Leerzaam

Ik heb er veel geleerd alleen duurt het wel erg lang. Maar zeker wel een goeie cursus

Helpt echt! Veel vragen ben ik tegen gekomen in mijn theorie examen

Ik heb pas 2 examens gehad maar merk echt dat ik steeds meer weet en het is ook exact als op het echte examen ook is het fijn dat je terug kunt zien wat je fout deed

Leerzaam

Het fijne bij examen centrum is dat je als je toets af hebt, het programma kijkt in welke andere toets soortgelijke vragen zitten zodat je kan oefenen wat je fout had. Dit werkt goed. Toen ik begon met het maken van de examens zat ik rond de 43 44 goed en nu haal ik consequent 47+ Als de vragen op het cbr echt zoals dit zijn moet het goed komen en ben ik erg tevreden en was het het geld waard.

Goede, duidelijke informatie

Ervaring is prima, Misschien alleen een idee om na het uitloggen het advies voor volgende oefenexamen weer aan te geven

Duidelijk en helpt goed bij je examen!

Je koopt gemakkelijk credits en vervolgens kan je lekker aan de slag met oefenexamens die precies lijken op de echte! Wanneer je klaar bent geeft hij een suggestie welk oefenexamen je dan kan gaan maken op basis van je foute antwoorden. Super handig dus. Heb mijn theorie examen gelijk gehaald!

De examens waren goed, enige was dat je soms vragen kreeg die je noooit zou krijgen op je cbr examen. Verder was alles makkelijk toegankelijk.

Te moeilijke examens

Ik vind de examens niet realistisch met het echte examen van het CBR. Het is bijna onmogelijk om voor deze examens te slagen. De examens van het CBR zijn makkelijker en hebben een duidelijkere vraagstelling. Wel helpt het natuurlijk om te oefenen met hetgeen je geleerd hebt. Ik zou dit daarom ook alleen daarvoor gebruiken en niet om te kijken of je gaat slagen voor het echte examen.

Prettig examens oefenen in een realistische setting.

De examens lijken veel op het echte CBR examen. Het is ook fijn dat je op basis van je fouten een nieuw examen aangeraden krijgt zodat je gericht kunt oefenen.

Veel examens maar zitten soms de zelfde vragen in verschillende examens

de examens zijn onderverdeeld in onderdelen. Voor het onderdeel ''check of je klaar bent voor CBR examen'' krijg je hele andere vragen als onder het kopje ''meest voor komende vragen CBR'' dit vindt ik erg frapant. ondanks alles heb ik toch nog wat extra oefening kunnen krijgen en ben ik dan ook geslaagd voor mijn theorie examen.

Netjes behandeld

Goede site duidelijk

Prijzig

Het is prettig om de examens online te kunnen oefenen alleen vind ik het wel prijzig om zo het examen te leren. Waarom geen vast pakket met een vaste prijs zodat je alle examens kunt oefenen ipv 1 credit betalen per examen. Zo sluit je een hele doelgroep uit die financieel niet zo krachtig zijn. Erg jammer. En er zit een fout in het examen. Een tram moet wel stoppen voor haaientanden en in het examen startdag een tram ten allertijde voorgaat. Niet dus .

The most realistic mock test

I have taken theory exam twice already with another website. This is the first time i used this website and i passed the Theory exam in CBR. I can say that the mock tests from this website are the most realistic, compared to other websites.

Geslaagd met goede tips

Het helpt om het examen goed te maken. Leer van te voren wel zodat je kennis op orde is.

Theorie oefen examens hebben mij geholpen.

Positief,ik had de keuze gemaakt van 10 credits,wáarbij ik ook 1 bonus erbij had gekregen.

Ik ben hierdoor geslaagd

Vragen leken super erg op het echte examen, super dat je examens aanbevolen kreeg op basis van je vorige resultaten en dat je je fouten kon checken aan het eind en wat het antwoord dan wel was. Heeft me super geholpen!

Prettig

De site werkt fijn, ik heb mij goed voor kunnen bereiden voor mijn theorie examen

Realistische examens

Goede plek om te oefenen, de examens zijn realistisch. Het kopen van credits gaat gemakkelijk. Het navigeren door de antwoorden is niet optimaal, het zou fijn zijn als ze een optie toevoegen om alleen door de fout beantwoorde vragen heen te klikken. Nu moet je steeds terug naar het menu en dan een nieuwe vraag selecteren om te bekijken. Is helemaal niet zo erg hoor, maar als er dan toch om feedback wordt gevraagd dan kan dat wel beter.

goede uitleg bij je fouten waardoor je snel leert.

Werkt verslavend om het volgende examen te maken.

Top en licht dicht bij echte cbr examen

***

Alles vragen zijn goed om te leren voor je theorie

Het was fijn goedkoop en goede vragen

It doesn't make sense not to be able to access the questions later.

Even if you buy a quiz for more than 1 euro each, which is a high price, you will not be able to see your correct and incorrect answers in your own account afterwards. Why is that? The driving license exam is an exam that can be passed with a lot of repetition and by seeing and correcting your mistakes. The question quality and visuals are great, but disposable exams are both expensive and unreasonable not to be able to access them again. That's why I don't make repeat purchases.

goed over het algemeen, vreselijke vragen

Het is mooi dat jullie website bestaat, maar de eerste catogorie; remmen, gas los, niets, is verschrikkelijk. Je weet gewoon niet wanneer ze welk antwoord goed keuren. De ene keer is het mistig, rij je met 20 km per uur en moet je gas los, de andere keer, in exact zo'n soort situatie rij je 30 en mmoet je niets doen. Sorry hoor, maar geeft echt geen duidelijkheid over wat nou goed is en zo zijn er nog 100 voorbeelden. Ook zie ze soms echt niks; te kleine details of een geparkeerde auto nou lampen aan heeft of niet, of als er een mens naast een auto staat heel erg in de verte. Ook zijn er ontzettend veel vragen die je gewoon niet kunt weten; die niet in het theorieboekje voorkomen. Ik weet niet of het bij het echte theorie examen ook zo is, maar in ieder geval word je er nergens op voorbereid. Dus conclusie; ik heb het gevoel dat als ik niet al jullie oefentoetsen maak en foutloos kan, ik never nooit kan slagen voor het echte examen. Heel demotiverend en frustrerend. NIET TE DOEN> NIET DE JUISTE MANIER VAN IEMAND BEOORDELEN OP GOED GENOEG VOOR HET PRAKTIJKEXAMEN!!!

super

Duidelijk en leerzame oefenexamens Ik ben er blij mee

redelijk

de training vond ik over het algemeen goed, echter het deel waarin je moest beslissen over remmen gaslos of niets vond ik erg arbitrair vooral ook omdat de afstanden moeilijk waren in te schatten waardoor de keuze gaslos of remmen arbitrair wordt daarnaast waren de situaties die werden genaderd niet altijd duidelijk dit deel lijkt mij niet in theorie examen thuis te horen als aanvulling op de praktijktraing lijkt het me wel nuttig maar dan met betere afstand indicatie en duidelijke situatie beschrijving verder kon ik mijn resultaten niet boven water krijgen als ik mijn mail invulde blokkeerde dat met de mededeling mail al bekend ??

Geweldig goede voorbereiding op ATH

Zeer toegankelijke website, heel gebruiksvriendelijk. Duidelijke foto’s. Nagenoeg dezelfde setting als CBR. Duidelijke uitleg bij de vragen, zéér leerzaam. Geweldige site, kan hem iedereen aanbevelen!

Energiestraat 5

8051TE Hattem

Over Examencentrum

De snelste manier om je CBR theorie-examen te halen! Oefen je CBR theorie-examen voor de personenauto, motorfiets, bromfiets, snorfiets, speed-pedelec of brommobiel op examencentrum.nl