Goed!

Fijn dat we precies het onderdeel wat stuk was konden aanschaffen in plaats van meteen alles.

• Kennis en Vakmanschap

Al een paar keer besteld, top!

Meerdere keren hier besteld voor de bugaboo ant kinderwagen. Top

Zeer goede

Op tijd van de levering duidelijk geïnformeerd product goed verpakt

lijkt gewoon nieuw!

De wiel lijkt helemaal nieuw te zijn.

Het product is kei goed

Ik raad het iedereen aan het is helemaal naar wat ik wou van kleur en past perfect bij men buggy ☺️

• Kennis en Vakmanschap

Snel geleverd en ziet er super uit!

Volgende dag al in huis. Product lijkt helemaal nieuw!

• Kennis en Vakmanschap

Mega snelle levering! Helemaal blij! Zeker een aanrader!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle verzending, goed contact met de klantenservice, prima kwaliteit van het product.

GOEDE service

Producten besteld die niet bij elkaar pasten. Al voor verzending ben ik gebeld met de vraag of ik het wel op wilde laten sturen. Bestelling aangepast. Helaas één product verwisseld met iets wat erop lijkt, maar ook dat was heel snel opgelost en geregeld.

• Kennis en Vakmanschap

Mooi refurbished frame voor een kleine prijs

Op zoek naar een frame voor een bugaboo die niet meer in de collectie is. Het was een hele zoektocht maar gelukkig op deze site gewoon te koop voor een hele mooie prijs en in goede staat!

Goede en snelle service

Weinig woorden snelle daden, dat werkt altijd.

Goed , alles ok gegaan

• Kennis en Vakmanschap

Heel duidelijke beschrijving en foto's op de website. Vlugge levering, binnen 2 werkdagen stond het aan de deur. Perfecte conditie, net zoals beloofd in beschrijving. De prijs is nergens anders vergelijkbaar! Super ervaring, ben bijzonder blij met de aankoop van mijn bugaboo bij refurbished kinderwagens!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

We werden goed geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd. Het is een heel mooi concept, want op deze manier geef je de kinderwagens een tweede kans. We zijn zeer tevreden met onze mooie aankoop! Er is bijna niet van af te zien dat hij refurbished is.

Top services

Hele fijne services, netjes per e-mail op de hoogte gehouden van status bestelling.

Snelle en goede service

Op de site was het artikel uitverkocht, maar na een telefoontje zijn ze in het magazijn gaan zoeken en wat bleek: er was nog een artikel. Het is meteen verzonden. Super service.

• Kennis en Vakmanschap

Vervangende remschoen set past perfect en snel geleverd.

Wellicht handig om ook een instructie set mee te sturen. Ben er nu ook wel uit gekomen met youtube filmpjes.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Nette producten en snelle service

Mooie tweedehands onderdelen kunnen kopen voor mijn oude kinderwagen. Snel verzonden en artikel in top staat.

Product zoals omschreven

Tweedehands seatframevoor de bugaboo buffalo. Zag er uitzoals op de foto en je kan zien dat het gebruikt is maar wel gewoon heel. Snel bezorgd. Verbeterpuntje is misschien het gebruik van tracken trace. Hij kwam paar dagen eerder dan verwacht.

Netjes past precies

Eenvoudig en snel

Eenvoudig online bestellen en de volgende dag al netjes in huis. Mooi en stevig verpakt. Ziet er uit als nieuw.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle reactie en een duidelijke website met productoverzicht

Fijne website met duidelijke product beschrijving. Snelle verzending.

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.