Op zoek naar losse onderdelen voor onze bugaboo kinderwagen. Hier gevonden met een super mooie voetenzak. Alles snel ontvangen en zag er keurig netjes uit. Als nieuw. Zeker aan te bevelen!

Snelle en goede levering

Prima product en snel en netjes geleverd.

Heerlijke service

Mijn dochter ( in Zwitserland) heeft een oudere Bugaboo Donkey. Ze kregen problemen met het onderstel. Met veel ondersteunende mails is dit geweldig opgelost. Nogmaals bedankt.

• Kennis en Vakmanschap

Snel geleverd in goede staat

Ons wiel voor bugaboo donkey 2 was zeer snel geleverd en in goede staat.

Fijne webshop

Mooie prijs betaald voor een wollen dekentje dat ik nergens anders meer kon vinden. Snel geleverd en het product ziet er super uit. Nog mooier dan op de website.

• Kennis en Vakmanschap

Veel kennis en kunde, aanrader!

Ik werd goed geholpen met mijn vraag, ze hadden het juiste product en deden een goede kwaliteitscontrole. Daarnaast deden ze nog gratis wat kleine checks bij mijn kinderwagen, wat erg fijn was.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende service en product zoals omschreven

Product schoon en netjes verpakt opgestuurd, dus in de ervaring is het product zo goed als nieuw.

Goede, klantgerichte service

We werden vriendelijk geholpen en onze tweedehands kinderwagen (die we elders hadden aangeschaft) kreeg meteen een gratis servicebeurt. Heel netjes!

Top behandeling

Snelle verzending

Wij waren onze adapters voor de Bugaboo wieg kwijtgeraakt en deze hadden we op de site besteld. Via een bevestigingsmail werden we geïnformeerd dat we de bestelling over een paar dagen konden verwachten (oud en Nieuw zat daar tussen). Maar tot onze verbazing ontvingen we de bestelling al de dag nadat we de bestelling hadden geplaatst!

Goede service en vriendelijk

Nadat ik mijn bestelling niet had gekregen (overmacht door PostNL), werd ik vriendelijk gebeld en werd er meegedacht om een oplossing te bedenken.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Beste Sven, U heeft op zondag 17 december 2023 bij ons een bestelling geplaatst. Deze hebben wij op Maandag 18 december 2023 aan PostNL meegegeven. Op dinsdag 19 december heeft PostNL de bestelling getracht bij u af te leveren, dit is niet gelukt. Op woensdag 20 december 2023 heeft Postnl opnieuw een poging gedaan om de bestelling bij u af te leveren, dit is helaas niet gelukt. Wat we nu kunnen zien is dat PostNL de bestelling gaat afleveren bij een PostNL Punt. Het adres van het PostNL punt is: PostNL TGN B.V. Katwijk Katwijkerbroek 51 2223XN KATWIJK ZH U krijgt automatisch een bericht via de tracking wanneer het is afgeleverd bij het PostNL punt. Als de bestelling bij ons weggaat krijgt u een mail om de bestelling in de gaten te houden. Hieronder volgt de link. https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SFHHV020340516-NL-2343BV We betreuren het dat u niet tevreden bent, wensen u fijne feestdagen. Team Refurbished-Kinderwagens

We hebben zondagavond een Joolz besteld en deze kwam dinsdagavond al binnen. Hij is nog helemaal nieuw en zijn er ontzettend blij mee! Ik zou iedereen aanraden om hier een kijkje te nemen.

• N/A

Super fijn geholpen

Nieuw onderstel gekocht voor de Bugaboo Donkey. Oude was aan vervanging toe. Vriendelijk te woord gestaan. Onderstel wat ik nodig had werd gelijk opgezocht in het magazijn. Onderstel bekeken en was naar wens. Medewerker heeft gelijk de wielen en boodschappenmand overgezet. We zijn zeer tevreden en zullen zeker terugkeren als we nog eens iets nodig hebben.

• Kennis en Vakmanschap

Heel goede prijs en supermooie kinderwagen.

Na lang zoeken op web uiteindelijk bij Refurbished kinderwagens beland. Precies gevonden wat ik zocht. Miste onderdeeltje werd direkt opgestuurd! Aaanrader qua prijs en service.

• Kennis en Vakmanschap

Great choice for my dUghter bew vehicle

It was so Good. Does not look like refurbished and the delivery was fast and gave me tension free life for my daughter rides

Ziet eruit als nieuw

Refurbished handvaten gekocht voor onze wandelwagen. Ze zien eruit als nieuw. Communicatie via de mail was zeer snel en volledig. De artikelen worden heel netjes verpakt geleverd.

• Kennis en Vakmanschap

Like new! Perfect product and super fast delivery

Flu contacted them as I had doubts. Really knowledgeable and helpful!

Verrassend

Zoekende naar een regenhoes op deze site terechtgekomen. Veel keus voor een goede prijs. Ik had 2 aparte bestellingen gedaan, kort na elkaar. Bij 1 bestelling zat verzendkosten. Gevraagd of de bestellingen samengevoegd konden worden. En daarbij vervallen van verzendkosten. Dit is gedaan. Producten vlot bezorgd. En prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Kennis en Vakmanschap

Product in goede staat ontvangen

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om geen nieuwe producten te hoeven kopen!

Mooi aanbod van refurbished kinderwagens en accessoires, goede omschrijving en fijne prijs!

Zeer klantonvriendelijk

Ik had een regenhoes nodig voor mijn kinderwagen en zo kwam ik op jullie site want ja de prijs sprak mij wel aan en werd gelokt met gratis verzending. Tot mijn grote verbazing bij het betalen kwam er 4,95 bij. Ho eens even dat klopt niet, bij het artikel stond een groen vinkje met gratis verzending. Ik mailde hier over maar kreeg een standaard mail terug met onder de 25 euro is het betaald verzenden. Ook had ik er screenshots bij gedaan van mijn bevindingen dat er echt gratis verzending bij stond en het artikel was 24,95. Ik kreeg door 5 cent het artikel niet met gratis verzending. Weer een mail gestuurd en kreeg een redelijke botte mail terug dat het niet gratis verzonden wordt wat wel wordt beloofd. Niet heel klant vriendelijk, ene botte mail en niet meegaand zijn met 5 cent verschil. Ik weigerde hier eerst iets te kopen maar wil ook geen dief van mijn eigen portemonnee zijn dus uiteindelijk met veel tegenzin toch de hoes besteld. Maar jullie kunnen wel echt veel klantvriendelijker worden en kom op doe wat je beloofd dus zorg dat je website de juiste informatie verstrekt. Over het item verder tevreden maar toch knaagt het mij dat ik bij jullie heb besteld. Een principe kwestie

• Kennis en Vakmanschap

Beste Rachelle, Wat vervelend dat u onze onze klantenservice bot vind, echter om terug te komen op de verzendkosten het staat echt op elke pagina in de oranje balk "Gratis verzending Bij bestellingen boven 25,- is de verzending gratis voor Nederland, België en Duitsland." Als u hierover een mail stuurt naar ons kunnen wij geen uitzondering voor u maken om de verzendkosten aan u te vergoeden. Dan zou dit voor elke klant gelden. Ondanks dat u wist verzendkosten te moeten betalen heeft u toch besloten om het product bij ons te kopen. Wij willen u bedanken voor uw aankoop en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Team Refurbished Kinderwagens

Product beter dan verwacht

We hadden een Joolz wagen showroommodel besteld maar bleek na een telefoontje van medewerker al helaas te zijn verkocht, ze prees meteen dezelfde wagen aan maar dan was deze tweedehands en goedkoper, ze stuurde eerst foto's van de wagen via de mail of we het er mee eens waren en werd na goedkeuring meteen naar ons opgestuurd. We wisten niet wat we moesten verwachten, maar boven verwachting is het een prachtige wagen en lijkt wel zo goed als nieuw. Erg tevreden, dankjewel.

• Kennis en Vakmanschap

Na mijn bestelling nog telefonisch contact gehad over de aanschaf, fijn geholpen en geadviseerd.

fantastisch

De bezorging ging supersnel, de volgende dag had ik de kinderwagen al in huis. Superfijn dat hij al deels in elkaar zit, makkelijker voor mij een beter voor het milieu door minder verpakkingsmateriaal! De wagen ziet er geweldig uit, ik heb gezocht naar eventuele gebruikssporen maar er is niets te zien, naar mijn idee heb ik gewoon een nieuwe wagen voor een mooie prijs :) Super blij mee

• Kennis en Vakmanschap

Geweldige, sociale en betrokken, service!

Het product ziet er geweldig uit. Ik had een fout gemaakt in een bestelling (teveel besteld) en daar namen ze zelf contact over op. De communicatie verloopt heel snel en vriendelijk. Ook een nazending was er heel erg snel. Het product doet als nieuw aan!

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.