Klantvriendelijk, correct, meedenkend en een mooi product.

Er werd goed meegedacht telefonisch over de te bedrukken tassen voor de rugbyclub. Nadat de bezorging in eerste instantie niet correct verliep, werd en steeds een update gegeven, zodat de tassen toch op tijd binnen waren.

Perfect geholpen

Ik had wat vragen omtrent de bestelling, dezen werden netjes en naar behoren geantwoord. De spullen waren op afgesproken tijd geleverd en alles ging perfect. Er was een kleine afwijking en deze was van te voren keurig gemeld en of ik akkoord mee ging. Kortweg heel klantvriendelijk.

Prima, goede service!

Er is goede communicatie met dit bedrijf. Toen bleek dat de drukproef nog niet helemaal naar wens was, kregen wij de mogelijkheid om ons ontwerp voor de katoenen tasjes aan te passen en we waren erg blij met het resultaat! Bedankt!

Snelle service en prima opvolging.

Snelle service en prima opvolging.

Echt een goede service en oplossingsgericht.

Na het verdwijnen van onze grote bestelling, onder verantwoording van het transportbedrijf, werd er goed meegedacht door Bedrukken.nl. Door de kosten gezamelijk te delen van een nieuwe bestelling, hadden wij uiteindelijk toch onze bedrukte artikelen binnen. Ook toen de oorspronkelijke bestelling in een ander deel van het land werd gelocaliseerd, nam Bedrukken.nl de kosten en de organisatie rondom het transport op zich. Dat is nog eens service!

zowel product als service/communicatie top

Fijne bedrijf! Je kan altijd bellen met vragen en je wordt heel goed geïnformeerd en geholpen. Ze denken graag met je mee. Product was ook precies zoals gehoopt, opdruk is topkwaliteit en levering duurde ook niet te lang.

Goede service en mooie kwaliteit!

Ik ben heel goed geholpen. Daarnaast ben ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Fijne service en het resultaat van de mutsen is super mooi.

super !

Er werd telkens snel gereageerd op mijn vragen via mail. De bestelling was zeer snel ter plaatse. Vrijdag verstuurd, maandag in België.

Super! Erg vriendelijk geholpen door jelle.

Ik heb een goed gevoel bij de mailwisseling die ik heb gehad. Je wordt serieus genomen en je krijgt altijd een antwoord terug.

Goede service en snel geleverd.

Reageren meteen via mail en zijn zeer behulpzaam. Denken met je mee. Het artikel was precies wat ik me had voorgesteld. Top !!

Goede, snelle service met topresultaat

We hadden op korte termijn een grote hoeveelheid relatiegeschenken nodig, deze hebben ze met goede service en een mooi resultaat kunnen leveren.

Wat een warme ervaring!

We waren op korte termijn op zoek naar een wintermuts met logo en kwamen hier uit. En wat een fijn bedrijf om mee te werken en wat zijn we blij met het eindresultaat! We hebben snel kunnen schakelen en hadden de mutsen binnen een week in huis. We zijn erg blij met het resultaat en hopelijk de ontvangers ook!

Goede kwaliteit badges en snelle levering

Voor een beurs hebben wij naambadges besteld. De badges werden snel geleverd en zagen er goed uit. We zijn heel tevreden met de badges.

Goede service en een juiste prijs kwaliteits verhouding.

Mijn ervaring bij bedrukken.nl is een klassiek verhaal van under promise over deliver. Met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Levering binnen drie dagen ipv. de 5 die we eerder af hadden gesproken. De kwaliteit van het druk werk is prima en uitstekend voor de prijs die je betaald. Communicatie is duidelijk en vriendelijk.

Contact kan beter

bestelling geplaatst tassen aangekomen en gecontroleerd, enkele beschadigde na een moeizaam contact werd alles zeer correct opgelost en heb ik nieuwe in plaats gekregen. Ik bestel er zeker nog opnieuw.

Goed geregeld, top service en fijn contact

Had enkele vragen over mijn bestelling, super goed geregeld en snel antwoord! top ga zo door

Top leverancier

De levering was zoals afgesproken. goed verpakt en de prijs is in orde.

Kwaliteit en snel geleverd

Eerste keer dat ik voor mijn bedrijf wat bestel via bedrukken.nl en dat zal zeker niet de laatste keer zijn! Goed kwaliteit, snelle levering en professioneel service. Erg tevreden met het product en alles eromheen.

Als je op zoek bent naar een meedenkend bedrijf ga dan naar bedrukken.nl

Als we de volgende keer weer een idee hebben, gaan we zeer zeker naar bedrukken.nl Meedenkende mensen die zorgen voor een mooi resultaat !!

Duidelijke samenewerking gehad met dylan

Prettig samenwerken, duidelijke communicatie. duidelijke uitleg dus al met al reden tot meerdere samenwerkingen

Top service.

Wij hebben paraplu's laten bedrukken bij Bedrukken.nl. Na een aantal keer met Dylan heen en weer gemaild te hebben zijn we tot een mooie bedrukking gekomen voor de paraplu's. Daarbij ook goed op de hoogte gehouden wanneer de paraplu's ongeveer binnen komen. Op de dag van verzending een mail gehad dat ze de volgende dag binnen komen. Daarbij werd ook meteen gevraagd als we even wouden laten weten als ze binnen zijn gekomen en wat we er van vonden. Echt super!

Helemaal top!

Dank jullie wel! Voor de informatie vooraf, de hulp bij het bestellen en het op tijd leveren van de bestelde artikelen. Afspraak is afspraak: daar houd ik van.

Geweldige tassen, mooie bedrukt en snelle levering

Voor een beurs hadden wij bedrukte tassen nodig. Na telefonisch contact met Dylan heb ik een bestelling geplaatst. Dylan heeft deze opgepakt en gezorgd dat de bestelling extra snel verwerkt werd. De tassen hadden we 2 dagen later in huis en ze zijn perfect! Bedankt voor de snelle verwerking en de hulp bij het design!

Mooie producten, prettige communicatie

Ben goed geholpen door Dylan. Toen er een product niet meer bleek te zijn, gelijk een alternatief product voorgesteld gekregen. De vier gadgets die ik heb besteld, zijn mooi en goed bedrukt. De levertijd was wel een beetje langer dan op de site staat vermeld, misschien daar iets duidelijker over zijn.

Top ervaring, vriendelijk en meedenkend personeel, kortom aanrader!

Voor onze bedrijvendag goodiebag artikelen laten bedrukken. Snelle levering, duidelijke communicatie en bovenal mooie producten :-).

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!