Superservice

Meerdere malen bij bedrukken.nl besteld... zelfs spoed bestelling moeten doen en die was nog eerder dan gehoopt. Ook uitstekende service

Al enige jaren een vertrouwd adres

Voor onze school hebben we al een aantal keer luxe parkerpennen met schoollogo besteld, die we meegeven aan leerlingen na hun afscheid van school. Daarnaast hebben we ook weggeefpennen, tevens voorzien van logo. De medewerkers van Bedrukken.nl denken altijd goed mee. Zo was de laatste weggeefpen ons helemaal naar de zin! Hij ligt goed in de hand, ziet er luxe uit en schrijft lekker.

snelle correcte service

Voor de aankomende bruiloft van mijn zoon, op een zonnige warme plek, waaiers besteld met bedrukking van eigen logo. Snelle levering. Alles ziet er mooi verzorgd uit. Blij mee, hoop het bruidspaar ook.

Weer een tevreden klant!

Vlotte service - perfect resultaat

Gewoon helemaal top! Goede service en ze antwoorden ook snel!

Snelle en goede service!!

Voor het Open Huis redelijk laat een bestelling geplaatst. Volledige medewerking gekregen. Snelle antwoorden, meedenken, betalingsproces werd in de gaten gehouden en gecommuniceerd. Ook eerlijk over de bedrukking en de mogelijkheden hiervan. Ik ben echt helemaal tevreden en ga hier een volgende keer weer bestellen!

Top Service!

Goede service en snelle levering!

Snelle levering, prima kwaliteit.

Het team was meedenkend, en het product kon snel geleverd worden. Kortom: we zijn erg tevreden.

snelle service en mooi product

Snelle reactie, goede prijs en een mooi product. De magneten van de naamplaatjes zijn supersterk

Vriendelijk personeel en mooie bedrukking van tasjes!

Ik heb nu 2 x een order geplaatst bij bedrukken.nl en mijn ervaring is goed. + prijs / kwaliteit + vriendelijk personeel + goede drukproef + mogelijkheid tot achteraf betalen - Het afleveradres was anders dan het factuuradres en helaas is de order naar het factuuradres gegaan. Gelukkig konden we dit zelf nog oplossen.

Super geregeld!

Goede prijs kwaliteit, op twee adressen geleverd en op tijd!

Erg tevereden

Ik had met spoed badges nodig en deze hebben ze heel snel en netjes kunnen leveren!

Uitstekende service en kwaliteit!

Goede snelle service

Non woven tasjes besteld met ons logo bedrukt. De tasjes zien er mooi uit, duidelijk te lezen. Er wordt meegedacht bij het ontwerp. En na het bestellen heel snel geleverd.

Fijne mensen om mee samen te werken, mooie t-shirts!

Een heel fijn contact met Rik. Vriendelijk, maar ook steeds snel antwoord. Het bestellen gaat heel eenvoudig en de geleverde t-shirts zijn prijs-kwaliteit dik in orde. We zijn een tevreden klant. :)

Prima kwaliteit en service

Wij hadden wat vragen over de levering en dergelijke. Goed contact gehad met accountmanager Rik, prettig verloop. De geleverde T-shirts lijken prima, wij hebben ze nog niet gebruikt of gewassen.

Snel, compleet en goed!

Ik had op hele korte termijn bedrukte zonnebrillen nodig. Ik ben snel geholpen, de prijs was uitstekend en de zonnebrillen waren volledig naar wens. Heel correct bedrijf en denken goed met je mee. Tot de volgende keer!

Professioneel en snel!

Meedenkende mensen, die niet klakkeloos alles overnemen wat je vraagt maar het beste resultaat voor de klant willen bereiken. Al diverse bestellingen gedaan en erg tevreden met de hulp en het bestelde produkt.

Goede service en goede kwaliteit

Er wordt snel gereageerd op mails, de levertijd is snel en daarbij is de kwaliteit van de producten goed. Al met al erg tevreden!

Goed meedenken en vlotte levering

Uitstekende ervaring. Er was iets misgegaan met de bevestigingsmail, maar na telefonisch overleg (een week later) werd het bestelde zeer snel alsnog geleverd. Klasse, Rik.

Snel en klantvriendelijk. Service zoals het hoort.

Simpelweg een fijne club om zaken mee te doen. Ze hebben het goed op orde. Geen verrassingen of onnodig extra’s, ze doen wat ze beloven en meer. Ze denken mee en bieden oplossingen indien nodig. Eigenlijk gewoon zoals het hoort dus.

Behulpzaam personeel en denken mee in mogelijkheden.

Ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Levering was snel en de flexibiliteit tijdens het ontwerp heb is als zeer prettig ervaren.

goede service. ze zijn bereid om mee te denken in oplossingen

ondanks dat er een te korte levertijd was volgens de site hebben de mensen van bedrukken.nl mee gedachte in een oplossing waardoor de producten nog op tijd geleverd konden worden.

Snelle service, mooi product

Bij deze wil ik graag nog de complimenten aan het team / bedrijf geven voor het uitvoeren van deze toch wel last-minute order. We kunnen terug kijken op een geweldig evenement waarbij de bordjes door jullie bedrukt zeer zeker in de smaak zijn gevallen en bijgedragen hebben aan het succes van het evenement. Zorg coöperatie Anna Zorgt uit Sint Annaland

Goede en snelle service

Op korte termijn goed geholpen en geleverd. Korte lijntjes en fijn contact.