Prettig contact over het ontwerp en een mooi resultaat.

De print is duidelijk afgebeeld en de kwaliteit van de tasjes is goed.

Vlot, kwaliteit aan goede prijs

Netjes gedrukt Goede, persoonlijke opvolging Geleverd binnen de termijn

Prima geslaagd!

De mokken zien er helemaal uit zoals we in gedachten hadden, mede door tussentijds advies en printvoorbeeld.

Gewoon goed

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij bedrukken.nl. Communicatie is goed verlopen en de levering was ook goed. Ik ben tevreden!

Top advies en snelle levering! In één woord: TIEN!

Voor een landelijke actie voor ons goede doel was het zoeken naar een paar leuke gadgets. Onze insteek: het moet leuk zijn, maar ook functioneel. We hebben ons dus laten adviseren wat er zoal is en leuk voor onze actie, maar ook t.a.v. de wijze van aanbrengen op de gadgets van ons logo. We hebben een mooie combinatie gevonden en het resultaat is prachtig! Dank aan het team van Bedrukken.nl dat zo klantvriendelijk, efficiënt en snel voor ons aan de slag is gegaan.

Goed, snel en vriendelijk!

Een aantal jaar geleden hadden wij bij bedrukken.nl al een aantal tasjes besteld met daarop het logo van ons bedrijf. Nu waren we voor ons aankomende evenement wederom op zoek naar dezelfde tasjes, aangezien we er nog een paar hadden liggen. Gelukkig waren dezelfde tasjes nog aanwezig en hebben we deze bij kunnen bestellen. Het enige kleine minpuntje was dat je direct moet betalen, dus niet op rekening, en dat er geen creditcard link beschikbaar was (alleen ideal). Voor sommige bedrijven misschien iets minder handig. Maar verder helemaal tevreden, bedankt!

Vlotte communicatie en goed eindproduct

De communicatie was vlot en tijdig. Goede service en tevreden met het eindproduct. Levering ging ook zeer vlot.

Professioneel en vriendelijk

Ik werd snel geholpen op een vriendelijke en aangename. En het ziet er ook mooi en geheel naar wens uit. Fijne samenwerking, ook al is het online. Veel dank!

Goede kwaliteit t-shirts en zeer goede service!

We hadden op korte termijn een specifieke kleur kinder t-shirts nodig, bedrukt op de achterzijde. Er werd heel goed met ons meegedacht en vragen werden kundig en snel beantwoord. De levering lukte ook nog op tijd, dus chapeau voor het team van bedrukken.nl! Wij bestellen volgende keer zeker weer bij jullie :-)

Vlotte afhandeling

Zeer vlotte afhandeling, van begin tot het einde een enorm vriendelijke klantenservice. Ook zeer tevreden van de kwaliteit!

goede snelle levering

Wij hebben wireless chargers besteld, deze werden nog sneller geleverd als verwacht. Helaas miste we er 1, dit aangegeven, en werd meteen opgelost.

hele goede ervaring

Ik heb goede begeleiding gekregen bij de vragen die ik had en op tijd mijn bestelling ontvangen. Goede service.

een telefoontje en t was supersnel geregeld

gewoon binnen 4 dagen 1500 stuks geprint geleverd. Helemaal prima!

Mooi en snel

Mooie product, snel geleverd en vriendelijke medewerkers. Top!

Hele vlotte service!!!

Hele vlotte service!!!

Mooi materiaal, snelle levering!

Mooi materiaal, het was even onduidelijk op de website, maar daarna goed contact en oplossing gericht gewerkt. Zeer snelle levering!

Vlotte communicatie en levering, mooi product.

Prima ervaring gehad met dit bedrijf. Ik zou er zeker nog eens bestellen.

Leuk geprijsd en snel geleverd

Handige opvouwbare tasjes In onze logo kleuren, heel scherp en snel geleverd, top

Snelle eerlijke service

Top service, open communicatie en correcte afhandeling!

Hele prettige communicatie + goed product

De lunchbags bleken net uit voorraad te zijn bij de leverancier, maar Carlo van bedrukken.nl heeft er alles aan gedaan om ze zo snel mogelijk alsnog te kunnen leveren en dit is allemaal goed gelukt! Product ziet er mooi uit, conform verwachting en voorafgaande drukproef!

Snelle service en denken mee met de klant

Op korte termijn bedrukte polo's nodig. Bij bedrukken.nl geen probleem, hele snelle levertijd. Daarna toch besloten om nog een paar extra polo's te bestellen, ook dat werd geregeld! Heel fijn dank je wel bedrukken.nl

TOP!!! Goede en snelle service!

In één woord TOP!!! Super service en snelle (re)acties voor, tijdens en na het bestellingproces! Blij mee, top product geleverd!

Klantvriendelijk en snelle service!

Heel vriendelijk te woord gestaan en een snelle levering ontvangen, precies zoals afgesproken.

Eenvoudig, snel, behulpzaam en prima kwaliteit

Gebruikersvriendelijke site, overzichtelijk, goede klantenservice en prima product. Wij zijn blij met onze parasols en bestellen deze zeker weer via deze site.

Fijn dat de bestelling snel en op tijd geleverd kon worden. Goed contact en service. Blij mee!

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!