Snel en klantvriendelijk. Service zoals het hoort.

Simpelweg een fijne club om zaken mee te doen. Ze hebben het goed op orde. Geen verrassingen of onnodig extra’s, ze doen wat ze beloven en meer. Ze denken mee en bieden oplossingen indien nodig. Eigenlijk gewoon zoals het hoort dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Behulpzaam personeel en denken mee in mogelijkheden.

Ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Levering was snel en de flexibiliteit tijdens het ontwerp heb is als zeer prettig ervaren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service. ze zijn bereid om mee te denken in oplossingen

ondanks dat er een te korte levertijd was volgens de site hebben de mensen van bedrukken.nl mee gedachte in een oplossing waardoor de producten nog op tijd geleverd konden worden.

Snelle service, mooi product

Bij deze wil ik graag nog de complimenten aan het team / bedrijf geven voor het uitvoeren van deze toch wel last-minute order. We kunnen terug kijken op een geweldig evenement waarbij de bordjes door jullie bedrukt zeer zeker in de smaak zijn gevallen en bijgedragen hebben aan het succes van het evenement. Zorg coöperatie Anna Zorgt uit Sint Annaland

Goede en snelle service

Op korte termijn goed geholpen en geleverd. Korte lijntjes en fijn contact.

Goede en snelle service

Wij hadden voor een event binnen korte termijn bedrukte waaiers nodig. De service was persoonlijk en snel met het gewenste resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Afspraken nagekomen en goed in mogelijkheden gedacht

Oriëntatie en bestelling netjes volgens afspraak verzorgd. Ook de tussentijdse communicatie en accurate reactie op vragen is uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prima producten, geweldige service!

Rik en Carlo komen hun afspraken tip top na!

Prettige service, goede kwaliteit

Ben tevreden met mijn bedrukking! Het duurde even voordat mijn bestelling arriveerde, maar dat lag volledig aan DHL. Werd keurig geholpen, had prettig contact en er werd snel gereageerd.

Goede service!

Prima! Alleen werd de bestelling naar het factuuradres gestuurd ipv het afleveradres.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service, snel, zeer toegankelijk en vriendelijk

Korte lijntjes, zeer toegankelijk, komen afspraken na, klantgericht, en nemen tijd om aan je wensen tegemoet te komen, zeer snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlot geleverd, mooie kwaliteit, goede communicatie.

Iets meer duidelijkheid betreft het bedrukken van de automatenmok betreft de opties (wat XL logo etc. inhoud)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle communicatie en goede service. De waaiers zijn zojuist geleverd. Ik ben er erg blij mee. Ziet er goed uit!! Dankjewel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne informele manier van communiceren over levering en facturen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een zeer snelle, duidelijke en open communicatie! Ook een zeer goede service! Het afgesproken artikel was uiteindelijk niet voorradig, maar ze hebben ons een goed alternatief aangeboden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op order en na bespreken en bestelling werd alles snel geleverd! Prima service en product is ook prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie, mooie producten en op tijd geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel contact, offerte en levering plus een zeer mooi eindproduct. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hebben een aantal van de fiesttassen 'Parijs'besteld met de opdruk van het GGD-logo voor de dienstfietsen. Het zijn stevige praktische tassen met een mooie opdruk. Fijn meegedacht door de medewerker van Bedrukken.nl en volgens afspraak afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Buiten de goede service tijdens mijn twijfelachtigheid over het kiezen van het grote aanbod tassen, heb ik samen met Rik gekozen voor deze tas. Het logo is perfect gedrukt. De tas is zeer stevig. Ik kan dit iedereen aanraden. Snelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onlangs de reistrolleys met logo besteld en deze werden zoals afgesproken heel snel geleverd. Dank voor de prima en snelle service! Tot de volgende keer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service snelle levering goed kontakt via mail kortom zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle verzending Goede kwaliteit Erg gaaf dat jullie zo welwillend zijn om de tasjes te sponsoren! Snelle reactie via de mail

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel klantgericht, denken en werken mee aan speciale wensen, top!!

Niks!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vind hen accuraat in het oppakken en informeren over bestelde goederen. Daarnaast denken zij goed mee als het om ontwerp gaat, je merkt daardoor dat er veel kennis en ervaring in de organisatie is. je krijgt sterk het gevoel dat zij er voor jou zijn!

Ik zou het niet kunnen bedenken.

Over bedrukken.nl

Filter op Taal