Super service je wordt vriendelijk aan de telefoon beantwoord en een snelle levering gewoon in 1 woord top !!!

Erg behulpzaam!

Bedrukken.nl is erg behulpzaam. Fijne service!

Snelle service, zeer tevreden

2.0 klantbeleving!

Zeer prettig en persoonlijk contact met een snelle levering. Meer dan uiterst tevreden!

Bedrukte tasjes besteld voor school, fijn geholpen en super tevreden.

Correcte en snelle correspondentie. Super tevreden met onze voor school bedrukte tasjes. Heel erg bedankt.

Fantastisch!

We waren op zoek naar gebreide mutsen op korte termijn. Binnen 1 (!) week hadden we de mutsen binnen en van een prachtige kwaliteit! Dus mensen, hier bestellen als je met een bedrijf zaken wilt doen wat het ook echt waarmaakt!!

Goeie service!

Online besteld de brillen, gevraagd of het voor een specifieke datum geleverd kon worden. En dat is allemaal gelukt!

Wij zijn erg blij met de prachtige mutsen die zeer snel geleverd werden.

Fijn overleg en duidelijke proef.

Snelle levering, goede service

In de drukke decembermaand was mijn bestelling binnen een paar dagen al binnen. Goede communicatie, snelle reactie met een proefdruk. Het resultaat (bedrukte tasjes) ziet er super goed uit. Ik ben erg tevreden en raad bedrukken.nl zeker aan!

Erg fijn bedrijf, zeer snelle en duidelijke communicatie, producten erg netjes afgewerkt en zeer snel geleverd

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Hebben goed product tegen schappelijke prijs, komen afspraken na en zijn plezierig in de omgang.

Hele snelle en duidelijke service

In korte tijd een heel mooi eindproduct (gebreide mutsen met borduursel) gemaakt. Communicatie via de mail verliep erg soepel. Gelukt om ons idee wat betreft het ontwerp over te brengen en uit te voeren in snelle tijd, en dat tegen een lage prijs!

Snelle levering, goede communicatie en een goed product!

Super makkelijk en zelfs in de drukke periode snel geleverd!

Wij waren zoals gebruikelijk een beetje aan de late kant. Uiteindelijk werd de orden vrijwel direct opgepakt en hadden we de rugzakjes, zelfs in deze drukke maand snel binnen. De rugzakjes zien er op het oog mooi stevig uit en voldoen aan de vraag.

Snel en super service!

Nieuw logo en kerstpakket ideeën.. uiteindelijk op bedrukken.nl uitgekomen, snelle reactie en het meedenken van de medewerker van bedrukken.nl wordt zeer gewaardeerd. Na de eerste digitale proefdruk een kleine aanpassing gedaan, snel nieuwe druk in de mail waardoor het proces super soepel verliep. De levering was veel sneller dan verwacht en wij gaan de medewerkers blij maken met een kerstpakket met het nieuwe logo! Bedankt team bedrukken.nl

Super bediening!

Voor school moest ik t-shirts bestellen in verschillende maten en vormen en ze hebben mij hier super mee geholpen. De levering was sneller dan verwacht en de t-shirts zijn van goede kwaliteit!

Tot nu toe zijn alle producten die we hebben besteld van goede kwaliteit, snelle levering en mooie bedrukking. Ik ben erg blij met de service van bedrukken.nl, ook de klantenservice verdient een pluim. Zij zijn vriendelijk, zoeken alles uit en helpen je waar ze kunnen. Zeker een aanrader!

Snelle levering em goede kwaliteit

Snelle levering Goede bedrukking Zeer snelle en vlotte communicatie

Snelle goede service ook op korte termijn

Hartelijk bedankt voor jullie snelle service, het goede contact. Ziet er goed uit en ook nog eens naar onze wensen geleverd!

Top service en een geweldig resultaat!

Bij bedrukken.nl mutsen besteld met een ingewikkelde borduring. Kreeg netjes een voorbeeld van de proef borduring om te controleren of deze zo in orde was. Het was een fijne en snelle samenwerking met een geweldig eind resultaat. Bedankt!

Rik is het zonnetje in huis, super klantvriendelijk en erg behulpzaam!

Naast het prettige contact met Rik, Fijn dat je gewoon nog kunt bellen, de lijnen kort zijn en snel en vakkundig geholpen wordt!

Tasjes goede kwaliteit - leverafspraken laten te wensen over

Dit was mijn derde order bij bedrukken.nl. Positief: ze zijn goed bereikbaar, handelen snel en de tasjes zijn van goede kwaliteit. Nadeel: Niet scherp op afleveradressen, e-mailadres en het allerbelangrijkste: leverdatum. Toen ik had afgesproken dat we de tasjes voor een bepaalde datum nodig hadden, werd dat geïnterpreteerd als de leverdatum. Je begrijpt dat als wij 300 tasjes uit willen delen op een evenement en ze moeten op de dag zelf komen... stress alom! Toch zou ik ze aanbevelen op basis van de andere orders en de kwaliteit. Alleen moet je dubbel checken of de leverdatum + adres goed gaat.

Top bedrijf, een aanrader

Fijn contact, goede service, mee denken, mooie alternatieven aandragen, niet opdringerig, snelle levering. Wat wil je nog meer.

Superservice

Meerdere malen bij bedrukken.nl besteld... zelfs spoed bestelling moeten doen en die was nog eerder dan gehoopt. Ook uitstekende service

Al enige jaren een vertrouwd adres

Voor onze school hebben we al een aantal keer luxe parkerpennen met schoollogo besteld, die we meegeven aan leerlingen na hun afscheid van school. Daarnaast hebben we ook weggeefpennen, tevens voorzien van logo. De medewerkers van Bedrukken.nl denken altijd goed mee. Zo was de laatste weggeefpen ons helemaal naar de zin! Hij ligt goed in de hand, ziet er luxe uit en schrijft lekker.

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!