In alle geduld zijn de vragen beantwoord rustig alles doorgenomen vriendelijk duidelijk fijne ervaring thanks !!!!

Fijne snelle communicatie!

Reageren snel en vriendelijk, behulpzaam!

Betaalbaar en goede service

Wij gaan hier vakker kopen. Goede service en snel geleverd.

Ben tevreden

Erg prettige service

Er werd goed meegedacht bij de (ver)koop

Goed geholpen

Goed geholpen en totaal niet opdringerig. Kwamen voor een bugaboo en gingen met een joolz naar huis!!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering en nog in perfecte staat!

De onderdelen die ik had besteld, waren in keurige staat. De kinderwagen heb ik heel mooi kunnen pimpen.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer goede service, goede prijzen, snelle reactie

Aan te raden!

• Kennis en Vakmanschap

Showroom vol met prachtige kinderwagens!

Winkel met klasse en hele mooie spullen absoluut zo goed als nieuw. Twijfel niet om hier een kijkje te nemen voor de aanschaf van een kinderwagen. Mooie Joolz Day gekocht voor mijzelf.

Waar voor je geld!

Prima in gebruik.

Fijn geholpen, goed advies

We werden goed ontvangen, veel keuze uit producten. Heel fijn advies en demonstratie gekregen van geselecteerde kinderwagen. Een aanrader om langs te gaan!

Netjes op tijd ontvangen

• Kennis en Vakmanschap

Eerlijk, deskundig en klantvriendelijk!

Wij hebben onze oude bugaboo ingeruild voor een nieuwer model. Een afspraak maken ging erg makkelijk en er wordt snel gereageerd op mails. Er is een ruime keuze en je wordt goed en deskundig geholpen.

Contact

Fantastisch! Netjes contact met ons gezocht over de passende bugaboo bag onder. Erg fijn dezelfde kleur speciaal opgezocht.

• Service N.v.t.

Top service!

Afgelopen week contact gehad over een kinderwagen bij Actie Shop. Gelukkig was het mogelijk om deze kinderwagen te reserveren. Afgelopen vrijdag (op afspraak) langs geweest en uiteindelijk weg gegaan met een andere kinderwagen. Ik werd heel goed geholpen. Er werd geluisterd naar mijn situatie en de kinderwagen werd bekeken in een andere ruimte met ander licht, ook werd de kinderwagen in en uit elkaar gehaald zodat ik alle mogelijkheden van de kinderwagen kon zien en de kinderwagen werd naar mijn wensen 'geüpgraded'.

Zeer goede webshop

Zeer goede webshop en uitstekende service. Heel klantvriendelijk

• Kennis en Vakmanschap

Excellent experience with the seller

gaining experience with the seller

• Odporučili by ste nás? Yes

Elke keer weer een super service

Wij hebben nu verschillende keren spullen voor onze dochter gekocht bij aktie shop. Altijd super keurig en snel in beantwoorden en eerlijk, betrouwbaar over levertijden en mogelijkheden. Aan iedereen aan te bevelen.

• Kennis en Vakmanschap

Goede service, mooie producten!

Geen enkele reden meer om een nieuwe kinderwagen te kopen: service is goed, wagens zijn in topconditie, beter voor het milieu. Heel blij met onze aankoop. 3 maanden garantie op tweedehandswagens, 6 maanden op refurbished, gaat in na uitgerekende datum. Aanrader voor iedereen!

Veel aanbod, snel geleverd

Ideale webshop als je houdt van tweedehands maar toch zo goed als nieuw

• Kennis en Vakmanschap

Goede informatie via mailsysteem en binnen twee dagen binnen.

Wagen ziet er heel goed uit. De kids zullen er heel erg blij mee zijn

Prima ervaring

Vriendelijk, meedenkend, ze laten zelfs de garantieperiode later ingaan, omdat ons kind pas halverwege september verwacht wordt. Goede service! We hebben al een andere zwangere dame op dit bedrijf gewezen.

• Kennis en Vakmanschap

Flexibel en super service!

Service was heel fijn, flexibel met timing en veel uitleg over alle producten. We zijn blij met de kwaliteit en hebben een super kinderwagon en maxi-cosi gevonden!

Zeker aan te raden

Vandaag een hele mooie Bugaboo Cameleon3 Avenue gekocht! Net ontvangst, alles keurig uitgestald. Vriendelijk geholpen en alles stap voor stap uitgelegd en gedemonstreerd. We zijn heel blij met onze aankoop, ziet er werkelijk uit als bijna nieuw!

Goede service en advies

Wij hebben een kinderwagen gekocht van het merk Mio Amore, betaalbaar en de verkoper is erg deskundig en vriendelijk. Vanaf augustus zullen we gebruik gaan maken van de kinderwagen, hopelijk is deze zo fijn in gebruik als dat hij er uit ziet

Over Aktie Shop B.V.

Over Aktie-Shop Wij van Aktie-Shop B.V. hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Aktie-Shop talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.