Vriendelijke klantenservice na fouten aankoop

Ik had een nieuwe versie gekocht terwijl ik de oude blijkbaar nodig had. Dit heeft de klantenservice direct en super vriendelijk kunnen oplossen. Nog nooit ben ik zo vriendelijk behandeld geweest.

• Kennis en Vakmanschap

Geweldige prijs en heel snel bezorgd

Een hele mooie Joolz kinderwagen bij jullie gekocht voor onze kleinzoon. Mooie korting. De kinderwagen was prima verpakt en zag er geweldig uit. Al de dag na bestellen geleverd. Heel tevreden klant.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zo goed als nieuw en klantvriendelijk!

Raad dit iedereen aan. Als je een frisse start wilt voor een nieuw kindje. Of het nou marktplaats is of een veel gebruikte kinderwagen van familie of andere gezinsleden.

• Kennis en Vakmanschap

Kinderwagen was zeer netjes, werkt uitstekend!

Productomschrijving was duidelijk, snelle levering en het product ziet er uit als nieuw!

Slechte en onbeleefde service

In januari heb ik bij deze winkel een Joolz Aer+ buggy gekocht. Ik heb hen toen expliciet gevraagd of de tien jaars garantie ook bij hen gold, omdat het refurbished kinderwagens zijn. Per email heb ik hier een bevestiging van gekregen, omdat zij samenwerken met Joolz zelf. In eerste instantie kreeg ik een buggy waarbij de naden aan het loslaten waren. Ik heb toen een nieuwe ontvangen. Deze buggy vertoonde al vrij snel gebreken. Het stokje bij de kap was door stof heen gegaan en het frame kraakte. Ik heb toen een nieuwe kap en een tweedehands ander frame ontvangen. Nu heb ik hetzelfde probleem ook weer bij het vervangende frame. Heel vervelend, want ik ben ontzettend zuinig op de buggy, op de krassen die erop zaten toen ik het tweedehands frame ontvangen heb na zijn er amper gebruikerssporen bij gekomen. Ik hang nooit iets aan de buggy om te voorkomen dat de kap kapot zou gaan. Oftewel ik ben er echt zeer zorgvuldig mee. Ik heb weer contact met hen gezocht en kreeg te horen dat zij geen garantie meer verlenen. Ik kan de buggy terugsturen en krijg dan het aankoopbedrag terug (maar voor dit bedrag kan ik geen nieuwe buggy kopen). Ik heb hen gevraagd contact met Joolz op te nemen. Dit weigeren ze. Ze zijn enorm tekeer tegen me gegaan aan de telefoon. Met name de directeur, nadat ik gevraagd had of ik hem kon spreken. Hij schreeuwde naar me dat hij wel wist hoe het kwam dat de kinderwagens bij mij gebreken vertonen, omdat ik slordig met de wagen om zou gaan en de vorige wagen ook in slechte staat retour was gegaan. Dit terwijl er amper een krasje op zat, maar meneer was niet voor rede vatbaar en weigerde op normale toon tegen me te praten. Zeer ondeskundig en onbeleefd! De topservice die zij beloven in combinatie met de garantie die zij beloven, verdwijnt dus zomaar als zij niet weten hoe het opgelost moet worden. Je wordt dan als oud vuil behandeld.

• Would you recommend us? No

Beste Jorien, Naar aanleiding van uw review willen we hier graag persoonlijk op reageren. Allereerst excuus als het telefoongesprek van donderdag 27-06-2024 onprettig heeft ervaren, van beide kanten kwamen er wat emoties vrij. Weldegelijk heeft u (en eenieder ander) bij ons ook de 10 jaar garantie die vanuit Joolz gegeven wordt. Vandaar dat we u ook netjes geholpen hebben toen u ons in januari liet weten dat de gekochte Joolz Aer+ gebreken vertoonde zoals u ze noemde. We hebben de zonnenkap (wat een gehele bekledingset betreft) en het frame met krakend geluid vervangen. Nu u in juni met wederom dezelfde gebreken bij ons terugkomt, kunnen wij ze dit keer niet op dezelfde manier oplossen. Gewoonweg omdat het voor ons een onbekende oorzaak heeft die wij nog niet eerder voorbij hebben zien komen. Onze conclusie is dan ook dat wij de Joolz Aer+ niet geschikt achten voor uw gebruik/eisen. Vandaar dat wij de buggy kosteloos van u terug willen nemen en het gehele aankoopbedrag terugstorten (na ontvangst buggy) zodat u een geschikte nieuwe buggy kunt aanschaffen. Vertrouwende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Refurbished kinderwagens

snelle verzending

Gewoon Goed

Het product was goedkoper dan elders en in nieuwstaat.

• Service N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Nadat ik ze gevonden had, liep de bestelling heel vlot

De bestelling werd zeer vlot verwerkt en verstuurd. Dit bedrijf vinden was een langere, moeilijke klus.

Boven verwachting!

Nadat ik telefonisch geïnformeerd heb over de staat van mijn kinderwagen en de service, is mij verteld day zij de klus kunnen uitvoeren. (Verwijderen van schimmel en slag uit de banden halen. Zij hebben zelf alle onderdelen etc. gecheckt, dit was in de prijs/service inbegrepen). In een week was de kinderwagen (zit gedeelte, reiswieg en voetenzak) gereinigd en gecontroleerd. De kinderwagen zag er weer uit als nieuw. Ik ben erg blij met mijn wagen en had weer het gevoel dat ik kreeg toen ik hem kocht en de winkel uitging. Tot slot ook erg vriendelijk. Ik werd opgewacht en er is aangeboden te helpen met inladen. Heel erg bedankt!

Goede communicatie, snelle levering

Voorwielen voor Bugaboo Cameleon 3 besteld, snel bevestigd en vriendelijk telefonisch contact.

Joolz hub+

Vandaag mijn hub+ mogen ontvangen. Het schoonheidssalon foutje heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ik ben super blij met de mooie wagen voor een hele mooie prijs

Goed ervaring

The order is The delivery happened in belgium and it took some times and the NL post tracking system is not very clear enough on the messages the part is excetly what i need same as the picture

Dikke pluim!

Ik werd telefonisch en via de mail benaderd of de bestelling wel klopte, daar ik voor teee kinderwagens iets moest bestellen. Dat wisten ze niet. Echt top, dat ze meedenken en niet alleen voor de verkoop gaan.

Super service, dankjewel

Bugaboo cameleon bekleding als nieuw voor zo weinig, hartelijk dank!

• Kennis en Vakmanschap

Ik heb het op tijd ontvangen en alles zag er goed uit

• Kennis en Vakmanschap

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik was op zoek naar een goede buggy maar de echte 'topkeuzes' zijn heel prijzig. Superfijn als je daar bij Refurbished Kinderwagens een flinke korting op krijgt terwijl de buggy bijna in nieuwstaat is. Want wees eerlijk, na 1x wandelen ziet jouw nieuwe buggy minder goed uit dan de refurbished buggy's die je hier kan bestellen. Dus twijfel je nog, gewoon doen!

Echt super!

Makkelijk en snel besteld en snelle levering. Heel blij!

• Kennis en Vakmanschap

Prima service en klantvriendelijk geholpen.

Zeer snelle levering

Goede site en zeer snelle levering

• Kennis en Vakmanschap

Goede ervaring met het bedrijf.

Vlotte communicatie.

top!!!!!

heel gooie service

• Kennis en Vakmanschap

Goede kwaliteit en snelle levering

Het product werd na één dag al geleverd in België. Leuke ervaring. Makkelijk om te betalen

Geweldoge

Geweldig aanbod,hele goede service en uitleg bij koop van kinderwagen en bestellingen zijn snel in huis.

• Kennis en Vakmanschap

Op zoek naar losse onderdelen voor onze bugaboo kinderwagen. Hier gevonden met een super mooie voetenzak. Alles snel ontvangen en zag er keurig netjes uit. Als nieuw. Zeker aan te bevelen!

Pieter Zeemanweg 121

3316GZ Dordrecht

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.