Erg tevereden

Ik had met spoed badges nodig en deze hebben ze heel snel en netjes kunnen leveren!

Uitstekende service en kwaliteit!

Goede snelle service

Non woven tasjes besteld met ons logo bedrukt. De tasjes zien er mooi uit, duidelijk te lezen. Er wordt meegedacht bij het ontwerp. En na het bestellen heel snel geleverd.

Fijne mensen om mee samen te werken, mooie t-shirts!

Een heel fijn contact met Rik. Vriendelijk, maar ook steeds snel antwoord. Het bestellen gaat heel eenvoudig en de geleverde t-shirts zijn prijs-kwaliteit dik in orde. We zijn een tevreden klant. :)

Prima kwaliteit en service

Wij hadden wat vragen over de levering en dergelijke. Goed contact gehad met accountmanager Rik, prettig verloop. De geleverde T-shirts lijken prima, wij hebben ze nog niet gebruikt of gewassen.

Snel, compleet en goed!

Ik had op hele korte termijn bedrukte zonnebrillen nodig. Ik ben snel geholpen, de prijs was uitstekend en de zonnebrillen waren volledig naar wens. Heel correct bedrijf en denken goed met je mee. Tot de volgende keer!

Professioneel en snel!

Meedenkende mensen, die niet klakkeloos alles overnemen wat je vraagt maar het beste resultaat voor de klant willen bereiken. Al diverse bestellingen gedaan en erg tevreden met de hulp en het bestelde produkt.

Goede service en goede kwaliteit

Er wordt snel gereageerd op mails, de levertijd is snel en daarbij is de kwaliteit van de producten goed. Al met al erg tevreden!

Goed meedenken en vlotte levering

Uitstekende ervaring. Er was iets misgegaan met de bevestigingsmail, maar na telefonisch overleg (een week later) werd het bestelde zeer snel alsnog geleverd. Klasse, Rik.

Snel en klantvriendelijk. Service zoals het hoort.

Simpelweg een fijne club om zaken mee te doen. Ze hebben het goed op orde. Geen verrassingen of onnodig extra’s, ze doen wat ze beloven en meer. Ze denken mee en bieden oplossingen indien nodig. Eigenlijk gewoon zoals het hoort dus.

Behulpzaam personeel en denken mee in mogelijkheden.

Ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Levering was snel en de flexibiliteit tijdens het ontwerp heb is als zeer prettig ervaren.

goede service. ze zijn bereid om mee te denken in oplossingen

ondanks dat er een te korte levertijd was volgens de site hebben de mensen van bedrukken.nl mee gedachte in een oplossing waardoor de producten nog op tijd geleverd konden worden.

Snelle service, mooi product

Bij deze wil ik graag nog de complimenten aan het team / bedrijf geven voor het uitvoeren van deze toch wel last-minute order. We kunnen terug kijken op een geweldig evenement waarbij de bordjes door jullie bedrukt zeer zeker in de smaak zijn gevallen en bijgedragen hebben aan het succes van het evenement. Zorg coöperatie Anna Zorgt uit Sint Annaland

Goede en snelle service

Op korte termijn goed geholpen en geleverd. Korte lijntjes en fijn contact.

Goede en snelle service

Wij hadden voor een event binnen korte termijn bedrukte waaiers nodig. De service was persoonlijk en snel met het gewenste resultaat.

Afspraken nagekomen en goed in mogelijkheden gedacht

Oriëntatie en bestelling netjes volgens afspraak verzorgd. Ook de tussentijdse communicatie en accurate reactie op vragen is uitstekend.

Snelle levering, prima producten, geweldige service!

Rik en Carlo komen hun afspraken tip top na!

Prettige service, goede kwaliteit

Ben tevreden met mijn bedrukking! Het duurde even voordat mijn bestelling arriveerde, maar dat lag volledig aan DHL. Werd keurig geholpen, had prettig contact en er werd snel gereageerd.

Goede service!

Prima! Alleen werd de bestelling naar het factuuradres gestuurd ipv het afleveradres.

Top service, snel, zeer toegankelijk en vriendelijk

Korte lijntjes, zeer toegankelijk, komen afspraken na, klantgericht, en nemen tijd om aan je wensen tegemoet te komen, zeer snelle service.

Pluspunten

Vlot geleverd, mooie kwaliteit, goede communicatie.

Iets meer duidelijkheid betreft het bedrukken van de automatenmok betreft de opties (wat XL logo etc. inhoud)

Pluspunten

Snelle communicatie en goede service. De waaiers zijn zojuist geleverd. Ik ben er erg blij mee. Ziet er goed uit!! Dankjewel.

Pluspunten

Fijne informele manier van communiceren over levering en facturen.

Pluspunten

Een zeer snelle, duidelijke en open communicatie! Ook een zeer goede service! Het afgesproken artikel was uiteindelijk niet voorradig, maar ze hebben ons een goed alternatief aangeboden.

Pluspunten

Snelle reactie op order en na bespreken en bestelling werd alles snel geleverd! Prima service en product is ook prima!