meer aandacht aan zou moeten besteden. Dit heeft mij geholpen, om mijn examen binnen korte periode in 1 keer te behalen. Zeer tevreden !!

De oefen theorie examens gaven een goed beeld van hoe het theorie examen eruit zal komen te zien. De online theorielessen waren erg nuttig en niet duur.

Te veel Onzin vragen !

Wij hebben meerdere malen vragen gehad die nergens op slaan . ipv wijzer worden ga je de fout in .Een verkeersbord met verboden te parkeren en stil te staan mag wel gebruikt worden om even te stil staan op plekken waar een parkeervak aangelegd is

De examens die er zijn zijn goed alleen is er voor mij 1 probleem. Sommige examens zijn onderverdeeld in titels als: "Meest voorkomende examenvragen", maar na elk examen die je maakt krijg je ook een aanbeveling op basis van jouw score. Het zou fijn zijn om te weten waarom die dan wordt aanbevolen en of het beter is om dat te doen dan het hoofdstukje te volgen. Als laatst vind ik ook dat als je je credits op een oefenexamen gebruikt hebt, dat je dat examen dan ook voor altijd kan gebruiken of op zijn minst totdat je hem een keer gewaagd hebt

Super voorbereiding op je theorie examen

Goede examens, voldoende afwisseling in de vragen en veel vragen terug gehad op het examen. Zeker aan te bevelen!

Alles is goed

Alles is goed

Energiestraat 5 8051TE Hattem

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl