Snelle reactie en een duidelijke website met productoverzicht

Fijne website met duidelijke product beschrijving. Snelle verzending.

Regenhoes bugaboo cameleon 3

Regenhoes gekocht bijna nieuw . Maar ik denk dat hij nieuw was want hij zat in plasticfolie en geen enkel beschadigingen . Had later verwacht en zeer snelle zending

Goed en netjes

De producten waren snel bezorgt en passen goed op me kinderwagen

Goed contact - vriendelijke service - prachtige wagen

Via Instagram contact gehad in eerste instantie. Snel antwoord, onverwacht ook buiten kantoortijden. Ik zocht een Bugaboo donkey 3, duo. Deze stond niet geadverteerd op de site of de instagram pagina, maar konden ze voor mij toch samenstellen voor een goede prijs. Paar dagen later bij ons thuis afgeleverd met instructies. Wagen bleek niet reburfished maar compleet nieuw. Vanwege samenwerking met Bugaboo verkopen ze ook wagens waarvan, zoals bij ons, de verpakking schade heeft, maar de wagen ongeschonden. Follow up contact over ontbrekende zijmand was eveneens heel vriendelijk en vlot geregeld. Zijmand is nagestuurd.

• Kennis en Vakmanschap

Perfect product. Super snelle levering!

Binnen 48 uur bezorgd. Perfect! Provuct netjes verpakt.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer goede en snelle service, met als resultaat een prachtige bugaboo!

Wij wisten helemaal niet dat dit bestond, maar na een advertentie op marktplaats gezien te hebben, en een belletje, een ritje naar dordrecht, en weer naar huis met onze splinternieuwe favoriete bugaboo voor een hele mooie prijs, achter in de auto! Hartelijk dank voor de goede en aardige service!

snel en correct

super

• Kennis en Vakmanschap

telefonisch kontact gehad en verder geholpen van de bestelling

Goede levering prima kinderwagen en uitstekende service een dikke vette pluim

• Kennis en Vakmanschap

Ik had telefonisch contact gehad omdat ik een vraag over een product had. Vriendelijke vrouw aan de lijn gehad. Producten besteld via de webshop. Alles zag er netjes uit en was goed verpakt.

Goede prijs, snel contact

Een refurbished kinderwagen besteld. Helaas stonden er geen foto’s van evt. beschadigingen dus het was enigszins een gok, maar ben zeer tevreden over de kwaliteit/prijsverhouding. Er zitten enkel wat gebruikerssporen op, maar dat stond ook bij de beschrijving. Op vrijdag om 12.30u besteld. Volgens de website zou er dan de volgende dag geleverd worden. Toen ik niets hoorde over de levering via whatsapp contact gezocht, dat ging vlot. Op maandag kreeg ik een mail van de bezorger dat hij op woensdag zou komen. Op dinsdag stond hij ineens aan de deur (we waren gelukkig thuis). Al met al, goede ervaring met deze webshop!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Wiel is in perfecte staat. Na verkeerd geleverde artikel, direct het juiste wiel ontvangen. Goede communicatie ook.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Easy to order, and great value for money

It was a great experience getting our stroller from the Refurbished Kinderwagens. We purchased a Bugaboo Chameleon, and it arrived in perfect condition. Definitely great value for money compared to buying a new one. The company was quick to answer our questions when we had any (for example, about the condition of the stroller), and the delivery was very fast.

Topservice

Goede en snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Refurbished kinderwagen lieverd uitstekende kwaliteit en service. Heel gelukkig met onze donkey duo 3. Werd ook heel snel geleverd.

• Kennis en Vakmanschap

Erg behulpzaam en mooi spul voor een lagere prijs!

We kwamen tegen sluitingstijd, maar werden zonder problemen, uitgebreid, geholpen. Werden zelfs meegenomen het magazijn in, om te laten zien wat ze allemaal op vooraad hadden.

• Kennis en Vakmanschap

Top, snelle levering en het gestelde product ziet er als nieuw uit

Mooi netjes als nieuw

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, producten zien er top uit

Goede ervaring met deze webshop, jullie leveren snel en de producten zien er top uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik keek in eerste instantie op marktplaats maar bij jullie was ik goedkoper uit. Ik zou jullie zeker aanbevelen!

goede klantenservice

Goede klantenservice, je hebt contact met een bekwame medewerker. respons tijd is bovengemiddeld hoog. vriendelijk en duidelijk. Zending en inpakken van materiaal goed. Nieuwe zonneklep besteld voor een oude bugaboo cameleon, helaas niet zelfde kleur grijs en type voorhanden. Wat begrijpelijk is na ruim 10 jaar. Een top kinderwagen wel!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle verzending en goed product.

De Bugaboo seatliner was veel goedkoper dan in de winkel, gewoon nieuw. En werd erg snel bezorgd. Superfijn!

• Service N.v.t.

Een superontdekking

Mijn dochter verwachtte haar 2e kindje. De kinderwagen die ze voor de 1e aanschafte was zwaar en log met een ondiepe kinderwagenbak. Graag wilde ik een nieuwe wagen voor haar kopen. Maar 1000 of meer kan ik daaraan niet besteden. Even zoeken op internet leverde jullie site op. Na een prettig telefoongesprek met één van de medewerkers durfde ik het aan om de wagen bij jullie te bestellen. We hebben al heerlijk gewandeld met de nieuwe kinderwagen die overigens een dag eerder werd geleverd dan aangegeven. Hij was makkelijk in elkaar te zetten en de kleine meid (geb.29juni) ligt er heerlijk in. Hartelijk dank voor deze prachtige wagen.

• Kennis en Vakmanschap

Vlot shoppen en correcte levering.

Vlot en overzichtelijk online shoppen. Snelle en correcte levering van de bestelde producten.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat deze website bestaat

Al een aantal keer een los onderdeel voor onze kinderwagen hier besteld. Betaalbaar en originele producten.

• Kennis en Vakmanschap

Snel geleverd en als nieuw

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Uiterst vriendelijk en helpen je snel!

Leeuwenhoekstraat 18 2652XL Berkel en rodenrijs

Over Refurbished Kinderwagens

Over Refurbished Kinderwagens Wij van Refurbished Kinderwagens hebben de volgende visie. Dagelijks maken wij bij Refurbished Kinderwagens talloze mensen blij. Mooie babyspullen, eerlijke prijzen en een verrassend assortiment dat direct uit voorraad leverbaar is. Maar ook een top-service en een goede bereikbare klantenservice dragen hier aan bij. Dagelijks staat ons team met liefde en plezier voor je klaar. Want wij willen je blij maken met dat waar wij goed in zijn! U kunt ons altijd berichten, wij wachten op uw vraag, ook ’s avonds en in het weekend. Mail ons, u krijgt altijd binnen 8 uur antwoord. Immers het leven, ook uw leven is 7 dagen en nachten in beweging en zeker met kinderen.