Like new! Perfect product and super fast delivery

Flu contacted them as I had doubts. Really knowledgeable and helpful!

Verrassend

Zoekende naar een regenhoes op deze site terechtgekomen. Veel keus voor een goede prijs. Ik had 2 aparte bestellingen gedaan, kort na elkaar. Bij 1 bestelling zat verzendkosten. Gevraagd of de bestellingen samengevoegd konden worden. En daarbij vervallen van verzendkosten. Dit is gedaan. Producten vlot bezorgd. En prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Kennis en Vakmanschap

Product in goede staat ontvangen

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om geen nieuwe producten te hoeven kopen!

Mooi aanbod van refurbished kinderwagens en accessoires, goede omschrijving en fijne prijs!

Zeer klantonvriendelijk

Ik had een regenhoes nodig voor mijn kinderwagen en zo kwam ik op jullie site want ja de prijs sprak mij wel aan en werd gelokt met gratis verzending. Tot mijn grote verbazing bij het betalen kwam er 4,95 bij. Ho eens even dat klopt niet, bij het artikel stond een groen vinkje met gratis verzending. Ik mailde hier over maar kreeg een standaard mail terug met onder de 25 euro is het betaald verzenden. Ook had ik er screenshots bij gedaan van mijn bevindingen dat er echt gratis verzending bij stond en het artikel was 24,95. Ik kreeg door 5 cent het artikel niet met gratis verzending. Weer een mail gestuurd en kreeg een redelijke botte mail terug dat het niet gratis verzonden wordt wat wel wordt beloofd. Niet heel klant vriendelijk, ene botte mail en niet meegaand zijn met 5 cent verschil. Ik weigerde hier eerst iets te kopen maar wil ook geen dief van mijn eigen portemonnee zijn dus uiteindelijk met veel tegenzin toch de hoes besteld. Maar jullie kunnen wel echt veel klantvriendelijker worden en kom op doe wat je beloofd dus zorg dat je website de juiste informatie verstrekt. Over het item verder tevreden maar toch knaagt het mij dat ik bij jullie heb besteld. Een principe kwestie

• Kennis en Vakmanschap

Beste Rachelle, Wat vervelend dat u onze onze klantenservice bot vind, echter om terug te komen op de verzendkosten het staat echt op elke pagina in de oranje balk "Gratis verzending Bij bestellingen boven 25,- is de verzending gratis voor Nederland, België en Duitsland." Als u hierover een mail stuurt naar ons kunnen wij geen uitzondering voor u maken om de verzendkosten aan u te vergoeden. Dan zou dit voor elke klant gelden. Ondanks dat u wist verzendkosten te moeten betalen heeft u toch besloten om het product bij ons te kopen. Wij willen u bedanken voor uw aankoop en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Team Refurbished Kinderwagens

Product beter dan verwacht

We hadden een Joolz wagen showroommodel besteld maar bleek na een telefoontje van medewerker al helaas te zijn verkocht, ze prees meteen dezelfde wagen aan maar dan was deze tweedehands en goedkoper, ze stuurde eerst foto's van de wagen via de mail of we het er mee eens waren en werd na goedkeuring meteen naar ons opgestuurd. We wisten niet wat we moesten verwachten, maar boven verwachting is het een prachtige wagen en lijkt wel zo goed als nieuw. Erg tevreden, dankjewel.

• Kennis en Vakmanschap

Na mijn bestelling nog telefonisch contact gehad over de aanschaf, fijn geholpen en geadviseerd.

fantastisch

De bezorging ging supersnel, de volgende dag had ik de kinderwagen al in huis. Superfijn dat hij al deels in elkaar zit, makkelijker voor mij een beter voor het milieu door minder verpakkingsmateriaal! De wagen ziet er geweldig uit, ik heb gezocht naar eventuele gebruikssporen maar er is niets te zien, naar mijn idee heb ik gewoon een nieuwe wagen voor een mooie prijs :) Super blij mee

• Kennis en Vakmanschap

Geweldige, sociale en betrokken, service!

Het product ziet er geweldig uit. Ik had een fout gemaakt in een bestelling (teveel besteld) en daar namen ze zelf contact over op. De communicatie verloopt heel snel en vriendelijk. Ook een nazending was er heel erg snel. Het product doet als nieuw aan!

Erg mooie kinderwagen

In heel goede staat en erg goed gereinigd zoals beloofd

• Service N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Fijne snelle levering en goed advies klantenservice

Onze kinderwagen miste een klein onderdeel, dus toen kwam ik uit bij refurbished kinderwagens. Barbera/Pieter hebben contact met mij opgenomen met de vraag of ik een foto van de kinderwagen kon sturen zodat ze zeker wisten dat ze mij het goede product konden leveren. Ik hou er heel erg van als je service krijgt, zelfs zonder er voor te vragen, dat laat zien dat ze hier verder nadenken dan hun neus lang is. Volgende keer dat ik wat nodig heb ga ik zeker weer hier kijken.

• Kennis en Vakmanschap

Onderdeel van een oudere kinderwagen probleemloos leverbaar, perfect.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zocht 1 vervangend zwenkwiel voor de kinderwagen. Overal moest je er twee kopen terwijl ik er maar 1 nodig had. Hier slaagde ik wel om 1 wiel te bestellen. Snelle levering ook. Dus perfect.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Vaker besteld voor nieuwe onderdelen van mijn bugaboo cameleon 3 van 7 jaar oud. Ze hebben veel onderdelen. Wordt snel geleverd!! Super !!

Product zoals omschreven.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, duidelijke communicatie via de mail. En heel duurzaam.

Super mooie producten

Erg blij met de duidelijke omdchrijving, de snelle levering en de goeie kwaliteit van de producten die ik heb besteld!

Snel verzonden

Heel snel verzonden en ziet er allemaal prima uit. Duidelijke informatie

Fantastic

Easy to use website and good follow-up. We even received a surprise upgraded model on some of the parts for no extra costs. Highly recommend.

Heel tevreden!

We waren opzoek naar een buggy en hier per toeval terecht gekomen. Maar zou zeker iedereen aanbevelen hier een kijkje te gaan nemen als je ook opzoek ben. Veel keus, alles te proberen en een goede service van begin tot eind.

• Kennis en Vakmanschap

Onze Juuls kinderwagen lijkt wel weer nieuw!

Echt een tof bedrijf die gebruikte kinderwagens weer laat stralen. Zonde om een nieuwe kinderwagen te kopen als u er al eentje heeft gebruikt maar erg vies is geworden. Ik moest er wel een stuk voor rijden maar dit was het zeker waard! Bij Rufurbished kinderwagens doen ze enorm hun best om uw gebruikte kinderwagen helemaal op te knappen!

Snelle service en geleverd

In een woord:goed

Whatsappvragen worden snel beantwoord. Wat ik zocht was op voorraad en dat was meteen verzonden na het plaatsen van de bestelling. Volgende dag meteen in huis. In dit geval “refurbished” was niets anders dan schoongemaakt, tweedehands. In dit geval prima.

Een top ervaring

Heel fijn ontvangen bij de deur. De heer die ons hielp was ook heel vriendelijk en hielp mij erg goed. Ik ben zeker te spreken over alles en heel erg blij dat ik mijn kinderwagen bij hun heb gekocht!!

mooie kinderwagen

Deze joolz kinderwagen voldoet aan al onze eisen, er zouden een paar kleine schoonheidsfouten aan zijn,ik heb deze niet gezien, dus gezien de prijs ben ik ontzettend tevreden over deze mooie kinderwagen

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.