Perfect!

Goed contact. Spullen snel geleverd, alles dik voor elkaar. Prijs heel redelijk!

Zeer vriendelijk en goede service

Ze helpen je graag verder in de keuze en ontwerp. Erg vriendelijke, goede service en snelle reactie op mail. Zeer aan te raden voor bedrukte artikelen.

Top service, denken goed met je mee!

Top service geleverd, zeker aan te raden!

Goede kwaliteit en vlotte levering voor een gunstige prijs

Goed geholpen met ontwerp/bedrukking van bandana's, levertijd binnen de aangegeven termijn en uiteindelijk een mooi resultaat voor een keurig nette prijs. Voor ons de juiste partij om zeker weer bij terug te keren voor relatiegeschenken met bedrukking.

Goed contact, snelle service! Top bedrijf!

Wij hebben voor onze hele basisschool, mutsen besteld met de naam van de school daarop. In eerste instantie had ik twijfels bij de grootte van de letters. Ik heb de vraag gesteld, kreeg heel vlot antwoord en wijzigingen. De mutsen zijn vlot geleverd en van goede kwaliteit. Alle leerlingen en collega's zijn tevreden en blij.

Great quality and fast production/delivery!

I’ve ordered several times with Bedrukken.Nl and their service is always been great: good quality of products, fast production and delivery and extremely friendly and helpful customer service.

Kwaliteit/prijs is goed, levering conform afspraak

Was nogal laat met bestellen, ondanks dat prima op tijd geleverd. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goede snelle service

Snelle afhandeling en goede producten.

snel, kwaliteit en goede service

Bedrukte mondkapjes besteld voor mijn organisatie, Levering was snel, goede advies voor plaatsing logo en de kwaliteit van de mondkapjes waren prima. Prettig contact met de mensen van bedrukken.nl

correcte service

Correcte service duidelijk

Sneller service

Goede en snelle service + communicatie

Snel contact kunnen leggen met het bedrijf! Je wensen worden gehoord en je kan precies aangeven wat je wilt. Snelle service en snelle communicatie. Ik had het voor vrijdag nodig en het kwam gisteren al binnen! De tasjes zijn prachtig geworden!! Bedankt! In de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

Laat besteld en toch op tijd geleverd

Perfecte service, we hebben in deze corona-tijd weer eens iets leuks verzonnen voor ons gasten en hadden hier tasjes voor nodig. Erg adhoc verzonnen, maar door de geweldige inzet en snelle levering hebben wij onze bedrukte tasjes ruim op tijd gekregen, dank.

Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf!

Wat een aanfluiting is dit bedrijf! Belachelijke klantenservice! Even een samenvatting: - na diverse offertes aangevraagd te hebben, gekozen voor bedrukken.nl vanwege prijs/kwaliteit verhouding en tijdig de tassen besteld, als kerstgeschenk voor de klanten. Nou toen begon het: - verkeerde logo werd als voorbeeld toegestuurd, terwijl er vanuit ons bedrijfsgegevens werden aangeleverd voor op de tas. Er werd gezegd dat ze een ander logo hadden besteld maar dit was niet waar, we hadden dit ontwerp specifiek gemaakt mét bedrijfsgegevens - daardoor liep de levering vertraging op en was volgens hen onze schuld! - wij hebben doorgezocht naar andere bedrijven die wel tijdig konden leveren en dit aangegeven. Toen werd er opeens wel gezegd tijdig te kunnen leveren en toegegeven dat het hun fout was met het logo. - op tijd geleverd, fijn, maar met tassen van zeer slechte kwaliteit opdruk. Dit was ons niet verteld, dat met een witte opdruk op zwart tasje, de zwarte stof door de opdruk heen komt waardoor het heel vlekkerig toont. Echt zonde en niet iets wat wij aan onze klanten willen schenken! - contact gezocht, tassen opgestuurd, half december al. - geen enkele reactie meer van bedrukken.nl, diverse keren nagevraagd. - er werd aangegeven dat er geen tassen waren ontvangen en we moesten maar een nieuw pakket opsturen. -wij hebben het uitgezocht bij de Post en het was WEL afgeleverd. - opeens toch wel gevonden bij Bedrukken.nl, wat een toeval! De druppel voor mij nu is, dat er korting wordt gegeven op de tassen, maar dat zij voor een extra dekkende zeefdruk nog 700 EURO gaan berekenen. BELACHELIJK! dus dan ben ik 1400 euro kwijt aan 500 tasjes, voor een kerstgeschenk van 2020? Wat denkt dit bedrijf? Nooit hier bestellen!

Beste Marike, Bedankt dat je tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen over jouw bevindingen, uiteraard hadden wij deze graag anders gezien. Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over onze service en kwaliteit. Naar aanleiding van deze review heeft een medewerker van ons contact opgenomen om de lucht te klaren, telefonisch werd aangegeven dat de aangeboden oplossing naar tevredenheid was en dat de review bekeken zou worden. Helaas is deze review toch blijven staan - ondanks de geboden oplossing. Wij begrijpen dat jullie ze nodig hadden voor de Kerst, destijds is er besproken dat deze levertijd ook gehaald kon worden. Bij het plaatsen van de bestelling zat er een drukbestand bij zonder tekst en op basis daarvan is het eerste drukvoorstel gestuurd. Deze was niet akkoord omdat jullie het logo graag met een tekst eronder hadden willen hebben; er ging even tijd overheen voordat wij het juiste bestand kregen. Op basis daarvan is het nieuwe voorstel gemaakt en deze is akkoord bevonden, alleen is het voor de feestdagen altijd ontzettend druk bij ons. De planning stond in eerste instantie inderdaad vol. Maar omdat jullie ze echt voor Kerst nodig hadden, heeft onze planning geschoven met de opdrachten zodat het toch haalbaar was. Katoenen draagtassen drukken wij standaard met een rechtstreekse zeefdruk, dit is de voordeligste manier. Het nadeel van wit op zwart (katoen) is dat het niet zo dekkend is, met een drukgang is dit bijna niet te voorkomen. Uiteraard zijn er alternatieven, maar daar zit ook een prijskaartje aan. Hierin hebben wij ook onze fout toegegeven en er een oplossing voor aangeboden. Eind december gaven jullie aan niet tevreden te zijn over de tassen, om het te beoordelen is er gevraagd of wij een aantal modellen retour konden krijgen. Het duurde iets langer omdat het bedrijf gesloten was tussen Kerst en Oud & Nieuw, dit is ook aangegeven. Op 4 januari (eerste werkdag) heeft een collega gelijk gekeken naar de tassen. Echter waren deze helaas niet geleverd, dit ligt buiten onze macht om. De verschillende postbedrijven en koeriers hebben het uiteraard ontzettend druk gehad tijdens de feestdagen en er ging meer mis. Vandaar dat wij vroegen of er misschien een nieuwe tas opgestuurd kon worden, er is ook aangeboden om de tassen af te halen zodat wij het voor onze rekening namen. Verder zat er dan een Track & Trace achter waardoor het pakketje gevolgd kon worden. Na vertraging is het pakketje toch geleverd, waarschijnlijk is deze bij PostNL gevonden in de iets rustigere januarimaand. Naar aanleiding hiervan is er gelijk contact gezocht vanuit onze kant. Om een passende oplossing te bieden is er een korting aangeboden van 50% op de eerder geleverde tassen zodat jullie toch een aantal tassen hebben om uit te delen. Wij begrijpen dat jullie voor kwaliteit staan en daarom is er een voorstel gedaan om nieuwe tassen te leveren met een dekkende opdruk - dit uiteraard tegen een gereduceerd tarief. Dit aanbod was geheel vrijblijvend en puur als extra tegemoetkoming omdat wij de situatie ook vervelend vonden. Nogmaals vinden wij als Bedrukken.nl het erg jammer dat de compensatie in eerste instantie akkoord was en dat er alsnog een slechte review achter is gelaten, wij zouden graag in contact komen om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Bedrukken.nl

Top Website

Zeer gemakkelijke website, alles zeer overzichtelijk Zeer snelle reactie en snelle levering

goede ervaring

goede communicatie en kwaliteit van bedrukking. Stevige kopjes

Prima levering!

Goede communicatie, dus geen overdaad aan email, prima levering, en goede afhandeling.

goed en snel geregeld

prima contact en snelle reactie. kwaliteit van pashouders voor de rest ook prima.

super service en producten

400 stevige shoppers besteld met bedrukking voor Kerst. Levering ging vanuit bedrukken.nl prima, helaas zat er een bezorgbedrijf tussen die de zaakjes niet op orde had. Gebeld met kantoor en de volgende dag had ik ze alsnog binnen door slim en snel handelen van de mensen bij Bedrukken.nl. Dit redde voor ons de kerst! Thanx allemaal!

Uitstekend geholpen en goed product afgeleverd gekregen

Ik heb zeer goede ervaring met mijn bestelling bij bedrukken.nl. Zat met een deadline maar alles kwam goed. Product was wat we verwacht hadden.

Service en product allebei top

Voor een winkeliersvereniging met spoed 1000 bedrukte tasjes nodig. Goed advies, snelle levering en prima product.

Rik is top

snelle, persoonlijke benadering en daar houd ik enorm van!

Uitstekende dienstverlening.

Communicatie verliep soepel en afspraken werden nagekomen. Precies zoals het hoort. Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Top service en kwaliteit!

We hebben rugzakken laten bedrukken en mutsen met logo laten borduren bij Bedrukken.nl, beide van zeer goede kwaliteit! Snelle levertijd en zeer goede service!

Geweldige service, zeer vriendelijk en hele vlotte en complete levering

Vanwege de kerstdrukte eerst even gebeld, en het zou geen probleem worden. En dat was het ook niet: nog een dag eerder geleverd dan aanvankelijk aangegeven. Super!

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!