Ik heb het op tijd ontvangen en alles zag er goed uit

• Kennis en Vakmanschap

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik was op zoek naar een goede buggy maar de echte 'topkeuzes' zijn heel prijzig. Superfijn als je daar bij Refurbished Kinderwagens een flinke korting op krijgt terwijl de buggy bijna in nieuwstaat is. Want wees eerlijk, na 1x wandelen ziet jouw nieuwe buggy minder goed uit dan de refurbished buggy's die je hier kan bestellen. Dus twijfel je nog, gewoon doen!

Echt super!

Makkelijk en snel besteld en snelle levering. Heel blij!

• Kennis en Vakmanschap

Prima service en klantvriendelijk geholpen.

Zeer snelle levering

Goede site en zeer snelle levering

• Kennis en Vakmanschap

Goede ervaring met het bedrijf.

Vlotte communicatie.

top!!!!!

heel gooie service

• Kennis en Vakmanschap

Goede kwaliteit en snelle levering

Het product werd na één dag al geleverd in België. Leuke ervaring. Makkelijk om te betalen

Geweldoge

Geweldig aanbod,hele goede service en uitleg bij koop van kinderwagen en bestellingen zijn snel in huis.

• Kennis en Vakmanschap

Op zoek naar losse onderdelen voor onze bugaboo kinderwagen. Hier gevonden met een super mooie voetenzak. Alles snel ontvangen en zag er keurig netjes uit. Als nieuw. Zeker aan te bevelen!

Snelle en goede levering

Prima product en snel en netjes geleverd.

Heerlijke service

Mijn dochter ( in Zwitserland) heeft een oudere Bugaboo Donkey. Ze kregen problemen met het onderstel. Met veel ondersteunende mails is dit geweldig opgelost. Nogmaals bedankt.

• Kennis en Vakmanschap

Snel geleverd in goede staat

Ons wiel voor bugaboo donkey 2 was zeer snel geleverd en in goede staat.

Fijne webshop

Mooie prijs betaald voor een wollen dekentje dat ik nergens anders meer kon vinden. Snel geleverd en het product ziet er super uit. Nog mooier dan op de website.

• Kennis en Vakmanschap

Veel kennis en kunde, aanrader!

Ik werd goed geholpen met mijn vraag, ze hadden het juiste product en deden een goede kwaliteitscontrole. Daarnaast deden ze nog gratis wat kleine checks bij mijn kinderwagen, wat erg fijn was.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende service en product zoals omschreven

Product schoon en netjes verpakt opgestuurd, dus in de ervaring is het product zo goed als nieuw.

Goede, klantgerichte service

We werden vriendelijk geholpen en onze tweedehands kinderwagen (die we elders hadden aangeschaft) kreeg meteen een gratis servicebeurt. Heel netjes!

Top behandeling

Snelle verzending

Wij waren onze adapters voor de Bugaboo wieg kwijtgeraakt en deze hadden we op de site besteld. Via een bevestigingsmail werden we geïnformeerd dat we de bestelling over een paar dagen konden verwachten (oud en Nieuw zat daar tussen). Maar tot onze verbazing ontvingen we de bestelling al de dag nadat we de bestelling hadden geplaatst!

Goede service en vriendelijk

Nadat ik mijn bestelling niet had gekregen (overmacht door PostNL), werd ik vriendelijk gebeld en werd er meegedacht om een oplossing te bedenken.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Beste Sven, U heeft op zondag 17 december 2023 bij ons een bestelling geplaatst. Deze hebben wij op Maandag 18 december 2023 aan PostNL meegegeven. Op dinsdag 19 december heeft PostNL de bestelling getracht bij u af te leveren, dit is niet gelukt. Op woensdag 20 december 2023 heeft Postnl opnieuw een poging gedaan om de bestelling bij u af te leveren, dit is helaas niet gelukt. Wat we nu kunnen zien is dat PostNL de bestelling gaat afleveren bij een PostNL Punt. Het adres van het PostNL punt is: PostNL TGN B.V. Katwijk Katwijkerbroek 51 2223XN KATWIJK ZH U krijgt automatisch een bericht via de tracking wanneer het is afgeleverd bij het PostNL punt. Als de bestelling bij ons weggaat krijgt u een mail om de bestelling in de gaten te houden. Hieronder volgt de link. https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SFHHV020340516-NL-2343BV We betreuren het dat u niet tevreden bent, wensen u fijne feestdagen. Team Refurbished-Kinderwagens

We hebben zondagavond een Joolz besteld en deze kwam dinsdagavond al binnen. Hij is nog helemaal nieuw en zijn er ontzettend blij mee! Ik zou iedereen aanraden om hier een kijkje te nemen.

• N/A

Super fijn geholpen

Nieuw onderstel gekocht voor de Bugaboo Donkey. Oude was aan vervanging toe. Vriendelijk te woord gestaan. Onderstel wat ik nodig had werd gelijk opgezocht in het magazijn. Onderstel bekeken en was naar wens. Medewerker heeft gelijk de wielen en boodschappenmand overgezet. We zijn zeer tevreden en zullen zeker terugkeren als we nog eens iets nodig hebben.

• Kennis en Vakmanschap

Heel goede prijs en supermooie kinderwagen.

Na lang zoeken op web uiteindelijk bij Refurbished kinderwagens beland. Precies gevonden wat ik zocht. Miste onderdeeltje werd direkt opgestuurd! Aaanrader qua prijs en service.

• Kennis en Vakmanschap

Great choice for my dUghter bew vehicle

It was so Good. Does not look like refurbished and the delivery was fast and gave me tension free life for my daughter rides

Ziet eruit als nieuw

Refurbished handvaten gekocht voor onze wandelwagen. Ze zien eruit als nieuw. Communicatie via de mail was zeer snel en volledig. De artikelen worden heel netjes verpakt geleverd.

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.