Zeer tevreden van onze bedrukte USB-sticks en goede service!

Uitstekende efficiente snelle service en vriendelijke behulpzame medewerkers.

Ik werk al jaren met Bedrukken.nl samen en blijf dat ook de komende jaren doen!

Goed en snel geholpen!

Voldaan aan verwachtingen en zeker voor een volgende keer een goede partij!

Supersnelle levering en goed meegedacht door leverancier.

Zeer klantgerichte organisatie, prettige samenwerking en kwalitatief goede producten

snel contact, snelle levering

contact was snel en goed. De levering ook erg snel!

aangename leverancier

Duidelijke en snelle communicatie, denkt mee en producten van prima kwaliteit. Wij bestellen vanuit Frankrijk en ook dat gaat erg soepel.

Heel fijn contact gehad met het bedrijf, alles werd duidelijk en snel gecommuniceerd. De bedrukte tasjes waren snel in huis, echt super kwaliteit! Als ik weer iets nodig heb ga ik dat zeker weer hier bestellen.

Prettig contact en snelle levering

Ik heb altijd goede ervaringen met Bedrukken.nl; vast aanspreekpunt, goed en snel contact / reactie en ook snelle levering.

Goede service, snel geregeld!

Wederom leuke producten, en snelle service!

prima product, goede en snelle service

De 100 USB-sticks waren vlot bedrukt en geleverd. Vijfenveertig USB's heb ik ondertussen zelf geladen met foto- en filmmateriaal. Bij drie sticks lukt dat niet: de USB-stick blokkeerde drie maal. Vreemd.

Snelle goede service!

Wij hebben voor de tweede keer een bestelling geplaatst van 10 polo's op een Donderdag. De Woensdag daarop zijn ze gewoon al hier binnen (binnen 6 dagen!) Super fijne snelle service. Zijn goed geholpen door Dylan. Bedankt!

Goed geholpen. Mooi drukwerk

Ik denk dan ze bij bedrukken.nl snappen dat het best spannend kan zijn om een paar honderd dingen te bestellen. Stel een kleur is niet goed, het staat op de verkeerde plek? De aangeleverde drukproef is duidelijk. En dat neemt de twijfel weg.

Doen wat je belooft!

Jelle van bedrukken.nl is een heel fijn contact. Denkt volledig mee en komt met eigen goede oplossingen. Eindproduct is mooi en precies waarom ik gevraagd heb!

Erg goed en vriendelijke geholpen

Ze dachten goed mee en waren zeer behulpzaam

Prachtig bedrukte mokken!

Bedrijf reageert snel en zeer vriendelijk, zijn kundig en communiceren duidelijk. Resultaat is prachtig full-color bedrukte mokken! Aanrader!

Een snelle en nette levering

Er wordt goed meegedacht en de levering ging snel. Zeer tevreden! Een 10 geef ik nooit, dus een 9 is een mooi cijfer.

Super snelle levering!

Snel en makkelijk schakelen en hele snelle levering!

Super snel, mooi bedrukt, goede communicatie! Geweldig

Voor een bedrijfsevenement hadden wij last-minute nog een give-away nodig. Pieter heeft ons ontzettend goed geholpen door mee te denken over de bedrukking. De Strand tennisset werd in record tijd geleverd en is helemaal naar onze wens! Absolute aanrader.

Zeer vlotte service en proper werk

Zeer vlotte service en alles mooi afgewerkt zoals het hoort.

Snel efficiënt goede kwaliteit en mooi

Binnen 4 dagen geleverd Pieter begrijpt onze snelheid en past geheel aan op onze tempo.

Jelle heeft me weer uitstekend geholpen!

Ondanks dat ik laat was met bestellen, heeft bedrukken.nl me weer super geholpen. Ze vragen altijd netjes een bevestiging of sturen zelfs een proefdruk op ter akkoord, en samples zijn ook nooit een probleem.

Goede communicatie en snelle levering!

Prettige samenwerking

Onze bestelling had een korte deadline. Jelle heeft ons goed geholpen met de beste keus zodat onze bestelling op tijd geleverd is. Top...

Snelle en vriendelijke service, snelle levertijd en mooi resultaat!

Fijn klantcontact, snelle reacties, levertijd meer dan prima en vervolgens een mooi bedrukte tas in huis. Top!

TOP service!

Niet de prijs , maar vooral hun opvolging heeft mij over de streep getrokken om te kiezen voor Bedrukken.nl. Ook na ontvangst. Dank je!

De Hogenkamp 4

7071 EC Ulft

0315-200010

Over Bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar [email protected]. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!