snelle service, vriendelijk bedrijf

heel tevreden. er werd snel gereageerd op mijn mail en met me meegedacht over wat qua bedrukking het mooiste zou zijn. kreeg twee opties toegestuurd en hier kon ik uit kiezen. top geregeld!

Goede service, mooi product

De service was uitstekend en de producten die we hebben besteld, bamboe notitieboekjes, zien er goed uit.

Snelle, accurate, vriendelijke service!! Top!

Wij komen meestal last minute met een spoedopdracht waarbij wij elke x weer naar volle tevredenheid geholpen worden. Ze gaan net even dat stapje verder en dat is voor ons heel waardevol. Voor alles wat we nodig hebben, kijken we eerst of bedrukken.nl het heeft, voordat we uberhaupt ergens anders kijken. Topservice!

Snel, correct en duidelijke service!

3 weken geleden gemaild met bedrukken.nl met een vraag of het bedrukken van kopjes mogelijk was. De vraag hierin was voornamelijk of deze snel geleverd konden worden. Binnen een dag had ik een offerte, hebben ze een kleine aanpassing in ons logo uitgevoerd (om de kosten qua bedrukken te reduceren en waren de kopjes besteld. Binnen 8 werkdagen hebben wij de kopjes ontvangen. En konden wij koffie drinken uit onze kopjes. Er bleek echter een kleine fout in de 10% van de kopjes te zitten waar niemand wat aan kon doen. Binnen 1 dag was ook dit opgelost en zijn we meer dan 110% tevreden. Wij kunnen bedrukken.nl zeker aanraden!

Goede service, snel en professioneel

Gewoon goed, en snel

snelle levering, duidelijke bedrukking.

snelle levering, duidelijke bedrukking, mooie pennen

Goede en snelle service.

Voor een spoedbestelling telefonisch contact gehad en alles was mooi volgens afspraak op tijd binnen!

Fijne communicatie, snelle levering van het product!

Ik moest op korte termijn golfballen hebben met logo. Vriendelijke medewerker heeft me geholpen en het product was nog veel eerder geleverd dan verwacht.

lekker snel

prettige samenwerking en soepele afhandeling

Prachtige bedrukking, Snelle levering & uitstekende klantenservice!

Onlangs hebben wij een bestelling gedaan bij Bedrukken.nl met een krap tijdschema. Andere leveranciers waren niet in staat zo snel te leveren, maar na overleg met de vriendelijke klantenservice van Bedrukken.nl werd de bestelling met spoed verzonden. De bedrukking is prachtig uit de verf gekomen! Al met al kunnen we niet anders dan een dikke 10 geven voor de service van Bedrukken.nl!

Prima bedrijf

2 keer bestelling geplaatst en 2 keer snel en deskundig geholpen. Via de chat denkt men mee en levering vindt snel plaats. Zeker een aanrader.

Eerlijk bedrijf!

Al jaren goeie ervaring. Ooit honderd shirts besteld, waarvan de opdruk lager was dan de proefdruk. Daar werd toen niet moeilijk over gedaan en ik kreeg 100 nieuw gedrukte shirts! Zeer te spreken!

goede en snelle service

Reageert snel, goede service, denken mee, snelle levering.

Snelle service en een mooi product!

Rik is heel snel met reageren, dat vind ik prettig. Ook werd het product snel geleverd. Iedereen tevreden.

ivm een uitvaart hadden we maar weinig tijd om pennen te laten bedrukken. Het contact was zeer vriendelijk en er is alles aangedaan om het op tijd klaar te krijgen en gelukkig is dat gelukt. Heel tevreden met het eind resultaat. Nogmaals dank !!

Super goed geregeld!

Alles bij 1 contactpersoon, fijn en snel geregeld.

Mooie producten met logo!

Wij hebben racketsets en waterflesjes met het logo van ons bedrijf besteld. We hebben wat heen en weer gemaild over de uitstraling maar zojuist naar tevredenheid beide producten ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Super goede en snelle service!

Voor een relatiegeschenk hadden we een hele grote bestelling! Dankzij de medewerkers van bedrukken.nl konden we het geschenk op tijd versturen! Top service dus!

Goede kwaliteit, klantvriendelijk, supersnelle service!

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij bedrukken.nl Aan de telefoon werd ik goed en vriendelijk geholpen en mijn bestelling kon ook nog eens eerder worden geleverd dan de levertijd aangegeven op de site. Heel erg bedankt ! en graag tot een volgende keer

Top service!

We hadden zonnebrand flesjes besteld die niet meer leverbaar waren in de gele kleur. Na overleg een andere kleur besteld met ons logo erop en ook nog in kleur! De levering was snel geregeld en keurig op tijd! Top service!

prima levering

Na wat vergelijkingen met andere sites kwam dit bedrijf er als goedkoopste uit. We hadden voor een diplomering klompjes nodig en deze werden op tijd geleverd tegen een scherpe prijs

Top geregeld

Boodschappentassen met bedrukking besteld, de volgende dag al een proef en persoonlijk contact met rap een definitief ontwerp. Daarna binnen een week de tassen binnen gekregen. Al met al dus: Top geregeld

Fijne, heldere communicatie en mooie speelkaarten!

Ik heb contact gehad met een van de account managers voor het bestellen van speelkaarten met ons bedrijfslogo erop. Ze zijn binnen en zien er erg mooi uit! Het contact via de mail en via de telefoon was erg fijn en ze gaven helder antwoord op mijn vragen. Ik zou bedrukken.nl zeker aanbevelen aan anderen.

top geregeld, korte lijnen en snelle service

We hadden snel een klein aantal mokken voorzien van naam en logo nodig. Goed en snel geholpen en dmv eigen ontwerp in korte tijd een goed eindresultaat. we zijn er erg tevreden mee.

Snelle service, goede communicatie

Snel en goed geregeld! Mooie en duidelijke opdruk. Jammer dat het beloofde horloge er niet bij geleverd is. Maar verder alles top!

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!