Top Bedrijf

Goede begeleiding en advies. Mooi product!

Super snel, correct en goed advies.

Het is al de tweede keer dat wij 50 tassen bij Bedrukken.nl bestellen en elke keer een perfecte service, snel in mail antwoorden, meedenkend en binnen 2 dagen de juiste tassen mooi bedrukt bij ons geleverd! Echt geweldig, dus niet verder zoeken maar hier bestellen:)

Snel geleverd en super mooi!

We hebben de mokken best snel gekregen en ze zijn heel mooi geworden. Ook is de kwaliteit heel goed. De medewerkers zijn heel aardig en behulpzaam, echt een aanrader!

Super bedrijf, super samenwerking!!

Ik bestel nu reeds voor het 3e schooljaar geschenkjes voor de afstuderende leerlingen, dit steeds met dezelfde aangename super service! Topper!!

goed contact. snelle levering

We zijn perfect op de hoogte gehouden en de levering was na betaling in twee dagen gepiept

Top kwaliteit, snel geleverd.

Heerlijk bedrijf, goed contact, duidelijke afspraken. Je voelt aan alles dat men meedenkt en denkt in mogelijkheden.

Precies gemaakt zoals de bedoeling was. Een mooie uitstraling voor ons kleine museum.

snelle levering - mooie kwaliteit -TOP

De levering verliep heel vlot en snel. Kwaliteit prima. TOP

Prettig klantcontact en meedenkend!

Heb een erg fijne ervaring met dit bedrijf gehad. Er werd enorm snel geschakeld toen wij een last minute bestelling moesten plaatsen. Daarbij ook kwalitatief mooie tassen ontvangen met een goede bedrukking. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Meedenkend, snel en betrouwbaar

We hadden de producten iets sneller nodig dan dat er gepland stond. Paar keer gebeld met behulpzame medewerkers en het was geregeld. Top service dus!

Fijne ervaring, zeer snelle reactietijd. Mooie mokken op het eerste gezicht, drinken fijn. Even afwachten hoe lang de opdruk mooi blijft.

Mooie pen met een persoonlijk tintje.

Goed geholpen en alles is naar wens.

Topfirma

De bedrukking wordt volledig naar eigen wens aangepast.

Perfect!

Ik heb een hele goede ervaring met bedrukken.nl. Ik werd geholpen door Jelle en hij reageerde erg snel, drukproeven waren duidelijk en het uiteindelijke resultaat was ook volledig naar wens. Bedankt!

Geweldige service..

Voor ons bedrijf hadden we een wens met betrekking bedrukken sleutelhangers, via de whatsapp service heb ik goed contact gehad en zijn uitstekend geholpen met onze wensen, kan niet anders zeggen dat wij top geholpen te zijn, en het product wat we hebben ontvangen was uitstekend. Kortom ik kan u aanraden om via bedrukken.nl te bestellen. Prijs en kwaliteit top!

Net bedrijf waar ik zeer goed ben geholpen met kwalitatief goede producten.

Voor een zomerpakketje was ik aan het kijken op internet naar producten waar wij, als bedrijf, onze logo op bedrukt konden krijgen. Tijdens het kijken op Bedrukken.nl kreeg ik onderin beeld een pop up waarin ik een chat kon starten. Hierin vroeg ik of het mogelijk was om zwemshorts te bedrukken. Deze kon ik namelijk niet op de site vinden. Zo is het balletje gaan rollen. Ik heb steeds heel goed contact gehad per mail en per telefoon. Geen vraag of opmerking was teveel. De levering zou plaatsvinden op de vrijdag na Hemelvaart waarop ons bedrijf gesloten zou zijn. Het was geen enkel probleem om dit te verzetten naar de week erna. De producten die wij hebben ontvangen, met daarop onze logo, was kwalitatief erg goed en het logo was zeer netjes bedrukt. Ik beveel Bedrukken.nl zeker aan!

Snel & goede service

Ik ben op een heel vriendelijke, efficiënte manier snel verder geholpen.

Binnen erg korte tijd hadden wij een offerte en samples nodig. Deze hadden wij beide erg snel binnen!

Top SITE!

Fijne website, duidelijk, makkelijk bestellen, ruime keuze. Voor elk wat wils. Veel keuze uit prijzen. Snelle levering.

Goede service en prima kwaliteit

Snel geleverd en mooie afgewerkt

Snelle service!

Snelle service!

Top service!

Los van de vele mogelijkheden, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering denkt het team ook echt met je mee! Jullie hebben me enorm geholpen, dank hiervoor!

Super snelle levering en service!

Onze ervaring is dat we een snelle reactie kregen op onze mail. Het contact liep prima en Bedrukken.nl denkt super mee! Ze hebben het hart op de juiste plaats!

Goede en snelle service!

Ik heb goede hulp ontvangen bij het ontwerpen van de tas en de levering was snel en keurig. Tevreden!

Vlekkeloos traject van begin tot einde!

Als alternatief geboortegeschenkje voor onze dochter wilden we graag een mooi setje speelkaarten geven. De website bood alvast een mooi overzicht van de mogelijkheden. Het bleef voor leken als ons echter moeilijk om een definitieve beslissing te nemen die er leuk uit zag en toch binnen het beschikbare budget viel. Onze contactpersoon stond ons bij met raad en daad, verschafte ons de nodige achtergrond bij de verschillende opties/technieken, zorgde voor staaltjes en een duidelijke proefdruk. Na bestelling mochten we een met de nodige zorg verpakt pakket ontvangen met speelkaarten in een prachtig bedrukt metalen doosje! En dit binnen korte termijn! Het eindresultaat mocht er bijgevolg zeker wezen! Als trotse ouders is het fijn om de fierheid over onze dochter met de mensen te kunnen delen door ze een leuk en minder alledaags geboortegeschenkje mee te kunnen geven als aandenken :-).

Over bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar info@bedrukken.nl. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!