Super goede en snelle service

Super goede en snelle service

Supersnelle service en top product geleverd!

We hadden op korte termijn bedrukte goodies nodig. Bedrukken.nl stond snel klaar en leverde op tijd super gave goodies. Erg blij met het product, maar nog meer met de snelle service.

Super ervaring!

Hele goede samenwerking, makkelijk te bestellen en super snel geleverd!

Prima kwaliteit voor een prima prijs!

Ik ben vriendelijk geholpen bij bedrukken.nl. De service was snel en de prijs mocht er ook wezen.

Wat een supersnelle top service!

Bedrukken.nl is denkt mee, is flexibel en betrouwbaar. Ik had een spoedlevering nodig, maar wat wel echt goed moest zijn. En dat is het!

Vriendelijk personeel, bereid om mee te denken in oplossingen. Ook heel tevreden met de snelle levering. Producten worden netjes bedrukt!

Bedrukken.nl heeft ons razendsnel geholpen met het bedrukken en leveren van rugzakjes. Klasse!

Goede en snelle service. Ik raad dit iedereen aan.

goede service, kwaliteit en levering

We zochten een low budget cadeau voor ca. 350 leerkrachten, maar het moest functioneel en kwalitatief goed zijn. Hier zijn we geslaagd door een goed aanbod en een professionele salesafdeling. Wat ook heel fijn is; ze zijn heel goed bereikbaar per mail of telefonisch, dus bij vragen heb je snel contact en antwoord. Tot het zoeken van een product tot aan de levering was alles goed geregeld. We werden goed op de hoogte gehouden van de levering, kregen vooraf een voorbeeld van het bedrukte product en ze denken met je mee. Het is fijn om met een bedrijf als bedrukken.nl om zaken mee te doen.

Snelle service, goed bereikbaar en super vriendelijk!

Snelle service, goed bereikbaar en super vriendelijk!

Mooie produkten en een geweldige service.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, T-shirts voor groep 8, werd er snel gereageerd. Geweldige communicatie en snelle levering. Het eindprodukt is prachtig.

Goede bedrukking, snelle service, niks te klagen

Zelf heb ik 50 zonnebrillen laten bedrukken bij bedrukken.nl. Zelf was ik bang dat het niet optijd binnen kwam maar na het aangeven dat er haast bij was is er snel gehandeld. Na wat mailtjes over en weer, wat ideeen gegeven door bedrukken.nl zelf was het snel allemaal geregeld. Al met al, snelle en goede service met een perfecte levering.

Goede ervaring

Door gemakkelijke plaatsing van bestelling en snelle levering!

Wij moesten last minute 500 tote bags met logo bestellen. Nadat ik met Customer Service in contact was (contactpersoon Jelle) heeft hij ons ontzettend snel geholpen. Zelfs met feestdag in die week werd de bestelling vroeger geleverd dan verwacht. Prijs/kwaliteit/service is ook top. Zeer tevreden, wij bestellen hier zeker nog terug. Bedankt aan iedereen van Bedrukken.nl.

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering. De kleur die we zochten was helaas niet aanwezig maar er werden wel hele goede en vergelijkbare alternatieven geboden door Jelle. Dank!

Snelle service en mooi blikje

Mijn ervaring met bedrukken.nl is erg goed. Ze hebben de blikjes volgens afspraak op tijd geleverd. De blikjes met ons logo erop zien er goed uit.

Hele fijne en snelle communicatie. Mooi eind product ontvangen. Ben zeer tevreden!

Klantvriendelijk, snellere levering, prachtig eindresultaat

Voor het 10 jarige jubileum van mijn bedrijf heb ik waaiers laten bedrukken. De website is heel gebruiksvriendelijk, kreeg heel snel een mailtje met een voorbeeld van hoe het eruit zou komen te zien. Na akkoord te hebben gegeven werd het product bedrukt. Ik kreeg netjes een update van het proces en wanneer het op de post zou gaan. 4 werkdagen net zoals op de website vermeld staat. Alles naar wens, zeer klant vriendelijk, snelle levering en prachtig eindresultaat!

Goede communicatie!

Hulpvaardig bij het uitzoeken van een mooi presentje voor ons 40 jarig jubileum van onze Tuinvereniging de Fenix.

perfecte service

Rugzakjes voor school besteld, natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maar ondanks de lage prijs krijg je een perfecte service en maken ze het ontwerp een paar keer, zodat je tevreden bent over het resultaat. De levering was ondanks het krappe tijdsbestek toch nog ruim op tijd. Kortom een top bedrijf waar je waar krijgt voor je geld.

Jelle Visser zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

Voor ons 150-jarig jubileum hadden wij op korte termijn "bedrukte" tassen en pennen nodig. Jelle Visser heeft ons hier uitstekend in geadviseerd en begeleid. Daarnaast werd alles keurig op tijd (zoals afgesproken) geleverd en waren wij zeer tevreden over de kwaliteit maar ook het uiterlijk van deze artikelen. Ook het drukwerk zag er goed uit. We hebben een fantastische jubileum week gehad en al onze klanten en relaties hebben een super mooie en goed gevulde goodybag mogen ontvangen. Dank hiervoor.

Goed product

Ik heb sporthanddoekjes en bidons laten bedrukken voor mijn zaak als Personal Trainer. Ik ben tevreden over de kwaliteit!

Behulpzaam en vriendelijk

Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Tijdens het hele process hebben wij altijd snel antwoord ontvangen op onze vragen.

Snelle, goede levering

Vooraf een sample thuis, zodat we even konden 'voelen', ook meteen een voorbeeld op de mail en bij levering is het gewoon precies hetzelfde zoals op het voorbeeld. Wij waren super tevreden! Daarnaast ook heel goed en snel contact gehad met de accountmanager. Wij hebben geen klachten en zouden Bedrukken.nl bij iedereen aanbevelen.

Makkelijk bestellen, denkt goed mee als er iets beter kan, snelle levering en vriendelijke en behulpzame medewerkers (Jelle). Helemaal top dus!

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!