Goed, snel, klantgericht

Het contact en de afhandeling zat gewoon goed in elkaar. Prima bedrijf.

plezierige service en passend advies

De service en het goede advies is al een reden op zich om bedrukken.nl aan te bevelen, ik heb al meerdere keren besteld en het eindresultaat is altijd zeer professioneel en kwalitatief gezien in orde. Dit is zeker een betrouwbare partij voor verzorgen van jou drukwerk!

Snel en goede kwaliteit

Het contact was snel en duidelijk en er werd fijn gereageerd op aanpassingen of vragen over de bestelling. De producten werden snel geleverd, alleen een van de dozen was nogal beschadigd (maar de producten niet)

Op de eerste plaats bedankt voor het achterlaten van een review. Mooi dat het contact snel en duidelijk verliep en er op een fijne manier gecommuniceerd werd. Wat betreft de levering van één van de dozen; wij hebben helaas geen invloed op de bezorgers. De pakketten zijn in onze expeditie goed verpakt en meegegeven aan de bezorgdienst. Gelukkig zijn de producten niet beschadigd geraakt.

Snel, efficiënt en vriendelijk

Ik heb meerdere keren ervaringen gehad en telkens was mijn ervaring zeer positief. Wat ik het meest waardeer is het persoonlijk advies. Bovendien verloopt alles zeer efficiënt.

Prima mutsen

Er wordt meegedacht over de mogelijkheden

Een fijne ervaring

Heel top hoe snel Bedrukken schakelt en met ons mee wilt denken. We Zijn al jaren lang klant als Studievereniging en zullen ook niet snel vertrekken. Onlangs een polo laten bedrukken voor onze sponsoren en hij kwam er precies zo uit als we gehoopt hadden!

Prachtig

De mokken zijn snel en mooi geleverd, conform afspraak.

Meedenken, snel reageren op vragen. Ik vind dat allemaal pluspunten.

Ik ben zeer tevreden over Bedrukken.nl. Ze doen wat ze zeggen. Wat ik vooral fijn vind is het contact met een contactpersoon via de mail. Op elke vraag krijg je snel een reactie. Dat is wat we willen in deze maatschappij. Ik hou er helemaal niet van om dat via een chat te doen, veelal krijg je daar van die voorgekauwde antwoorden. Onze afdeling bezit nu hele mooie bedrukte koffie/theemokken.

Top ervaring

Fijne en snelle service. Mooi eindresultaat

Hele mooie kwaliteit rugzakjes

Supersnelle levering en de tasjes zijn mooier dan verwacht

Nette, snelle levering

Nette koffiemokken. Ze voldoen prima. Snelle levering! Zeer pro-actieve benadering van medewerkers bedrukken. Klasse!

zeker voor herhaling vatbaar

Zowel de communicatie als de levering is vlekkeloos verlopen.

Uitstekende service!

Nadat in de eerste partij die geleverd werd een aanzienlijk deel van de artikelen niet goed bleek te werken, werd de hele order zonder verdere discussie de volgende dag teruggehaald en en binnen enkele dagen opnieuw geleverd met bedrukking - dit keer helemaal perfect. Wij zijn erg tevreden!

ronduit fantastisch!

snelle reactie, fijn contact, super geholpen. en een bijzonder snelle levering. mooi product goed bedrukt voor een goede prijs.

Snel, professioneel en persoonlijk geholpen

Alleen maar positief! Ik kreeg makkelijk persoonlijk contact. De offerte volgde snel, de beste oplossing werd snel gevonden en de artikelen stonden gepersonaliseerd en wel binnen enkele dagen op de stoep. Ik zou bedrukken.nl aan iedereen kunnen aanbevelen.

Super goede service en een fantastisch product!!!

Het personeel is erg betrokken en behulpzaam.

Communicatie verliep soepel en efficiënt

Ik heb onlangs een konijnenknuffel besteld als relatiegeschenk en ik ben ontzettend tevreden. De knuffel zelf is van uitstekende kwaliteit en erg leuk, precies zoals ik had gehoopt. Maar wat mijn ervaring echt positief maakte, was de buitengewoon snelle communicatie en leveringsservice van Bedrukken.nl.

Goede hulp

Ik wilde 100 zonnebrillen bedrukken. Ik werd snel en goed geholpen met de bedrukking. Ik had de brillen binnen een mum van tijd in huis!

Fijne samenwerking en prettige communicatie

Bij Aditech hebben we regelmatig veel promotiemateriaal via bedrukken.nl besteld. De communicatie verloopt altijd prettig en er wordt meegedacht in de verschillende soorten promotiematerialen die wij willen voor onze monteurs of medewerkers.

Geweldige klantervaring

Heel goed en adequaat geholpen door Pieter. Heldere afspraken, en hierna zijn alle afspraken ook precies nagekomen. Kortom, zeer klantgericht en uiterst betrouwbaar.

Prima bedrijf

Heel fijne service en goed contact met medewerkers, ze denken met je mee. Snelle leveringen en prima kwaliteit. Alles naar wens hier :)

Mooi product en fijne communicatie!

Rugtasjes bedrukt met logo, snel verzonden, fijne communicatie en alles naar wens!

Top service!

Leuke producten en je wordt erg goed geholpen bij het personaliseren van je product!

Snel geleverd en goede communicatie.

meedenkend tot de laatste klik

Snel en duidelijk contact. Meedenkend bij elke stap.

Over Bedrukken.nl

Bedrukken.nl is dé specialist op het gebied van relatiegeschenken met logo. Door ons grote assortiment en eigen voorraad zijn we in staat om jouw relatiegeschenken heel snel te leveren, al vanaf 2 werkdagen. We bedrukken deze in onze eigen drukkerij, waardoor een goede kwaliteit en snelle levertijd gegarandeerd is. Heb je hulp nodig bij de keuze voor de beste relatiegeschenken? Ons team van deskundige medewerkers staat voor je klaar. Bel ons op 0315-200010 of stuur een mail naar [email protected]. Of breng een bezoek aan onze drukkerij in Ulft. Tot ziens bij Bedrukken.nl!