Fijne, heldere communicatie en mooie speelkaarten!

Ik heb contact gehad met een van de account managers voor het bestellen van speelkaarten met ons bedrijfslogo erop. Ze zijn binnen en zien er erg mooi uit! Het contact via de mail en via de telefoon was erg fijn en ze gaven helder antwoord op mijn vragen. Ik zou bedrukken.nl zeker aanbevelen aan anderen.

top geregeld, korte lijnen en snelle service

We hadden snel een klein aantal mokken voorzien van naam en logo nodig. Goed en snel geholpen en dmv eigen ontwerp in korte tijd een goed eindresultaat. we zijn er erg tevreden mee.

Snelle service, goede communicatie

Snel en goed geregeld! Mooie en duidelijke opdruk. Jammer dat het beloofde horloge er niet bij geleverd is. Maar verder alles top!

Vlotte communicatie.

Duidelijke communicatie, correcte levering

Vanaf het moment van bestellen tot en met de levering, zéér tevreden! Snelle en korte lijnen in de communicatie wat erg prettig is. Producten zijn geworden zoals we verwacht én gehoopt hadden. Wij zijn zeker een tevreden en terugkerende klant!

Product is precies zoals gehoopt, zelfs met het super gedetailleerde design. Kwaliteit is beter dan verwacht en de communicatie verliep erg snel en prettig. Fijn wanneer een samenwerking zo soepel en prettig verloopt.

Goede service, snel geleverd

We waren een beetje laat met het bestellen, maar kon allemaal snel geregeld worden. Erg nette service, zeker gezien de scherpe prijs. Heldere en nette communicatie.

Een tien met een griffel!

Wij hadden nogal een aparte bestelling, i.p.v. bidprentjes voor de uitvaart van ons pap (die in corona tijd niet uitgereikt mogen worden en we dus na zouden moeten opsturen) kozen wij voor een andere vorm en deze vorm was een stok kaarten in een blikje met daarop een tekst. Toen moesten we dus een drukker/leverancier vinden die dit ook in korte tijd kon realiseren. Woensdagavond voor het eerst contact gehad en vrijdag werd het al geleverd, top meedenken!!

De bestelling ging soepel met duidelijke communicatie! Product werd snel geleverd en was tevens goed verpakt. Prijs is daarnaast prima, dus zeker een aanrader!

Super fijne, persoonlijke en snelle service

Super fijne, persoonlijke en snelle service en een mooi product!

Goede en snelle levering

Van begin tot eind van aanvraag tot levering is super geregeld en snel. Maar dat zijn we eigenlijk wel gewend van bedrukken.nl

Prima en snelle service

Bestelling snel en volledig afgehandeld.

Super snel, vriendelijk en goed!!

Snel antwoord en goede levering! Top!

Wat een top service!!

We hebben versteld gestaan van de snelle leveringen van onze bestellingen. Prachtig gegraveerde producten. We komen hier zeker terug. Alle bestellingen zijn stipt geleverd volgens afspraak en de kwaliteit was zoals belooft. Erg fijn om mee samen te werken.

Persoonlijk, snel en goede kwaliteit

Wij waren op zoek naar een leverancier die ons snel een aantal gepersonaliseerde mokken kon leveren. Via via kwamen bij bedrukken.nl terecht en dat is ons heel goed bevallen. De communicatie met Rik verliep snel en hij dacht goed mee. De eerste proefdruk was gelijk goed en binnen een week hadden we alle mokken in huis. En voor een hele scherpe prijs. Nogmaals dank Rik!

Zeer klantvriendelijk

Vanaf het begin dachten de medewerkers mee met het maken van een mooi ontwerp voor slippers voor mijn tennisvereniging. Vervolgens toen ik had besteld, werd er na het maken van het eerste paar nog extra gecheckt of we akkoord gingen met het resultaat voordat ze verder gingen drukken. Dit vond ik heel erg klantvriendelijk en gaf mij veel vertrouwen in het bedrijf. Toen vervolgens iets mis ging met de verzending bij DHL, werd dit snel opgelost door de accountmanager en kreeg ik na het traceren van het pakket de ochtend erna mijn bestelling binnen. De slippers zien er super tof uit!

correct en zeer behulpzaam

Goede kwaliteit, zeer vlugge reactie op mijn vragen, correct en vriendelijke mensen (Bedankt Rik!)

Prima kwaliteit en in goed overleg

Ik had een logo, maar geen tekst. I.o.m. een medewerker kreeg ik 2 voorbeelden waaruit ik kon kiezen. Zag er goed uit en binnen een paar dagen geleverd. Klasse

Prima tasje en netjes afgewerkt

Alles is zeer soepel verlopen en ook nog een snelle levering.

Tevreden!

Over de levering en communicatie in het voortraject.

Uitstekende service met ontvangst

Goede prijzen, goede service en snelle levering. Ik raad dit bedrijf aan.

Heel ervaren mensen met een top service en levering

Goede Service

Ze hebben voor mij het logo in een vector file gezet heel fijn. En de digitale drukproef kreeg ik een uur later al om te beoordelen. Heel snel.

Goede service!

Bestelling ging gemakkelijk. Snel contact via de mail en een snelle levering. Kwalitatief goede katoenen tassen en bedrukking

Super service en heel netjes!

Hele fijne service en super snel geleverd!

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!