Goed geholpen, goede uitleg. Mooie kinderwagen gekocht voor een nette prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Goede service, communicatie en prijs!

Een refurbished Bugaboo gekocht. Ook een oude ingeruild voor een redelijke prijs. Goede en eerlijke communicatie. Aanrader!

Zeer correcte service!

Zeer correct en betrouwbaar. Onderdelen waren perfect in orde en leken gewoon nieuw ipv tweedehands. Ook zeer snelle levering. Prijs was zeer democratisch. Absolute aanrader!

Vriendelijk, betrouwbaar, kwaliteit.

Vriendelijk, betrouwbaar, kwaliteit.

Fijne webshop veel keuze

Fijne webshop , veel keuze , handige onderdelen ook voor wandelwagens

• Kennis en Vakmanschap

Prima product in zeer goede staat

Fijn om een uitstekend product te krijgen dat nu een tweede leven krijgt. Is in prima staat.

• Service
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Perfecte service, erg welkom. Zeker een aanrader

Heel persoonlijk

De eigenaar neemt echt de tijd om alles over de producten uit te leggen en geeft ook goede advies. We kregen een jaar lang garantie op ons tweedehandse aankoop. Top service!

Uitstekend en gezellig!

What an amazing experience, the showroom is small so you can see everything available quite quickly. After we chose what we wanted we were encouraged to see a demonstration of how to use the stroller we bought! It was thorough and very nice. We left the place with a smile on our faces and everything we needed for "onderweg".

Supergoede service

Wij zijn heel blij met onze kinderwagen!

• Kennis en Vakmanschap

Prima zaken gedaan zeer tevreden met de kinderwagen

• Kennis en Vakmanschap

Wandel wagen gekocht voor ons eerste kindje. Ik wou graag een wagen die ik niet eerder of bijna niet had gezien in het dorp waar ik woon. Wij hebben de bugaboo donkey mono zwart/pendleton Rob Roy gekocht. In 1 woord SUPER. Hele fijne communicatie via de mail en, er word geluisterd naar je wensen voor de aflevering. Actie shop komt de wagen persoonlijk aan de deur afleveren. Dit omdat ze willen dat hij onbeschadigd aan komt. Echte vakmensen!

Prima eerste ervaring!

Klantvriendelijk, reageren snel, denken in oplossingen. Een voorbeeld voor veel webshops!

Goed snel en persoonlijk

Prima spullen ontvangen, fijn contact en ze denken met je mee!

• Kennis en Vakmanschap

Deskundig advies voor mooie gebruikte baby spullen

Ik had een kinderwagen dekje besteld ze namen persoonlijk contact met me op omdat ze twijfelde of ik het juiste exemplaar had besteld voor mijn kinderwagen De spullen die ze verkopen voldoen helemaal aan mijn verwachtingen, Mooie spullen voor een klein bedrag. In de tijd van duurzaam waarin we nu op alle vlakken in ons leven mee bezig zijn zijn tweedehands mooie spullen /van kwaliteit een mooi initiatief.

• Kennis en Vakmanschap

Geweldige service en kwaliteit.

Goed geholpen. Ze denken goed mee en maken er een feestje van om een kinderwagen te kopen.

Super goed

Goeie service

• Kennis en Vakmanschap

Goede service, klantvriendelijk, mooie producten

We kwamen aan bij de winkel en werden erg goed geholpen door meneer. Hij heeft er veel verstand van. Je kon kijken naar alle wagens en hij heeft ons ook uitgelegd hoe de wagen werkt. Nu de baby geboren is en we gebruik hebben gemaakt van de wagen: Top! Helemaal naar verwachting. Hij is nog als nieuw!

• Kennis en Vakmanschap

Goed advies en goed product

Wij zijn zeer tevreden over de duidelijke uitleg en goed product.

super service

erg goede ervaring tijdens de aanschaf van de kinderwagen en maxi cosi.

Mooi

Leuk nietjes keurig op tijd

Vriendelijk meedenkend

Fijn geholpen

• Kennis en Vakmanschap

Open op afspraak, een ruim aanbod aan kinderwagens en ook nog gezelligheid tijdens het bezoek.

• Kennis en Vakmanschap

In alle geduld zijn de vragen beantwoord rustig alles doorgenomen vriendelijk duidelijk fijne ervaring thanks !!!!

Fijne snelle communicatie!

Reageren snel en vriendelijk, behulpzaam!

• Service
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Over Aktie Shop B.V.

Over Aktie-Shop Wij van Aktie-Shop B.V. hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Aktie-Shop talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.