Snelle service!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, ziet er nog erg mooi uit!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle service, zo goed als nieuw

De ervaring op de site is goed; het betaling en verzendingproces werken zoals behoord en de aankoop was snel in huis. De wagen zelf zit een beetje in elkaar en de instructies ontbreken maar deze zijn op internet te vinden. Je ziet er bijna niet aan dat het een showmodel is geweest; alleen de randjes van de stickers (waar in gebruik iets voor zit). Al met al erg tevreden!

Blij dat dit bestaat!

• Kennis en Vakmanschap

Bugaboo cocon gekocht voor 25 euro ze zijn normaal 80... super...

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede producten , snelle levering .

Supersnel levering,helemaal tevreden met de bestelling.

Geweldig, snelle levering

Een geweldig product en ook nog eens super snelle levering. Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan bestellen. Wij zijn heel erg tevreden over ons product!

Hele fijne service

Hele fijne service

Gewoon goed

Clips voor kinderwagen besteld en deze zijn netjes op tijd geleverd. Geen problemen.

• Service N.v.t.

Super goede service!

Ik werd heel goed en snel geholpen, heel blij met onze nieuwe kinderwagen!

Fantastisch!!!

Wat een vakmensen met liefde voor hun uit de hand gelopen hobby!!! Onze Bugaboo-Buffalo was, na 3 jaar op zolder te hebben gestaan, toe aan een APK-keuring. Geen moment spijt om hiervoor de toppers van Refurbished Kinderwagens in te schakelen. Schoonmaken en stomen is één, maar wat zij ermee doen, dat verdiend een dikke vette pluim! De Bugaboo is weer als nieuw en gaat ons straks voor de 2e keer ontzettend veel rij-plezier brengen. Ze denken graag in oplossingen! Keep up the good work!!!

uitstekend

goede site,goede spullen,snelle levering.

Fijne service

Helemaal geweldig

Ik had nooit van de winkel gehoord, maar na een beetje rondspeuren kwam ik hier terecht. Besteld, geleverd en keuring netjes uit de doos gehaald. Ik ben heel erg tevreden. De volgende keer als ik wat nodig heb voor de wagen, kijk ik eerst hier.

• Kennis en Vakmanschap

Heel voordelig en snelle levering!!

Nieuwe wieg bodem voor Bugaboo cameleon, super snel geleverd en ook nog eens zeer voordelig! Blij mee!!!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle bezorging en product ziet er nog beter uit dan op de foto, net als nieuw!

Echt super!!

Ik had een bugaboo voetenzak bij jullie besteld. Hij zat heel netjes verpakt. En zo’n mooie voetenzak!!

Perfect!

Snelle levering en het product was zoals omschreven. Perfect, naar verwachting.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende kwaliteit en levering!

Supersnelle levering van het juiste product! Topbedrijf!

• Kennis en Vakmanschap

Wij hebben onze kinderwagen tweedehands overgekocht en kwam terug als nieuw! Nooit gedacht dat de kinderwagen er ooit nog zo uit kon zien. Erg tevreden over de service en het contact met de eigenaar van het bedrijf. Aanrader!

Goede en snelle service!

De bestelling en levering zijn goed en snel verlopen.

super!

Op de valreep nog even een nieuwe draagbeugel besteld, schitterende kwaliteit en snel geleverd! En dat voor de helft van de kosten tov een nieuwe!!

• Kennis en Vakmanschap

Bestelling Top ,snelheid levering super.

• Kennis en Vakmanschap

Top service, mensen met kennis van zaken

Service echt super. Mensen met kennis van zaken en die echt weten waar ze het over hebben! Er wordt niet zomaar iets aan gesmeerd nee er wordt mee gedacht wat wij als heel fijn ervaarden!

Top service!

Product werd binnen een week netjes thuis afgeleverd. De meneer die 'm kwam afleveren was uiterst vakbekwaam en gaf duidelijke instructies hoe de kinderwagen te gebruiken en wees gelijk aan wat er allemaal was vervangen.

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.