goeie en snelle service

prima en snelle service. inmiddels voor de 2e keer een bestelling gedaan

Top geholpen, snelle levering en alles zoals afgesproken

Wij zochten een partij die z.s.m. kon leveren. In contact hebben ze ervoor gezorgd dat wij onze materialen nog een dag eerder kregen. Super prettig en vriendelijk geholpen

In een woord: Top!

Ter viering van de verhuizing van mijn afdeling hebben we 125 mokken laten bedrukken. Het contact verliep snel, de offerte was scherp en het eindproduct uitstekend!

Goed product, snelle levering, makkelijk contact.

Al verschillende keren producten besteld en altijd netjes geholpen. Kwalitatief goede producten en bedrukking en snelle levering. Zeer tevreden.

Top kwaliteit en service!

Wij hadden een spoedorder. Door de goede service van bedrukken.nl hebben wij alle artikelen op de afgesproken tijdstip ontvangen. De producten waren, net als de vorige keer, netjes bedrukt. Heel blij mee!

Gemakkelijk, correct en kwaliteit!

Topi

zeer professionele , uiterst vriendelijke en correcte samenwerking

Had "bedrukken nl" gevonden via hun website. Gezien ik bijkomende info wenste voor de bestelling nam ik contact op via mail. Bijna onmiddellijk kreeg in contact met de verantwoordelijke. Na enige mails te hebben gewisseld (waarvoor dank voor het geduld en de bereidwilligheid) kwamen wij al snel tot een ontwerp. Ik zat ook met een deadline voor de levering en specifieke vraag voor facturatie. Niets was te veel gevraagd en alles verliep vlot. De levering was perfect op tijd en de kwaliteit was super correct. Een echte aanrader om mee samen te werken en heel betrouwbaar. Patrik

Super fijne communicatie en snelle levering

Heel erg snel en goed geholpen!

Al meerdere keren een order geplaatst bij Bedrukken.nl en telkens uitstekend geholpen door Jelle. Snelle service en goede kwaliteit.

Flexibele service

Leveren heel snel, zijn zeer flexibel en komen ook met goede adviezen.

Super fijne communicatie en snelle aflevering van order

Snelle levering van order en fijne communicatie. Goed bereikbaar zowel telefonisch als email.

Heel snelle reactie en levering,alles precies zoals afgesproken. Heb nergens anders een betere prijs gezien.

mooie bedrukking thermometers

Tevreden over het contact over de levering en een mooi resultaat afgeleverd.

Reageren snel, hebben scherpe prijzen. Vriendelijke mensen die afspraken nakomen.

super goed

Ik heb al meerdere keren hier besteld, ze denke echt met je mee, heel erg fijn om mee samen te werken. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Prima ballen!

Ballen zijn mooi bedrukt en volgens de vooraf gestelde deadline geleverd.

Geweldige service en kwaliteit!

We hebben mutsen besteld met geborduurd logo, ze zijn prachtig! Jelle heeft ons zoals altijd weer super geholpen, geweldige service! Wij gaan in de toekomst zeker weer bestellen bij bedrukken.nl

Goed geregeld, fijn contact.

Er werd goed meegedacht. Snel antwoord op vragen.

Snel, kundig en meedenkend

Bedrukte mokken besteld. Netjes en snel bezorgd en goed ingepakt. Zagen er prima uit en gaan zeker jaren mee net zoals de eerdere mokken die wij daar besteld hebben.

Vlotte beantwoording mails en levering

Via de mail goed contact gehad met Jelle. Als ik iets wilde veranderen werd dit gelijk doorgevoerd en de levering ging vlot en netjes.

Voor de tweede een bestelling geplaats bij Bedrukken.nl, eerste keer hebben we pennen besteld en nu mokken. Een aantal mokken waren niet goed en zonder poes pas hebben we weer nieuwe ontvangen. Jelle heeft het proces van a tot z begeleidt naar volle tevredenheid.

Vlotte afhandeling, tassen naar tevredenheid ontvangen

Het bestelproces verliep soepel. Na de bestelling kreeg ik vlot een drukvoorstel. Na mijn akkoord is het productieproces in gang gezet. Een aantal dagen later werden de tassen bezorgd. Het resultaat was naar tevredenheid.

Fijne samenwerking!

Dit is ondertussen denk ik alweer de 5e bestelling die ik via Bedrukken.nl heb geplaatst. Ik ben er tevreden over de service en de heldere communicatie vanaf het bestel proces tot aan de levering.

Snelle service snelle levering

Snelle service snelle levering en prima kwaliteit

Mooie opdruk in 4 kleuren

Snelle levering en zeer mooie opdruk in 4 kleuren

Over Bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar [email protected]. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!