Van A tot Z top geregeld!

Vanaf de start super tevreden over de samenwerking met Geralda. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt! Goede communicatie, snelle service en kwaliteit.

Correct & duidelijk

Correct en duidelijk. Nemen zelf direct contact op met elektriciteits- en waterleverancier wat problemen voorkomt. Praktisch denkend om problemen op te lossen.

Goede en prettige samenwerking

De Stanbouw Koning heeft een prachtige stand opgeleverd. De samenwerking tijdens het opbouwen en tijdens de ontwerpfase heb ik als zeer professioneel en prettig ervaring.

Goede en vlotte samenwerking

Via Google heb ik de Standbouw Koning gevonden, vervolgens mijn contactgegevens op hun website achtergelaten, en ik werd gelijk gebeld door de vriendelijke Geralda. Ze heeft mij vanaf het begin tot einde erg goed geholpen. Communicatie verliep vlot. En het eindresultaat van onze stand is top! Net geen 10 sterren kunnen geven. Maar we weten allebei waarom ;)

Taxi Industry Forum 2020 Powered by Hongqi

Many changes had occured but carried out the entire project very well. Professional, reliable, excellent experience to work with your team.

Prettige samenwerking en mooi eindresultaat

De Standbouwkoning heeft ons geholpen met een mooie, custom-made stand voor tijdens een groot congres. De samenwerking verliet vlot en soepel; de Standbouwkoning nam veel werk uit handen, er werd snel geschakeld en goed gecommuniceerd. Met het eindresultaat was ik ook erg blij; helemaal zoals we het voor ogen hadden!

Meerdere jaren klant en erg tevreden.

De Standbouw Koning zorgt voor onze promotie stand in Duitsland. Ze denken mee en leveren elk jaar weer een mooie stand af. Het materiaal waar ze mee werken is van kwaliteit, wat zorgt voor een juiste en vooral strakke en overzichtelijke uitstralling. Wanneer er wel een probleem voor doet nemen zij de verantwoordelijkheid en lossen zij het perfect op.

gewoon goed

Stand op de ISE Amsterdam RAI laten bouwen. Gewoon fijne communicatie, denken mee, en doen wat afgesproken is. Is tegenwoordig schaars. aanrader.

Dikke aanrader!

SprayPay bedankt de Standbouw koning! Zij hebben een mooie stand gebouwd op de webwinkelvakdagen. Komen de afspraken na, gebruikt mooi materiaal en denkt goed mee tijdens alle voorbereidingen..

Prima verzorgd tot in de kleinste details.

De Standbouw Koning levert een prima eindproduct en wij waren zeer content met de samenwerking. Zaken die opvallen zijn de gedegen voorbereidingen, snel en netjes werken tijdens opbouw van de beurs, hoge kwaliteit van oplevering van de stand en de after-service tijdens de beurs. Kortom, wij zijn dik tevreden.

Erg professioneel!

Wij hadden op korte termijn een stand nodig en de Standbouwkoning heeft een mooie stand voor ons gemaakt. Zeker een aanrader!

Mooie producten met een goed service

Met "De Standbouw Koning" hebben wij goede afspraken kunnen maken en zijn de goed nagekomen. De meubels waren goed en profesioneel verpakt. Wij zullen dan ook zeker vaker gebruik maken van "De Standbouw Koning"!

Er wordt goed meegedacht en is kwalitatief goed. Zou zeker nog een keer gebruik maken van de diensten van de Standbouw Koning.

Nice Exhibition Stands for a Fair Price

We have chosen the Standbouw Koning as a partner for all our exhibition stands and are really satisfied with this cooperation. It's always a nice exchange of ideas and we end up with a nice looking, good working stand for a reasonable and transparent price. Would recommend the Standbouw Koning if you are looking for a non-complicated planning phase of your exhibitions.

Super geregeld - WYSIWYG

Snelle opvolging van mails en gewenste aanpassingen. Communicatie verloopt makkelijk en snel. Geen adders onder het gras - diensten en prijs zijn helder en volgens afspraak. Van begin tot einde werd alles geregeld en afgestemd. Prima standbouw en mooi ontwerp! Met zorg gedaan en voor ons zonder stress de beurs op.

De samenwerking met De Standbouw Koning is erg goed omdat we elkara met een half woord begrijpen. Niks is te veel en er wordt goed meegedacht. Zeer aan te bevelen.

Een betrouwbare leverancier die meedenkt in beurs oplossingen

In de aanloop naar een beurs is het contact prettig en meedenkend vanuit de Standbouwkoning. Het resultaat dient een beursstand te zijn die ons visitekaartje is voor onze prospects en klanten. Met een nog kritischer blik op details wordt dat niveau in de toekomst behaald.

Goede service, snelle feedback en nette afhandeling

zeer prettig.

Anette solved problems and was there when we needed her.

Anette was very helpful and was able to accommodate our last minute order. She took personal ownership and came to site to assist with install and removal. We had a technical fault with one item that she personally resolved in the quickest possible time.

Hele fijne professionele organisatie!

Wij hebben onze stand voor de Logistica laten bouwen door De Standbouw Koning. Deze organisatie is heel fijn om mee te werken. Korte communicatielijnen en professioneel. De stand zag er super uit. De foto´s die we hadden laten drukken op de wanden waren erg mooi en scherp. De stand was ook netjes afgewerkt. Wij vonden het erg fijn dat we alles bij één organisatie hebben kunnen regelen (standbouw, apparatuur, verlichting, meubels, aankleding enz). Zeker een aanrader!

Het team van de standbouw koning biedt top service en een prachtige stand!