Snelle levering , sterke prijs

Product was perfect ,snel geleverd, niets op aan te merken

• Kennis en Vakmanschap

Had gemaild over de draagbeugel van mijn 2e hands bugaboo donkey ze hadden hem nog ze gaf in de mail de link zodat ik bij de goede uitkwam en gelijk besteld en snel in huis echt super service!!

• Kennis en Vakmanschap

Goede en vriendelijke klantenservice, en echt top kwaliteit

Ik had een aantal vragen en deze werden goed beantwoord. Verder werd er rekening gehouden met mijn uitgerekende data en garantie! De kwaliteit is helemaal goed, is als nieuw!

• Kennis en Vakmanschap

Kinderwagen bijna zo goed als nieuw!

Blij met de kinderwagen. Veel geld bespaard en het voelt als een nieuwe kinderwagen.

Alles heel netjes verlopen

• Kennis en Vakmanschap

snel verzonden prettig en snelle communicatie en oplossing bij probleem

Ik kocht baleinen en een adapter voor het comfort board voor mijn bugaboo buffalo. Ze werden snel verzonden. Toen bleek dat er iets mis was met de adapter werd ik snel en vriendelijk geholpen en kreeg de volgende dag een nieuw exemplaar toegestuurd. Ik zou zeker weer mijn aankoop doen bij dit bedrijf als ik iets nodig heb voor mijn kinderwagen!

Erg goed geholpem

De site werkte eventjes niet en kon via de mail alsnog netjes mijn plankje ontvangen voor het zitje van mijn bugaboo donkey duo het kwam snel binnen en zit perfect voor mijn zoontje ben erg blij met de service

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Kundig, vriendelijk en snel geholpen!

Onze Joolz Geo Tailor was voor een nieuwe ronde toe aan een nieuwe kleur duwstang. Ik ben zeer kundig, vriendelijk en snel geholpen! Ik was onder de indruk van de kunde en grondigheid (los geboord materiaal uit het frame om rammels te voorkomen en pintjes wegvijlen voor de kinderen en kleren) waarmee mijn ‘reparatie’ uitgevoerd is. Absoluut een aanrader!

• Kennis en Vakmanschap

Een kinderwagen matras besteld, en werd keurig geleverd voor een mooie prijss

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Ik kom meteen geholpen worden toen ik binnen kwam (ik had ca 3 uur vantevoren gebeld). Het ging bij mij om een defect onderstel van een Bugaboo kinderwagen. Ik had de keuze om het te laten repareren, maar ook om het te vervangen voor een nieuwe voor een mooie prijs. Bij het verwisselen voor een nieuwe werd de wielen even in orde gebracht. Na ca 30 min waren ze klaar. Super.

Super goed geholpen!

Onze kinderwagen (Buggaboo donkey) hadden we tweedehands gekocht via marktplaats en na 4m gebruik sneuvelde bij oma de wielconstructie. Met de losse onderdelen eerst Buggaboo gecontact maar die konden niks meer leveren ivm nieuwe veiligheidseisen. Ze tipten wel deze zaak en na mailcontact toch vanuit Brabant die kant op gereden. Super goed geholpen! Omdat ik twee kleintjes bij me had hielp de medewerker zelfs met het uit de auto halen vd kinderwagen. Daarna was het euvel in no time verholpen, kreeg de wagen gratis nieuwe onderdelen bij de voorwielen (eis van Buggaboo), werden de wielen/velgen opgepoetst en werden er nieuwe banden geadviseerd. Top service voor een prima prijs! Wij zijn heel blij dat we hier toch geen zijn gegaan en voor 35euro een reparatie lieten uitvoeren ipv een nieuwe duo wagen aan te schaffen.

• Kennis en Vakmanschap

Goed aanbod en goede service

De site werkt makkelijk, er is genoeg aanbod en snelle verzending

Goede service netjes geholpen

Het klikmechanisme van de kinderwagen was stuk dit is netjes gemaakt. En ook is de kinderwagen nog nagelopen en schoongemaakt. wat een top service. heel netjes!!

• Kennis en Vakmanschap

Prettig geholpen en een hele mooie kinderwagen

Wij hadden wat vragen over duo wagens en werden snel en fijn geholpen. Zeer klantvriendelijk. De kinderwagen is als nieuw, we waren zeer verras toen we de wagen uit de dozen haalde.

Super snel geleverd!

• Kennis en Vakmanschap

Super snel geleverd, product helemaal zoals omschreven Super blij mee ga zeker nog eens bestellen als ik iets nodig heb. En ik zal kennissen en vrienden ook zeker doorverwijzen naar dit bedrijf!

Snel en vriendelijk geholpen

Omdat ik nog wat vragen had over het onderdeel dat ik nodig had, heb ik mij eerst tot de klantenservice gericht. Er werd snel gereageerd op mijn bericht. Ook werd er goed meegedacht. Toen ik het onderdeel vervolgens bestelde via de website, had ik het binnen enkele dagen al binnen. Heel fijne webshop met een goede klantenservice en uitgebreid assortiment.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, product zoals nieuw

We zijn heel tevreden met de aankoop van een Bugaboo Accessoires. Deze was uitverkocht op de orginele Bugaboo website. Refurbished Kinderwagens leverde snel en het product lijkt zoals nieuw! Top!

Goede webshop

Fijne winkelervaring gehad bij refurbished kinderwagens. Het product zag er erg netjes uit, ondanks refurbished, en de verzending was snel. Alleen het mailcontact zou ietsje vlotter kunnen, daarom net geen 5 sterren.

• Kennis en Vakmanschap

Snel geleverd, producten in perfecte staat!

Alles naar behoren.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Perfect, de enige winkel die nog de onderdelen had die ik nodig had voor de kinderwagen

Overral gezocht op het net voor klemmen om de boodschappennet onder de stoel te kunnen bevestigen op mij bugaboo Donkey maar nergens te vinden. Toen kwam ik hier terecht ze hadden nog precies wat ik nodig had en ook nog super snel geleverd.

• Kennis en Vakmanschap

We zijn goed geholpen en blij met het product !

Persoonlijke, vakkundige en plezierige service !

Helemaal super!

Precies zoals beschrijving. Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten en de wagen is zeer netjes

• Service N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Hele fijne en vakkundige mensen. Ze hebben mij geholpen letterlijk van voordeur naar voordeur! Mijn wagen is splinternieuw en een snelle service. Al je vragen worden meteen beantwoord en je hebt geen achteraf verrassingen. Top en nogmaals dank!

• Kennis en Vakmanschap

Contact gehad met klantenservice over kapot onderdeel van mijn kinderwagen. Keurig geholpen, onderdeel doorgekregen en aangeschaft. Netjes op tijd binnen.

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.