Bestelling zoals verwacht

Hot cold packs besteld, bedrukt met een logo. Een aantal hot cold packs waren al geactiveerd, dit gemeld en netjes een compensatie ontvangen. Ik zou zeker nogmaals hier gaan bestellen.

Goede service, kwaliteit producten

Prima geholpen door onze accountmanager. Ze kwamen de afspraken na en de producten zijn op tijd geleverd. Het bestelde product had een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Verwachting waar gemaakt

Goed werk en optijd

Mooi product, correct geleverd.

Dylan denkt mee over de juiste kleur. Foto’s van diverse voorbeelden gestuurd. Daardoor is het eenvoudiger kiezen. Verder goed product tegen redelijke prijs. Vlot geleverd.

Prima. Levering duurde iets langer.

Prima bedrijf. Goede service, meedenken, telefonisch goed bereikbaar. Uitstekende alternatieven zoeken voor vergelijkbare producten. Vriendelijk personeel.

Super goede ervaring gehad bedrukken.nl

De communicaties was echt top, er werd snel gereageerd op de mail en al mijn wensen werden meegenomen in het drukvoorstel. Telefonisch heel vriendelijk en uiteindelijk waren de planken nog sneller geleverd dan van te voren werd verwacht.

Mooie producten voor een prima prijs

Wij hebben 50 mutsen besteld met borduring van ons bedrijfslogo. De levertijd was iets langer vanwege drukte, maar dat was voor ons geen enkel probleem. We kregen dezelfde dag nog een drukvoorstel en werden netjes op de hoogte gehouden van de levertijd. Ze zijn erg mooi geworden en goede kwaliteit!

Super kwaliteit!

Goede en snelle service, wat resulteerde in een top kwaliteit muts, gepersonaliseerd met eigen merk logo! Super blij mee.

Fijne communicatie en mooie producten

Zowel vooraf, tijdens als na het bestellen goed geholpen via de chat functie op de website en de mail. Snel en duidelijk antwoord. Levering was snel (sneller dan de meeste andere websites aan konden bieden) en de producten zien er goed uit.

Superleuk zien ze eruit, goede kwaliteit!

zeer tevreden. echt een aanrader voor ieder bedrijf. het is een leuk visitekaartje in deze tijden

Prima service, Goede kwaliteit, snelle levering en prettig contact

Toen ik mailde naar Bedrukken.nl kreeg ik snel een reactie van Jelle. Al mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord. Communicatie is zeer snel. Ik ga zeker weer bij Bedrukken.nl bestellen!

Geweldige service, snelle levering, product volledig naar wens, prettig contact.

De kartonnen notitieboekjes met elastieken band zijn mooi voorzien van ons logo. Het was een last minute opdracht, wij zijn zeer tevreden over de service, het product, het klantencontact en het nakomen van de gemaakte afspraken.

Goede en vriendelijke service

Ik ben hartstikke fijn geholpen en het resultaat was ook goed.

Goede producten en uitstekende service

Goed product/prijs Goede service, denken mee en wordt vervolgens geregeld en ontzorgd. Last minute in de drukke periode, uitstekend geholpen.

Voor ons evenementen met het thema 'duurzaamheid' mooie zandlopers voor in de douche aangeschaft met ons logo erop. Bedrukken.nl vond het logo klein, maar dat is juist beschaaft. Mij klanten zouden het anders niet gebruiken. Subtiel op de voorwerp geeft niet een gevoel van reclame, maar wel dat ze iedere keer tijdens het douchen aan ons denken.

Snelle, vriendelijk service!

Onze ervaring met Bedrukken.nl is al jaren heel goed. Snelle reacties via mail en een hele snelle levering. Top!

Goede kwaliteit, uiterst klantvriendelijk!

Heel klantvriendelijk, er is zelfs meegedacht (zonder dat ik hierom heb gevraagd) met de kleurbepaling van mijn logo! Tassen waren erg snel geleverd (zelfs met de drukte voor kerst). Prijs - kwaliteit: helemaal top!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Fijne service en mooi product

Twee keer de bamboe telefoonhouder besteld. Mooi, stevig product met een mooie laserprint.

Goede klantenservice

Na een fout van DHL, super fijn contact gehad. Ondanks tijdsstress hebben de mensen van bedrukken.nl er alles aangedaan om het pakketje bij ons te krijgen. Ook in kleine oplage nemen ze je serieus en de kwaliteit van de mutsen voor deze prijs is echt goed. De volgende keer bestel ik hier zeker weer.

geweldige en betrokken service

genoeg bedrijven met promotiemateriaal en mogelijkheden om deze te laten bedrukken. Maar als je ook mooie materialen en snelle service zoekt en dan ook nog eens in kleine aantallen. Dat wordt al moeilijker. En als je dan ook nog een betrokken accountmanager wilt die echt met je meedenkt en snel en adequaat reageert moet je bij 'BEDRUKKEN' zijn

Snelle service, goede kwaliteit en er wordt meegedacht!

Voor mijn werk heb ik een grote bestelling gedaan. Na een aantal keer heen en weer mailen werd de opdracht in productie genomen. Omdat de afbeelding niet helemaal uitkwam zoals verwacht, werd er vanuit bedrukken.nl contact opgenomen m.b.t. eventuele aanpassingen. Hierna werd de bestelling snel geleverd en mooie kwaliteit!

Prettig contact, goed advies, snelle reactie en snelle levering

Een uitdaging zo kort voor kerst, maar het is gelukt!

Voor een nieuwe opdracht hadden we snel teddybeertjes met logo nodig. Ondanks de drukte rond de kerstdagen hebben we dit toch heel snel kunnen realiseren, zodat we ze op tijd kunnen uitreiken aan kinderen met een beperking. Top service!

Hier weet je dat het altijd goed zit!

Het bestellen gaat heel gemakkelijk, zeker als je een vaste klant bent. Alle materialen zijn goed gearchiveerd en dus hoef je niet nog je eigen bestanden te gaan zoeken. E-mails zijn klantvriendelijk, service snel en ook de levering altijd op tijd!

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!